Hoofdcategorieën
Topicacties

Gmail: Email dienst van Google! deel 4

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

Reageer Nieuw Topic
HAY HAY HAY
Reg. datum: 01 juli 2002

Leuk! Themes heb ik hier nog niet. Ergens begin ik dit ook wel een beetje fout te vinden. Hoezeer ik ook gek ben op customizen van dingen, bij Google was het altijd simpel en snel, en dat was Google's charme. Nu heb ik het gevoel dat het met smileys en themes een beetje op Hotmail/Live Mail begint te lijken, waar ik juist van uit de buurt wil blijven.

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Next
Reg. datum: 29 december 2001

Ik heb ook nog geen themes. Ik vind het wel fijn dat ze Google Calendar en Google docs meer geïntegreerd hebben.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Waiting...

quote:
Palomar schreef op donderdag 20 november 2008 @ 00:02:
Ik las het net ook. Zie de mogelijkheid alleen nog niet in mijn account verschijnen. Overigens hou ik nooit zo van skins, vooral niet als ze onduidelijk zijn (zoals de meesten op dat screenshot). Alleen de eerste lijkt me nog wel redelijk 'clean'. Iemand daar een volledig screenshot van??
Er zijn 16 themes die redelijk clean zijn en alleen de kleuren aanpassen. De default is ook aangepast en heeft nu wat smoothere randjes en kleuren.

http://img03.picoodle.com/img/img03/3/11/19/f_gmail1m_e417cd7.jpg

http://img26.picoodle.com/img/img26/3/11/19/f_gmail2m_0d3b5e5.jpg

Lt. Marx wijzigde dit bericht 20-11-2008 00:19 (53%)
Reden: sorry heb even ruzie met imageshack ;(

Mr Majestic
Reg. datum: 09 juli 1999

Gelukkig kun je de oude instellingen behouden. Echter vond het juist de kracht van google dat ze niet al die poespas hadden................

Ze moeten het niet te bloated gaan maken. :N
\o/
Reg. datum: 14 februari 2000

Sommige themes zijn locatie-afhankelijk, maar ik zie nog niet waarom dat is :) Ninja bijvoorbeeld.

Reg. datum: 17 september 2003

De Terminal theme ownt, :+. Zie ook hier voor een overzichtje van de thema's.

quote:
Help!!!! schreef op donderdag 20 november 2008 @ 09:56:
Gelukkig kun je de oude instellingen behouden. Echter vond het juist de kracht van google dat ze niet al die poespas hadden................

Ze moeten het niet te bloated gaan maken. :N
Daarom kun je je oude instellingen behouden :). Vanuit gebruikers is behoefte aan skins, dus die worden nu geboden. Het wordt niet opgedrongen :).

Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N

Waiting...

Die tree is locatieafhankelijk maar die zal wel van kleur en seizoen veranderen afhankelijk van je locatie. Dat doet de igoogle theme namelijk precies hetzelfde!

Fullscreen screenshots:
http://lifehacker.com/509...ates-its-look-adds-themes

Lt. Marx wijzigde dit bericht 20-11-2008 11:07 (22%)

Mr Majestic
Reg. datum: 09 juli 1999

quote:
RoelJewel schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:56:
[...]

Daarom kun je je oude instellingen behouden :). Vanuit gebruikers is behoefte aan skins, dus die worden nu geboden. Het wordt niet opgedrongen :).
Dat schrijf ik daarom ook :) Alleen al dit soort mogelijkheden bieden zet de deur imo open naar een meer bloated product. Maar goed, ben iha wel erg tevreden met ome google :)
Reg. datum: 11 januari 2007

Ik vind het een goed ding, ziet er veel leuker uit nu :P

Reg. datum: 21 december 2003

quote:
YopY schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:32:
De Terminal theme ownt, :+. Zie ook hier voor een overzichtje van de thema's.
Ziet er wel gaaf uit idd, kan 't hier alleen nog niet instellen

Tiemez wijzigde dit bericht 20-11-2008 13:35 (5%)

Waar is dat knopje voor?

http://mail.google.com/mail/?shva=1#settings/themes voor degenen die bovenstaande links niet willen doorklikken ;) heb 'm zelf nog niet.

net als met www.google.com/ig is het leuk om iets anders dan dat wit te selecteren; vind 't nu niet echt rustgevend ;)

SonyA300 | 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet' | Xfire

M.b.t. de lokatie in themes: De bushalte theme gaf vanmorgen toen ik hem instelde mooi weer aan (lokatie: Enschede) en later op de ochtend regende het en stond iedereen met een paraplu in de hand. Hoe verzin je het.

Wii & Mario Kart!

quote:
tukkerpaddy schreef op donderdag 20 november 2008 @ 15:48:
M.b.t. de lokatie in themes: De bushalte theme gaf vanmorgen toen ik hem instelde mooi weer aan (lokatie: Enschede) en later op de ochtend regende het en stond iedereen met een paraplu in de hand. Hoe verzin je het.
Haha ;) en nou hopen dat ie ook Ruurlo kent :P

Nog geen themes hier btw

I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247

Reg. datum: 31 juli 2007

Ik vind de thema's ook zeer gelukt, Het toepassen van een thema doet echt veel aan het uiterlijk van Gmail. Ik ben al lang zeer tevreden over het functioneren van Gmail vergeleken Hotmail (hoewel deze een beetje verbeterd is nu). Maar vond het uiterlijk toch nog een beetje achterblijven, dat is nu stukken beter.

F@H, W@H & WP

quote:
Hier inmiddels wel
quote:
Haha ;) en nou hopen dat ie ook Ruurlo kent :P
Hij herkent zelfs mijn dorpje 'Welsrijp' in the middle of nowhere in Friesland, dus don't worry :)
Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Wiethoofd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 19:08:
[...]

Hij herkent zelfs mijn dorpje 'Welsrijp' in the middle of nowhere in Friesland, dus don't worry :)
En Welsryp dan? :P

jelmervos wijzigde dit bericht 20-11-2008 20:57 (6%)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

F@H, W@H & WP

quote:
Wjelsryp ;) kent ie niet :( en dat terwijl dat de officiële naam is die dit dorp draagt.
HAY HAY HAY
Reg. datum: 01 juli 2002

offtopic:
Tsk, tsk, die Friezen altijd in hun eigen wereldje :+

Vanaf heden is elke dag, CLB For The Win-dag!!... never... forget...

Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

quote:
Wiethoofd schreef op donderdag 20 november 2008 @ 21:33:
[...]

Wjelsryp ;) kent ie niet :( en dat terwijl dat de officiële naam is die dit dorp draagt.
Google maps herkent hem dan weer wel, maar geeft wel de nederlandse naam weer.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Reg. datum: 09 september 2005

Die glimmende web-2.0 theme is wel hip. Ik heb inmiddels op zeker 3 van m'n 4 accounts die themas, gisteren pas op één. De vierde ga ik niet op inloggen vanaf hier :P

Wat ik wel mis is een upload background' en 'drag n drop' optie. Waarmee je dus met onderdelen van andere thema's, colorpickers en eigen plaatjes ook zelf wat in elkaar kunt flansen. Vooral het indelen van de pagina (menu rechts, boven, etc.) a la tweakers.net abo of BBC.co.uk zou tof zijn. Het kost wat extra moeite voor ze, maar dan zijn ze wel voor eeuwig klaar met het visuele deel van GMail :P

In ieder geval cool dat ze deze thema's nu allemaal hebben. Nu nog Google-wide. Het is ook zeker een slimme zet tegen de greasemonkey- en stylish scripts waarmee ook direct ads weggehaald worden.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 21-11-2008 11:50 (14%)

Q.E.D.

Reg. datum: 13 januari 2008

ik vind ze maar onduidelijk :?

100% atheïst
Reg. datum: 25 september 2005

Is Gmail bij jullie ook zo laggy? Ik weet niet of het al eerder was, maar de laatste tijd merk ik het erg goed. Wanneer ik op iets klik (Postvak in/uit, Verzonden berichten etc.) gebruikt mijn browser 100% cpu en duurt het echt een volle seconde voordat datgene waar ik op klikte tevoorschijn komt.
Ook merk ik dat alles traag wordt, doordat er dus 100% cpu wordt gebruikt.
Het maakt hier niet uit of ik de klassieke look gebruik of een fancy thema.

Ik gebruik Opera 9.62 met Adobe Flash Player 10.

Ik denk dat het met AFP 10 heeft te maken, want ik merk het sinds kort pas.
Reg. datum: 30 september 2007

Nee, het loopt bij mij als een trein.

Reg. datum: 25 september 2004

quote:
TheZeroorez schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 11:50:
Vooral het indelen van de pagina (menu rechts, boven, etc.) a la tweakers.net abo of BBC.co.uk zou tof zijn. Het kost wat extra moeite voor ze, maar dan zijn ze wel voor eeuwig klaar met het visuele deel van GMail :P
Ik weet niet zeker of dit is wat je bedoelt, maar het is mogelijk om de onderdelen in de linker kolom in een andere volgorde te zetten en om je labels rechts te zetten. Hiervoor moet je wel in lab deze features aan zetten; "Right-side labels" en / of "Navbar drag and drop".

Pagina: 1 2 3 4 ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: