Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Je kunt ook een cookievrije versie van de website bezoeken met minder functionaliteit. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• smeerbartje
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 18-12 15:52
Even een simpele vraag, maar zijn de email accoutns van Google Apps for domains exact hetzelfde als een normaal gmail account? Ik heb ergens gelezen dat er functionaliteit ontbreekt, maar welke?

• Marzman
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

quote:
smeerbartje schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:40:
Even een simpele vraag, maar zijn de email accoutns van Google Apps for domains exact hetzelfde als een normaal gmail account? Ik heb ergens gelezen dat er functionaliteit ontbreekt, maar welke?
Het is bijna hetzelfde. Bij normale gmailaccounts zitten wat dingen gekoppeld als Youtube, Google, iGoogle (ipv daarvan heb je een wat gaardere startpagina met erg veel overeenkomsten van igoogle) , maps enz. Ook nieuwe dingen zitten wat eerder in de normale Gmail lijkt het.

Welke functionaliteit heb je gelezen dat er ontbreekt?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• ione
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
quote:
Stoffel schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 13:31:
Dan zou ik toch zeker gaan voor Google Apps, of bedoelde je dat ook? Daarmee kun je gewoon de MX records van je domeinnaam laten verwijzen naar Google, en dan heb je de hele mail van je webhoster niet meer nodig. Je kunt met de gratis versie geloof ik nu 50 mailboxen van ~7 gigabyte aanmaken. Plus dan kun je met je hele domein kalenders delen, chatten, distributielijsten maken, documenten delen, noem maar op. Heel erg handig :)

Lol, te langzaam getikt zie ik alweer ;)
Is het ook aan te readen om met je zakelijke mail helemaal via Google te laten verlopen?
Wat zou ik dan precies moeten doen?
Eerst een account voor Google Apps (kan je voor je bedrijf ook zo'n gratis account gebruiken?).
Dan de records bij de huidige hoster laten verwijzen naar google. En dan komt de mail direct bij Gmail binnen?

Een andere optie is om gmail om de zoveel tijd de mail box bij de hoster leeg te halen.

Zijn er nog andere opties? En welke is aan te raden?

Ik ben vrij onbekend op dit gebied en wil dus wel eerst wat informatie voor ik het overzet. Wil m'n mail niet kwijtraken :-)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
ione schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:04:
[...]

Is het ook aan te readen om met je zakelijke mail helemaal via Google te laten verlopen?
Wat zou ik dan precies moeten doen?
Eerst een account voor Google Apps (kan je voor je bedrijf ook zo'n gratis account gebruiken?).
Dan de records bij de huidige hoster laten verwijzen naar google. En dan komt de mail direct bij Gmail binnen?

Een andere optie is om gmail om de zoveel tijd de mail box bij de hoster leeg te halen.

Zijn er nog andere opties? En welke is aan te raden?

Ik ben vrij onbekend op dit gebied en wil dus wel eerst wat informatie voor ik het overzet. Wil m'n mail niet kwijtraken :-)
Ja, je kan ook een gratis account aanmaken (staat gewoon op de pagina waar je jezelf aan kan melden). En met betrekking tot je vraag of het aan te raden is een zakelijk account te migreren, je hebt natuurlijk geen garanties met een gratis account. Op een betaald account krijg je die wel.

/▌

• ione
  • Niet online
Ja klopt. En dat stukje zekerheid is toch wel (zakelijk gezien) lekkerder.

Nog een vraag. Ik heb een eenmanszaak. Werk dus in m'n eentje. Als ik dus de betaalde variant neem betaal ik 40 EUR per jaar (1 user). Maar kan ik hier dan meerdere mailadressen onder aanmaken? Of wordt dat dan gezien als extra users met de bijbhorende kosten?
En is er de mogelijkheid om een catch-all adres in te stellen?

En hoe kan ik het beste mijn mail vanuit een andere gmail-box overzetten? Ik heb de mail bij m'n hoster staan, en had later een gmail-account erbij genomen als back-up (mail wordt via pop overgehaald en op server laten staan). Ik zou dan graag de mail die nu in mijn gmailbox staat in mijn nieuwe box willen hebben.

Ben er bijna zeker van dat ik mij zo ga aanmelden. Nog deze paar kleine vraagjes, en ik ben om....

ione wijzigde deze reactie 22-08-2009 14:43 (24%)

• Coju
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Met het gratis account is alles wat je wilt al te doen. Meerdere users/mailadressen en catch-all. Betalen heeft wel wat voordelen voor migratie, mailinglijsten en een stel API's geloof ik. Allemaal niet erg relevant voor een eenmanszaak waarschijnlijk.

• ione
  • Niet online
quote:
Coju schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 18:59:
Met het gratis account is alles wat je wilt al te doen. Meerdere users/mailadressen en catch-all. Betalen heeft wel wat voordelen voor migratie, mailinglijsten en een stel API's geloof ik. Allemaal niet erg relevant voor een eenmanszaak waarschijnlijk.
Ok, het zou dan dus alleen voor dat extra stukje garantie zijn.....
Ik kan ook de gratis versie eerst doen en indien ik later wil upgraden kan dat makkelijk zag ik.

Ik heb nu de mail bij mijn hoster staan. Hier staan dan mailtje in de inbox en ook in Sent items (ik gebruikte webmail tot nu toe). De inbox heb ik destijds al eens door een gmail-account laten overhalen. Maar hoe kan ik mijn sent-items vanuit de box bij de hoster overhalen? Via pop kan ik alleen de binnenkomende mailtjes ophalen, toch?

• ione
  • Niet online
Ik heb inmiddels een (betaalde) account.
Nu wil ik alleen nog mijn huidige mail welke bij mijn hoster staat overhalen.
De hoster ondersteunt geen IMAP, dus moet het via POP.
Wat ik begrepen heb is dat je alleen je inbox kan overhalen middels POP. Ik heb tot nu toe webmail gebruikt en daar staan dus ook de verzonden items.

Nu vond ik een trucje dat je de mails vanuit je Verzonden items map naar de Inbox verplaatst. Daarna worden ze door Gmail overgehaald. In Gmail moet je er dan nog voor zorgen dat ze in de Verzonden Items map komen. Maar hoe kan ik dat in Gmail doen? Ik zag dat je bercihtem wel kon verplaatsen naar 'labels', maar zag de map verzonden items er niet bij staan.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
ione schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:03:
Wat ik begrepen heb is dat je alleen je inbox kan overhalen middels POP. Ik heb tot nu toe webmail gebruikt en daar staan dus ook de verzonden items.

Nu vond ik een trucje dat je de mails vanuit je Verzonden items map naar de Inbox verplaatst. Daarna worden ze door Gmail overgehaald. In Gmail moet je er dan nog voor zorgen dat ze in de Verzonden Items map komen. Maar hoe kan ik dat in Gmail doen? Ik zag dat je bercihtem wel kon verplaatsen naar 'labels', maar zag de map verzonden items er niet bij staan.
Je kan ze gewoon naar de imap map van Google slepen voor verzonden items (niet te veel tegelijk)

/▌

• ione
  • Niet online
quote:
Marzman schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:10:
[...]

Je kan ze gewoon naar de imap map van Google slepen voor verzonden items (niet te veel tegelijk)
Dus vanuit de inbox in Gmail naar de imap map?

ione wijzigde deze reactie 24-08-2009 17:33 (15%)

• tc982
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 10:12
quote:
ione schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:03:

Gewoon al je mail ophalen met Outlook en dan de Google e-mail uploader gebruiken, heb ik gedaan en heb nu alle mail + contacts items in mijn gmail staan.

http://mail.google.com/mail/help/email_uploader.html

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• ione
  • Niet online
quote:
tc982 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:35:
[...]

Gewoon al je mail ophalen met Outlook en dan de Google e-mail uploader gebruiken, heb ik gedaan en heb nu alle mail + contacts items in mijn gmail staan.

http://mail.google.com/mail/help/email_uploader.html
Maar het probleem is dan toch nog steeds dat de verzonden items niet in Outlook komen te staan??

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
ione schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:33:
[...]

Nee, vanuit Outlook verzonden items rechtstreeks naar de imap map.

Marzman wijzigde deze reactie 24-08-2009 17:39 (16%)

/▌

• Lt. Marx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-12 23:17

Lt. Marx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
ione schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:33:
[...]

Het kan wel maar niet via de webinterface. Via outlook of thunderbird connecten met gmail via IMAP. Je krijgt nu alle labels en mappen te zien waaronder inbox spam en verzonden items. Je kan nu uit je gmail inbox berichten gewoon slepen in de mappen waarin je ze wilt hebben (in dit geval dus verzonden items).

Extra tip: Als je je oude mail allemaal al netjes gesorteerd had in een offline mail programma dan kan je gewoon de complete mapjes op deze manier in gmail slepen via IMAP. Er wordt dan een label aangemaakt met alle mailtjes die erin horen. Dit werkt ook als je meerdere mappen ineen hebt (School, School/project A en School/Project B oid).

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Lt. Marx schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:39:
[...]

Het kan wel maar niet via de webinterface. Via outlook of thunderbird connecten met gmail via IMAP. Je krijgt nu alle labels en mappen te zien waaronder inbox spam en verzonden items. Je kan nu uit je gmail inbox berichten gewoon slepen in de mappen waarin je ze wilt hebben (in dit geval dus verzonden items).

Extra tip: Als je je oude mail allemaal al netjes gesorteerd had in een offline mail programma dan kan je gewoon de complete mapjes op deze manier in gmail slepen via IMAP. Er wordt dan een label aangemaakt met alle mailtjes die erin horen. Dit werkt ook als je meerdere mappen ineen hebt (School, School/project A en School/Project B oid).
Het kan zijn dat het veranderd is, maar destijds kreeg ik timeouts bij grote mappen. Daarom zij ik dat hij er niet te veel tegelijk moest doen.

/▌

• swtimmer
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:11

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ik heb toendertijd via iMAP een paar jaar mail overgezet. Duurde een dag (gaat vrij traag) maar geen problemen. Een groter probleem heb ik gehad toen ik op 2pc een iMap connectie had aangemaakt en die gingen syncen, dat leverde een 24h ban op!

• rowicom
  • Laatst online: 17-12 22:56
Heb ik het goed als ik constateer dat de functie 'standaardantwoorden' al een week of wat niet goed werkt, danwel een beetje in de war is? Zo vaak dat er een andere tekst neergezet wordt dan die ik aangeklikt had.... En ook zo vaak dat ik een reeds aangemaakte tekst wil gebruiken en dat ie dan denkt dat ik een bestaande tekst juist wil overschrijven.... Dit wordt dan gemeld met een venstertje 'hiermee wordt de bestaande tekst overschreven' en dat terwijl ik alleen maar wil 'invoegen' en dus geen bestaande wil overschrijven.... Jullie ook die ervaring?

• ione
  • Niet online
quote:
Lt. Marx schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 17:39:
[...]

Dus als ik het even in een stappenplan beschrjf:
- Items in verzonden map in m'n oude webmail verplaatsen naar de inbox van webmail.
- Mail met Outlook op een pc ophalen (pop). Voor de zekerheid laat ik ze gewoon achter op de server.
- In gmail IMAP activeren
- In Outlook een IMAP-account aanmaken voor gmail.
- Verzonden items die nu in de Inbox staan slepen naar verzonden items van IMAP-account in Outlook. En inbox-berichten naar inbox van IMAP.
- MX-records aanpassen en laten verwijzen naar google-servers

Ben ik er dan?

In plaats van slepen zou ik ook email uploader kunnen gebruiken. Maar dan hoef ik geen IMAP in Outlook in te stellen, toch?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
ione schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:17:
[...]

Dus als ik het even in een stappenplan beschrjf:
- Items in verzonden map in m'n oude webmail verplaatsen naar de inbox van webmail.
- Mail met Outlook op een pc ophalen (pop). Voor de zekerheid laat ik ze gewoon achter op de server.
- In gmail IMAP activeren
- In Outlook een IMAP-account aanmaken voor gmail.
- Verzonden items die nu in de Inbox staan slepen naar verzonden items van IMAP-account in Outlook. En inbox-berichten naar inbox van IMAP.
- MX-records aanpassen en laten verwijzen naar google-servers

Ben ik er dan?

In plaats van slepen zou ik ook email uploader kunnen gebruiken. Maar dan hoef ik geen IMAP in Outlook in te stellen, toch?
Klopt helemaal, dat je dat nog niet geprobeerd hebt (is minder werk dan alles hier omschrijven ;) )

/▌

• ione
  • Niet online
quote:
Marzman schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 14:20:
[...]

Klopt helemaal, dat je dat nog niet geprobeerd hebt (is minder werk dan alles hier omschrijven ;) )
Hahaha, ja erg, he. Maar wilde het allemaal even heel zeker weten. En ik had nog niet echt tijd gehad om het op m'n pc te doen. Moet ook nog effe Outlook installeren.
Bedankt in ieder geval voor de info!

• Leekah
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-12 14:46
Sinds ongeveer een week heb ik het 'probleem' dat de spamfilter van gmail te streng is. Ik moet dagelijks ongeveer 5 mailtjes verwijderen uit mijn spambox, varierend van normale e-mails tot reacties van bedrijven op vragen tot nieuwsbrieven. Het vreemdste vond ik dat er mails in mijn spambox kwamen waarbij eerdere, soortgelijke e-mails hier niet in terecht kwamen. Ik had eerst het vermoeden dat het aan 1 e-mailadres lag (catch-all, doorgestuurd naar gmail) maar ik heb het op meerdere e-mailadressen (4).

Uiteraard heb ik hier al op gegoogled maar ik vind enkel oude berichten met gelijksoortige klachten, geen mensen waarbij ook 'opeens' de spamfilter te streng is geworden. Ik vraag me voornamelijk af of jullie soortgelijke zaken tegen zijn gekomen (veel mensen zullen het niet tegenkomen, normaal las ik ook niet dagelijks mijn spambox door om te kijken of hier eventueel juiste e-mails in terecht zijn gekomen).

• ione
  • Niet online
Ben er nu mee bezig, maar nog even een vraagje.
Ik heb mail nu in Outlook staan en heb IMAP geactiveerd bij Google (ik heb trouwens Google Apps).
In Outlook geef ik als imap server imap.<mijndomein>.nl op en de inloggegevens. Maar het lijkt erop dat de server niet gevonden is. Moet ik eerst de MX-records aanpassen voordat ik deze server kan bereiken....

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Leekah schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 22:50:
Sinds ongeveer een week heb ik het 'probleem' dat de spamfilter van gmail te streng is. Ik moet dagelijks ongeveer 5 mailtjes verwijderen uit mijn spambox, varierend van normale e-mails tot reacties van bedrijven op vragen tot nieuwsbrieven. Het vreemdste vond ik dat er mails in mijn spambox kwamen waarbij eerdere, soortgelijke e-mails hier niet in terecht kwamen. Ik had eerst het vermoeden dat het aan 1 e-mailadres lag (catch-all, doorgestuurd naar gmail) maar ik heb het op meerdere e-mailadressen (4).

Uiteraard heb ik hier al op gegoogled maar ik vind enkel oude berichten met gelijksoortige klachten, geen mensen waarbij ook 'opeens' de spamfilter te streng is geworden. Ik vraag me voornamelijk af of jullie soortgelijke zaken tegen zijn gekomen (veel mensen zullen het niet tegenkomen, normaal las ik ook niet dagelijks mijn spambox door om te kijken of hier eventueel juiste e-mails in terecht zijn gekomen).
Dat was bij mij ook, Een dag, daarna was het weer normaal.

/▌

• Leekah
  • Laatst online: 18-12 14:46
quote:
Marzman schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 23:08:
[...]

Dat was bij mij ook, Een dag, daarna was het weer normaal.
Ben ik in ieder geval niet de enige. Ik kan er op zich ook wel mee leven, ik ontvang maar een stuk of 200 spammails per dag dus af en toe even scannen op onterecht als spam gemarkeerde mails en dan is het geen probleem meer. (ja, 200 klinkt als redelijk veel maar met 3 catch-alls valt dat nog best mee. ;-))

• ione
  • Niet online
Het is gelukt om de oude mail over te zetten naar Google. Werkt perfect. IMAP ingesteld.

Nu heb ik nog wel even de volgende vraag. Op deze pagina
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78892 staat onderdaan een aantal richtlijnen voor het gebruik van IMAP.
Maar wat is nou het beste om te doen? Moet je dit nog instellen, of staat het standaard al zoals zou moeten?

En hoe zit het met verwijderde berichten? In datzelfde stukje staat hier ook iets over, maar snap het niet helemaal. Als ik een bericht verwijder zou ie naar de prullenmand moeten gaan en die leeg ik dan periodiek.

• Ascathon
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 10-12 20:25
quote:
ione schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:26:
Het is gelukt om de oude mail over te zetten naar Google. Werkt perfect. IMAP ingesteld.

Nu heb ik nog wel even de volgende vraag. Op deze pagina
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=78892 staat onderdaan een aantal richtlijnen voor het gebruik van IMAP.
Maar wat is nou het beste om te doen? Moet je dit nog instellen, of staat het standaard al zoals zou moeten?

En hoe zit het met verwijderde berichten? In datzelfde stukje staat hier ook iets over, maar snap het niet helemaal. Als ik een bericht verwijder zou ie naar de prullenmand moeten gaan en die leeg ik dan periodiek.
Het heeft denk ik een beetje te maken met de mappen waarin het bewaard wordt. Als je via Gmail iets verwijderd komt het in de Gmail-prullenbak. Als ik in Outlook of op mn telefoon iets verwijderd, plaatst de client dit in de map Verwijderde Items (of welke naam je client aan zn prullenbak geeft). Bij Gmail resulteert een client-side map niet in een map maar in een label. Nu heb ik dus bijvoorbeeld in de Gmail-webmail een folder prullenbak en een label verwijderde items. Die laatste ziet Outlook dus als verwijderde items, maar Gmail ziet het als een label zoals alle anderen. Dus niet als "verwijderd" item. Zelfde geldt voor spam. Ik heb de Gmail folder spam maar ook de Outlook mappen, dus labels, Junk en Ongewenste email.
Denk dat het ze daar een beetje om gaat. Dat outlook dan aan zijn kant weer alle gmail mappen en labels ziet en dus mails dubbel gaat ophalen voor al die mappen.

Aan anderen: ander idee, vertel het dan. Dit is mijn visie. ;)

Overigens naar mijn mening een nadeel van Gmail, het ontbreken van mappen. Nu heb ik alsnog alle mails in de inbox staan. Je zou steeds het label Postvak In kunnen verwijderen maar dat lijkt me ook geen optie.

Ascathon wijzigde deze reactie 28-08-2009 10:38 (6%)

Join het DPC WhatPulse team - Last.FM - @Ascathon - Save the Whales -- Harpoon a Honda

• ione
  • Niet online
Ik probeer het nu ook op m'n iPhone in te stellen volgens de beschrijving van Google. Op m'n iPhone heb je op een gegeven moment bij Geavanceerd dat je kan opgeven welke map op de server welke map op de telefoon is. Moet je dit ook nog instellen, of gaat dat standaard al goed. Bij Google wordt hier niks over gezegd.

• apNia
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 16:05

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ging bij mij standaard al goed.

• smeerbartje
  • Laatst online: 18-12 15:52
quote:
smeerbartje schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:40:
Standard, Education, Non-profits, Government .... welke moet ik hebben? Ik ben geen bedrijf, persoonlijk gebruik. Ben geen student, maar ook geen profit :).

Ofwel, de standard of de non-profit?? En wat is het verschil?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Ascathon schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:35:
[...]

Het heeft denk ik een beetje te maken met de mappen waarin het bewaard wordt. Als je via Gmail iets verwijderd komt het in de Gmail-prullenbak. Als ik in Outlook of op mn telefoon iets verwijderd, plaatst de client dit in de map Verwijderde Items (of welke naam je client aan zn prullenbak geeft). Bij Gmail resulteert een client-side map niet in een map maar in een label. Nu heb ik dus bijvoorbeeld in de Gmail-webmail een folder prullenbak en een label verwijderde items. Die laatste ziet Outlook dus als verwijderde items, maar Gmail ziet het als een label zoals alle anderen. Dus niet als "verwijderd" item. Zelfde geldt voor spam. Ik heb de Gmail folder spam maar ook de Outlook mappen, dus labels, Junk en Ongewenste email.
Denk dat het ze daar een beetje om gaat. Dat outlook dan aan zijn kant weer alle gmail mappen en labels ziet en dus mails dubbel gaat ophalen voor al die mappen.

Aan anderen: ander idee, vertel het dan. Dit is mijn visie. ;)

Overigens naar mijn mening een nadeel van Gmail, het ontbreken van mappen. Nu heb ik alsnog alle mails in de inbox staan. Je zou steeds het label Postvak In kunnen verwijderen maar dat lijkt me ook geen optie.
Dat en dat je e-mials dubbel opgeslagen worden als je het niet veranderd. Gmail slaat bijvoorbeeld alle berichten op die je verzend via smtp.gmail.com. Outlook ook, dus heb je het bericht twee keer als je dat niet aanpast.

/▌

• ione
  • Niet online
Ben er nog niet helemaal uit hoe het nou zit met al die mappen met IMAP en gmail.

Op m'n Iphone heb ik als ik het account open een map Inkomen, Verstuurd, Prullenmand en nog een paar mappen (Concepten, Diversen, Verzonden Items). Ook staat er een map Gmail met daarbinnen weer submappen (Alle berichten, Concepten, Met ster, Verzonden berichten).
Wat zijn nou de juiste mappen waar ik mee zou moeten werken? De map Inkomend voor de binnekomende berichten en dan alleen de mappen binnen de map Gmail? Komt dat overeen met de indeling in de webinterface van Gmail?
De overige (iPhone)-mappen kan ik negeren? Daar zou niks in moeten verschijnen?

Zie even door de bomen het bos niet meer (en dan vertaald naar mappen..).

Zou iemand mij dit kunnen uitleggen? Wil voorkomen dat het een chaos wordt en dat ik straks dingen moet herstellen en dan het risico loop mail kwijt te zijn.....

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
ione schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:31:
Ben er nog niet helemaal uit hoe het nou zit met al die mappen met IMAP en gmail.

Op m'n Iphone heb ik als ik het account open een map Inkomen, Verstuurd, Prullenmand en nog een paar mappen (Concepten, Diversen, Verzonden Items). Ook staat er een map Gmail met daarbinnen weer submappen (Alle berichten, Concepten, Met ster, Verzonden berichten).
Wat zijn nou de juiste mappen waar ik mee zou moeten werken? De map Inkomend voor de binnekomende berichten en dan alleen de mappen binnen de map Gmail? Komt dat overeen met de indeling in de webinterface van Gmail?
De overige (iPhone)-mappen kan ik negeren? Daar zou niks in moeten verschijnen?

Zie even door de bomen het bos niet meer (en dan vertaald naar mappen..).

Zou iemand mij dit kunnen uitleggen? Wil voorkomen dat het een chaos wordt en dat ik straks dingen moet herstellen en dan het risico loop mail kwijt te zijn.....
De mappen die je interesant vind? Inkomend is belangrijk ja, en de mappen onder gmail die je interesant vindt. "Alle mail" hoef ik niet te zien, eigenlijk alleen inkomend omdat alles wat niet spannend is toch voorbij die map gefilterd wordt.

/▌

• ione
  • Niet online
quote:
Marzman schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 11:46:
[...]

De mappen die je interesant vind? Inkomend is belangrijk ja, en de mappen onder gmail die je interesant vindt. "Alle mail" hoef ik niet te zien, eigenlijk alleen inkomend omdat alles wat niet spannend is toch voorbij die map gefilterd wordt.
Maar bijvoorbeeld van je verstuurde berichten. Daar zie ik een map Verstuurd en Verzonden Items. En dan ook nog binnen de map Gmail een map Verzonden berichten....
Die onder Gmail staat is waarschijnlijk degene die ik ook in de webinterface zie....

Edit, ik zie nu bij Geavanceerd (binnen het mailaccount) op de iPhone dat je kan aangeven welke mappen waarheen verwijzen op de server. Die kan voor concepten, verstuurd en prullemand. Deze zouden allemaal dus naar een submap binnen de Gmail map gezet moeten worden?

ione wijzigde deze reactie 31-08-2009 12:26 (17%)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
ione schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 12:22:
[...]

Maar bijvoorbeeld van je verstuurde berichten. Daar zie ik een map Verstuurd en Verzonden Items. En dan ook nog binnen de map Gmail een map Verzonden berichten....
Die onder Gmail staat is waarschijnlijk degene die ik ook in de webinterface zie....

Edit, ik zie nu bij Geavanceerd (binnen het mailaccount) op de iPhone dat je kan aangeven welke mappen waarheen verwijzen op de server. Die kan voor concepten, verstuurd en prullemand. Deze zouden allemaal dus naar een submap binnen de Gmail map gezet moeten worden?
Die onder gmail moet je hebben, die andere is een map die de applicatie op je iphone aanmaakt. Als je ook berichten met je iphone verzend moet je deze niet op laten slaan (komen toch automatisch in die map onder gmail).

/▌

• raydekok
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 13:34
wie weet er of er de mogelijkheid bestaat dat je een imap account binnen kan halen in je gmail? nu kan dit alleen met een pop account.

iemand ervaring mee?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• Sebazzz
  • Laatst online: 15:52
quote:
raydekok schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:43:
wie weet er of er de mogelijkheid bestaat dat je een imap account binnen kan halen in je gmail? nu kan dit alleen met een pop account.

iemand ervaring mee?
Die mogelijkheid bestaat al twee jaar. Check je instellingen.

[Website en online portfolio]

• Chronos Magus
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 19-10-2012
quote:
Sebazzz schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:44:
[...]

Die mogelijkheid bestaat al twee jaar. Check je instellingen.
Hij bedoeld de andere kant op, zodat de IMAP account zichtbaar is binnen Gmail. Lijkt me wel een vrij lastige feature om te bouwen in een webclient die bovendien niet heel vaak gebruikt zou worden (kan zijn dat ik het mis heb en hier wel veel animo voor is?).

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
raydekok schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:43:

iemand ervaring mee?
Nee, zijn er mailservers die wel imap hebben en geen pop? Je kunt de mail gewoon op de originele server laten staan dat maakt verder niet uit.

/▌

• NickName
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17-12 00:22
Gmail is bij mij op dit moment niet bereikbaar.
Meer mensen die dit probleem hebben?

• SparTi
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 09-12 22:17

SparTi

Hattricker!

quote:
NickName schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:02:
Gmail is bij mij op dit moment niet bereikbaar.
Meer mensen die dit probleem hebben?
Jup hier ook.

De-SparTies (816360) - Jeugdteam: Sparti II (134721)

• thijsvk
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 12-07 18:23

thijsvk

O\-o+

Ik wilde het net vragen, dus ja, hier ook (Tele2, Brabant)

• jordi.c
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 13-11 19:14
Me too. iK kan er maar niet in...

@thijs: je puntje tussen je voor- en achternaam is nogal zinloos.

Zonder puntjes komt het ook bij jou aan gmail negeert puntjes namelijk :+

jordi.c wijzigde deze reactie 01-09-2009 22:06 (69%)

• flux_w42
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 07-12 12:47

flux_w42

jah, nu is het helemaal kapot

Ik kan er ook niet meer op. Deze namiddag bleef de gmail virusscanner die bijlagen scant al hangen, waardoor ik m'n bijlagen niet meer kon downloaden. Nu krijg ik een 502 Server error.

• raydekok
  • Laatst online: 13:34
quote:
Marzman schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 15:09:
[...]
Nee, zijn er mailservers die wel imap hebben en geen pop? Je kunt de mail gewoon op de originele server laten staan dat maakt verder niet uit.
kan ik het dan gewoon niet doen? kan ik de mail niet ergens online binnen halen en dan weer via gmail binnen halen met pop?

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• NetWorker
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 18-12 10:25
damn.... uptime van hoeveel negens?

• dirkpostma
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:12
Ook ik kan er niet in, althans, met desktop PC via UPC.

iPhone via T-Mobile werkt wÚl.

• Lennart
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Net deed hij het eventjes weer. Wel koppen binnen, verder niet.

Alternatieve opties
http://www.demogeek.com/2...en-you-cant-access-gmail/
http://lifehacker.com/506...ail-account-when-its-down

Het wordt tijd om toch maar minder webbased te gaan werken ...

Mijn website!
Desktop AMD Phenom II X6 @ 2,8GHZ + 8 GB RAM | Compaq CQ90 | beide Win 7
Camera (oa) Canon Eos d60 | 17-40L | 35-350L | Canon PwrPro1

• Lt. Marx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 17-12 23:17

Lt. Marx

ATTENTIOOOON!!!

quote:
raydekok schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:05:
kan ik het dan gewoon niet doen? kan ik de mail niet ergens online binnen halen en dan weer via gmail binnen halen met pop?
Ik heb even voor je zitten googlen en volgens mij is het antwoord nee. Ik heb wat posts gevonden van US army soldiers die hun mailbox geconverteerd zagen worden van POP naar IMAP. Veel soldaten gebruikten ook gmail vanwege de ruimere attachement restricties. Helaas konden ze nu alleen niet meer hun soldatenmailaccount (leuk galgje woord) binnenhalen in Gmail door het IMAP protocol.

De enige oplossing is om zelf een mailservertje te hebben geloof ik die zowel IMAP als POP kan binnensluizen terwijl deze het weer doorgeeft via POP.

• thijsvk

thijsvk

O\-o+

Hier doet ie het weer deels. Kan weer inloggen, maar verder niks, begint dan te piepen 'Kan Gmail niet bereiken. Controleer internetverbinding' .
@Jordi: klopt dat, dat zonder een punt ertussen gmail dat niet beschouwt als een volledig ander adres? Wilde het net eens even proberen,maar ging uiteraard nog niet

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
thijsvk schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:23:
Hier doet ie het weer deels. Kan weer inloggen, maar verder niks, begint dan te piepen 'Kan Gmail niet bereiken. Controleer internetverbinding' .
@Jordi: klopt dat, dat zonder een punt ertussen gmail dat niet beschouwt als een volledig ander adres? Wilde het net eens even proberen,maar ging uiteraard nog niet
Ja
http://mail.google.com/su...py?hl=nl&answer=10313# (bovenste optie van die drie)

/▌

• thijsvk

thijsvk

O\-o+

Ok, nooit geweten, of over nagedacht eerlijk gezegd. Heb dit bij andere mailadressen nl. wel zo gehad, bedankt

• luckyjan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 16:58
Hier kan je gmail mee gebruiken,

http://www.google.com/ig

inloggen en dan links gmail kiezen.

• Ad de Jong
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15-12 17:45

Ad de Jong

VQ30DE :)

Als ik via mijn igoogle pagina de mail die ik binnen heb direct aanklik dan kan ik ze bekijken, op de andere manieren niet.

Of op postvak in klikken, dat werkt ook nog merk ik net.

Ad de Jong wijzigde deze reactie 01-09-2009 22:53 (19%)

2000 Nissan Maxima 3L V6......... Let's cruise....

• CptChaos
  • Registratie: april 2002
  • Niet online

CptChaos

Tweakers abonnee Tweakers abonnementen

It's a kind of magic

quote:
IMAP is gewoon te activeren bij je instellingen, net als pop3 toegang.
Ik heb alleen IMAP aan en POP3 uit, werkt vlotjes.

Baal wel dat GMail niet te bereiken is, ik heb een belangrijke brief daar geparkeerd... :(
Met iGoogle kan ik trouwens weer niet bij GMail komen.

CptChaos wijzigde deze reactie 01-09-2009 22:54 (7%)

[ Spotweb ][ BuG Community ][ Diablo ]

• mcDavid
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 15:29
Ah het ligt dus niet aan mij. Wel mooi balen, zit de aanmeldmodule van een webapp te testen... naja dan maar optijd naar bed ofzo... :7

zcflevo.nl

• eSCe
  • Laatst online: 10-12 22:14
Heb ook een leuke 502.

• Appel
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 16:54
Bij mij is hij net weer up, had werkelijk een minuut hiervoor nog een 502.

If you at first don't succeed. Try sudo. MCSA (XP/2003) - MCTS (2008R2) - MCITP SA (7/2008R2)

• mcDavid
jep ik mag ook weer.

zcflevo.nl

• Afvalzak
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:18

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ja, lijkt erop dat het gefixt is :)

Last.fm | Code Talks

• Killerbert
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 16:42

Killerbert

PsN ID DeathHour

Gmail werkt weer.

bij de apps status dashboard 11:13PM:
code:
1
2
3
We are continuing to investigate this issue. We will provide an update by September 2, 2009 12:13:00 AM UTC+2 detailing when we expect to resolve the problem.
Users can access their email via IMAP or POP. You can find instructions for how to do this here.
Also, at this time, Google Apps Sync for Microsoft Outlook (applies only to Google Apps Premier and Edu customers) is not available.

overigens zou iedereen gewoon via IMAP en POP mail kunnen lezen. :)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zeg ook altijd dat je niet mag klagen over een gratis dienst, maar door de betrouwbaarheid van Gmail merk je toch op zulke momenten dat je er afhankelijk van bent (tijdelijk dan, want als het echt slecht zou zijn kan ik wel zo opstappen omdat ik Google Apps gebruik en ook altijd een lokale backup bewaar)

Maar het blijft nog steeds beter wat betrouwbaarheid en aangeboden diensten betreft dan andere betaalde ISP's die ik gehad heb. Ook ben ik bij Gmail nog nooit mail kwijt geraakt wat ik ergens anders helaas niet kan zeggen.

/▌

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
http://www.nu.nl/internet...or-onderhoud-servers.html
quote:
Uiteindelijk was de webversie van Gmail daardoor wereldwijd zo'n honderd minuten onbereikbaar. Berichten konden wel worden gelezen via mailprogramma's, zoals Outlook, Thunderbird of Mail.app.
Volgens mij klopt dat niet,
Aangezien mijn google android ook niet kon synchroniseren met mijn google apps account.
Dat werkt via een soort van pushmail techniek

• Sefyu
  • Laatst online: 10:56
Ik ben net voor het eerst aan de slag gegaan met Google Agenda om m'n schoolrooster op te plaatsen en eventueel te syncen met m'n telefoon.
Alleen vind ik het zeer hinderlijk dat Google nog steeds alleen 30 minuten incrementies ondersteunt, ik heb wat rondgezocht, en de suggestie is al erg vaak voorbijgekomen, alleen wordt er blijkbaar niks mee gedaan...

Erg jammer, want veel van mijn lessen beginnen/eindigen om kwart over of kwart voor, en nu moet ik elke keer handmatig de tijden gaan veranderen. Daarbovenop komt ook nog eens al ik bijv. een les heb die begint om 9:15, en eindig op 11:00, dan sleep ik dus een item van 9:00 tot 11:00, en als ik dan vervolgens handmatig de tijd veranderen naar 9:15, dan wordt 11:00 ook automatisch veranderd naar 11:15. Erg irritant...

• WizZie-
  • Laatst online: 18-12 16:51
Ligt het aan mij of werkt Gmail nog steeds niet goed? Ik krijg o.a. foutmeldingen bij het verzenden van emails (wat ie dus niet doet, fout #103), en in Firefox wil ie Gmail soms niet openen en anders heel langzaam :/

• swtimmer
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 17:11

swtimmer

Ontrafelt het leven!

quote:
Sefyu schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 16:49:
Ik ben net voor het eerst aan de slag gegaan met Google Agenda om m'n schoolrooster op te plaatsen en eventueel te syncen met m'n telefoon.
Alleen vind ik het zeer hinderlijk dat Google nog steeds alleen 30 minuten incrementies ondersteunt, ik heb wat rondgezocht, en de suggestie is al erg vaak voorbijgekomen, alleen wordt er blijkbaar niks mee gedaan...

Erg jammer, want veel van mijn lessen beginnen/eindigen om kwart over of kwart voor, en nu moet ik elke keer handmatig de tijden gaan veranderen. Daarbovenop komt ook nog eens al ik bijv. een les heb die begint om 9:15, en eindig op 11:00, dan sleep ik dus een item van 9:00 tot 11:00, en als ik dan vervolgens handmatig de tijd veranderen naar 9:15, dan wordt 11:00 ook automatisch veranderd naar 11:15. Erg irritant...
Ik heb dit opgelost door als ik een batch moet toevoegen dit via mijn desktop mail programma (iCal) te doen die ik via SpanningSync sync. Hierdoor ben je in een keer van dit probleem af. Je kan dit neem ik aan ook via Outlook doen en ik weet zeker dat het ook via Thunderbird kan!

• Sefyu
  • Laatst online: 10:56
Thanks, het is me gelukt met Thunderbird + Lightning + Provider voor Google Agenda.
Alleen vind ik de uitvoering toch behoorlijk karig... Zo zit ik net zoals in Google Agenda online vast aan de blok met alleen de titel van mijn gebeurtenis(online staat er tenminste nog een tijd bij), maar die lege ruimte kan net zo goed gebruikt worden om de locatie of beschrijving weer te geven.
Dit:
http://www.xgbeatz.com/images/Screensnapth.png
Ook zou het wel handig zijn als je ook de locatie kon opgeven direct tijden het creŰren van de gebeurtenis i.p.v. alleen de titel.

Het is wel te zien dat Gmail de meeste aandacht verkrijgt van het ontwikkelteam...

Sefyu wijzigde deze reactie 05-09-2009 20:22 (6%)

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14:51

DerOllie

Master of Science

Gmail weer traag? bij mij laadt ie alleen de HTML eenvoudige weergave, de normale weergave blijft ie hangen tijdens het laden... :S

PSN = DerOllie | www.youtube.com/DerOllie

• monnick
  • Registratie: december 2005
  • Niet online

monnick

Verified.Human

quote:
Cybpraetorian schreef op zondag 06 september 2009 @ 19:57:
Gmail weer traag? bij mij laadt ie alleen de HTML eenvoudige weergave, de normale weergave blijft ie hangen tijdens het laden... :S
Ik merk er niks van.

• jelmervos
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

quote:
Hier is ie sneller dan ooit tevoren.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Probeer het eens met een andere browser. Bij mijn ouders blijft mijn Gmail ook vaak hangen (die gebruiken IE, als ik het daarna in Firefox probeer werkt het prima).

/▌

• mcDavid
Meer mensen die gmail.com niet kunnen bereiken op het moment?

-edit-
toen zat ik op een UPC-lijn, nu op een telfortlijn 150km verderop, en hier is geen vuiltje aan de lucht.

mcDavid wijzigde deze reactie 07-09-2009 15:42 (48%)

zcflevo.nl

• Heineken
  • Registratie: november 1999
  • Niet online

Heineken

Heerlijk Helder

Geen probleem hier. (Alice)

"Hoe vol je leven ook is, voor bier is er altijd plaats". - *Drinkt ook wel eens iets anders...*

• fespen
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
hier wel.
kan wel op Igoogle maar ik zie nergens hoe je daar kunt uitloggen want ik moet op een ander account :(

• Reptile209
  • Laatst online: 18-12 21:44

Reptile209

- gers -

fespen: helemaal rechtsboven op de pagina 'Afmelden' al geprobeerd? ;)

Professor Farnsworth: "Good news everyone! I've invented a signature which makes you read this line in your head, in my voice!"

• DerOllie
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14:51

DerOllie

Master of Science

quote:
Geen idee hoe het kwam, maar op de een of andere manier was er een Google Labs optie wat niet meer lekker bij me werkte, dus eea uitgezet, wat ik toch niet zo vaak gebruikte, en het werkte weer. Lag denk ik aan combinatie browser met Gmail, want op mn andere pc deed ie het wel gewoon. Hoe dan ook: Service is resumed as normal :*)

PSN = DerOllie | www.youtube.com/DerOllie

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die random theme is ook best grappig als je verast wilt worden. Alleen soms een beetje gay als je naar hartjes op je scherm zit te kijken om je mail te lezen ;)

/▌

• Sadieka
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 04-09 17:36

Sadieka

Double Beans

Hmm, ik had van de week toch iets vreemds.

De combinatie Windows 7 + Firefox 3.5 met de Skype extensie actief sloopt de hele Gmail webinterface. Laden duurde ontzettend lang en de mail-editor (dat typeveld) werkte niet meer.

Na wat zoeken kwam ik erachter dat die Skype module uitgezet moest worden en warempel, hij loopt weer als een trein.

• Rob1106
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 16-12 20:14
Wanneer gaat Google eens een keer verder ontwikkelen met Gmail? Dingen zoals taken en meerdere agenda's kunnen niet eens gesynct worden.

offtopic:
Bookmarks syncen in Chrome zou ook fijn zijn (al kan het wel met de laatste beta versie geloof ik)..

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

• Stoffel
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 16:55

Stoffel

Engineering the impossible

quote:
Rob1106 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:15:
Wanneer gaat Google eens een keer verder ontwikkelen met Gmail? Dingen zoals taken en meerdere agenda's kunnen niet eens gesynct worden.

offtopic:
Bookmarks syncen in Chrome zou ook fijn zijn (al kan het wel met de laatste beta versie geloof ik)..
Meerdere Agenda's kan wel met Google Sync? Waarmee wil je syncen dan?

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Stoffel schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:21:
[...]

Meerdere Agenda's kan wel met Google Sync? Waarmee wil je syncen dan?
Met de exchangesync waarschijnlijk aangezien hij zegt dat het vastloopt op tasks.

Meerdere agenda's hoeft van mij niet zo, ik zet alles in dezelfde agenda omdat ik weet dat het een limitering is, de tasks vind ik wel erg jammer. Niet alleen dat syncen niet werkt, maar dat de hele sync vastloopt als je tasks aanzet in de calendar.

Marzman wijzigde deze reactie 08-09-2009 22:24 (31%)

/▌

• Rob1106
Nee ik sync gewoon met m'n telefoon. Het gaat overigens om meerdere agenda's omdat ik bijvoorbeeld een gedeelde agenda heb met een projectgenoot. Ook heb ik een gedeelde agenda met bijvoorbeeld de IB-groep waarmee ik de betaaldagen kan zien....

Maar hij synct alleen de eigen agenda naar mn telefoon de andere agenda's niet.. Heel irritant..

Hij loopt verder ook niet vast op de tasks oid, ze worden gewoon niet gesynct. Ook heel irritant. M.i. is dit bijna net zo standaard als een agenda en contactpersonen die dus wel gesynct kunnen worden..

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
Rob1106 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:51:
Nee ik sync gewoon met m'n telefoon. Het gaat overigens om meerdere agenda's omdat ik bijvoorbeeld een gedeelde agenda heb met een projectgenoot. Ook heb ik een gedeelde agenda met bijvoorbeeld de IB-groep waarmee ik de betaaldagen kan zien....

Maar hij synct alleen de eigen agenda naar mn telefoon de andere agenda's niet.. Heel irritant..

Hij loopt verder ook niet vast op de tasks oid, ze worden gewoon niet gesynct. Ook heel irritant. M.i. is dit bijna net zo standaard als een agenda en contactpersonen die dus wel gesynct kunnen worden..
Gebruik je dat windows progje dan? Ik ben daar mee gestopt toen ze de exchange manier ge´ntroduceerd hebben, maar als ik taken aanzet in de kalender (dan komt er een kalender taken bij) dan loopt dit vast.

/▌

• Stoffel
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 16:55

Stoffel

Engineering the impossible

http://www.google.com/sup...97c4ec3244c4601&hl=en

Al geprobeerd? Gewoon met je telefoon naar http://m.google.com/sync gaan en de andere kalenders aanzetten. Ik heb er 5 die met mijn telefoon syncen, ook gedeelde agenda's van andere domeinen en de nieuwe feest- en verjaardagenkalenders van Google.

• posttoast
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 14:23

posttoast

Hey, dat is relaxed, die verjaardagenkalender is iets waar ik al heel lang op zat te wachten. Mooi dat dat er nu in zit!

• Rob1106
quote:
Marzman schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 22:54:
[...]
Gebruik je dat windows progje dan? Ik ben daar mee gestopt toen ze de exchange manier ge´ntroduceerd hebben, maar als ik taken aanzet in de kalender (dan komt er een kalender taken bij) dan loopt dit vast.
Nee ik sync gewoon automatisch via google sync...

Als ik alleen naar m.google.com/sync ga dan krijg ik de melding dat mijn telefoon niet ondersteund wordt... Ik heb een HTC Touch HD... Erg jammer.

Rob1106 wijzigde deze reactie 09-09-2009 09:30 (36%)

• posttoast

posttoast

quote:
Rob1106 schreef op woensdag 09 september 2009 @ 09:25:
[...]

Als ik alleen naar m.google.com/sync ga dan krijg ik de melding dat mijn telefoon niet ondersteund wordt... Ik heb een HTC Touch HD... Erg jammer.
Anders moet je eens naar NuevaSync kijken. Gebruik ik nu ook een tijdje, ben er erg tevreden over.

• Smultie
  • Niet online
quote:
[...]

Helaas hetzelfde probleem :<

MBP 13" 2.4 Mid-2010 + 8GB RAM + OCZ Vertex II 120GB --- Nexus 5 --- Synology DS213 --- RPi met XBian --- Nexus 7 (2013)

• posttoast

posttoast

quote:
SMulTiE schreef op woensdag 09 september 2009 @ 11:14:
[...]

Helaas hetzelfde probleem :<
En ik heb dezelfde oplossing ;)

Check NuevaSync eens. Werkt op mijn Touch Diamond perfect.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

quote:
[...]

Dan snap ik niet waarom je niet de exchangemanier gebruikt
http://www.google.com/sup...er=138636&topic=14299

/▌

• Laudor
  • Laatst online: 16:47
Opvallend veel spam vandaag in mijn inbox. Hebben meer mensen hier last van?

• t.coenraad
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 14-12 04:54
quote:
Laudor schreef op woensdag 09 september 2009 @ 17:20:
Opvallend veel spam vandaag in mijn inbox. Hebben meer mensen hier last van?
Hier niks extra te zien. Zit er een trend in qua onderwerp/afzender?

T.net | Post History voor Chrome

• mariusjr
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15-12 00:54

mariusjr

Dat zeg ik! Gammel!

Ik had op een gegeven moment ook erg veel last met Gmail icm met Explorer.
Een andere browser kan dus helpen.
Google Chrome werkt eigenlijk nog het beste.. ze zijn voor elkaar geschreven namelijk ;)

• IEF
  • Laatst online: 16-12 22:19

IEF

Why so serious?

Zoals hierboven aangegeven, hier verder.
Pagina: 1 ... 14 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 6Samsung Galaxy Note 4Apple iPad Air 2FIFA 15Motorola Nexus 6Call of Duty: Advanced WarfareApple WatchWorld of Warcraft: Warlords of Draenor, PC (Windows)Microsoft Xbox One 500GBWebsites en communities

© 1998 - 2014 Tweakers.net B.V. Tweakers is onderdeel van De Persgroep en partner van Computable, Autotrack en Carsom.nl Hosting door True