Reg. datum: 27 februari 2001
quote:PizZa_CalZone schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:43:
jouw juweeltje? was dat?
...
Om eerlijk te zijn heb ik die niet echt nodig. Ook niet om te traden. Je mag van mij best 3 sol runes hebben.
ok, it was worth a try. thanx voor de sol-offer in ieder geval. wil er wel 1 voor insight graag.
als niemand hier hem nodig heeft/wil hebbe, dan post ik hem wel (als het lukt tenminste!?!?) voor een TO helm & belt. kan ik met m'n -versterkte- necro en m'n insight merc op zoek naar meer goods
kwakke01 wijzigde dit bericht 29-03-2006 13:50 (47%)
fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
Reg. datum: 25 februari 2002
quote:Skyclad schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:55:
Het is misschien verstandiger op een trade forum gewoon het aan te bieden, en te kijken hoe ver het bieden gaat.
...zit ook weer wat in; alleen moet ik dan zelf weer achter die TO dingen aan... vindt het wel prima als ik die ervoor krijg. Zou die voor veel meer weggaan ?? nee toch??
kan natuurlijk altijd nog in pul-currency laten uitkeren, kan ik de helm/belt zelf scoren.
ja, als dat je enige probleem is... er zijn zat mensen die (ik zeg maar wat) 2 puls voor een um geven. Je kan ook altijd een topic maken dat je iig TO stuff wil + aanvullende runes, maar dat is vaak lastiger verkopen moet er eerlijk bij zeggen. Mensen hebben vaak wel runes, maar niet precies jouw TO spulletjesquote:kwakke01 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:02:
[...]
...zit ook weer wat in; alleen moet ik dan zelf weer achter die TO dingen aan... vindt het wel prima als ik die ervoor krijg. Zou die voor veel meer weggaan ?? nee toch??
kan natuurlijk altijd nog in pul-currency laten uitkeren, kan ik de helm/belt zelf scoren.
quote:HanH schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:21:
[...]
ja, als dat je enige probleem is... er zijn zat mensen die (ik zeg maar wat) 2 puls voor een um geven. Je kan ook altijd een topic maken dat je iig TO stuff wil + aanvullende runes, maar dat is vaak lastiger verkopen moet er eerlijk bij zeggen. Mensen hebben vaak wel runes, maar niet precies jouw TO spulletjes
of je jewel verkopen voor een leuke rune en met die rune jouw TO spulletjes verzamelen.
BTW Trade forum moet je eerst een tijd active zijn met zoveel honderd posts, dus niet altijd de goeie oplossing.
Derr_Hans wijzigde dit bericht 29-03-2006 14:29 (10%)
Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]
quote:Skyclad schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:26:
Ik weet niet hoe het zit op SCL, maar op HCL kan je belt en helm voor ongeveer een Pul elk krijgen. Dus dan is Um genoeg, en is verder alles mooi meegenomen.
yep. het probleem is alleen: IK KAN ER NOG STEEDS NIET OP
krijg nu wél te zien dat ik kan posten, maar als ik dat doe, heb ik weer onvoldoende authorisations.
heb al mail gereplied op de eerste mail, nieuwe aangemaakt via de site maar nog nix gehoord. Nu dan maar één van de moderators gemaild, kijken of dat helpt.
Straks wordt ik voordat ik iets heb gedaan, gebanned omdat ik ze sit te spammen
Posting Rules
You may post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may edit your posts
ben ik nou gek ,of ...
quote:Derr_Hans schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:27:
[...]
of je jewel verkopen voor een leuke rune en met die rune jouw TO spulletjes verzamelen.
BTW Trade forum moet je eerst een tijd active zijn met zoveel honderd posts, dus niet altijd de goeie oplossing.
Ja, dat is wat ik zei
volgens mij hoef je niet perse zoveel honderd posts te hebben hoor... ik heb al meerdere malen iets op het trade forum gezet zonder problemen...en ik ben pas 4 weken aangemeld ofzo.
Als het niet lukt met traden wellicht heb je ze dan sneller gevonden door hier achter te komen.
En MF spul hebben. Heb zelf zo'n 149 a 150 % op mijn sorc en moet zeggen dat dat wel redelijk nuttig is.
Iig suc6 kwakke het is je gegund die TO spulletjes te krijgen
Oja BTw die honderd post is natuurlijk wat overdreven
Derr_Hans wijzigde dit bericht 29-03-2006 14:50 (9%)
kijk hier eens rond, install die app, en je kan een dropcalculator gebruikenquote:Derr_Hans schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:49:
Welke item lvl heeft die TO spullen en welke plek zou je ze dan het snelst vinden.
Als het niet lukt met traden wellicht heb je ze dan sneller gevonden door hier achter te komen.
En MF spul hebben. Heb zelf zo'n 149 a 150 % op mijn sorc en moet zeggen dat dat wel redelijk nuttig is.
die kan je al dit soort dingen beantwoorden, hoef je het ook niet aan ons te vragen
|| This message was sent on 100% recyclable electrons. || basiep.nl || mijn fotos || Tent75 ||
kijk aan, moet de wereld van calculators nog ondekken.quote:BasieP schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:59:
[...]
kijk hier eens rond, install die app, en je kan een dropcalculator gebruiken
die kan je al dit soort dingen beantwoorden, hoef je het ook niet aan ons te vragen
quote:Derr_Hans schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:49:
Welke item lvl heeft die TO spullen en welke plek zou je ze dan het snelst vinden.
thanx,
had alleen twee mf ringen (15 & 23%) en m'n merc heeft een eth 3s mask met 2PT's erin (heb nog geen 3e) als ik m'n volledige TO-gear heb, wil ik op zoek naar een 6s Crysal sword voor áls ik ooit ist's ga oogsten
heb zojuist na veel moeite m'n eerste post geplaatst...
op naar m'n eigen topic dan..
héhé, daar is tie dan..
[schaamteloze x-ref]
http://forums.diabloii.ne...php?p=4279575#post4279575
[/schaamteloze x-ref]
kwakke01 wijzigde dit bericht 29-03-2006 15:23 (28%)
wat was er nu mis dan?quote:kwakke01 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:14:
[...]
heb zojuist na veel moeite m'n eerste post geplaatst...
op naar m'n eigen topic dan..
héhé, daar is tie dan..
[schaamteloze x-ref]
http://forums.diabloii.ne...php?p=4279575#post4279575
[/schaamteloze x-ref]
quote:
echt geen idee. het enige wat ik kan verzinnen, is dat je na elke actie opnieuw moet inloggen, wat ik dus weer niet begrijp.. en als ik dan inlog, krijg ik zo'n vbfout.
is inmiddels (na 2min) girth + pul geboden
-edit- ... en hij wou 'm in z'n noobstok van z'n merc douwen
kwakke01 wijzigde dit bericht 29-03-2006 15:37 (12%)
daar mag je me wel dankbaar voor zijnquote:kwakke01 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:35:
[...]
-edit- ... en hij wou 'm in z'n noobstok van z'n merc douwen![]()
quote:kwakke01 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:35:
[...]
echt geen idee. het enige wat ik kan verzinnen, is dat je na elke actie opnieuw moet inloggen, wat ik dus weer niet begrijp.. en als ik dan inlog, krijg ik zo'n vbfout.
is inmiddels (na 2min) girth + pul geboden
-edit- ... en hij wou 'm in z'n noobstok van z'n merc douwen![]()
Aanpakken die hap.
met een pul is toch wel die laaste TO stukje te krijgen =)
Suc6
quote:
...ben ik ook, weet nog niet hoe ik je daarvoor moet bedanken
@der_hans, kost idd moeite om niet meteen te reageren, maar toch eff kijken wat er nog in 't vat zit
kwakke01 wijzigde dit bericht 29-03-2006 15:48 (25%)
Edit: En je kan altijd reageren met 'Thanks for the opening bid :)'
Skyclad wijzigde dit bericht 29-03-2006 15:49 (31%)
zeker, maar daar zou ik nog even mee wachtenquote:Skyclad schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:49:
Denk dat je de eerste 6 Ists wel beter kan gebruiken dan in een crystal sword
Edit: En je kan altijd reageren met 'Thanks for the opening bid :)'
quote:HanH schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:54:
[...]
zeker, maar daar zou ik nog even mee wachtentot het topic naar de tweede pagina is verdwenen...
kom er zowiezo niet eens op nu:
HTTP 500 - Internal server error
Internet Explorer
had allang gedaan en alvast gezocht naar iemand die een pul wil voor het laaste TO stukkie
ik zou er eerlijk gezegd geen pul voor bieden hoor...hij (de wing) is ongeveer lem waard... zou zonde zijn van je pul.quote:Derr_Hans schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:58:
Haha kan zowie zo niet wachten =)
had allang gedaan en alvast gezocht naar iemand die een pul wil voor het laaste TO stukkie
quote:HanH schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:01:
[...]
ik zou er eerlijk gezegd geen pul voor bieden hoor...hij (de wing) is ongeveer lem waard... zou zonde zijn van je pul.
is al helm & belt geboden !!!!
.. en op de trade site staan beide items voor PUL..
enne, wil geen pul, wil set, pakje moet glimme!!
[denkt alvast voorut]
als de deal straks rond is dan owe ik iig al 2 mensen: HanH voor de tip dat die glimmer mss nog wel iets meer oplevert als je hem trade ipv socket of gebruikt voor een craft receipe & Riddlermark, voor het GEVEN van de eerste setitems. kon immers alleen maar wat PSkulls en een unique amu geven) d8 ik toen...
kwakke01 wijzigde dit bericht 29-03-2006 16:17 (51%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.