Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
Znorro schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:03:
ligt het aan mij, of doen de returning scrolls het niet? :?
Ja dat kan kloppen ik zag van morgen een melding dat er iets mis mee was, en dat daarom een serverinspection kwam.

Zo, level 11 op Aege. Ongelooflijk wat gaat dat langzaam zeg. Heb nu 9 levels verschil om SP te verzamelen en sta dan ook zo goed als stil qua levelen, hehe :) Even kijken hoelang ik dit nog volhou.

Is er hier nog een leuk en gezellig guild dat een plekje heeft?

Server: Aege , Name: Vaere

System: Asus P5W DH Deluxe, Intel Core 2 Duo E6600, XFX GeForce 8800, 2 x Kingston DChannel 2Gb Kit, Seagate Barracuda 7200.10, Zalman CNPS9500LED, Logitech MX Revolution Laser Mouse, Logitech G15 Gaming Keyboard, Samsung 940BF 19"TFT

Ik kan geen server meer selecteren, en daarom ook niet inloggen @ login scherm :S??

<studdud> what the fuck is wtf??????

GoT :)
[edit]
nieuwe party systeem is er :)

Brantje wijzigde dit bericht 07-03-2006 08:29 (77%)

is domm

er is een got guild, al loopt het daar niet echt soepeltjes heb ik vernomen :)

iig is er wel plek sinds ik zelf stop met sro. t was leuk zolang het duurde, maplestory is veel leuker :+

WoW chars: domm lvl 70 druid ... dommx lvl 70 rogue

We hebben 2 plaatsen vrij.
Ik heb alle topics verwijder van het joinen.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt :P.

is domm

Als je de got guild joint, moet je wel oppassen met guild fee. Brantje zijn acc is nogal hackable dus dan ist een verloren investering :9

Hoezo hackable ? Niet dat ik het doe/kan :p
maar meer om eigen veiligheid redenen :P

Supreme wijzigde dit bericht 07-03-2006 11:01 (69%)

is domm

Brantje, die had al het geld in zijn stash dat voor de guild lvl 2 was bedoeld. Nou waren daar al eerder problemen mee, want mensen hadden betaald maar brantje had geen lijstje gemaakt met wie wat had betaald. Zo schommelden het bedrag verzameld geld per dag. (ene keer 750 dan de volgende dag weer 500) Hier hebben we het met hem over gehad, er werd een lijstje gemaakt en er bleek dat we op de 1,6 mil zitten. Nu was gister opeens, toevallig gehackt. Zodoende waren we alle guild money kwijt en toevallig had hij nog wel al zijn equip en stuff. Nu is er grote twijfel aan mijn kant... Maar ja ik ben toch al gestopt want dit spel kan mij niet meer boeien het lvlen werd steeds moeilijker.

als tie echt gehackt is dan zal het door een autologin bot komen verwacht ik

dommerick wijzigde dit bericht 07-03-2006 11:05 (6%)

Idd ik had die autoloin gebruikt.
Ik denk dat het daar door komt dus ik ga me pc ff scannen.

[edit]
Miss een idee om gewoon een [GoT_II] te maken.
Kunnen we veel meer kwijt.
En we hebben het forum voor de zaken ;)
Als je het in ziet om de guild master te worden
Registeer je dan even op:
www.got-silkroad.nl.tt

Brantje wijzigde dit bericht 07-03-2006 12:14 (56%)

brantje, heb je het geld voor dat shield al?

oei lees verhaaltje nu pas, pm me ingame ff een keer :P

Schuey wijzigde dit bericht 07-03-2006 12:24 (41%)

Allemaal gekkigheid

quote:
Brantje schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:02:
Idd ik had die autoloin gebruikt.
Ik denk dat het daar door komt dus ik ga me pc ff scannen.
en wachtwoord wijzigen ;)

|| Spekkies ||

Als jullie al dat geld kwijt zijn, kunnen wij van DutchElites wel wat gold geven. Maar dan moet je password wel veranderd zijn, want anders heeft het geen nut

[DPC]Happy Hour

quote:
stefandeman schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:08:
He TS, kan jij mijn IGN en Gotname even veranderen in Klaas - Stefandeman. Want dat andere slaat een beetje nergens op |:(
Zolang ik geen aanpassingen doorkrijg kan ik ook niet wijzigen, alle requests zijn trouwens verwerkt. Inclusief het veranderen van Tunesquad door GoT

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

9 van de 10 keer als ik dood ga (gebeurt nog al eens) klik ik dat scherm of ik in town wil res. perongeluk weg. vervolgens lig ik dan hopeloos op de grond te schreeuwen om een res.

is er niet een manier die box weer terug te krijgen? of hoe spawn ik dan weer in town? reconnecten is lastig ivm de drukte

http://specs.tweak.to/12504

op je zelf klikken.
En idd die auto login was besmet met een virus.
Is verwijdert(ghost terug gezet na de install van sro).
En ik heb me ww gewijzigt.

Ik begin SRO een beetje saai te vinden, t duurt veelste lang om level up te gaan.

Reconhell wijzigde dit bericht 07-03-2006 19:15 (5%)

Je lvled inderdaad langzaam. vooral als je ook nog farmt :X
maar als je in een gezellige guild zit met mensen van hetzelfde lvl gaat het een stuk sneller.
Je hebt dan altijd wel een party en je praat de hele tijd. en voor je het weet ben je al weer lvl up :P

edit: @cardinal808 kan je aub mijn IGN veranderen in _future? Thx

SOEFuture wijzigde dit bericht 07-03-2006 23:54 (12%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
Reconhell schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:15:
Ik begin SRO een beetje saai te vinden, t duurt veelste lang om level up te gaan.
welk level ben je dan wel niet?

quote:
autodidact schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:55:
9 van de 10 keer als ik dood ga (gebeurt nog al eens) klik ik dat scherm of ik in town wil res. perongeluk weg. vervolgens lig ik dan hopeloos op de grond te schreeuwen om een res.

is er niet een manier die box weer terug te krijgen? of hoe spawn ik dan weer in town? reconnecten is lastig ivm de drukte
op je eigen lijk klikken dan krijg je dat box weer

Photography is Art

Ik heb het spel nu ook gedowned.

Login en begonnen op de Oasis server. Werkt deze MMORPG via point & click of kan ik dit ok uitschakelen?

AMD4000+ 7800gt(sli) 4k RAM (Vista) IIlama 22"tft :: Ibook 800mhz 640mb RAM :: Cannon 400D

Je kunt ook met je toetsenbord lopen en "snelkoppelingen" gebruiken. Ik weet alleen niet of het mogelijk is om zonder muis je vijanden aan te vallen.

Photography is Art

Het ging mij meer om het lopen, met de muis, net als In World of Warcraft 2knoppen in is lopen.

Een vriend van mij heeft een iMac kan het spel ook hier op gespeeld worden?

AMD4000+ 7800gt(sli) 4k RAM (Vista) IIlama 22"tft :: Ibook 800mhz 640mb RAM :: Cannon 400D

Allemaal gekkigheid

Nee, het is of lopen met de pijltjestoetsen, of met een klik het punt aangeven waar je naar toe wilt.

Jammergenoeg valt er bar weinig in te stellen mbt het sjouwen door de wereld. :o
En hoe je nu navigeert is niet echt de meest ideale manier, maar je leert er mee leven ;)

CHeff wijzigde dit bericht 08-03-2006 13:01 (20%)

|| Spekkies ||

even vraagje ik :bij mij gaat het levelen echt super sloom. Ik heb al mijn skills in magic gedaan en geen een in een wapen. Is dat verstandig?>

ben nu lvl 22 en elke bug dat ik dood krijg ik 0,10 procent, dan zou ik er 10.000 moeten killen en dat gaat mij een beetje te ver voor 1 level

isomis wijzigde dit bericht 08-03-2006 14:20 (37%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws