Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik speel sinds gisteren ook SO :) . Ben ondertussen op lvl 8 :) .

Hoe zit dat eigenlijk met die quests? Als ik lvl up ga krijg ik zo'n schermpje met één of meerdere quests maar ik kan ze niet aannemen ofzo.
dat schermpje vertelt je welke quest je kunt voor dat lvl en waar;)

oke dat met die mastery's werkt ongeveer zo:
8/9 lvl's lager = full farming, dan krijg je 2x zoveel sp's als exp(100exp,200sp)
5/6 lvl's lager = semi farming krijg je de helft meer sp's als exp (100exp,150sp)

ik doe sinds lvl 1 fullfarme en heb nu 1.5k sp's op lvl 16 :P en dat gaat steeds sneller, rond lvl 20 zou ik op de 5-6k moeten zitten, vanaf 20 schijnt fullfarming heeel onmogelijk te lvl'en, dus dan ga ik semi, waneer ik me mastery's 3lvl's lager ga doen ipv 5 zie ik nog wel, denk als het lvl'en erg lastig word

quote:
SOEFuture schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:14:
Je kan het geld toch op de bank zetten (in jangan die doos waar iemand op zit naast de grote centrale fontein) en dan voor je nieuwe char het geld gebruiken? Dan heb je het geld nog ;)

Ja! goed idee!
Maar hoe zit dat als ik naar een andere server wil? dan lijkt me wel dat het weg is.

quote:
Reconhell schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 09:21:
[...]

Ja! goed idee!
Maar hoe zit dat als ik naar een andere server wil? dan lijkt me wel dat het weg is.
Jup, je kunt al je gear en geld delen met je verschillende chars op dezelfde server. Als je naar een andere server gaat moet je echt overnieuw beginnen.

quote:
hobsie schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:27:
[...]

Jup, je kunt al je gear en geld delen met je verschillende chars op dezelfde server. Als je naar een andere server gaat moet je echt overnieuw beginnen.
Ja, want ik zit nu op babel, en alle got'ers zitten op Aege, en ik wou ook in hun alliance daarvoor moet je natuurlijk wel op dezelfde server zitten. Trouwens ik kon van het weekend wel redelijk veel in loggen, en nu sins maandag is dat me maar 1 x gelukt, voor de rest kom ik er niet in , zo irritant dat ik het gewoon waarschijnlijk niet meer probeer tot er nieuwe servers komen.

Tip voor in de SP:
quote: mezelf

Als ik silkroad start krijg ik een niet verzenden error.
Hoe komt dat?
En hoe kan ik dit fixen?

Oplossing:
--------
its silkroad.exe error ?? if yes, blame ur HOSTS file (need to mod it) (05.11.23 6:06)
In C:\WINDOWS\system32\drivers\etc open your hosts file with notepad. Then add this line: 222.111.150.111 gwgt1.joymax.com and save the file. :) (05.11.23 6:27)

Brantje wijzigde dit bericht 02-03-2006 10:31 (4%)

It's time to BRAWL!

quote:
Leuk, de HOSTS file aanpassen, maar wat als het IP van die server veranderd? Dan krijg je weer hetzelfde probleem... ;) Dus dit is meer een workaround dan een oplossing IMO... :)

Cheatah: Dat hoort, dat is normaal, en dat is logisch.
Nikon D80 + 18-135mm kit + 70-300mm VR + 50mm F1.8 + SB600 + MB-D80

Die quest waarin je een zwaard terug moet krijgen van een bandit duurde ook al zo lang. Ik had het bijna opgegeven en toen kreeg ik het zwaard. Nu mag ik black- en white tigers te grazen gaan nemen voor hun huid. Ik begrijp nou moet er bedoeld wordt met dat het op een gegeven moment wel saai begint te worden.

quote:
saviour schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:31:
Die quest waarin je een zwaard terug moet krijgen van een bandit duurde ook al zo lang. Ik had het bijna opgegeven en toen kreeg ik het zwaard. Nu mag ik black- en white tigers te grazen gaan nemen voor hun huid. Ik begrijp nou moet er bedoeld wordt met dat het op een gegeven moment wel saai begint te worden.
Ik had heb bij mijn eerste kill :)

Shuttle st20g5

zorg dat je in een guild terecht komt. Lekker slap lullen met je guildmates tijdens die saaie quests scheelt echt een hoop!

GoT ontvangt je met open armen.
Mits je op
Eage zit.

It's time to BRAWL!

quote:
Brantje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:40:
Mits je op
Eage zit.
Ik zou ook graag de GoT Guild willen joinen, ben alleen pas LVL3 of zo iets... En zit op server Aege, mijn IGN is Hagaren... :)

Allemaal gekkigheid

quote:
Brantje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:40:
Mits je op
Eage zit.
En er ruimte in de guild is natuurlijk ;)

CHeff wijzigde dit bericht 02-03-2006 13:18 (3%)

|| Spekkies ||

[DPC]Happy Hour

Ben twee dagen ziek geweest, dus vandaar dat ik niet zo actief ben geweest met posten. Ik heb inmiddels alle requests verwerkt. Mensen die willen laten weten dat ze meedoen is prima, maar geef dan minstens de IGN en de Server, dan weet ik tenminste waar ik je moet plaatsen.

Een stuk van Brantje staat er nog niet tussen, ik ben namelijk een soort van Faq aan het schrijven en hoop die morgen te kunnen posten in de TS. Ik zit dus niet stil :P

quote:
saviour schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:42:
Ik word wel een beetje moe van die thiefs hoor. Ik heb het spel net opgestart en 1 bowman gekilled, word ik gelijk gedood door zo'n thief. Weer ruim 3K exp. kwijt.

Zeker NPC thiefs, zorg gewoon dat je niet met je gat op een taderoute gaat hunten anders heb je last van dat gevaar. Wees blij dat het maar 3K is en niet 53K zoals gisteren bij mij.

quote:
isomis schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:08:
kan iemand mij dit beter uit leggen:

LET OP: Het verschil in je hoogste mastery level met je normale level geeft bepaalde bonussen! Per level scheelt dit +10% skillpts exp, -10% normale exp!
[....]
begrijp er geen flikker :)
Zal hem meenemen voor de aanpassing van morgen.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

quote:
Knowuse schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:33:
Ik had heb bij mijn eerste kill :)
Lucky bastard :D Ach ja, ik werd nou door al dat killen wel level 18 dus dat scheelde.

cardinal808, dat is wel heel zuur ja, 53K. Helaas kan ik niet bij de GoT guild, ik speel namelijk op Xian. Eerste speelde ik wel op Aege, maar toen het verbinden zo slecht ging ben ik op een gegeven moment overgestapt (niet dat het wat uitmaakt :P).

De meeste spelen op Aege, dus nieuwe spelers raad ik aan om ook op Aege te spelen.

DutchElites en GoT guild zijn daar active:)

[DPC]Happy Hour

Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor de GoT Wiki. Er staat momenteel namelijk niet veel op, alleen een questlijst tot en met level 20. Ik wil best tijd en aandacht besteden aan de Wiki, alleen kan ik er momenteel niet op inloggen, waarschijnlijk omdat er een naam en wachtwoord moet worden aangemaakt.

Kan de gene die verantwoordelijk is contact opnemen door middel van E-mail, die is te vinden in mijn profiel.

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

It's time to BRAWL!

quote:
Supreme schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:50:
De meeste spelen op Aege, dus nieuwe spelers raad ik aan om ook op Aege te spelen.

DutchElites en GoT guild zijn daar active:)
Het lijkt er alleen op, dat we niet de enigen zijn op de Aege server, want de server schijnt vaak vol te zitten eigenlijk... Dus dat is wel balen... :(

GJtje wijzigde dit bericht 02-03-2006 15:20 (4%)

quote:
GJ-tje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:20:
[...]
Het lijkt er alleen op, dat we niet de enigen zijn op de Aege server, want de server schijnt vaak vol te zitten eigenlijk... Dus dat is wel balen... :(
Dat is op elke server

«zo niet, dan toch»

Ik baal ervan dat ik de laatste tijd niet meer kan connecten, nu ik deze topics weer herlees, zit ik te denken dat het inderdaad wel eens aan mijn Hostfile kan liggen.
Hmmm...
Met een beetje geluk is ph00sk morgen weer online op Aege. Maar weer ff snel levellen en op naar de twintig.
De laatste keer binnen een hele korte tijd... Ik meen binnen een uurtje ofzo al naar lvl 8 gegaan.

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

[DPC]Happy Hour

quote:
Ome_Les schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:51:
Ik baal ervan dat ik de laatste tijd niet meer kan connecten, nu ik deze topics weer herlees, zit ik te denken dat het inderdaad wel eens aan mijn Hostfile kan liggen.
Hmmm...
Met een beetje geluk is ph00sk morgen weer online op Aege. Maar weer ff snel levellen en op naar de twintig.
De laatste keer binnen een hele korte tijd... Ik meen binnen een uurtje ofzo al naar lvl 8 gegaan.

De laatste tijd merk ik ook dat ik steeds vaker niet goed kan connecten en heb het vermoeden dat het probleem er niet minder om wordt. Het vervelende is ook als je alleen al kijkt hoe &$&$%*&^ veel shops er staan, veel mensen die dupe accounts oprichten om een shop neer te kunnen zetten. Soms zou ik wel eens alle gasten met hun level 1 pakkie willen bannen.

Dit soort mensen zijn namelijk ook een deel van de reden dat het steeds moeilijker wordt. Daarnaast is het spel steeds populaider aan het worden, dus ik verwacht niet dat het snel wordt opgelost.

quote:
dragon9114 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:29:
ik kan nu helemaal niet meer connecten :S er staat dat er weinig mensen op de server spelen en toch kan ik niet connecten :S
quote:
isomis schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:32:
ik word er een beetje gek van. kan ook niet connecten. Het is een leuk spel, maar dit gaat echt zwaar irriteren
Staat toch duidelijk in de waarschuwing "Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.

Ik wil me fire shiel protecor upgraden.
Maar komen later in het spel nog beetsen die met magic aanvallen?
anders heeft het geen nut.

quote:
Brantje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:37:
Ik wil me fire shiel protecor upgraden.
Maar komen later in het spel nog beetsen die met magic aanvallen?
anders heeft het geen nut.
meer dan zat ;)

Allemaal gekkigheid

Hoe zit het eigenlijk met "TuneSquat(Aege) zoekt L20+ players (leader: brantje)"- guild in de TS.
Bestaat deze nog en was de brantje die nu de GoT-guild leidt, ook de leider daar van :?

Iig kan de GoT guild worden toegevoegd bij de Aege server met leader "Brantje" en geen lvl eis B)

|| Spekkies ||

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws