quote:
en dan beweren dat je 'weer' actief wordt..
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]quote:Knowuse schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:30:
Gisteren zo'n goede dag gehad met m'n nieuwe vrouwtje, eerst een paar sos boots als dropping. Ben ik daarna op de weg teug van de herbal quest, staan er achter de bandit stronghold in zo'n lichtkring een paar kraampjes. Denk toch even kijken, is er 1tje z'n stalletje aan het opzetten en zet ie een sos lvl 16 sword te koop voor 60k!!!!Zodra ie z'n stal opent gelijk gekocht.
Ben ondertussen een lvl 18 full int bow person, maar met een shield is dat sword toch wel erg leuk en het staat nog leuk ook.
AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720
quote:
{ Alle Specs }{ Brabander! }{ Quaestor AoC Guild @ EU-PVP Wildsoul }
Als je een minuut zoekt, kom je bijvoorbeeld hier uit.quote:Vuurvoske schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:07:
[...]
oke wat heb ik hier aan? NIKS, waarom zeg je het dan? :x
Wat is toch het probleem van eerst moeilijk doen voordat we gewoon mensen helpen??
Dus nogmaals waar kan ik mensen vinden in jangan waar ik quest(s) van kan krijgen?
Sebasser wijzigde dit bericht 14-03-2006 09:11 (3%)
Server verkocht.. :)
{ Alle Specs }{ Brabander! }{ Quaestor AoC Guild @ EU-PVP Wildsoul }
quote:isomis schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:50:
wat moet ik dan nu gaan doen ben lvl 23, alleen die quests heb ik nu wel gehad of kan ik iemand blij maken met mijn logingegevens
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
quote:Bigfoot48 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:27:
eens een vraagje ik zag onder andere op got het volgende staan: Supreme Lvl 4x Nuker, sorry supreme maar helemaal geen offence bedoelt hoor, maar ben nieuwsgierig wat dan die lvl 4x nuker inhoud.
Zou je mij of iemand anders mij willen verlichten?
Shuttle st20g5
Brantje wijzigde dit bericht 14-03-2006 12:10 (59%)
Das mooi, op Troy zitten namelijk een heleboel vietnamezen. Die zullen aan de ene kant niet blij zijn, aan de andere kant hebben wij meer rustquote:Knowuse schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:02:
[...]
Even iets anders, ik zag op silkroadonline de OnlineMall er komt met deze update. Ook krijgt Vietnam z'n eigen server en worden de ips geblokt. Best balen als je al lvl 80 hebt.
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Server verkocht.. :)
Done...quote:Sebasser schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:17:
ik zit op oasis, IGN: Nozace.
Zou de TS mij in het lijstje kunnen zetten ?
Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.quote:faith schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:25:
oh ja, mijn SOS lvl 8 spear, 11 critical verkocht voor 150K.. binnen 2 minuten. Je begint je af te vragen waar dat heen gaat met die prijzen
Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
phy dacht ik, er komt namelijk zo'n wortel de grond uitschietenquote:Brantje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:26:
Die dead blood flowers vallen die phy of mag aan?
quote:cardinal808 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:33:
[...]
Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.
Ach, als je lvl 80 hebt gehaald, miljoenen op je rekening hebt en maar eens opnieuw begint, gaat het levelen met een sos sneller en het staat natuurlijk coolquote:
Done...
[...]
Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.
Shuttle st20g5
quote:hobsie schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:38:
[...]
phy dacht ik, er komt namelijk zo'n wortel de grond uitschieten
quote:faith schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:57:
[...]
Nu alleen nog kijken of ik mij lvl24 SOS glavie ook zo goed kan verkopen. Heeft iemand enige idee waar die dingen voor weg gaan? Zat zelf aan 2M. te denken (te hoog, te laag?)
Je kan op level 10 weer een nieuw wapen krijgen en een level 80 zou dat moeten weten. Om nou 150K om "cool" te zijn, komt die bij mij meer in het klassement "ongeloofelijk stom", maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Knowuse schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:03:
[...]
Ach, als je lvl 80 hebt gehaald, miljoenen op je rekening hebt en maar eens opnieuw begint, gaat het levelen met een sos sneller en het staat natuurlijk cool
Build it and they will come
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG]Silkroad Online, deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus