Gathering of Tweakers

Quicksearch
misschien dat je dan beter trader/thief/hunter kan worden. misschien dat je dan sneller levels krijgt.

quote:
sariel schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:29:
misschien dat je dan beter trader/thief/hunter kan worden. misschien dat je dan sneller levels krijgt.
kan je levellen als trader? wist ik niet? ben trader en ben lvl1 beginner, ben nu op 80 procent. Als ik 100 procent ben, krijg ik dan exp?

isomis wijzigde dit bericht 08-03-2006 14:33 (16%)

Ik had ergens gelezen dat je daar exp voor kreeg...maar ik kan het mis hebben. Maar er moet toch een reden zijn waarom die 3 "classes" er zijn? Voor geld en zo hoeft het eigenlijk niet zo heel erg met een paar honderd/duizend cash/kill

edit: http://www.silkroadonline...um=33408&List_Ref=125

sariel wijzigde dit bericht 08-03-2006 14:34 (23%)

Raw Like Botulism

Damn wat is deze game verslavend.
Ben nu Level 11 Aege ign: abstrused.

Ik ben op zoek naar een lijstje met nieuwprijzen van alle item die je kunt kopen in de game.
Dan heb ik een beter idee hoeveel ik kan vragen in mijn winkeltje.

Waarom gaan lui die iets verkopen allemaal bij elkaar in het midden staan? Das toch super dom
Ik ga altijd op een plek bij een poort staan, want daar komt iedereen langs en er zijn bijna geen concurrenten :)
Gister getest, en op het marktplein duurt het een uur en dan heb ik nog niets verkocht.
En bij de poort was ik binnen 2 minuten alles kwijt.

Build it and they will come

quote:
Derranged schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:54:
Damn wat is deze game verslavend.
Ben nu Level 11 Aege ign: abstrused.

Ik ben op zoek naar een lijstje met nieuwprijzen van alle item die je kunt kopen in de game.
Dan heb ik een beter idee hoeveel ik kan vragen in mijn winkeltje.

Waarom gaan lui die iets verkopen allemaal bij elkaar in het midden staan? Das toch super dom
Ik ga altijd op een plek bij een poort staan, want daar komt iedereen langs en er zijn bijna geen concurrenten :)
Gister getest, en op het marktplein duurt het een uur en dan heb ik nog niets verkocht.
En bij de poort was ik binnen 2 minuten alles kwijt.
Ja en je moet woorden gebruiken zoals: almost free!

Kan je ook gewoon buiten dingen verkopen? Daar in die stad is het een klein beetje te druk.....

quote:
isomis schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:59:
[...]

Ja en je moet woorden gebruiken zoals: almost free!
En dan zie je prijzen van 500k en hoger......jaja...almost free

nou die experience points for trade zijn niet serieus te nemen. Weet iemand wat ik er aan kan doen? zo langszaam levelen zzzzzzzz

isomis wijzigde dit bericht 08-03-2006 15:55 (36%)

quote:
Schuey schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:51:
[...]

welk level ben je dan wel niet?
level 16

quote:

ik lvl 22, echt krijg 0,10 procent per kill.
Elke keer dezelfde opdrachten: kill 600, kill 200. Doe dan iets van kill 20 van die en 20 van die

Tweak Guru
Reg. datum: 16 juni 2002

GoT Guild heeft een herstart doorgemaakt. Zie http://silkroad.kicks-ass.net/forum/viewtopic.php?t=102 voor meer info :Y) We nemen weer nieuwe Members aan!

AirX wijzigde dit bericht 08-03-2006 16:56 (13%)

www.Fonboard.nl - Het forum voor de Nederlandse Fonero's!!! ********* www.Dutchbfheroes.nl - Laat de strijd beginnen!

Reg. datum: 13 december 2004

Pfffff.... mijn internet is gewoon een week afgesloten geweest ;(
Maar gelukkig doet 'ie het weer nu, dus voor als mensen (van oblivion) zich afvroegen waar ik was, ik ben er nu weer :)

[DPC]Happy Hour

quote:
isomis schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:00:
[...]
ik lvl 22, echt krijg 0,10 procent per kill.
Elke keer dezelfde opdrachten: kill 600, kill 200. Doe dan iets van kill 20 van die en 20 van die

Wacht maar tot je level 36 bent, dan piep je wel anders. De questen zijn wel uitgebreider, maar 0.02 per kill daar wordt je vrolijk van. Trouwens probeer maar eens Lineage II of Rose Online, dan wordt het duidelijk dat het allemaal wel meevalt.

Ik ben momenteel even gestopt met Silkroad, na maanden te actief spelen ben ik momenteel weer wat gewone spellen aan het doen. Heeft er vooral me te maken dat ik even wat afwisseling wil op het moment. SRO is wel een leuk spel, maar ik mis af en toe een verhaallijn/questlijn, zoals bijvoorbeeld bij Rose Online.

Daarnaast speelde ik veel met iemand samen en ook die is even gestopt, blijf hier zekers pro-actief, maar waneer ik weer ga beginnen weet ik nog niet.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

quote:
dan moet je je niet aanstellen en doorhakken, komop zeg :P

quote:
cardinal808 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:28:
[...]

Wacht maar tot je level 36 bent, dan piep je wel anders. De questen zijn wel uitgebreider, maar 0.02 per kill daar wordt je vrolijk van. Trouwens probeer maar eens Lineage II of Rose Online, dan wordt het duidelijk dat het allemaal wel meevalt.

Ik ben momenteel even gestopt met Silkroad, na maanden te actief spelen ben ik momenteel weer wat gewone spellen aan het doen. Heeft er vooral me te maken dat ik even wat afwisseling wil op het moment. SRO is wel een leuk spel, maar ik mis af en toe een verhaallijn/questlijn, zoals bijvoorbeeld bij Rose Online.

Daarnaast speelde ik veel met iemand samen en ook die is even gestopt, blijf hier zekers pro-actief, maar waneer ik weer ga beginnen weet ik nog niet.
Het zal wel het verhaallijn zijn, laatst moest ik 600 chajik ofzo doden, daar is niks leuks aan.

geen verhaal lijn, wacht maar tot je 3000 flowers moet doden :)

kijk, de quests zijn af en toe niet zo boeiend, maar het commentaar hier doet lijken als het gros nog nooit een mmorpg gespeeld heeft..

quote:
sariel schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:29:

nope.

het volgende staat nog steeds tekoop op de server Aege:

lvl35 glavie+1
critical 7
str 3 increase
steady 1 time

ik vraag er 500k gold voor, niet veel voor zo een wapen, aangezien de +3 str op het lijf geschreven is, aangezien dit een physical weapon is.

Schuey wijzigde dit bericht 08-03-2006 18:21 (61%)

quote:
Avylon schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:20:
Het ging mij meer om het lopen, met de muis, net als In World of Warcraft 2knoppen in is lopen.

Een vriend van mij heeft een iMac kan het spel ook hier op gespeeld worden?
Als je in de lucht klikt (lucht aan de horizon zegmaar, niet de lucht recht boven je) dan begint je poppetje automatisch vooruit te lopen, enigste wat je dan nog hoeft te doen is pijltje links of rechts.. ik zet camera view dan ook meestal op behind character (met F9) als ik lange afstanden moet afleggen.

DisCiPLe wijzigde dit bericht 08-03-2006 19:28 (6%)

Allemaal gekkigheid

quote:
sariel schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:01:
Kan je ook gewoon buiten dingen verkopen? Daar in die stad is het een klein beetje te druk.....
Je kunt echt overal je stall neerzetten. Of dat verstandig is, is een tweede vraag :+

|| Spekkies ||

Raw Like Botulism

quote:
CHeff schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:17:
[...]

Je kunt echt overal je stall neerzetten. Of dat verstandig is, is een tweede vraag :+

Ik heb laats een heleboel strength en int pots gekocht en ben toen naar de tomb gerend met die stenen leeuwen. En ben daar voor veel geld dat spul gaan verkopen. Die werkte goed want veel lui hebben geen zin op dat hele tereng eind terug te rennen naar juan en kopen daardoor je pots voor veel centjes.
Ga dit truckje vanavond is proberen bij de bandit archers, samen met wat return en red horse scrolls.

Ik vind de economie van dit spel echt leuk, en kan niet wachten tot ik level 20 ben en kan traden.
Alleen gaat dat nog wel duren want het levelen is enorm traag.

Build it and they will come

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
Derranged schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:08:
[...]

Ik heb laats een heleboel strength en int pots gekocht en ben toen naar de tomb gerend met die stenen leeuwen. En ben daar voor veel geld dat spul gaan verkopen. Die werkte goed want veel lui hebben geen zin op dat hele tereng eind terug te rennen naar juan en kopen daardoor je pots voor veel centjes.
Ga dit truckje vanavond is proberen bij de bandit archers, samen met wat return en red horse scrolls.

Ik vind de economie van dit spel echt leuk, en kan niet wachten tot ik level 20 ben en kan traden.
Alleen gaat dat nog wel duren want het levelen is enorm traag.

Als je dan toch wil verdienen, investeer dan wat geld in downhang (teleport 5000 gold) daar heb je potions die tot 370 erbij geven (kosten maar 200 gold)...die zijn denk nog beter en duurder daar te verkopen.

Zelf verkoop ik wel eens een return scroll onderweg ergens...ik heb toch geen haast, dus mogen ze hem wel van mij kopen :P Zwaarden en ander goed (vooral vrouwelijk goed :( heb geen female medespeelster) verkoop je beter net bij de poort.

Alleen soms heb ik dingen met blauwe letters zoals lucky of immortal zoveel times, en die zet ik dan wat duurder neer omdat het goed schijnt te zijn...maar wat dat lucky en zo nou echt doet, joost mag het weten. Als prijs doe ik vaak wat de store geeft x 2 en dan een kleine 10 % (een echte berekening dus)...vaak geven mensen dat makkelijk uit, want het goud komt echt uit de lucht vallen

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

ey ik zie dat iedereen op vschilende servers speelt, wie spelen er op babel? (daar zit ik:P)

lucky/steady enzo is geloof ik voor refine

Scriptkiddy wijzigde dit bericht 09-03-2006 10:49 (20%)

AFX Ghey Edition by HlpDsk

quote:
Scriptkiddy schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:49:
ey ik zie dat iedereen op vschilende servers speelt, wie spelen er op babel? (daar zit ik:P)

lucky/steady enzo is geloof ik voor refine
Dat staat in de startpost (in hoeverre hij up to date is ;)). De meeste die hier komen zitten op Aege.
[DPC]Happy Hour

quote:
Schuey schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:19:
geen verhaal lijn, wacht maar tot je 3000 flowers moet doden :)

Wat is het verhaal dat je er 3000 moet killen, het zijn er ook 3x 1000 killen zonder een geweldige reden. Ik heb deze quest al gedaan en kon hem ook vrij snel, maar toch, whats the fucking use.

quote:
Outerspace schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:12:
[...]
Dat staat in de startpost (in hoeverre hij up to date is ;)). De meeste die hier komen zitten op Aege.
De TS is up-to-date afhankelijk van de mensen die laten weten dat ze op een bepaalde server spelen. Mijn vermoeden is dat er ook meer mensen in de lijst staan dat actief zijn, maar dat is te vewachten met lijsten.

cardinal808 wijzigde dit bericht 09-03-2006 12:30 (38%)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Waar is mijn quote voor in de sp :P

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

Wel een lekker dagje gehad vandaag...gewoon een weapon en accessory exiler gekregen bij best wel simpele vijanden...tigers en chakji's
Dus ik kan weer geld verdienen :P (de weapon is al weg voor 250K)

Ik heb trouwens zelf ook een shield elixer gebruikt om alchemy te plegen...het is wel iets beter geworden +2 en iets sterker, maar helaas de blockingratio deed ie niets mee.

Is dat wielslot ding rechtsonderin bij je inventory trouwens om job eq. in te gooien?

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws