Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
0siris schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:08:
ik ga een hele domme vraag stellen:
Ik ben bijna lvl20, en vanaf dat moment kan ik andere spelers aanvallen / kunnen andere spelers mij aanvallen. Hoe zit dat met "getting killed"? Ben ik mijn character dan echt kwijt en kan ik opnieuw beginnen? Want daar heb ik eerlijk gezegd weinig trek in, ik heb een boel tijd in mijn character gestoken voor mijn doen.... of is "getting killed" niet meer dan dat je flauwvalt en op het beginpunt moet spawnen?
@sariel: je kunt het weergeven van de namen van andere spelers uitzetten, dat navigeert een stuk handiger door de stad. Aan de hand van de kaarten die in de startpost van dit topic zijn te downloaden, moet je er toch best snel komen den ik :)
Als je gekilled wordt, kan je in town spawnen :P je verliest je char dus niet. En je word niet snel gekilled omdat er een hoge penalty aan hangt. Of je moet een cape dragen, maar dat is voor duels gewoon fun, geen nadelen.

It's time to BRAWL!

quote:
0siris schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:08:
@sariel: je kunt het weergeven van de namen van andere spelers uitzetten, dat navigeert een stuk handiger door de stad. Aan de hand van de kaarten die in de startpost van dit topic zijn te downloaden, moet je er toch best snel komen den ik :)
Over die kaarten gesproken... Ik vind die kaarten best goed uitgewerkt in SRO, alleen jammer dat als je de venster kleiner maakt, dat dan de map niet mee scrollt met het pijltje waarheen je loopt... Zodat het pijltje altijd in het midden staat zeg maar... ;)

Cheatah: Dat hoort, dat is normaal, en dat is logisch.
Nikon D80 + 18-135mm kit + 70-300mm VR + 50mm F1.8 + SB600 + MB-D80

sariel, kan het niet zijn dat de generaal bij de west-gate staat? Ik kan mij herinneren dat ik ook erg lang naar hem gezocht heb, maar volgens mij staat hij vlak bij de west-gate bij het militaire kamp.

Succes ermee.

nog een oude speler van rose :) haha maar sinds twrose down gaat speel ik silkroad, net 3dagen 8er de rug en nu lvl 15 (gaat traag, maar ik doe full-sp-farmen, dus me mastery's 8lvl's onder mijn eigen lvl), hoop voor het weekend 20+ te zijn:) ik speel op babel, en zit al in een guild

Reg. datum: 24 oktober 2005

Deze noob in opleiding heeft nog eens een vraagje :)

Ik zie dat er items zijn die beter zijn dan standaard items, ze hebben altijd Seal of Moon/Star/Sun erop geschreven. Maar wat is het verschil tussen die 3 en welke is eventueel beter?

k je hebt 3 seals:
Seal of Star
Seal of Moon
Seal of Sun

de 1e komt het vaakst voor van de 3, de moon komt wat minder vaak voor en Seal of Sun is zeer zeldzaam. het zijn sterke items en doen dacht ik niet vaak onder voor wapens 3 lvls hoger.

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
Supreme schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:01:
die bandit bowmen quest is waardeloos..

overslaan die hap. Waarom? Omdat er 30 man staan tecampen op 5 spawns van die beesten.

Die reward op dat lvl haal je met 30 min grinden. Die transsex tool is maar voor 1-3 degree van items.

Kortom, verdoe je tijd niet met die quest:)

Ik heb hem gedaan, gewoon voor de leuk, maar het is wel erg dat idd iedereen op die bowman gaat hakken. En dan doe ik het een keer bij een ander krijg je een wtf? terwijl je bijna de hele tijd je aanval afbreekt.

Ik heb nu dus die genderchange tool gehad, maar dat voor items van level 1-3 is dat wat er onder staat bij de info over je armor, dus maar te gebruiken op de laagste armor dingen? want ik zag er niet veel nut in, dus ben hem nu kwijt voor 15.000.

Ik moet zeggen dat het verslavingsgehalte hoog ligt en ik blij ben dat ik nooit aan WoW begonnen ben (heb haast geen geld, dus gratis is welkom hier in huis).
Nu heb ik wel ff geld en kan ik dus mooi een radeon 9800 pro kopen ipv mijn verouderde geforce 2 te laten zweten :D

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

Allemaal gekkigheid

quote:
saviour schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 11:24:
sariel, kan het niet zijn dat de generaal bij de west-gate staat? Ik kan mij herinneren dat ik ook erg lang naar hem gezocht heb, maar volgens mij staat hij vlak bij de west-gate bij het militaire kamp.

Succes ermee.
Het is de generaal bij de west gate :Y)

@Outerspace: Kijk hier eens naar ;)
[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 || Todo list

CHeff wijzigde dit bericht 01-03-2006 13:28 (15%)

|| Spekkies ||

ik ben op dit moment level 20, alleen dat levelen gaat zo sloom. Ik zie nu op forums dat je aan sp farming had moeten doen.

Wat raden jullie mij aan? overnieuw beginnen?

Reg. datum: 24 oktober 2005

Persoonlijk zou ik zeggen vanaf nu gewoon je Mastery niet meer hoger maken en gewoon blijven trainen.

SP op hoge level heeft paar voor en nadelen. Groot voordeel is dat je toch een pak minder KS hebt dan dat je het op level 14-16 zou gaan doen :p

quote:
Midgard schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:41:
Persoonlijk zou ik zeggen vanaf nu gewoon je Mastery niet meer hoger maken en gewoon blijven trainen.

SP op hoge level heeft paar voor en nadelen. Groot voordeel is dat je toch een pak minder KS hebt dan dat je het op level 14-16 zou gaan doen :p

ik ben nu level 20 en cold mastery is 19 en fire mastery 16 :) enz

je bedoelt toch met mastery de dingen bij je skills? dus cold mastery?

mastery level total is 74/300

ik begrijp het niet helemaal :)

isomis wijzigde dit bericht 01-03-2006 15:46 (16%)

Mooie screen van mijn firenuke:
Plaatje op imageshack (popups!)

Plaatje op imageshack (popups!)

Misschien binnekort ook nog ff die lightning leren maar dat zie ik wel.

Nice brantje. Ik kan binnekort 2e boekje van firenuke, dan post ik screenie:P

kan iemand mij dit beter uit leggen:

LET OP: Het verschil in je hoogste mastery level met je normale level geeft bepaalde bonussen! Per level scheelt dit +10% skillpts exp, -10% normale exp!
Het beste kan je door je muis op de volgende skill te zetten kijken welk mastery level je nodig hebt voor die skill. Zo kan je je mastery level pas gaan uppen als je 1 level boven dat mastery level bent(probeer altijd 1 level boven je hoogste mastery te blijven). Zo krijg je aardig wat skillpoints, zonder dramatisch moeilijk te levelen.

begrijp er geen flikker :)

quote:
probeer altijd 1 level boven je hoogste mastery te blijven

Dus als jouw character level 15 is (dat staat linksbovenin), moet je volgens deze tekst je mastery level op 14 houden. Je mastery level is het level dat je in het menu terug kunt vinden, daar waar je skills kunt leren.

De één zegt echter dat je het verschil in levels 9 moet houden, de ander 3 en de volgende zegt weer 1.

quote:
saviour schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:50:
[...]

Dus als jouw character level 15 is (dat staat linksbovenin), moet je volgens deze tekst je mastery level op 14 houden. Je mastery level is het level dat je in het menu terug kunt vinden, daar waar je skills kunt leren.

De één zegt echter dat je het verschil in levels 9 moet houden, de ander 3 en de volgende zegt weer 1.
hou je mastery minimaal 1 level lager dan je "gewone" level

1 + 1 = 3
Reg. datum: 28 december 2000

Hey allen ;-) Hier nog een oud Rose speler... Silkroad lijkt het beste alternatief tot nu toe. Heb nog niet gespeeld maar ben het wel aan het overwegen.

"i don't want an ip telephony conversation with you right now.." "you pee telephony?? I pee urine.."

als je level 20 hebt gehaald kan je zo trader, thief of hunter worden. Heeft dat nut? want de meeste zijn toch hoger?

trader kan aardig wat geld opleveren en je kan het al op een laag lvl doen, ik deed het al op lvl 20 :9
voor thief en Hunter kan je beter een hoger lvl zijn. anders ben je zo dood 8)7

SOEFuture wijzigde dit bericht 01-03-2006 21:23 (126%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

quote:
SOEFuture schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:22:
trader kan aardig wat geld opleveren en je kan het al op een laag lvl doen, ik deed het al op lvl 20 :9
voor thief en Hunter kan je beter een hoger lvl zijn. anders ben je zo dood 8)7
maar trader killen ze niet? hoge thiefs?

als je een 1 ster trade doet kunnen alleen NPC thiefs je aanvallen. die thiefs zijn erg zwak 8)
Je moet alleen wel oppassen voor de thiefs van hogere traders.

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

je hebt verschillende sterren trades 1 tot 5.
bij 1 kunnen alleen npc thiefs jou aanvallen bij hoger kunnen ook player thiefs jou aanvallen.

Lol ik had 3 elixer monster scroll, heb ik in totaal voor 150k ofzo verkocht, maja ik denk dat ik overnieuw ga dus heb er niet veel aan lol

Je kan het geld toch op de bank zetten (in jangan die doos waar iemand op zit naast de grote centrale fontein) en dan voor je nieuwe char het geld gebruiken? Dan heb je het geld nog ;)

Ik word wel een beetje moe van die thiefs hoor. Ik heb het spel net opgestart en 1 bowman gekilled, word ik gelijk gedood door zo'n thief. Weer ruim 3K exp. kwijt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws