quote:
Wok schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:17:
Anders eens uitkijken naar een andere baan? Getronics staat nou eenmaal niet positief bekend qua salariëring

In combinatie met je ervaring en je certs kun je toch vast wel tegen een beter salaris aan de bak?

Ben ook wel voorzichtig aan het rondkijken hoor ... maar zoals ik al vermeldde, ik heb het wel naar mijn zin en dat is ook wat waard! En als het goed is gaat de aandacht qua salaris dit jaar verbeteren, dus dit jaar is voor mij 'het jaar van de waarheid'

Of mijn salaris gaat naar markt-conform, of ik ga naar de markt ...
Wel ben ik sinds de overname van Pink naar de Pink-detacherings-afdeling gegaan en dat ziet er toch wel uitdagend hoor! Vooral qua opleidingen/certificeringen worden we (in ieder geval dit jaar) in de watten gelegd

Heb al een cursus MOM2005 achter de kiezen, ben deze week op SQL2000 cursus (waarna ik hopelijk mijn MCDBA ga halen) Dan wil ik dit jaar ook nog SMS2003 en misschien wel SQL2005 cursussen gaan doen, dus mij hoor je voorlopig nog niet klagen. Maar aan het eind van het jaar moet daar natuurlijk wel wat tegenover staan. Zo niet, dan ga ik shoppen, zo ja, dan blijf ik ... en kan dan hopelijk volgend jaar weer wat certificeringen en ervaringen mee pikken
Geld is niet het aller belangrijkste, zo lang ik en mijn gezin kunnen eten en op vakantie kunnen gaan en zolang ik mezelf kan blijven ontwikkelen ben ik al redelijk tevreden ... al is het wel kut dat als je om je heen kijkt dat je dan mensen ziet die minder weten, minder kunnen, minder willen en toch 1000 euro meer verdienen
En wat de benaming senior inhoudt ... ik weet het ook niet. Binnenkort krijgen we allemaal andere functie-benamingen, dus ff afwachten wat dat wordt. Maar gezien mijn technische kennis moet ik (misschien met een beetje meer project-ervaring) ook wel consultant/architect kunnen gaan worden