Hoofdcategorieën
Topicacties

Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Blast-off for Kicksville!
Reg. datum: 08 februari 2000

quote:
FunkyTrip schreef op woensdag 26 april 2006 @ 10:01:
Haha, ze zien me al aankomen 3000 is wat sommige consultants hier niet eens verdienen (en die zitten de hele dag bij een klant te stressen en vaak ook 3 uur p/d in de auto). Nee, eerst inzetten op 2600 ofzo.
Als ik manager was zou ik ook graag willen dat mijn werknemers dat zouden denken. :) Ik bedoel ook niet dat je op 3000 moet rekenen maar lager inzetten vind ik onverstandig. Het is geen kaartspelletje, je kan niet later de inzet verhogen. Als je op 2600 inzet heb je geluk als je manager daar direct mee akkoord gaat. Die gaat moeilijk kijken en praten over 'lastige tijden' en 'tegenvallende inkomsten' en dat 'ie je graag zou willen belonen voor je goede werk maar dat meer dan 2400 er nu echt niet inzit. Maar, hij heeft grote plannen en 'volgend jaar kijken we zeker verder'. O-)

Zet dus hoger in dan waar je op denkt te kunnen eindigen.

Take a life of responsibility, the inability to make right choices, add to it ignorance and indifference and top it off with a desire for escapism and kicks.

grrrr....
Reg. datum: 24 oktober 2000

Wat Blues verteld over argumenten van werkgevers is gewoon de keiharde waarheid, en op zo'n moment moet je zorgen dat je argumenten op tafel kunt neerleggen die je salaris eis kunnen onderbouwen. De persoon waar je mee gaat onderhandelen zal je eisen altijd onredelijk vinden. Argumenten worden gebaggataliseerd of met de nodige smoesen verzwakt. Als werkgever ook nog af en toe geiiriteerd overkomen, zodat je daar mee indruk maakt, enzovoorts.

Je moet echt die gesprekken goed voorbereid ingaan. Aantoonbare resultaten, verwachtingen inschatten, en bij kritiek op zaken een valide argument kunnen geven wat niet direct onderuit geschoffeld kan worden.

Als jij na 1 jaar werkervaring nog steeds met een HBO op zak niet aanzienlijk erbij kan krijgen moet je denk ik voor jezelf op een rijtje gaan zetten of je graag die mijnziens haalbare pakweg 500 euro bruto over hebt voor de leuke werkomgeving. We praten dan over 2100/2200 euro bruto.

Die extra centen helpen je wel als je komt smeken om een hypotheek bij de bank voor dat leuke huisje wat je hebt gezien, of lekker erbij voor op de spaarrekening, .. vul in.

Toch niet zo eng :-)
Reg. datum: 09 juli 1999

with stupid and stupid ^^
Toen ik begon over of er niet eens 300 bij moest, werd ik nog net niet uitgescholden voor profiteur, terwijl ik wel weet dat de directeur van een bedrijfje van 120 man dat jaar zowat een half miljoen euro in z'n zak stak. Onderschat nooit de drukkende werking van winstuitkeringen op het netto resultaat en van de baas z'n getunede lease A8 op de bedrijfsefficiency.
Het gesprek eindigde er mee dat ik 2% kon krijgen (tientjeswerk) maar dan volgend jaar niet zeuren. Die heb ik geweigerd ("ik mag van mijn moeder geen fooien aannemen") en ik type dit vanaf mijn nieuwe werkplek in Duitsland waar ze wél die 3250 per maand willen lappen, wel die dertiende maand hebben, wel cursussen geven en wél allemaal secundaire voorwaarden hebben. En de auto's zijn hier ook goedkoper :D

(\__/)     (\(\      (\__/)     /)/) 
(='.'=)    (='.')    (      )    ('.'=)
(")_(") o(_")")  (_O_)  ("("_)o
We are Bunny. You will be assimilated. Resistance is futile.

Reg. datum: 21 oktober 2003

Ik ben bijna klaar met mijn opleiding MBO Ict beheerder niveau 4. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik kan vragen of verwachten als ik ergens ga solliciteren, kwa salaris bedoel ik dan.

Ben verder nog in het bezit van:
  • Aries A+ certified hardware + Software engineer
  • ECDL :O
  • Beginnersdiploma MCSE
Alvast Bedankt :*)

Asus P4P800, Intel pentium IV 2,8 Ghz @ 3,3 Ghz, 1 x 512 mb ram pc 3200 hynix, 1 x 512 mb ram pc 3200 corsair in dual channel, asus 6600gt top, 160 Gb sata maxtor, soundblaster audigy, Windows xp media center, Hauppauge wintv pvr 500 MCE

Pluizig en blauw

quote:
Gabberhead schreef op donderdag 06 april 2006 @ 16:01:
Leeftijd: 29
Opleiding: HIO (Hogere Informatica aan de Hogeschool Rotterdam)
Werkervaring: 6 jaar Oracle ontwikkelaar
Werkgever: Whitehorses BV, Oracle & Java ontwikkelaars
Huidige functie: medior Oracle Consultant/Software Engineer
Laptop: Ja
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 30
13/14e maand of winstuitkering: Winstdeling
GSM: Ja, privékosten ook vergoed
Auto: Ja, 815 Euro incl. brandstof per maand
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: cursussen vergoed, internet vergoed (op basis van XS4ALL Basic), tegemoetkoming ziektekosten, communicatietrainingen, veel extraatjes (incentives, uitjes)
Werkweek: 40 uur
Maand salaris(bruto): 2450,- 2650,-
Even mezelf quoten. Gisteren leuke verhoging gekregen (de derde in een half jaar _/-\o_ )

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."

www.audi-fan.nl

quote:
dennis112 schreef op donderdag 27 april 2006 @ 09:48:
Ik ben bijna klaar met mijn opleiding MBO Ict beheerder niveau 4. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik kan vragen of verwachten als ik ergens ga solliciteren, kwa salaris bedoel ik dan.

Ben verder nog in het bezit van:
  • Aries A+ certified hardware + Software engineer
  • ECDL :O
  • Beginnersdiploma MCSE
Alvast Bedankt :*)

is altijd moeilijk om zomaar een bedrag aan te geven.

ik heb ook MBO ict-beheer niveau 4 + een halve opleiding HIO (mee gestopt) ben 4 jaar geleden begonnen voor 1450 bruto per maand (+ woon/werk reiskosten vergoeding en laptop) en ben nu doorgegroeid naar 2085,- (zelfde bedrijf). Misschien geen top salaris (die liggen hier in het noorden sowiezo wat lager maar de vaste lasten ook ;)) maar het is een leuk bedrijf met een mooi product, kan goed met m'n meeste collega's opschieten en ik ben grotendeels mijn eigen baas.... wat wil je nog meer?
Toch niet zo eng :-)
Reg. datum: 09 juli 1999

quote:
Chaoss schreef op donderdag 27 april 2006 @ 11:40:
[...]

is altijd moeilijk om zomaar een bedrag aan te geven.

ik heb ook MBO ict-beheer niveau 4 + een halve opleiding HIO (mee gestopt) ben 4 jaar geleden begonnen voor 1450 bruto per maand (+ woon/werk reiskosten vergoeding en laptop) en ben nu doorgegroeid naar 2085,- (zelfde bedrijf). Misschien geen top salaris (die liggen hier in het noorden sowiezo wat lager maar de vaste lasten ook ;)) maar het is een leuk bedrijf met een mooi product, kan goed met m'n meeste collega's opschieten en ik ben grotendeels mijn eigen baas.... wat wil je nog meer?
Ik begon met MBO T.I. (de discussie over of het nou MBO-4 of MBO+ was is nog altijd niet gestaakt. De opleiding wel.) met 1750 bruto per maand, en mocht in bijna vier jaar doorgroeien naar "wel" 1950. ik was daar de enige ITer die geen programmeur was. Ik begrjip dat de meeste van mijn ex klasgenoten ook ergens tussen de 1500 en 2000 begonnen zijn, een enkeling daar gelaten. focus niet te veel op het bedrag maar let ook op de secundaire voorwaarden. Een baas die je nog zowat 200 euro aan leuke dingen in je handen duwt elke maand is vaak leuker om voor te werken :)

(\__/)     (\(\      (\__/)     /)/) 
(='.'=)    (='.')    (      )    ('.'=)
(")_(") o(_")")  (_O_)  ("("_)o
We are Bunny. You will be assimilated. Resistance is futile.

www.audi-fan.nl

voor de duidelijkheid ik ben ook de enige "IT'er" in het bedrijf, dus alles wat met systeem-, netwerk- of applicatiebeheer te maken heeft doe ik.

echt noemenswaardige secundaire arbeids voorwaarden heb ik niet alleen:

- 145,- woon/werk reiskosten vergoeding (maargoed daar moet ik ook 30+ km voor rijden)
- een laptop die ik ook prive mag gebruiken (joeppie :/ :P)...

de minimale pensioen opbouw reken ik maar ff niet mee want dat stelt weinig voor.

Chaoss wijzigde dit bericht 27-04-2006 18:08 (16%)

Elvis lives..
Reg. datum: 08 november 2000

Ik heb gisteren m'n CV op monsterboard gezet, ben vandaag platgebeld!

Een van de opties was om als java ontwikkelaar aan de slag te gaan voor 1900,- per maand. Auto van de zaak (¤ 800,-), 25 vakantiedagen. Ik heb HBO hogere informatica op zak. Ik las al ergens dat je tussen 1700 en 2200 zou moeten zitten, maar hoe komt 't dan dat iedere HBO'er van mijn leeftijd (23) hier een salaris vanaf 2200 heeft?

Moet ik hier genoegen mee nemen of is er nog ruimschoots plek voor onderhandeling?

lawnmower wijzigde dit bericht 27-04-2006 19:53 (7%)

Spits ya in the face!
Reg. datum: 26 oktober 2002

quote:
Gabberhead schreef op donderdag 27 april 2006 @ 10:23:
[...]

Even mezelf quoten. Gisteren leuke verhoging gekregen (de derde in een half jaar _/-\o_ )
Op zich leuk voor je, maar met alle respect, kan je je afvragen of dat een positief is of dat je in het verleden al veel te weinig kreeg. Met jouw leeftijd en opleiding is jouw salaris nu niet top.
a real boardmonkey
Reg. datum: 17 juli 2000

Kleine update dan maar, na mijn verhuizing naar Duitsland. :)

Leeftijd: 31 jaar
Opleiding: HBO
Werkervaring: 8 jaar
Werkgever: Hypotheek verstrekker
Huidige functie: Business Intelligence & Datawarehousing Expert
Auto v/d zaak: Nee
Laptop v/d zaak: ja
Vakantiegeld: Nee
Vakantiedagen: 28
GSM: Black Berry die ook belt
Werkweek: 40 uur
Maandsalaris: 4600 euro

Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!

WoW
Reg. datum: 20 januari 2000

quote:
FunkyTrip schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:20:
Leeftijd: 32
Opleiding: HBO Informatiekunde
Werkgever: IT bedrijf
Huidige functie: Software tester van behoorlijk complexe produkten (mainframe/iseries/unix software converteren naar mooie web/windows toepassingen)
Vakantiegeld: Ja
Vakantiedagen: 25
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand
GSM: Nee
Auto: Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: spaarloon
Werkweek: 40
Maand salaris(bruto): 2230

Eigenlijk veel te weinig (al bijna 4 jaar geen salarisverhoging). Maar goed, het is dichtbij en vrij relaxte baan. Op de een of andere manier is elke andere baan die me leuk lijkt ver weg of ik moet als consultant elke dag 3 uur in de auto zitten. Nou nee.

Nou ja, binnenkort salarisronde en dan maar eens op een slimme manier proberen aan te pakken (ik vind 2600-2700 beter gewaardeerd voor wat ik ervoor doe)

He vakgenoot /zwaai

Ik denk dat je inderdaad ook makkelijk meer kan krijgen.
Mijn collega tegenover mij heeft 1 jaar testervaring en krijgt 2100.
Dit is bij een bekende IT consultant.

Software testen - You build it, I break it! - testen2008@gmail.com

quote:
lawnmower schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:50:
Even een beetje offtopic, maar ik ben wel erg benieuwd naar wat jouw ervaringen zijn met het plaatsen van je CV op monsterboard. Hoe zijn de reacties bijvoorbeeld? Krijg je veel relevante reacties, of alleen maar van die bureautjes die ingehuurd zijn door bedrijf X uit schubbekutteveen voor een schoonmaakster?

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Reg. datum: 19 juli 2001

Dit is de mijne:

Leeftijd:25
Opleiding:MBO Niveau 3, MCSA/MCSE 2000/2003+Messaging, MCDST :Y), Itil Foundation
Werkervaring:6jr
Werkgever:GetronicsPinkRoccade/Call2
Huidige functie: Data center beheerder/systeem beheerder bij Cisco
Laptop:Ja
Vakantiegeld:Ja
Vakantiedagen:27
13/14e maand of winstuitkering: Inzet bonus
GSM:Ja
Auto:Nee
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: 20 Studiedagen/Internet vergoeding Veel bedrijfs feesten borrels & teambuilding exersizezzz en goede opleidingmogelijkheden
Werkweek: 40
Maand salaris(bruto): 2150,-

Djurre wijzigde dit bericht 28-04-2006 11:33 (41%)

Blast-off for Kicksville!
Reg. datum: 08 februari 2000

quote:
Wirf schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:30:
[...]

Even een beetje offtopic, maar ik ben wel erg benieuwd naar wat jouw ervaringen zijn met het plaatsen van je CV op monsterboard. Hoe zijn de reacties bijvoorbeeld? Krijg je veel relevante reacties, of alleen maar van die bureautjes die ingehuurd zijn door bedrijf X uit schubbekutteveen voor een schoonmaakster?
Ik werd voornamelijk platgebeld door recruiting agencies als Aquent en Computer Futures en die wilden dan weer bemiddelen naar verschillende werkgevers. Mijn advies: niet doen. Als ze eenmaal voor je bezig zijn gaan ze zich ook gedragen alsof ze iets van je te goed hebben.

Take a life of responsibility, the inability to make right choices, add to it ignorance and indifference and top it off with a desire for escapism and kicks.

a real boardmonkey
Reg. datum: 17 juli 2000

quote:
Blues schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 07:47:
[...]

Ik werd voornamelijk platgebeld door recruiting agencies als Aquent en Computer Futures en die wilden dan weer bemiddelen naar verschillende werkgevers. Mijn advies: niet doen. Als ze eenmaal voor je bezig zijn gaan ze zich ook gedragen alsof ze iets van je te goed hebben.

Erger nog, ze bieden je aan op vacatures met een belachelijke salariseis ..zonder dat jij daar iets van weet. Als je daarna zelf bij die onderneming gaat solliciteren krijg je te horen dat je al eens afgewezen bent en niet meer in aanmerking komt..... Nou ja zeg?!

Ik doe geen zaken meer met vleeshandel zoals Computer Features, Huxley etc.

Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!

Pluizig en blauw

quote:
lawnmower schreef op donderdag 27 april 2006 @ 19:50:

Een van de opties was om als java ontwikkelaar aan de slag te gaan voor 1900,- per maand. Auto van de zaak (¤ 800,-), 25 vakantiedagen. Ik heb HBO hogere informatica op zak. Ik las al ergens dat je tussen 1700 en 2200 zou moeten zitten, maar hoe komt 't dan dat iedere HBO'er van mijn leeftijd (23) hier een salaris vanaf 2200 heeft?

Moet ik hier genoegen mee nemen of is er nog ruimschoots plek voor onderhandeling?
Java ontwikkelaar? Die moeten wij ook nog hebben ;)

Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl

Elvis lives..

quote:
Wirf schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 00:30:
[...]
Het zijn inderdaad veel recruiting agencies. Tot nu toe zijn het allemaal 100% relevante functies. Je moet alleen wel sterk in je schoenen staan, want ze hebben 't liefst dat je meteen in de auto springt om 't contract te tekenen, en ze doen 't overkomen alsof 't al een sollicitatiegesprek is. Een reeks vragen als: wat is jouw toekomstbeeld? Wat verwacht je van ons? Hoe zie jij jezelf over 3 jaar? Wat zou je absoluut niet willen doen? etc. Dat soort vragen worden al gesteld zonder dat ze hebben gezegd waar 't om gaat. Maar je wordt er na 10 telefoontjes wel handiger in om de specs boven tafel te krijgen :)

Elvis lives..

quote:
Gabberhead schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:20:
[...]
Java ontwikkelaar? Die moeten wij ook nog hebben ;)
Dan kun jij mij vast vertellen wat ze voor een Java ontwikkelaar over hebben zodat ik weer vergelijkingsmateriaal heb ;)

Pluizig en blauw

quote:
lawnmower schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:24:
[...]

Dan kun jij mij vast vertellen wat ze voor een Java ontwikkelaar over hebben zodat ik weer vergelijkingsmateriaal heb ;)

Dat ligt er uiteraard een beetje aan wat voor ervaring je hebt, wat voor opleiding en welke ambities.
In mijn posts in dit topic kun je in elk geval de secundaire arbeidsvoorwaarden vast zien.

Salarissen liggen bij ons boven marktconform, maar wat voor aanbieding ze iemand als jij zullen doen durf ik echt niet te zeggen.
Als je wilt kun je je cv eens opsturen, linkje naar de website staat in m'n sig :)
Veel vergelijkingsmateriaal is altijd prettig om een goede keuze te kunnen maken.

Reg. datum: 26 februari 2004

quote:
tazzman schreef op donderdag 27 april 2006 @ 23:54:
Kleine update dan maar, na mijn verhuizing naar Duitsland. :)
Opleiding: HBO
Huidige functie: Business Intelligence & Datawarehousing Expert

Ik heb een vraagje.
Ik ben nu nog bezig met mijn opleiding Bedrijfskundige Informatica en ben over anderhalf jaar klaar. Ik wil hierna graag verder in de Business Intelligence omdat ik dit gewoon ontzettend leuk vind.
Ik heb flink wat rondgezocht maar nergens een vervolgopleiding kunnen vinden (of iets soortgelijks), hoe zou jij dat aanpakken of weet je waar je een goede BI cursus kan volgen?
De enige ervaring die ik tot nu heb is een module op school en starterservaring met Oracle Warehouse Builder, Oracle Discoverer en Cognos 8 BI, nogal weinig om direct bij een bedrijf mee naar binnen te stappen en te verlangen dat ze je een leuk salarisje geven voor m'n zeer geringe ervaring (10 weken :X )

Hoezo dan?
Reg. datum: 11 november 2000

quote:
Mr.S schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:50:
[...]

Ik heb een vraagje.
Ik ben nu nog bezig met mijn opleiding Bedrijfskundige Informatica en ben over anderhalf jaar klaar. Ik wil hierna graag verder in de Business Intelligence omdat ik dit gewoon ontzettend leuk vind.
Ik heb flink wat rondgezocht maar nergens een vervolgopleiding kunnen vinden (of iets soortgelijks), hoe zou jij dat aanpakken of weet je waar je een goede BI cursus kan volgen?
De enige ervaring die ik tot nu heb is een module op school en starterservaring met Oracle Warehouse Builder, Oracle Discoverer en Cognos 8 BI, nogal weinig om direct bij een bedrijf mee naar binnen te stappen en te verlangen dat ze je een leuk salarisje geven voor m'n zeer geringe ervaring (10 weken :X )
Tegenwoordig kan je bij de grotere consultancybureau's beginnen met een Masterclass. Heb ik zelf ook gedaan. Je krijgt in een tijdsbestek van 6 weken verschillende cursussen en trainingen. Meestal krijg je dan een specifieke toolcursus (in mijn geval een ETL-tool). Nadeel kan zijn dat je startsalaris wat lager ligt maar goed je heb dan ook geen werkervaring nodig.

Doomed Space Marine
Reg. datum: 04 januari 2002

quote:
Gabberhead schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 09:28:
[...]

Dat ligt er uiteraard een beetje aan wat voor ervaring je hebt, wat voor opleiding en welke ambities.
In mijn posts in dit topic kun je in elk geval de secundaire arbeidsvoorwaarden vast zien.

Salarissen liggen bij ons boven marktconform, maar wat voor aanbieding ze iemand als jij zullen doen durf ik echt niet te zeggen.
Als je wilt kun je je cv eens opsturen, linkje naar de website staat in m'n sig :)
Veel vergelijkingsmateriaal is altijd prettig om een goede keuze te kunnen maken.
2650 euro en 6 jaar ervaring is dus niet boven marktconform, eerder beneden zou ik zeggen.

...leeg...

Reg. datum: 28 april 2006

Hier mijn bijdrage:

Leeftijd: 30
Basis Opleiding: HIO (Technische informatiesystemen)
Verdere opleidingen: MCP (gecertificeerd in w2k pro/serv en XP) Prince2, CISSP (gecertificeerd), velen "on the job" cursusen.
Werkgever: Grote Nederlandse bank
Huidige functie: Security manager (ICT en business gericht)
Vakantiedagen: 20 (ivm 36 uurs werkweek)
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand prestatie bonusregeling (net uitgekeerd: 3913 euro (bruto)
GSM: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Goede CAO: opleidingsplan, fietsplan, vergoeding internetkosten (¤15 p/m), reiskosten (¤92 p/m) etc.
Werkweek: 36
Maand salaris(bruto): ¤3903,-
Jaarsalaris (bruto) 12x ¤3903 + 8% vakantie + 13e maand + 9% bonus = ¤58.104 (+netto ¤1376 internet/reisvergoeding)

Het is mij de laaste tijd opgevallen dat je op het gebied van informatiebeveiliging aardig je brood kunt verdienen. Aangezien ik altijd actief (van ontwikkelaar, infra engineer, beveiligingsspecialist tot m'n huidige functie) met beveiliging in aanraking ben geweest, hoef ik niet een "zwaar" bijscholingstraject in.

Als security manager zie je veel van de organisatie (en er buiten), vooral omdat het alle niveaus betreft (van ontwikkelaar, beheerder tot MT leden).

Ik heb momenteel niets te klagen qua werk en salaris!

I wear my sunglasses at night
Reg. datum: 23 januari 2002

quote:
DtJ schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 13:23:
Hier mijn bijdrage:

Leeftijd: 30
Basis Opleiding: HIO (Technische informatiesystemen)
Verdere opleidingen: MCP (gecertificeerd in w2k pro/serv en XP) Prince2, CISSP (gecertificeerd), velen "on the job" cursusen.
Werkgever: Grote Nederlandse bank
Huidige functie: Security manager (ICT en business gericht)
Vakantiedagen: 20 (ivm 36 uurs werkweek)
13/14e maand of winstuitkering: 13e maand prestatie bonusregeling (net uitgekeerd: 3913 euro (bruto)
GSM: Ja
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Goede CAO: opleidingsplan, fietsplan, vergoeding internetkosten (¤15 p/m), reiskosten (¤92 p/m) etc.
Werkweek: 36
Maand salaris(bruto): ¤3903,-
Jaarsalaris (bruto) 12x ¤3903 + 8% vakantie + 13e maand + 9% bonus = ¤58.104 (+netto ¤1376 internet/reisvergoeding)

Het is mij de laaste tijd opgevallen dat je op het gebied van informatiebeveiliging aardig je brood kunt verdienen. Aangezien ik altijd actief (van ontwikkelaar, infra engineer, beveiligingsspecialist tot m'n huidige functie) met beveiliging in aanraking ben geweest, hoef ik niet een "zwaar" bijscholingstraject in.

Als security manager zie je veel van de organisatie (en er buiten), vooral omdat het alle niveaus betreft (van ontwikkelaar, beheerder tot MT leden).

Ik heb momenteel niets te klagen qua werk en salaris!
Damn you :P Klinkt als het carrierepad dat ik voor mezelf uitgestippeld had een jaar of 4 / 5 terug. Helaas studeerde ik in feb. 2002 af en was toen "the big dip", dus zit ik nu in de ERP. Maar het is nooit te laat voor een carrieremove ;)

Wist ik veel dat ze ook nog een tweelingzus had... :p

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: