Gathering of Tweakers

Quicksearch
It's time to BRAWL!

quote:
Kookie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:22:
Is Silkroad Online nu in Open Beta Test? Ik las op techzine dat 24 januari jl. de Beta Test 3 was begonnen. Is dit de reden dat het spel op dit moment gratis is? Of is bovenstaande niet zo, kan er niet zoveel over vinden op dit moment.
Ik snap dit stukje ook niet meer helemaal.
Wat ik je wel kan vertellen is dat er in het begin altijd een plaatje op de website stond, met daarop de tekst 'Free to play forever'...

En aangezien dat nu weg is en ik nu ook die verhalen lees op de website, ben ik ook gaan twijfelen...
Steek ik weer tijd in een char die komt te overlijden binnenkort... :(

Cheatah: Dat hoort, dat is normaal, en dat is logisch.
Nikon D80 + 18-135mm kit + 70-300mm VR + 50mm F1.8 + SB600 + MB-D80

zoekt de clan DutchElites nog members???
zoja dan wil de klaasclan wel bij jullie
zijn met zijn 3en en allemaal lvl32+

Hey ik ben met deze quest bezig:
Quest 15
Level 13 - Tiger Hunting Competition(you can do this quest 3 times)
NPC: General SONHEYON
First time: Kill 1 Tiger champion, 20 Tigers and 20 Young Tigers.
Second time: Kill 3 Tigers champion, 30 Tigers and 30 Young Tigers
Third time: Kill 5 Tigers champion, 40 Tigers and 40 Young Tigers
for the second and 3rd time, u'll notice a "0" appearing on ur screen everytime u complete one of the 3 amount of tiger required.
Reward: Total 33000 exp, 9550 exp, 3600 gold, 1 Tiger Volient Scroll and Hp recovery potions.

Nou heb ik First time completed, en ik wil ik het voor de second time doen, maar als ik nu tijgers kil update hij de quest niet terwijl ik wel de goeie tijgers pak:S Ja de quest heb ik aangenomen en staat in mijn quest list

It's time to BRAWL!

Ik ben gisteren trouwens lvl 5 of 6 geworden, had toen een melding van een quest, maar wilde de quest die ik had eerst nog even afmaken (Hunt 40 Weasel heads), maar toen die quest af was, was ik die andere kwijt en op de kaart zie ik ook geen gele / goude bolletje meer staan... :(

Wat nu te doen?

quote:
GJ-tje schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:51:
[...]
Ik snap dit stukje ook niet meer helemaal.
Wat ik je wel kan vertellen is dat er in het begin altijd een plaatje op de website stond, met daarop de tekst 'Free to play forever'...

En aangezien dat nu weg is en ik nu ook die verhalen lees op de website, ben ik ook gaan twijfelen...
Steek ik weer tijd in een char die komt te overlijden binnenkort... :(

Hmm, kan alleen een klein stukje vinden op hun eigen website. Staat niet bij hoe lang het duurt en wat er met de char's gebeurt.
Was net lekker begonnen maar ga geen tijd erin steken om te grinden als we over een maand of twee weer worden verwijdert. Hoop dat iemand iets meer kan vertellen over de huidige status/toekomst.

quote:
[Information]3rd Beta Test Announcement

Date : 1/14/2006
inquiry : 31910

Hello. This is Silkroad Online.

We are pleased to announce that the 3rd Beta Test period will begin very shortly. Since we have finished with the network oriented phase of this entire testing period, this period will focus on the bettering the gameplay and player experience with the introduction of an anti-cheat program. This program will start at the same time you enter the game. We will be testing this as well as other gameplay elements during this test.

We are working hard on finalizing preparations for this test and have tentatively set the date for the start of the 3rd Beta Test on January 24, 2006 (Korean Standard Time[ shown on the left side of the front page of this site]).

We will post more details regarding the 3rd Beta Test in the near future in the official notice section of our homepage (http://www.silkroadonline.net)

We thank you for your continued support and promise that we will strive to do our best to make your Silkroad Online experience as enjoyable as possible.

Thank You.
:?

System: Asus P5W DH Deluxe, Intel Core 2 Duo E6600, XFX GeForce 8800, 2 x Kingston DChannel 2Gb Kit, Seagate Barracuda 7200.10, Zalman CNPS9500LED, Logitech MX Revolution Laser Mouse, Logitech G15 Gaming Keyboard, Samsung 940BF 19"TFT

quote:
GJ-tje schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:35:
Ik ben gisteren trouwens lvl 5 of 6 geworden, had toen een melding van een quest, maar wilde de quest die ik had eerst nog even afmaken (Hunt 40 Weasel heads), maar toen die quest af was, was ik die andere kwijt en op de kaart zie ik ook geen gele / goude bolletje meer staan... :(

Wat nu te doen?
Je kan alle NPC af gaan tot je er 1 tegen komt met een quest symbol boven z'n hoofd of via de websites in de startpost staan silkroadtavern

Shuttle st20g5

It's time to BRAWL!

quote:
Kookie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:39:
Hmm, kan alleen een klein stukje vinden op hun eigen website. Staat niet bij hoe lang het duurt en wat er met de char's gebeurt.
Was net lekker begonnen maar ga geen tijd erin steken om te grinden als we over een maand of twee weer worden verwijdert. Hoop dat iemand iets meer kan vertellen over de huidige status/toekomst.
:?
Dat bericht vs http://www.flipdesign.nl/GoT/free_to_play.png :?
quote:
Knowuse schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:42:
Je kan alle NPC af gaan tot je er 1 tegen komt met een quest symbol boven z'n hoofd of via de websites in de startpost staan silkroadtavern
_o_ Mijn dank is groot _o_

GJtje wijzigde dit bericht 06-03-2006 10:59 (31%)

quote:
Reconhell schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:31:
Nou heb ik First time completed, en ik wil ik het voor de second time doen, maar als ik nu tijgers kil update hij de quest niet terwijl ik wel de goeie tijgers pak:S Ja de quest heb ik aangenomen en staat in mijn quest list
Nadat je de quest voor de eerste keer gedaan hebt, moet je wel terug naar de generaal om je beloning te krijgen. Als je dat gedaan hebt kun je weer met hem praten om de quest nogmaals te doen.

quote:
saviour schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:23:
[...]
Nadat je de quest voor de eerste keer gedaan hebt, moet je wel terug naar de generaal om je beloning te krijgen. Als je dat gedaan hebt kun je weer met hem praten om de quest nogmaals te doen.
Had ik ook gedaan, nou kwam ik erachter dat ik eerst 10 molar tooth moest vinden omdat die quests niet stacken:S

quote:
saviour schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:23:
[...]

ik denk dat je ook een andere tijger quest hebt (molars verzamelen ofzo) die moet je dan eerst doen of abandon :)

edit: wat je zegt dus

autodidact wijzigde dit bericht 06-03-2006 11:53 (5%)

http://specs.tweak.to/12504

He TS, kan jij mijn IGN en Gotname even veranderen in Klaas - Stefandeman. Want dat andere slaat een beetje nergens op |:(

Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb

Kan iemand mijn naam ook toevoegen aan de lijst ik speel op Aege IGN: reconhell

quote:
klaasgatenkaas schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:17:
zoekt de clan DutchElites nog members???
zoja dan wil de klaasclan wel bij jullie
zijn met zijn 3en en allemaal lvl32+
whisper Tsukiko ingame eens :)

Even een vraagje over de wapens van het spel.
Attack rating wat houdt dat in?Zeg maar hoe vaak je raak slaat denk?
Weet iemand de exacte tijden hoe snel ieder wapen slaat/schiet?
Want dan kan ik ze goed qua damage vergelijken.
Want bijv spear is slow, en heeft een klein beetje meer magic attack, sword is veels sneller maar ietsjes minder magic attack, dus ik denk dan dat het zwaard het wint. Ik wil van elk wapen het DPS(damage per second kunnen uitrekenen)

is domm

Ik denk dat jij teveel wow hebt gespeeld :+

Het is niet te berekenen, en attack rating is normaal idd hoeveel je mist/raakt. Maar omdat dit nog een beta is en het spel verre van af is dit nog niet geimplementeerd ;)

WoW chars: domm lvl 70 druid ... dommx lvl 70 rogue

quote:
dommerick schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:39:
Ik denk dat jij teveel wow hebt gespeeld :+

Het is niet te berekenen, en attack rating is normaal idd hoeveel je mist/raakt. Maar omdat dit nog een beta is en het spel verre van af is dit nog niet geimplementeerd ;)
Haha eerlijk gezegd heb ik maar 1 x wow (ongeveer 10 uurtjes) gespeeld. Op een private server vond ik er geen reet aan. Oh ja en je krijgt als je een zwaard neemt ook meer defence van een shield:)

Tis geen beta meer?

Attackrating = de kans op de max dmg van je attack

Parry ratio = de kans op de minimale dmg van je vijhands attack.

hoi, ik speel ook op troi en zou graag als ik lvl 20 ben de guild Oblivion willen joinen.
ik ben nu een lightning met een klein beetje ice spear wife ^^ op basis van intelegence ( 2 op 1 )
mijn nick name op troy is Liar

«zo niet, dan toch»

Euhmz..

Zou beginpost aangepast kunnen worden?

Ik zit op Troy als Phuusk (Lvl 16 - Glavie - Ice/Force)
En op Aege als ph00sk (Lvl 8 - Bow - Ice/Fire )

Thnx.

Ome_Les wijzigde dit bericht 06-03-2006 14:21 (1%)
Reden: GlasHELDER!

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

quote:
Voor zover ik weet ( via site en forums ) zit de game nu in Beta Phase 3.

System: Asus P5W DH Deluxe, Intel Core 2 Duo E6600, XFX GeForce 8800, 2 x Kingston DChannel 2Gb Kit, Seagate Barracuda 7200.10, Zalman CNPS9500LED, Logitech MX Revolution Laser Mouse, Logitech G15 Gaming Keyboard, Samsung 940BF 19"TFT

! w t R

Misschien is het handig om deze link even bij de mirrors in de startpostte zetten?
http://www.playfuls.com/g...ine_full_client_v101.html

De tweede mirrorlink klopt nu niet meer.

........................................................................................................................................................

mini cooper 1991

quote:

bij jou staat er check achter elke server, bij mij staat er overal Crowded

zelfs op maandagmiddag kan ik niet inloggen!

OliverBB wijzigde dit bericht 06-03-2006 16:11 (49%)

Hij zal dat screenshot dan ook genomen hebben terwijl de servers gecontroleerd werden. :?

Dat alle servers crowded zijn is allang bekend, het heeft ook weinig nut om dat elke keer te vermelden toch?

superheld zonder onderbroek

ligt het aan mij, of doen de returning scrolls het niet? :?

wie niet springt heeft een snor

ligt aan jou :P

okay ik heb op de server aege de volgende wapens te koop, hiet moet ik echt van af.

lvl35 sword+2
critical 9
int 1 increase

lvl35 glavie+1
critical 7
str 3 increase
steady 1 time

lvl38 sword+2
critical 6
int 1 increase
str 1 increase

whisper me ingame op
spartan

Schuey wijzigde dit bericht 06-03-2006 18:37 (102%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws