Koffie?
Ja, Lekker
Flame-Instinct
Reg. datum: 24 januari 2000
Had het idee dat het topic was doodgebloed.
Verder qua DJ-ing gaat t steeds relaxter, woensdagavond in Frankrijk gedraaid
Reg. datum: 28 mei 2006
Ik heb al me apparatuur gekocht bij http://www.bax-shop.nl
(Waar ik zeer te vrede ben over de kwaliteit van het personeel, en gerantie/reperatie)
Ik heb nu staan.
Denon mixer
http://bax-shop.nl/index....gorie=28&product=2284
en 2x cdj200
http://bax-shop.nl/index....egorie=38&product=217
In een flightcase.
Bevalt meer zeer, je hebt goede basis. En heb een hoop legale cd's, af en toe download ik de nieuwste hits
Konjoo...
Ik ben inmiddels al dik 2 jaar in het bezit van het volgende:
Gemini UMX SE (Gemini was ik niet zo kapot van maar je merkt er niets van, op aanraden van Andre Huisman van www.new-line.nl)
Vervolgens mijn 2 Reloop RP-4000 M3Ds met Tonar Banana naaldjes
Tevens über koptelefoon van mij die prijs/kwaliteit gewoon super is: de Stanton Dj Pro 2000 S
Waarna als laatste aangeschaft is de Numark CDN 22 MK4
Een foto van het geheel:
Plaatjes
Dan mijn monitors aangestuurd door een 2*250 watt amplifier van QTX
En dan een totaal shotje
Appartuur heeft me gekost:
Mixer: 200
TT's: 460
Naalden: 140
CD-speler: 260
Amp: 25
Platen: ik denk zo'n 1200 euries
Owja ik heb één trancie mix cd gemaakt... wanneer er interesse is hoor ik het wel.. ben wel opzoek naar een plekje even om hem te posten...
loewie-643- wijzigde dit bericht 29-05-2006 09:21 (101%)
Thumbs linken doe je zo:
code:
1
| [url=http://adres_grote_foto.jpg][img]http://adres_thumb.jpg[/][/] |
Is het doel van elk spel het nabootsen van het leven, of was het andersom? - Loesje
Ik heb al best wel een tijdje een umx-7 (het kleinere en oudere broertje van de SE). Echt een prima ding en steviger dan je zou denken. Btw. ik heb nog een flightcase over voor dit mengpaneel. Interesse?quote:loewie-643- schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:35:
Gemini UMX SE (Gemini was ik niet zo kapot van maar je merkt er niets van, op aanraden van Andre Huisman van www.new-line.nl)
OK thx dan ga ik dat nog ff aanpassenquote:2mb schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:11:
Mooi setje! Leuke foto's ook
Thumbs linken doe je zo:
code:
1 [url=http://adres_grote_foto.jpg][img]http://adres_thumb.jpg[/][/]
Wat moet ut kosten?quote:teacher schreef op zondag 28 mei 2006 @ 22:51:
[...]
Ik heb al best wel een tijdje een umx-7 (het kleinere en oudere broertje van de SE). Echt een prima ding en steviger dan je zou denken. Btw. ik heb nog een flightcase over voor dit mengpaneel. Interesse?
loewie-643- wijzigde dit bericht 29-05-2006 09:22 (3%)
3e feestje waar ik mag draaien. Gaat de goede kant op
Still haven't found what i'm looking for...
Heb nu mijn 1.5 jaar oude draaitafels over (2x jb system high q-30 d) helemaal kompleet met instap element,slipmat etc.
iemand interesse?
Dj Shox "Not letting the music control me, but letting the music guide me"
Wat wil je ervoor hebben? Ik ben namelijk geintresseerd in de rp4000 M3D, maar deze zijn hetzelfde (dozenschuiver merken). Ik ben normaal niet zo van 2e hands, kun je iets vertellen over de staat?quote:Shockers schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 13:47:
Ben nu in bezit van twee gloednieuwe technics sl-1210 mk2! Bevallen echt super!![]()
Heb nu mijn 1.5 jaar oude draaitafels over (2x jb system high q-30 d) helemaal kompleet met instap element,slipmat etc.
iemand interesse?
Draaitafels zijn kompleet in orginele doos, boekjes,kabels,stofkap etc.
Zijn puur vervangen door technics om wat prof materiaal in huis te hebben.
nieuwprijs is rond de 220 euro (newline)
Doe een goed bod
Dj Shox "Not letting the music control me, but letting the music guide me"
Mail in profiel. Ik ben nu een weekendje weg, dus kan ik even niet antwoorden. Maandagavond ben ik weer terugquote:Shockers schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 15:59:
Verkeren in perfecte staat, geen beschadigingen of mankementen.
Draaitafels zijn kompleet in orginele doos, boekjes,kabels,stofkap etc.
Zijn puur vervangen door technics om wat prof materiaal in huis te hebben.
nieuwprijs is rond de 220 euro (newline)
Doe een goed bod
FS 1,5 is relatief goedkoop te vinden op ebay, maar wordt niet ondersteund op de laatste versie van OS X, ik vermoed dat ondersteuning voor Leopard (volgende versie) er ook niet meer zal in zitten. Op zich geen probleem want ik heb panter, en deze is wel ondersteund.
FS 2.0 is me een beetje te duur nog, ik heb niet meer de ambitie om veel te gaan draaien (anders kocht ik wel weer vinyl)
Wie kan mij zijn FS ervaring delen op Apple notebooks?
Zijn er alternatieven voor FS die op Apple draaien, en zo ja wat zijn de ervaringen?
tnx
You don't need eyes to see, you need vision
Michali - 31-05-2006.mp3 (52:25)
Tracklist:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 01. Cave - Speleon (Ben Sims Remix) 02. Marco Bailey - Lagoon Diver 03. Marco Bailey - Definition 04. DJ Preach - Silke (Original Mix) 05. Cave - Elapid 06. Marco Bailey - Platinium (Rework by Roku aka Ben Sims & Mark Broom) 07. Killian - Bodega Latina (Cave Remix) 08. Mhonolink - B1 (Mankind 18) 09. Patrick Skoog - B2 (Mankind 17) 10. Spiros Kaloumenos - Racalto (Original Mix) 11. Twisted Clone - Catch The Elements 12. Panic Attack - Alien Teknologie (Extended Mix) 13. Hardcell & Grindvik - DBL 14. Markantonio - A1 (Mimesis EP) 15. Frank Biazzi - Psychological 16. Hardcell - Ground Effect 17. Eric Sneo - Bang That Brain 18. Jeff Fernandes & Klitzing - Brasilian Nights 19. Secret Cinema - Discowhip |
Ik heb geprobeerd zo veel mogelijk energie in de set te stoppen, en dat is wel redelijk gelukt. Vooral tribal techno.
Had alleen een probleem met opnemen. Hij lijkt een beetje verkeerd te bufferen. Hij neemt dan een stukje iets langzamer op en haalt het daarna in. Valt op zich niet heel erg op, maar als je er goed op gaat letten is het wel irritant. Ook de kwaliteit is niet echt hoog, ik moet nog een keer goede opname apparatuur kopen.
Music is an expression of pure emotion
Ik heb zelf geen Apple, en er dus ook geen ervaring mee, maar het enige alternatief dat ik ken voor apple is MsPinky.quote:Yalopa schreef op zondag 04 juni 2006 @ 15:03:
Wie kan mij zijn FS ervaring delen op Apple notebooks?
Zijn er alternatieven voor FS die op Apple draaien, en zo ja wat zijn de ervaringen?
Technisch gezien is deze oplossing behoorlijk goed, en er is ook software voor die op Mac werkt. Vermits je bij MsPinky geen totaalpaket koopt, maar enkel vinyls+software heb je dan wel nog een externe geluidskaart nodig. Ik vermoed dat je hierover op 't mspinky forum ook wel meer info vindt.
Specs - djDecks - Fast Image Resizer - Mind Games
Reg. datum: 10 januari 2005
Nu vraag ik me alleen af hoeveel Ghz ik minimaal moet hebben om dit een beetje lekker te laten draaien? Op dit gebied ben ik best een noob, maar volgens mij zijn bv. Apple's op 1Ghz sneller dan gewone windows bakken op 1Ghz.
Wat is het minimale wat ik nodig heb?
You don't need eyes to see, you need vision
Verder ben ik ook niet echt geinteresseerd in wat de leverancier zegt, maar in ervaringen van mensen hier. (Dus dat het in de praktijk getest is.) Dus als je er ervaring mee hebt zou ik het graag horen!
Voor je beslist om voor een Apple te kiezen zou ik dus toch echt eerst maar eens uitzoeken welke software je dan gaat gebruiken.
En wanneer komt DJDecks uit voor de mac? Lijkt me helemaal ideaal. Heb DJDecks nu op mn pc, en bevalt erg goed! Vooral de prijs vind ik erg netjes.
Wat ik eigenlijk vooral wil weten is (globaal) met wat voor snelheid ik goed uit de voeten kan met muziek (bewerking en digitaal draaien). Wat hebben jullie voor laptops? En hoe snel zijn die en hoe bevallen ze?
(edit) - Kan het zijn dat Traktor wel werkt met een Maya44-usb en time-coded vinyl? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik ook de demo van Traktor werkend gekregen met mn "home-made final scratch" opstelling. Correct me if I'm wrong!
douwe99 wijzigde dit bericht 09-06-2006 14:03 (22%)
Het is trouwens zo dat er al iemand op het djDecks forum in geslaagd is om djDecks goed te draaien op een intel-mac die in windows boot.
Het zou me echt verbazen als het met Traktor kon, maar helemaal zeker dat het niet kan ben ik niet.
quote:Adion schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 15:02:
djDecks voor mac zit er nog niet direct aan te komen. Ik sluit niet uit dat die er in de toekomst wel komt, maar momenteel zou het teveel tijd kosten die ik waarschijnlijk beter kan besteden aan het verbeteren van de windows-versie.
Het is trouwens zo dat er al iemand op het djDecks forum in geslaagd is om djDecks goed te draaien op een intel-mac die in windows boot.
Het zou me echt verbazen als het met Traktor kon, maar helemaal zeker dat het niet kan ben ik niet.
Traktor werkt ook op een intel mac zodra je hem windows boot. Maar daar koop je geen intel mac voor ;-)
Ik ben vandaag eens aan de slag gegaan met mijn net nieuw aangeschafte final scratch 2 + traktor 2.6 en alle andere beschikbare programma's die timecode vinyl ondersteunen en kwam tot de conclusie dat meer niet altijd beter is..... ik gebruik dus nu gewoon maar weer de standaard bijgeleverde 2.6 versie aangezien die niet veel kan dan afspelen en dat eigenlijk ook het beste doet van allemaal
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
quote:[b][message=25917342,noline]
Wat hebben jullie voor laptops? En hoe snel zijn die en hoe bevallen ze?
Apple iBook G4 met Mac OS-X tiger, ramvol met geheugen (256 zit er standaard in + de gig die ik er bij heb gepropt) en ik kan Final Scratchen, internetten, mailen en msn'en tegelijk. Wel even aan denken dat je je msn geluidjes niet over de scratch amp laat lopen
quote:(edit) - Kan het zijn dat Traktor wel werkt met een Maya44-usb en time-coded vinyl? Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik ook de demo van Traktor werkend gekregen met mn "home-made final scratch" opstelling. Correct me if I'm wrong!
Officieel kan dat geloof ik niet, Traktor ondersteund alleen de scratch amp van Stanton voor zover ik weet. Kan zijn dat het in Traktor 3 anders is maar aangezien ik vanmiddag mijn iBook geformateerd heb en alleen FS2.6 editie terug heb gezet kan ik het ook niet even controleren.
Kwam er net wel achter dat ik met FS onder de 2 miliseconden latency kan duiken (1,3 om precies te zijn) op 96khz en dat wanneer ik hem op 44,1 zet gaat ie ineens naar het dubbele aan latency......
Naja alles staat aan, de auto gain, laagste latency, hoogste bitrate, alle screen/wave form opties aan.... eigenlijk alles wat processor kracht vreet en geen last van haperingen.
Ik moet alleen nog even leren kabels goed aan te sluiten. Heb vanmiddag een half uur lopen schelden op FS omdat ie geen signaal naar de mixer stuurde op kanaal 1. Ook niet zo heel vreemd als je kanaal 1 en 2 omdraait en dus naar het verkeerde kanaal zit te luisteren.
Ow en nog iets frapants.... kom ik net achter. Op mijn tijdcode platen zitten de labels verkeerd om. Op de 33rpm zijde staat dat ie 45 is en 45 kantje staat 33 op.
Morgen dus maar eens kijken of ik nog ouderwetse label stickers en een edding marker kan vinden hier in huis
http://www.aboutdj.nl DJ Equipment review site
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last
Dit topic is gesloten.