Beter 10 bier in de boom dan 1 in de hand.... ik klim wel!
ik zag in t vorige topic nog iets over t craften van items ?
hoe gaat dat precies in zn werk en waar doe ik dat mee, ik heb wel es wat uitgeprobeerd maar is nooit iets uitgekomen, gebeurde niks met wat ik in mn cube stopte. zijn daar bepaalde formules voor ofzo, net als met die runewords ?
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Reg. datum: 25 februari 2002
http://www.battle.net/diablo2exp/items/crafteditems.shtmlquote:McDutch schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:21:
en meteen maar ff bookmarked
ik zag in t vorige topic nog iets over t craften van items ?
hoe gaat dat precies in zn werk en waar doe ik dat mee, ik heb wel es wat uitgeprobeerd maar is nooit iets uitgekomen, gebeurde niks met wat ik in mn cube stopte. zijn daar bepaalde formules voor ofzo, net als met die runewords ?
quote:
dank u, was niet in me opgekomen meteen op battle.net te kijken
maakt een hoop duidelijk iig, straks meteen wat aankloten, kijken wat er van komt..
hopen dat t hierdoor weer leuk word, want t spelen begint me wat te vervelen eigenlijk
If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...
Caster Amulet
Magic Amulet
Ral Rune
Perfect Amethyst
Any Jewel
(5-10)% Faster Cast Rate
Regenerate Mana (4-10)%
+ (10-20) To Mana
Aangezien het ook de normale mods kan hebben kan je zo een +2 skill 20% FCR amulet krijgen. Daarom is craften redelijk populair.
Let er wel op dat het itemlevel mee wordt genomen in de berekening, dus gebruik vooral hoog level items (Hell baal, Nihlathak, Pindle, Diablo, en van Champions/Uniques in level 85 areas). Als je zelf hoog genoeg bent kan je er ook voor gamblen, aangezien gambled items -5 tot +5 je eigen level als itemlevel krijgen. Op deze manier kan je dus op level 85 een level 90 amulet of ring krijgen.
moet echt beter leren spelen eigenlijk, ik ga gewoon veel te snel en eigenlijk te veel dood nog.
maar ik zal eens een stuk of wat van die amulets zien te krijgen en eens aan t craften gaan
quote:McDutch schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:12:
ik kan me helaas nog niet eens goed stand houden in nightmare dus hell word nog een stuk moeilijker..
moet echt beter leren spelen eigenlijk, ik ga gewoon veel te snel en eigenlijk te veel dood nog.
maar ik zal eens een stuk of wat van die amulets zien te krijgen en eens aan t craften gaan
quote:Skyclad schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:22:
De Curses tree hoef je als necro niet erg hoog te maken, maar het is wel aan te raden tenminste 1 punt in alle curses t/m Lower Resist te nemen wanneer je Skeletal mages, revives of Poison Nova gaat gebruiken, en in ieder geval Decrepify in alle andere gevallen.
ga toch focussen op gloves; de amu's die ik heb zijn al +2 to poison&bone skills, dus
gloves met +manaregen en +mana per kill en +life en...
fotos http://members.lycos.nl/kwakkel01/ DII: *NG-kwakke
quote:kwakke01 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:42:
[...]
[...]
ga toch focussen op gloves; de amu's die ik heb zijn al +2 to poison&bone skills, dus
Die Gloves die heb gemaakt zien er wel redelijk uit.
Jammer dat er geen IAS op zit anders zou ik ze zonder enige moeite van je overnemen =)
Gister weel ffkes gespeeld niet lang, countess was niet aardig.
quote:Let er wel op dat het itemlevel mee wordt genomen in de berekening, dus gebruik vooral hoog level items (Hell baal, Nihlathak, Pindle, Diablo, en van Champions/Uniques in level 85 areas). Als je zelf hoog genoeg bent kan je er ook voor gamblen, aangezien gambled items -5 tot +5 je eigen level als itemlevel krijgen. Op deze manier kan je dus op level 85 een level 90 amulet of ring krijgen.
Bedankt voor de tip, wist ik niet van die gambled items.
Vanaaf eerst nieuwe broek halen (koop avond arnhem)
Daarna ook maar eens craften =)
Derr_Hans wijzigde dit bericht 23-03-2006 13:16 (30%)
Nooit geschoten is altijd kogels bewaren [D2X acc *dedlmagik HCL]
quote:Derr_Hans schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:10:
[...]
Die Gloves die heb gemaakt zien er wel redelijk uit.
Jammer dat er geen IAS op zit anders zou ik ze zonder enige moeite van je overnemen =)
Gister weel ffkes gespeeld niet lang, countess was niet aardig.
[...]
Bedankt voor de tip, wist ik niet van die gambled items.
Vanaaf eerst nieuwe broek halen (koop avond arnhem)
Daarna ook maar eens craften =)
hee Der_Hans, probeerde je gister nog te /m en maar kwam er niet door
was toch *DEDLMAGICL tóch maar diedoethetdus niet...
je mag m'n gloves wel ruilen voor die to dingen
kwakke01 wijzigde dit bericht 23-03-2006 13:28 (5%)
quote:kwakke01 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:27:
[...]
hee Der_Hans, probeerde je gister nog te /m en maar kwam er niet door![]()
was toch *DEDLMAGICL tóch maar diedoethetdus niet...
je mag m'n gloves wel ruilen voor die to dingen
^^ *dedlmagik nu twijfel ik weer tussen de laaste l, wel of geen l
ik heb jouw wel een massage gestuurd, kwam die wel binnen.
Op die GOT Player lijst staat ook met l
Hoe meer ik er over nadenkt destemeer ik zeker gaat weten dat het zonder l is op het eind
Dus dedlmagik l = Kleine L en geen C maar een K =)
Meschien dat het zo beter gaat =)
quote:Derr_Hans schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 13:47:
[...]
^^ *dedlmagik nu twijfel ik weer tussen de laaste l, wel of geen l
ik heb jouw wel een massage gestuurd, kwam die wel binnen.
Op die GOT Player lijst staat ook met l
Hoe meer ik er over nadenkt destemeer ik zeker gaat weten dat het zonder l is op het eind
Dus dedlmagik l = Kleine L en geen C maar een K =)
Meschien dat het zo beter gaat =)
kijk eff in je profile voordat je battle.net entered (boven je password zeg maar staat je user-id)
die kwam door ja, dus ik als een gek messagen, elke keer "player not logged on!
sukkel-computer. snapt weer niet wat ik wil.
ga het gewoon weer proberen als ik online ben..
ALs jij dan intussen die TO-gloves scoort, dan hebbe we een trade
kwakke01 wijzigde dit bericht 23-03-2006 14:05 (9%)
quote:kwakke01 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:03:
[...]
kijk eff in je profile voordat je battle.net entered (boven je password zeg maar staat je user-id)
die kwam door ja, dus ik als een gek messagen, elke keer "player not logged on!![]()
sukkel-computer. snapt weer niet wat ik wil.
ga het gewoon weer proberen als ik online ben..
ALs jij dan intussen die TO-gloves scoort, dan hebbe we een trade(heb tot nu toe al m'n ama-stuff elke keer weggegeven (runeword/rare-bogen, amu's etc.)
haha ja ik zal er naar kijken ben ook altijd zo snel met password typen dat ik het niet ziet =)
TO als ik ze heb kan je ze krijgen. Geld voor meeste necro stuff, doe er toch nix mee
Pizza/Soulmasher... jij zat te zeuren dat Grief duur was om te repareren.. moest net m'n Fortitude repareren van 6/20 dura, 750K
Powered
by
Angelina Jolie, Xbox 360, Arsenal, TUI Nederland, XFX 8800GTX
ik zou als ik jou was maar ral runes gaan sparen dan...
edit: zag ook dat het een sup. dusk was volgens mij met %ed EN extra %durab. dat maakt het natuurlijk ook weer een stukkie duurderquote:1 Ral Rune + Armor = Fully Repaired Armor
PizZa_CalZone wijzigde dit bericht 23-03-2006 14:43 (24%)
hmm... Ral runes dus maarquote:PizZa_CalZone schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 14:42:
Ghehe damn, dat is helemaal veel...Voor mun grief heb ik nu een lading ort runes liggen...
![]()
ik zou als ik jou was maar ral runes gaan sparen dan...![]()
[...]
edit: zag ook dat het een sup. dusk was volgens mij met %ed EN extra %durab. dat maakt het natuurlijk ook weer een stukkie duurder
Powered
by
hééé, ralletjes, die kan je vinden in Nightmarequote:
Reg. datum: 21 oktober 2004
zonde van je ral runesquote:
quote:masih schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:33:
Hmm kan je nog de links in beginpost editen? Zoja wil je dan de eerste price lijst "De Europe Ladder price list" verwijderen of vervangen door http://forums.d2jsp.org/i...owtopic=1698374&f=170 ? Hij is namelijk niet echt up to date meer, kreeg ik maar 8ists voor en Lo rune
Kan beter deze er in: http://www.diabloii.co.uk/itam.php
Ral is niets manquote:masih schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 17:35:
[...]
zonde van je ral runesBewaar die liever om te craften of traden, gold vinde je tog wel en anders whisp je maar ff
Powered
by
hmm ik heb wel een paar crafted necro amus voor je maar die zijn maar 1 skillquote:kwakke01 schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:42:
[...]
[...]
alleen ik heb laatste weken geen tijd moet maar weer is de draad oppakken, ook al weet ik dat het gevaarlijk is met het verslavingsgehalte van D2
Ahn`Qiraj - lvl 70 shadowpriest, 54 druid -
hammerdin wordt het, kan er later boosts voor terug geven.
/w *D4rk_Pr1nc3-i
edit: tnx voor wat items Okotje
Marrruuuk wijzigde dit bericht 23-03-2006 18:52 (11%)
Dit topic is gesloten. ![]()