Gathering of Tweakers

Quicksearch
veerboot met underscores

quote:
_-Tijmen-_ schreef op zondag 30 april 2006 @ 14:50:
Ik wou op http://www.tweakend.nl/ kijken voor casemod spullen blijkt hij gehackt ze zijn- :'(

Heeft iemand de pagina nog in hun cache staan? Bij tweakend is de pagina weer overschreven door het updaten OID, en ze wisten dus van niets tot ik hun mailde.

Als iemand dus even offline wil surfen (via bestand, en dan offline werken) en dan de link wil aanklikken, zie je als het goed is de oude pagina, als je die even kunt prnt-screenen ofzo, of de text copy pasten en evt. mailen zouden ze erg blij zijn :)
quote:
hellboy123 schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:50:
[...]

oke, mailtje komt er zo aan

_ferry_ wijzigde dit bericht 01-05-2006 13:14 (12%)

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

quote:
_ferry_ schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:19:
[...]

Heeft iemand de pagina nog in hun cache staan? Bij tweakend is de pagina weer overschreven door het updaten OID, en ze wisten dus van niets tot ik hun mailde.

Als iemand dus even offline wil surfen (via bestand, en dan offline werken) en dan de link wil aanklikken, zie je als het goed is de oude pagina, als je die even kunt prnt-screenen ofzo, of de text copy pasten en evt. mailen zouden ze erg blij zijn :)
oke, mailtje komt er zo aan

Asus F3Sc: C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce Go 8400M - 160GB - Samsung 206bw 20"

quote:
TEAMIKKE schreef op maandag 01 mei 2006 @ 08:46:
[...]

Netjes. Is dat ding achter je raam een koeler ofzo?
jep dat is een arctic freezer, denk ik ;)

E6600, P35C-DS3R,PQI 2gb PC6400, 250GB samsung SP2504c , 6600 Silencer, Samsung Syncmaster 226BW, CM Stacker stc-t01,

[Zelf in te vullen]

quote:
__xeno__ schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:15:
[...]

jep dat is een arctic freezer, denk ik ;)
Ik dacht eerst een Sonic Tower ofzo, maar een freezer kan ook ja :P
Dat is idd m'n Arctic Freezer Pro 64.
Ik vind de mod zelf verassend goed uit de verf gekomen, helemaal met alleen huis-tuin-en-keuken materiaal.

Significant lekkerder!What comes out off this mouth ain't called boastin', it's thruthin'!Pas op voor... Spul!!!

Reg. datum: 06 januari 2006

quote:
TEAMIKKE schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 17:01:
[...]

Waar heb je die uv-kappen voor over je pci sloten en geheugen weg? Een vriend van me zoekt ze maar kan ze niet vinden.
Hierzo ;)

quote:
Nee, dat hoort gewoon bij het mobo, als je die 'dingen' koopt zal het er niet zo mooi uitzien... B)

[Zelf in te vullen]

quote:
Ik had ze zelf ook al gevonden maar bedankt voor de moeite :) Het zijn trouwens protectors (zorgen dat er geen stof in komt).
quote:
TEAMIKKE schreef op maandag 01 mei 2006 @ 20:14:
[...]

Ik had ze zelf ook al gevonden maar bedankt voor de moeite :) Het zijn trouwens protectors (zorgen dat er geen stof in komt).
dat is echt bullshit, als je ze echt koopt omdat je geen stof in je pci slot wilt ben je triest :P

E6600, P35C-DS3R,PQI 2gb PC6400, 250GB samsung SP2504c , 6600 Silencer, Samsung Syncmaster 226BW, CM Stacker stc-t01,

[Zelf in te vullen]

quote:
__xeno__ schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 01:20:
[...]

dat is echt bullshit, als je ze echt koopt omdat je geen stof in je pci slot wilt ben je triest :P
Vriend was er naar op zoek ;) Ik heb ze niet nodig : Al mijn sloten zitten vol >:)
Laats was er toch een gozer met een link naar ebay met een man die 100 fan's aan bood :P

Ik heb ze gekocht ze waren vermorgen aangekomen.
alleen weet ik nog niet wat ik er mee ga doen :P

_-Tijmen-_ wijzigde dit bericht 02-05-2006 13:44 (3%)

Crazy Wapanese
Reg. datum: 16 februari 2004

quote:
_-Tijmen-_ schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 13:44:
Laats was er toch een gozer met een link naar ebay met een man die 100 fan's aan bood :P

Allemaal aan elkaar plakken, dan aan je muur hangen. Lekker cool voor de zomer :P

^^

remko janse

quote:

een deur van maken lekker fris

spel fouten voor houden

Plaatje op imageshack (popups!)

Dat krijg je er van als je Videokaart kapot is O-)

Sleutelhanger mod heet zoiets O+
Ben er blij mee! uurtje werk, die Core uitzagen duurt eventjes :/ :P .

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

[Zelf in te vullen]

Ze blijven populair :Y)
oh nee daar gaat mn nieuwe x1600 :Y)

maar ziet er wel maf uit, respect :P

quote:

Lul, die wou ik hebben :'( . Was helaas niet op tijd wakker om voor het eind nog een goed bod uit te brengen. :P

lemming_nl wijzigde dit bericht 02-05-2006 16:11 (3%)

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Lord of the Vegetables

quote:
Tomino schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 14:02:
Ben er blij mee! uurtje werk, die Core uitzagen duurt eventjes :/ :P .
Kun je die core er niet gewoon met een schroevendraaier afwippen?

x360 RadiQal

quote:
MMach schreef op zondag 30 april 2006 @ 19:44:
Een tijdje geleden had ik mijn webcam al es omgebouwd tot infraroodzicht, maar eigen aan de webcam is de beperkte resolutie en instelmogelijkheden. Een digitale camera ombouwen zou veel betere resultaten geven, maar of het mogelijk was?
De opportunity presenteerde zich toen mijn zus een nieuwe camera kocht waardoor haar oude toestel (kodak cx4230) beschikbaar kwam. En ik heb het daarnet opengevezen om te kijken wat ik ermee zou kunnen doen. En ziedaar, een highres infrarood fototoestel 8) (bleek dus eenvoudigweg de IR filter voor de CCD weghalen, riskant maar maet de nodige voorzichtigheid lukt het wel)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een voorbeeldje:
normaal licht:
[afbeelding]
en IR+zichtbaar:
[afbeelding]
en nu met filter, IR-only:
[afbeelding]
Kan je daar ook door kleren mee kijken ? >:)

C2D E6600 3.0 GHz// P5N-e 650i SLI//2x1GB DDR2 PC5300 // GF 8800GTS 320MB//Hitachi 320GB SATA300 16MB // Creative X-FI XtremeGamer Fatality Pro 7.1// DarkPower 530W // Antec Performance One P180B || X360 Gamertag : RadiQal ||

quote:
AriePaprika schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:58:
[...]

nee ding zit nijdig goed vast zeg!!
Ik denk dat ie met die , tsja dingen van onderop je videokaart in contact zit. Er lopen denk draadjes van boven naar onderkant door. Dat trek je er niet zo af

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

veerboot met underscores

Wat je anders kon doen is er met de verfbrander over de achterkant gaan, dan komen die soldeerverbindingen vanzelf los :)s

pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+

quote:
AriePaprika schreef op dinsdag 02 mei 2006 @ 15:58:
[...]

Nee je bent nu in de war met een CPU :+

kickje

quote:
Kickje voor wat? Als mensen iets nieuws hebben, dan posten ze het wel hoor ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws