Geen spam meer! | Jism: waar dacht je dat die ballen voor waren dan.. Redundant brains :+
Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 13
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 21 maart 2006
http://img49.imageshack.u...age=imag0021custom8np.jpg
een doos? ok de buitekant is een msi k8n diamond doos.
http://img240.imageshack....age=imag0022custom7dk.jpgweet je het nogsteeds zeker?
http://img49.imageshack.u...age=imag0023custom9wr.jpg
nogsteeds?
http://img49.imageshack.u...age=imag0024custom6uv.jpgals je het nou toch eens niet weet?
http://img49.imageshack.u...age=imag0025custom8nh.jpg
dan weet je het nu.
wat allemaal gedaan
me oude pc kast gesloopt heletijd terug dus alles lag maar los.
moest een beetje compact zijn om hem mee te kunnen slepen als het nodig is.
en je moet er wat pret mee kunnen beleven als je mensen de eerste foto laat zien en hun reacties hoort
eerst een goede case slachtoffer zoeken. de doos lag al een tijdje op me kamer met wat zooi erin. en gewoon voor de gein alles er eens ingegooit en het paste bijna de voeding was alleen te hoog. als een echte gek haal ik alle kappen van me voeding zodat alleen de print overbleef zodat het wel paste.
en het bleef maar los liggen dus kwam de dubbelzijdig plakband uit de kast en dat houd het stevig vast.
specs.
intel celeron 333mhz
192mb ram pc 66
s3 videokaartje met 4 mb
wd 8gb schijf uit me xbox
en een 40 gb maxtor schijf
een cd-rw uit een dell dimension 4550
230 watt voeding.
tv kaartje
netwerk kaartje
to do
een leuke geluidskaart in me kast zoeken en inbouwen.
er gebruik van maken
commentaar laat het horen me eerste echte cm namelijk
DECOY88 wijzigde dit bericht 26-03-2006 14:09 (36%)
Reg. datum: 18 december 2005
Wie is dr nu aan de beurt na irak en afganistan? Iran of Noord korea. Weet u het antwoord 0900-BELBUSH (10 doden per minuut)
Reg. datum: 10 maart 2006
Wat een cablemess in je kast zeg, het zou mooier zijn als je die wat meer weggewerkt had.quote:FiXeR.nl schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:29:
De FiXeR MOD
Met flits
[afbeelding]
Zonder flits
[afbeelding]
In het donker
[afbeelding]
Mijn Donald Duck/PU sticker monitor
[afbeelding]
Close-up van mijn trots: X850XT PE
[afbeelding]
KLIK OP DE THUMBNAILS VOOR GROTE AFBEELDINGEN, IVM GROTE 56K NIET COMPATIBLE AFBEELDINGEN!
©2006 FiXeR![]()
Specs:
Pentium M740 @ 2.77 (max)
P4P800-e Deluxe
2x 512MB GEiL PC4000 (dood)
Asus X850XT PE 590/630 Stock koeler
Ondertussen wel wat kleine veranderingen!
ASUS A8N-VM CSM, Athlon64 X2 4200+, XFX 7600 GT 256 MB DDR3, 4x 512 MB PC3200 DDR400 (2 GB)
|| [CCIP] Demission || Specs! ||
Op de foto lijkt dat veel erger als in het echt, dat wel. Maar ik geef toe dat het idd kut kasten zijn, de volgende word gewoon een stacker!quote:Thierry88 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:13:
[...]
Wat een cablemess in je kast zeg, het zou mooier zijn als je die wat meer weggewerkt had.
Hoi
Lol,lijkt me ook weer wat overdrevenquote:FiXeR.nl schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:00:
[...]
Op de foto lijkt dat veel erger als in het echt, dat wel. Maar ik geef toe dat het idd kut kasten zijn, de volgende word gewoon een stacker!
inderdaad maak ik dan gebruik van een kabeltje want inderdaad past deze niet in de achterkant van een pc, maar een frontpanel past soms wel, is niet echt te zwaar, een gemiddeld leeslampje op usb weegt evenveel als je de hefboomwerking mee rekentquote:HyperTrophy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:51:
[...]
dit zal alleen goed werken als je front usb hebt, als het achter is, zul je probs krijgen met ruimte. Mss komt ie wel tegen andere stekkers aan, of zelfs de behuizing. Dat ie er niet eens in pastof gewoon en verlengkabel, zodat je m gewoon op bureau zet
It's me Mario
Reg. datum: 25 mei 2004
moet nog wat meer mee gebeuren en alu worden
was me kapot aant irriteren, heb een redelijk groot bureau, maar een plank erboven, dus mijn staande pc-kast paste er niet fatsoenlijk onder...
wat doe je dan...je haalt cd-rom en brander eruit, die schroef je boven je monitor onder de boekenplank. Je pakt een slijptol en haalt de bovenkant van de kast af. ff voeding en diskette drive verplaatsen. Kast op zijn zijde en wat plastic ervoor. Lampie erin. en voila...:razz: de meest simpele casemod ooit HAHAHAHA

k*t sasser
hele front op de vloer (jah, moet gezogen worden)
closeupje van het geperforeerde metaal. het zijn eigenlijk 3 lagen => aluminium, 3mm plexi en glanzend zwart gespoten geperforeerd metaal. k moet het metaal alleen ff overnieuw spuiten omdat ik familieleden heb die er niet af kunnen blijven als het ligt te drogen
en dan nog de overgang bij het deurtje van dichtbij.
in het plexi laat ik strax misschien nog felle ledjes schijnen (ff wachten op de LED IA
Reg. datum: 21 augustus 2004
Ben begonnen met een nieuw systeem
Athlon 64 3500, DFI lanparty UT nf4 Ultra-D, 1 GB GeIL ONE geheugen, een sappire Radeon x800GTO2 , een creative audigy zs, een lite-on DVD (re)writer en 2 maxtor diamondmax 160 GB schijfjes. Voeding is een Tagan TG480-U22.
Ik heb het systeem samengesteld op basis van overklokbaarheid. Om dit beter mogelijk te maken heb ik er mijn eerste Water Koeling (WC) systeem op gezet. Alphacool NexXxos XP op de CPU, NexXxoS GP1X-A op de GPU, Eheim compact 600 pompje in een acryl reservoir en een zelf geregelde autoradiator uit een suzuki mini (14*12 cm koeloppervlak). Aan bijde kanten van de rad zitten 12 cm papst 4412 GL fans... PWM gestuurd door de mobo, maar met diodes ook op 5V zodat ze iig blijven draaien (CPU blijft idle onder 25 graden en volgens mijn moboi hoeft de fan dan niet te draaien, maar ik heb liever van wel)
Hierbij gebruik ik nog 2x 8cm nexus fans direct op de DIMMs en ook nog 2 op het videoram, die trouwens extra grote sinks heeft. Draaien op 12V aangezien ze stil zijn.
Mijn proc draait nu op 2650 MHz (ipv 2200 op 1,65 Volt), het geheugen op 240 (ipv 200 op 3,2 volt) en de vidkaart is unlocked en draait op 614 GPU (ipv 400) en 600 vidmem (ipv 490).
OK, nu de kast: ik zag het acryl reservior en het DFI mobo, verder wilde ik mijn rad graag laten zien. Ik kwam dus op de idee van Acryl behuizing (ik hoor nu een hoop boegeroep op de achtergrond, maar ja ik vind het wel mooi). Ik had echter voor een project net met zilver autoruit-folie gewerkt en wilde een halfdoorlatend spiegel effect creeren. De kast wilde ik eerst helemaal zelf maken, maar ik kwam erachter dat De AC Ryan standaard clear acrylic case goedkoper was. Werd dus mijn basis.
Hij is nu af!

Door de flits werkt het spiegel effect wat minder, maar in daglicht lijkt het een spiegel!
Je ziet direct dat het niet de originele voorkant meer is. Ik vond daar teveel onnodige gaten in zitten. Nieuw plaatje van 8mm geboort gezaard en gefreesd (1e keer frezen, ging niet perfect, zie bij DVD drive
In de zijkant zijn er ook extra gaten voor de fans voor het ram gemaakt.
Je ziet ook luchtfilters voor de intake fans zitten... dat zijn sorbo schuursponsjes, maar dan zilver gespoten
Met de draaiknoppen op de voorkant heb ik controle over 24 leds (3*8) rood, groen en blauw in de kast en kan ik hem elke kleur maken die ik wil. Ik heb dimmers met behulp van LM317 gemaakt.
Rood:

Groen:

Wit(tig): (ziet er in het echt beter uit)

Je ziet bovenin nog net een glinstering van de 8cm diameter acryl-buizen die ik heb gebruikt als geleider van de luchtstroom.
Tenslotte heb ik de PS ONE display van deze topic voorin geplaatst... mijn videokaart kan een composite sync signaal geven, maar daar kwam ik te laat achter. de schakelaar links zet dus het beeldscherm en de omzetter uit.

Wat je niet goed zie is wat ik allemaal in de kast heb gedaan, maar dat is:
- de Tagan voeding opengeschroeft en alle kabels op maat gemaakt. (er ook achter gekomen dat de zgn split-voltage lines gewoon van hetzelfde 12 volt signaal komen
- de powerkabels gesleeved met doucheslang
- een acryl behuizing voor de autorad gemaakt, die de lucht beter geleidt.
- al de 8 cm fans acryl geleidingsbuizen gegeven
- de rest van de bekabeling UV geel of groen gemeshed
- de HD in silentmaxx-HD-silencers gestopt en deze zilver gespoten.
- ook alle fans en voeding zilver gespoten
Foto's lukken niet...
MeMoRy wijzigde dit bericht 27-03-2006 00:21 (1%)
Reden: spelfoutjes
AMD Athlon 64 Venice 3500+@2640MHz 1,65V---1024 Mb GeIL ONE bh-5 @1T 2-2-2-5 240MHz 3,2V---ATi Radeon HD3870---DFI Lanparty UT nf4 Ultra-D---SB Audigy 2 ZS---2*160 Gb Maxtor
quote:HyperTrophy schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:51:
[...]
dit zal alleen goed werken als je front usb hebt, als het achter is, zul je probs krijgen met ruimte. Mss komt ie wel tegen andere stekkers aan, of zelfs de behuizing. Dat ie er niet eens in pastof gewoon en verlengkabel, zodat je m gewoon op bureau zet
wel op de hamdrem zetten anders rijd die weg
en moddjes krijgt daywalker nog ze eigen CiP of hoe zit het nou ????
1337
quote:MeMoRy schreef op maandag 27 maart 2006 @ 00:16:
OK, mijn niet zo kleine mod... eigenlijk een CM, maar het maken van een verslag is mij te veel werk.
[...]
Eén opmerking:
Ok, twee dan:
Prachtig gedaan gewoon!
Only a hitman or a gamer would shoot a person in the face - Jack "the Joker" Thompson
Origin, Bullfrog, Westwood, DICE, Maxis. Pandemic and Bioware must be so thrilled to be in such good company.
Als je de voorkant wilt veranderen moet je een nieuw 8 mm plaatje plexiglaskopen van 43,5 bij 22 mm. Ik ben zelf even langs bouwplastics gegaan, aangezien ik daar bijna elke week langskom als ik van Delft naar mijn ouders in Scheveningen reis. Kost 15,55 euro.
Het plastic wat erop zit kan je niet goed op aftekenen, dus koop een rolletje crepe-tape. Daar kan je alle gaten op aftekenen.
Vervolgens kan je alle gaten boren met wat voor boor je ook wilt: Ik heb de grote gaten geboord met een speedboor (zo'n plat ding) en de kleine met HSS boortjes. De plaat is zo dik dat je niet al te bang hoeft te zijn dat hij breekt. Zorg ook voor een ondergrond waar je in mag boren, anders zitten er gaten in je tafel
Ik heb de gaten voor de CD/DVD drive gemaakt door een 5mm gat voor te boren en uit te zagen met de decoupeer zaag met een speciaal plexiglas zaagje (figuurzaagje met de tanden één bepaalde kant op). Uiteindelijk vond ik de randen niet recht genoeg en heb ik het afgemaakt met mijn ferm-multi-tool op een dremel bovenfrees adapter en een snelfrees opzetstuk. Je moet je multitool heel langzaam zetten om oververhitting dus smelten, te voorkomen. Ook moet je heel vaak stoppen omdat het restmateriaal aan elkaar aan elkaar blijft zitten en handmatig verwijdert moet worden. NEEM ER DE TIJD VOOR.
Ik heb ook de randen van de plaat, net als de originele plaat, schuin afgefreesd (kegelvormige frees).
Je zou alles eventueel ook zo kunnen krijgen door te schuren, maar dat is heel veel werk en ik weet niet of het zo mooi is.
Tenslotte werk je je kast af door te schuren. Met een schuurblokje kan je stapsgewijs lichter schuren. Ik begon met P80, P120, P240 en tenslotte P400 (watervast papier, ik schuur ook met wat water). Dan is het heel glad maar nog wel mat. Wil je nog doorzichtiger, dan kan je het polijsten, maar ik heb begrepen dat wat druppeljes chloroform ook wonderen doet. (Let bij gebruik van chloroform op oogbescherming en goede afzuiging. Het is heel ongezond. En let ook op dat je het choloroform alleen daar krijgt waar je het wilt hebben. Het laat vlekken achter. Vanzelfsprekend moeten het ook schoon zijn, anders lijm je het vuil erin.)
MeMoRy wijzigde dit bericht 27-03-2006 13:21 (2%)
Reden: typo's
AMD Athlon 64 Venice 3500+@2640MHz 1,65V---1024 Mb GeIL ONE bh-5 @1T 2-2-2-5 240MHz 3,2V---ATi Radeon HD3870---DFI Lanparty UT nf4 Ultra-D---SB Audigy 2 ZS---2*160 Gb Maxtor
Reg. datum: 31 augustus 2003
Maar wilde hem toch even posten
Ben er de hele kerstvakantie mee bezig geweest en hij staat al op een ander forum namelijk
Dit is het geworden en Vol trots hangt ie in mijn kamertje aan de muur!

quote:Shafty schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:22:
Misschien hoort mijn mod niet in dit topic.
Maar wilde hem toch even posten
Ben er de hele kerstvakantie mee bezig geweest en hij staat al op een ander forum namelijk
Dit is het geworden en Vol trots hangt ie in mijn kamertje aan de muur!
[afbeelding]
Een paar puntjes:
1.) Hij hoort hier wel
2.) Op welk forum dan?
3.) Aan de muur?
4.) Welke kast?
5.) Beetje standaard maar ik vind em zeer nice
Zie ik het goed? Heb je van die douche slang gebruikt als kabel huls? Dat wilde ik ook nog doen.. Heb nog 2 meter liggen.. maar het komt er maar niet van..
Cyberdyne Systems - SKYNET Division
quote:FrankNiejenhuis schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:05:
[...]
Is dat niet te zwaar voor je usb poort?. Ik bedoel dat als je hem in je computer steekt, gaat je stick dan niet helemaal naar beneden hangen?
Nog een idee:
Maak voor elke USB auto die je hetb een garage waarin je de auto in kan rijden (aansluiten) aan de achterkant van de garage is er natuurlijk de verlengkabel naar de computer.
Je ziet veel mensen met doucheslang werken. Zelf hoef ik het eigenlijk niet(heb kast zonder window) en mn kabels zijn allemaal netjes gesleeved door een vriend van me(mooi mat zwartquote:ragingbull schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:30:
@ Shafty
Zie ik het goed? Heb je van die douche slang gebruikt als kabel huls? Dat wilde ik ook nog doen.. Heb nog 2 meter liggen.. maar het komt er maar niet van..
Nikon D50 en Nikon F75, Glasservies en flitsertje, allemaal in een Lowepro Orion Trekker II.
MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT
Dus heel makkelijk op maat te maken, Vervolgens heb ik de draden er doorheen getrokken door eerst een enkele losse draad er doorheen te duwen en het uiteinde vervolgens met crepe-tape vast te maken aan de uiteinden van de kabels die ik door de slang wil hebben. dan is het een kwestie van trekken
. Ik had maar 2 stukjes doucheslang nodig voor mijn hele 24-pins ATX kabel!
Overigens gebruik ik wel steeds slang, terwijl ik de werkelijke slang, die origineel binnenin het metalen omhulsel zat, al weggegooid heb.
Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC
Auto-mod's zijn wel populair opeensquote:BaBoOn schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:01:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verveling sloeg toe
32mb usb horloge gesloopt en in autotje gepropt
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.