Gathering of Tweakers

Quicksearch
Idd tunesquat is no more..

Verder leek mij het een leuk idee op op de servers waar nog gotters spelen ook een GoT guild aan te maken.
Wie dat wil doen moet zich melden bij ons forum:
http://silkroad.kicks-ass.net/forum/index.php
Registeer je even en kijk dan in Serieuze business.
GoT moet zo bekend mogelijk worden :P

quote:
SOEFuture schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:15:
en nog een aanpassing

mijn character heet nu _future ipv future_.

Dus _future op Aege nogsteeds :7
volgens mij ben je me vergeten :X

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Misschien wel makkelijk als je er ook nog bij zet wat parry ratio is en hit ratio.

quote:
Brantje schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:21:
Idd tunesquat is no more..

Verder leek mij het een leuk idee op op de servers waar nog gotters spelen ook een GoT guild aan te maken.
Wie dat wil doen moet zich melden bij ons forum:
http://silkroad.kicks-ass.net/forum/index.php
Registeer je even en kijk dan in Serieuze business.
GoT moet zo bekend mogelijk worden :P
Wij <Oblivion> waren op Troy ook eerst van plan een GoT guild te maken. Alleen bleek er op deze server wel erg weinig GoT-ers te spelen. Daarom hebben we er een wat meer algemene guild gemaakt, en wel een 'gewone' Nederlandse. :)

Ik heb gekeken op dat forum, maar ik zie geen thread over het maken van guilds? Ik speel op Xian, zijn er meer GoT'ers die daar spelen?

Ik was gister bezig met het killen van black en white tigers voor de quests. Toen ik daarmee bezig was, zag ik een White tiger giant en ik dacht: dat moet te doen zijn! Het ging ook best goed moet ik zeggen, totdat er ineens nog een aantal tigers, black tigers en white tigers bijkwamen. Toen was het zo met me gedaan. :o

saviour wijzigde dit bericht 03-03-2006 11:05 (56%)

heb gister eens tiger woman geprobeerd }) op lvl 20. ik hield het 5 min uit en toen spawnde ze allemaal van die kut beesten:(

quote:
saviour schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:00:
Ik heb gekeken op dat forum, maar ik zie geen thread over het maken van guilds? Ik speel op Xian, zijn er meer GoT'ers die daar spelen?

Ik was gister bezig met het killen van black en white tigers voor de quests. Toen ik daarmee bezig was, zag ik een White tiger giant en ik dacht: dat moet te doen zijn! Het ging ook best goed moet ik zeggen, totdat er ineens nog een aantal tigers, black tigers en white tigers bijkwamen. Toen was het zo met me gedaan. :o
Heb um net gemaakt ;)

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
saviour schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:00:

Ik speel op Xian...ben nu lvl 20 Hit is 85 en parry 88...wat het inhoud geen idee, maar ja het was wel makkelijk om te vermelden las ik net.

IGN tymiek

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

Ik heb op dat forum gepost, maar misschien is het handiger om het hier bij te houden? Anders loopt alles door elkaar heen.

tymiek, heb jij interesse in een guild op Xian? Mij lijkt het wel leuk.

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
saviour schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:16:
Ik heb op dat forum gepost, maar misschien is het handiger om het hier bij te houden? Anders loopt alles door elkaar heen.

tymiek, heb jij interesse in een guild op Xian? Mij lijkt het wel leuk.

ben nu nog alles aan het "leren", ik weet niet wat ik zou moeten doen in een guild eerlijk gezegd :P
Maar als het leuk is waarom niet...

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

[DPC]Happy Hour

quote:
hobsie schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:55:
[...]

Wij <Oblivion> waren op Troy ook eerst van plan een GoT guild te maken. Alleen bleek er op deze server wel erg weinig GoT-ers te spelen. Daarom hebben we er een wat meer algemene guild gemaakt, en wel een 'gewone' Nederlandse. :)
Ben wel eens benieuwd hoe het gaat met jullie Clan. Sinds een zwaar moeilijkdoenende Guillermo heb ik jullie eigenlijk niet meer gesproken. Ben eigenlijk benieuwd met hoeveel mensen jullie nu zijn. Ik hoop namelijk dat het aantal is uitgebreid dan de 7 personen die we ooit hadden.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

quote:
blaablaa schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:21:
Dit is wel een beta ja...weet niet of het na de beta ook nog gratis is.

Stats resetten kan niet, skills wel...maar kost een hoop geld en skillpoints, dus beter even je erin verdiepen voordat je je skillpoints overal insteekt &gt;:)

geen beta dus,.... en waar kun je stats resetten dan?

edit: skills bedoel ik

autodidact wijzigde dit bericht 03-03-2006 14:47 (5%)

http://specs.tweak.to/12504

quote:
cardinal808 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:22:
[...]

Ben wel eens benieuwd hoe het gaat met jullie Clan. Sinds een zwaar moeilijkdoenende Guillermo heb ik jullie eigenlijk niet meer gesproken. Ben eigenlijk benieuwd met hoeveel mensen jullie nu zijn. Ik hoop namelijk dat het aantal is uitgebreid dan de 7 personen die we ooit hadden.

Oja, ik was de gene die moeilijk deed?

Ik zou het even uitleggen...

Wij waren met Oblivion gefuseerd met BonkeNL omdat wij dachten dat het hierop gezelliger zou worden en een grote guild leuker was, na een aantal dagen bleek dit niet zo te zijn en was er alleen maar kinderachtig gekloot...

Toen hebbe wij met het vaste clubje van Oblivion besloten om BonkeNL zo snel mogelijk te leaven...Aangezien Carnidale en Crazy_Jane in BonkeNL zijn gebleven kreeg ik kort daarna van Cardinale over de whisper, WIE IS JULLIE GUILDLEADER WIJ WILLEN EEN WAR...nja als iemand zo begint moet je ook niet verwachten dat ik liev tegen blijf :*

Ik heb verder nooit problemen met je gehad, het enigste wat beetje je jammer was is dat je jullie nooit op ventrilo kwamen en altijd met zen tweeën zaten te Skypen, niet egt gezellig voor ons...maarja jullie keuze...

Voor de rest, als er nog gezellige nederlanders op Troy spelen en nog geen guild hebben...whisper ingame even iemand uit onze guild...

(xited - hobsie - Stelli0s)

quote:
autodidact schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:47:
[...]

geen beta dus,.... en waar kun je stats resetten dan?

edit: skills bedoel ik

Q. How do I redistribute stats and skill points?

A.
- When the character becomes level 20, you can redistribute skill points through the "Cursed Heart Quest" you receive from "Herbalis Bori" located in Donnwhang. However, redistributing skill points through the quest only allows 80% of the skill points to be retrieved, and also costs gold.

- Redistributing stat points is currently not supported by the system.

quote:
tymiek schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:09:
[...]

Ik speel op Xian...ben nu lvl 20 Hit is 85 en parry 88...wat het inhoud geen idee, maar ja het was wel makkelijk om te vermelden las ik net.

IGN tymiek

Ook ik speel op de Xian server, maar ik ben nog maar lvl 17. Ben nog druk bezig met uitvinden hoe alles werkt en wat de beste taktiek is om snel te levelen :7

IGN: killiebillie

Ja, ik ben ook pas level 18, maar zo'n guild schijnt leuk te zijn. :+

edit:
argh crap stomme quote :X

dan maar vermelden dat ik net lvl42 ben geworden :P
als er iemand op Aege nog lvl35 of 38 glavie/zwaard nodig heeft, laat het ff weten, heb nog wel wat liggen ;)

Schuey wijzigde dit bericht 03-03-2006 17:49 (92%)

[DPC]Happy Hour

quote:
Guillerm0oO schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:06:
[...]
Toen hebbe wij met het vaste clubje van Oblivion besloten om BonkeNL zo snel mogelijk te leaven...Aangezien Carnidale en Crazy_Jane in BonkeNL zijn gebleven kreeg ik kort daarna van Cardinale over de whisper, WIE IS JULLIE GUILDLEADER WIJ WILLEN EEN WAR...nja als iemand zo begint moet je ook niet verwachten dat ik liev tegen blijf :*

Over de zaken omdraaien en zwartmaken gesproken.. :|

Anyway, ik ben blij dat jullie weer plezier hebben in de oude clan. Ik hoop zekers dat dit zo blijft. Momenteel zit ik zekers nog in BonkeNL. De vervelende mensen zijn eruit geschopt en een hoop gezellige mensen zijn er voor teruggekomen.

Ik was echter benieuwd of het jullie gelukt is om nu de clan vol is. In de oude tijd waren er maar 7 mensen en ik was benieuwd of de clan nu gegroeid is :) gewoon interesse, geen oorlogszucht.

offtopic:
Ik wou inderdaad een war. Eerst vraag ik wat er aan de hand is, omdat zonder bekendmaken opeens alle mensen vertrekken. Blijkt er ruzie te zijn tussen twee mensen. Als je vraagt waarom, dan wordt ff gezegd dat je niet meer welkom bent in de oude clan. Dan heb je echt zoiets als WTF :? Als ik er ook eens geld (ingame) aan heb betaald dan krijg je oorlogszucht.

Maar heb er geen behoefte meer aan, niet in de clan en niet om de ruzie voort te zetten, maar als je een verhaal vertelt wat iemand gedaan heeft, vertel dan wel het volledige verhaal, is wel zo netjes. Daarnaast veroorzaakt ruzie in topics altijd een negatieve sfeer en dat is zonde, dus mocht iemand nog graag wat mededelen, mijn mailadres staat in mijn profiel.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Mja ik vond 't jammer dat jullie niet mee gingen, maar we hebben jullie het wel 481x proberen te melden dat we weer naar Oblivion terug gingen. Ingame dan, want op ventrilo waren jullie er niet. Ingame hebben jullie daar nooit op gereageerd.

En hoe kan BonkeNL nu wel gezellig zijn dan? >< Zijn jullie nog met z'n 2en over oid? :/

Maargoed, guild is niet veel voller geworden, zijn ook niet actief aan het zoeken naar mensen.

Maar ben je Nederlander, wil je in een guild, snap je hoe 't spel werkt en ben je gezellig (evt op ventrilo) dan mag je van mij iig in de guild. Dus ingame kan je deze mensen PMen -> hobsie - Stelli0s - xited of mij ( MrRave <- jup.. ben weer overnieuw begonnen. Nu met SP farm met 9 lvls ertussen)

Let the cow be with you

«zo niet, dan toch»

Het is echt jammer dat het nog lastiger is om in te loggen...

Ik had echt gehoopt dat het toevoegen van een entry in mijn hostfile mij zou helpen... Maar helaas niet.. gebruiken jullie een login bot?

Maarja.. Misschien zit ik het wel op verkeerde tijden te proberen.. :s

Hoe is het nu.. klopt het nogsteeds dat het grootste gedeelte op Aege speelt?

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

quote:
Schuey schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:48:
edit:
argh crap stomme quote :X

dan maar vermelden dat ik net lvl42 ben geworden :P
als er iemand op Aege nog lvl35 of 38 glavie/zwaard nodig heeft, laat het ff weten, heb nog wel wat liggen ;)
lvl 35 sword is di +3?

Ze moeten meer servers krijgen snel!:P

Reconhell wijzigde dit bericht 04-03-2006 21:42 (113%)

Raw Like Botulism

Hallo allemaal,

ik heb hem net gedownload maar elke keer als ik wil inloggen zegt ie dat de servers vol zitten.
Is er een speciaal truckje om in te loggen?

Build it and they will come

volgens mij niet... gewooon blijven proberen, je komt er vanzelf in

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
SOEFuture schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:28:
volgens mij niet... gewooon blijven proberen, je komt er vanzelf in
of niet...

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws