quote:
Raar dat je niet, zoals in de andere phases, niet gewoon een legertje kunt opbouwen. Met 1 UFO en wat turrets wordt het inderdaad wat irritant om steeds maar weer heen en weer te vliegen. Het zou helpen als je net als in de civ age gewoon een klein legertje (nou ja, vloot dan

) kan opbouwen en die dan een ipv een stad een planeet laten te bewaken. Zou een hoop gezeur schelen.
quote:
Dark4ever schreef op zondag 07 september 2008 @ 00:16:
[...]
Ik had zelfde probleem, bij mij lag het aan me drivers die ik heb ge-update via
http://www.laptopvideo2go.com/ ff goed zoeken welke update jou video kaart bij zit (Was bij mij bijv. niet bij de nieuwste). Installeren en dan moet het als het goed is gewoon werken. Suc6 er mee iig!
Btw geniaal spel vind ik het... Alleen ben benieuwd hoelang het leuk blijft aangezien ik het eigenlijk nu al wel weer een beetje gezien heb...
Had gehoopt dat dat mijn probleem ook zou oplossen, maar helaas is die site alleen voor Nvidia drivers en ik heb op mijn laptop een ATI Mobility Radeon 3470, op de ATI driver site zie ik die er ook gewoon niet tussenstaan 0.o Zeer raar.
Als iemand anders trouwens een idee heeft, ik bump mezelf even heel schaamteloos

quote:
Maarrrr, ik wil em ook op mijn laptop hebben zodat ik een beetje met die creator kan pielen in tussenuurtjes op school. Nu probeer ik em te installeren, maar zijn volgens Vista alle Readme's (als in, van alle talen) onleesbaar op beschadigt en 1 of ander .dll bestand. Op de PC deed (en doet) alles het prima en ik zie ook geen krassen op de dvd, maar de laptop gaat zeuren Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Zit het verschil misschien in het feit dat mijn laptop op Vista draait en mijn PC op XP?
Assassinator wijzigde dit bericht 07-09-2008 14:23 (17%)