Hoofdcategorieën
Topicacties

How to Become a DJ... Deel XIV

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 20 augustus 2003

Nice mix Raven_ Klinkt echt lekker!

Ik ben ook wel benieuwd, Is er een mp3-versie online? Ik kan hier geen zipjes downloaden.

WhatPulse:

Inderdaad een lekkere mix, maar heb je er toevallig ook een CUE bij? Weet ik tenminste welk nummer ik luister, en kan ik makkelijk skippen :)
SH10151

quote:
Tsunami schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:02:
Inderdaad een lekkere mix, maar heb je er toevallig ook een CUE bij? Weet ik tenminste welk nummer ik luister, en kan ik makkelijk skippen :)

Thnx :)

Hhm.. Ja een cue list doe ik meestal wel maar had deze een beetje vlug online gegooid. Ik ben ook niet echt geheel tevreden erover. Ik wou een paar tracks eigenlijk niet gebruiken ; Maar ja ; On the flow dan krijg je dat een beetje :P

Dus denk dat ik een dezer dagen nog een nieuwe ga maken met wat andere tracks en paar andere experimentjes :)

Reg. datum: 11 augustus 2005

mijn vellema mengpaneeltje begint gebrkene te geven op sommige kanalen, als de voorversterker voor platen uitstaat pakt hij hem nog steeds op links of rechts daarom zocht ik naar een tweedehandse. ik heb deze gevonden: http://www.new-line.nl/forum/readm/389545#389545 wat zouden jullie daar nog voor geven?

nickchange vroeger SPEEDDRAGON

quote:
SPEEDDRAGON schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:05:
mijn vellema mengpaneeltje begint gebrkene te geven op sommige kanalen, als de voorversterker voor platen uitstaat pakt hij hem nog steeds op links of rechts daarom zocht ik naar een tweedehandse. ik heb deze gevonden: http://www.new-line.nl/forum/readm/389545#389545 wat zouden jullie daar nog voor geven?
Dat hangt ervan af of hij van binnen meer plakt dan van buiten. De faders kraken ook, die moeten dus schoongemaakt of zelfs vervangen worden. Als je een soldeerprojectje hebt is het leuk, maar anders zou ik deze mixer niet kopen.

Less is more!
Reg. datum: 09 maart 2002

ik zou een nieuwe kopen, voor beginners is er voldoende cheap spul te krijgen. je huidige mixer is kapot, dan koop je toch geen andere kapotte mixer?

You don't need eyes to see, you need vision

daar hebben jullie gelijk in. alleen ik wil eens wat anders dan een simpel uit plastic bestaand alecto ding of vellemannetje of skytec dat ben ik nu wel ontgroeid ik wil een stevig ding. oke ik mix nog niet veel nieuwe dingen maar ik doe b.v wel bij feestjes voor familie enzo de plaatjes draaien. maar nieuwe zijn vaak toch te duur en ik heb maar iets van dertig euro ofzo. hoe oud hij is maakt me niet echt uit hij mag alleen niet teveel kosten.

p.s is het nou ook al mixen als je liedjes mooi laat overlopen of pas als je dingen door elkaar mixt

quote: Mixen is het gelijkzetten van tempo en beats, om vervolgens aan het einde van een nummer een soepele overgang te regelen

wat bedoelen jullie eigenlijk met gelijkzetten van tempo enzo als ik een overgang maak doe ik dat vaak door de ene schuif op tijd naar beneden en de andere optijd naar boven te bewegen. of bedoelen jullie dan weer het mixen van echt nieuwe liedjes?

Less is more!

dat hangt er een baatje van af in welk muziek genre je je begeeft.

Gewone feestjes met "feestmuziek" moeten niet meer dan leuke plaatjes hebben, op housefeesten wordt toch een flow verwacht waar de tracks een groter geheel worden om een sfeer op te bouwen, tracks mogen al eens verbouwd worden door er andere beats / percussie of soms zelfs live instrumenten (percussie of blazers) onder te hebben. Op hip hop feesten wordt van de dj meestal verwacht dat hij nu en dan wat turntablism laat horen, veelal heb je daar ook de samenwerking met een MC..

glock pret...
Reg. datum: 24 september 2001

alleen de schuifjes van je mengpaneel op en neer doen is niet echt mixen if you ask me.
Daarvoor heb je pitchbare draaitafels of cd spelers voor nodig; hiermee laat je ook daadwerkelijk de beats gelijk lopen en hou je het tempo gelijk.

En over dat mengpaneel; wat is je budget?

nu op dit moment 50 euro hooguit. dit heb ik verdiend door eeen oud alecto (ja ik weet het is kut) mengpaneel te verkopen. ik hoef echt geen nieuw ding of een mooi ding maar het moet werken en gewoon redelijk zijn voor de dingen die ik ermee doe.

SH10151

http://home.planet.nl/~stingwcw/Try-out-Raven_14-08-06.mp3

Even een testje , met 2 nummers uit mijn vorige mix en iets anders.. Meer "my style" of mixing zeg maar :) Benieuwd wat jullie ervan vinden ;)

Pruttel, Poef.....Aan
Reg. datum: 05 juli 2006

Middenstuk Rocks ;), begin is niet mijn style

Opzich is er helemaal niets mis met roze, behalve dan die kleur.

SH10151

Mjaw het ging alleen om de "live mash-ups" eigenlijk. Begin en laatste stuk heb ik voor het "luistergemak" bij gelaten :D

quote:
SPEEDDRAGON schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:33:
nu op dit moment 50 euro hooguit. dit heb ik verdiend door eeen oud alecto (ja ik weet het is kut) mengpaneel te verkopen. ik hoef echt geen nieuw ding of een mooi ding maar het moet werken en gewoon redelijk zijn voor de dingen die ik ermee doe.
Als je plastic spul bent ontgroeid en je wilt nu iets wat stevig en duurzaam is dan red je het niet met 50 euro. Eisen bijstellen of budget verhogen :)

LOiK
Reg. datum: 13 juli 2000

speeddragon ik heb misschien nog wel een mengpaneeltje van numark voor je
DMxxxx iets weet t niet meer, 3 kanaals mixertje.

als je interesse heb moet je maar even contact met me opnemen (check mn profiel, liefst met een Direct message, omdat mn mail die ik gebruik voor tweakers min of meer mn 'spammail' is en ik daar niet zo vaak op kijk)

randje wijzigde dit bericht 15-08-2006 14:50 (24%)

ik heb op marktplaats dit mengpaneeltje gevonden:

Behringer MX1604

voor 130 euro mag ik hem hebben, ik heb het geld niet maar mijn oom wou me wel wat lenen (hij is behringer freak) alleen dit moet ik natuurlijk wel een keer terug betalen.

pokeran je hebt een direct message

Reg. datum: 18 september 2000

quote:
SPEEDDRAGON schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:00:
ik heb op marktplaats dit mengpaneeltje gevonden:

Behringer MX1604

voor 130 euro mag ik hem hebben, ik heb het geld niet maar mijn oom wou me wel wat lenen (hij is behringer freak) alleen dit moet ik natuurlijk wel een keer terug betalen.

pokeran je hebt een direct message
Denk niet dat je daar een platenspeler op kan aansluiten,is meer voor microfoons en gewone lijningangen.

Antec SLK3700AMB,Intel T2600,Asus N4L-VM DH,MDT PC5300 2x1GB,2xSamsung HD501LJ,Nec 3540A,Seasonic S12II 330W,Samsung 206BW

Less is more!

als jij een budget hebt van 50 eur voor een mixer, hoe had je gedacht platen / cd's te kopen??? Vergeet niet dat dit de grootste kost blijft van het dj'en

Yalopa wijzigde dit bericht 16-08-2006 06:10 (24%)

het gaat me nu meer om het plaatjes draaien enzo, en ik heb genoeg cd,s maar is 130 wel een mooie prijs of niet dan kan ik het tegen mijn oom zeggen.

quote:
SPEEDDRAGON schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 15:29:
het gaat me nu meer om het plaatjes draaien enzo, en ik heb genoeg cd,s maar is 130 wel een mooie prijs of niet dan kan ik het tegen mijn oom zeggen.

kun je veel beter een 2 of 3 kanaals mixertje kopen :)

Mixertjes op New-line onder de 100 euro: http://www.new-line.nl/we...85&f=Min...&t=100

addictive wijzigde dit bericht 16-08-2006 15:39 (15%)

glock pret...
Reg. datum: 24 september 2001

quote:
nee, laten liggen.
quote:
Voor die prijs kan je ook een nieuwe Q-D6 van American Audio halen. Daar zal je meer plezier mee beleven dan met die tweedehands behringer.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: