Gathering of Tweakers

Quicksearch
superheld zonder onderbroek

ik speel ook op Babel
ign= Paulusch
lvl 16 full int sword

wie niet springt heeft een snor

die bandit bowmen quest is waardeloos..

overslaan die hap. Waarom? Omdat er 30 man staan tecampen op 5 spawns van die beesten.

Die reward op dat lvl haal je met 30 min grinden. Die transsex tool is maar voor 1-3 degree van items.

Kortom, verdoe je tijd niet met die quest:)

Allemaal gekkigheid

quote:
Supreme schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:01:
die bandit bowmen quest is waardeloos..

overslaan die hap. Waarom? Omdat er 30 man staan tecampen op 5 spawns van die beesten.

Die reward op dat lvl haal je met 30 min grinden. Die transsex tool is maar voor 1-3 degree van items.

Kortom, verdoe je tijd niet met die quest:)
Ik moet zeggen dat ik er toch vrij vlot doorheen ging. En als er geen bowmen waren, gewoon een tijgetje mollen. Allemaal weer extra xp en sp. :Y)

|| Spekkies ||

It's time to BRAWL!

Heb me vandaag maar eens ingeschreven om te kijken of het wat is...

Hopelijk bevalt het me erg goed, net als dat ROSE Online me tijdens de iRose beta me erg beviel ;)

Mijn account op de website van SRO is smallhagaren (kon geen mooiere maken :() dus dat zal mijn IGN ook wel zijn neem ik aan? :?

Of moet je per account ook nog een nickname hebben voor je char? Nou ja, zie het allemaal vanavond wel... :)

Cheatah: Dat hoort, dat is normaal, en dat is logisch.
Nikon D80 + 18-135mm kit + 70-300mm VR + 50mm F1.8 + SB600 + MB-D80

Allemaal gekkigheid

quote:
GJ-tje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:33:
Of moet je per account ook nog een nickname hebben voor je char? Nou ja, zie het allemaal vanavond wel... :)
Je moet nog een nickname voor je char aanmaken. Dus ja, IG krijg je een andere naam. Of dezelfde als je dat wilt :P

|| Spekkies ||

It's time to BRAWL!

quote:
CHeff schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:36:
Je moet nog een nickname voor je char aanmaken. Dus ja, IG krijg je een andere naam. Of dezelfde als je dat wilt :P
Nou nee, niet echt... Liefste Hagane of zo GJ-tje kan niet, vanwege de - in de nickname :(, maar die zal al wel bezet zijn als de login account voor de website ook al bezet is ;) Ach ik zie wel en zal het hier wel melden dan :9

GJtje wijzigde dit bericht 28-02-2006 13:47 (8%)

Op een ander silkroad forum las ik dat sommige spelers veel last hebben van viet(nam) spelers op Troy. Er schijnen een heleboel guides te zijn met allemaal high lvl spelers die niet allemaal even aardig zijn. Zelf geen last van, maar ik speel ook nog maar net.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Shuttle st20g5

Supreme zou je mij ff willen contacten ivb met allies van de GoT guild?
Kijk in me profiel plz ;).

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

Die black/white tigers zijn wel pittig zeg. Hoe kan je trouwens iemand resurecten, bij mij zegt ie telkens target is not selected...maar dat selecten dat lukt ook helemaal niet...Ik moet wel zeggen dat ik lvl1 van soul rebirth heb nu...ben pas lvl17 dus kan nog niet alles :P

en wat zijn die rondjes om iedereen heen, het lijken van die regain health dingen, maar ik zou niet weten hoe ik dat constant kan krijgen?

tymiek wijzigde dit bericht 28-02-2006 18:54 (21%)

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

shift+select :)

rondjes? die om mensen heendraaien, dat zijn buffs. Grote cirkel is harmony therapy, houdt beesten buiten de cirkel, en in de cirkel recovert je hp en mp sneller dan normaal.

ik denk dat hij die geel/groene rondjes bedoeld. Dat zijn buffs voor run speed. volgens mij de derde skill van lighting

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

het is een leuk spel, maar die servers zijn echt overvol. Je moet blij zijn als je even kan connecten

drinkjedrankje slikjeslokje
Reg. datum: 01 januari 2002

quote:
SOEFuture schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:18:
ik denk dat hij die geel/groene rondjes bedoeld. Dat zijn buffs voor run speed. volgens mij de derde skill van lighting
Jup die, die heb ik nu dus ook...eindelijk sneller rennen zonder een stomme scroll ofzo.

AMD AthlonXP 3000+ | ASUS A7N8X-E Deluxe | 2 x Corsair 512 MB DDR | 120GB Maxtor | Xpertvision 9800 PRO | PROPHET VIEW 720

deze game pwned rose online, flyff, ragnarok en zelfs lineage 2 en WoW aangezien dit gratis (?!?!) is. Vanmiddag begonnen met deze game en kan er geen genoeg van krijgen! is dit écht voor altijd en gratis? niet stiekem toch weeeeer een beta? hoe zit het eigenlijk met server resets? al mee gemaakt dat ze je character ff voor de makkelijkheid deleten?

jaja, ik moet nog een hoop leren zoals je ziet :) maar ik ga er weer voor! woohoo! :o

kun je ergens ook je stats resetten? en belangrijker je skills?

http://specs.tweak.to/12504

Dit is wel een beta ja...weet niet of het na de beta ook nog gratis is.

Stats resetten kan niet, skills wel...maar kost een hoop geld en skillpoints, dus beter even je erin verdiepen voordat je je skillpoints overal insteekt >:)

Tweak Guru
Reg. datum: 16 juni 2002

quote:
autodidact schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:14:
deze game pwned rose online, flyff, ragnarok en zelfs lineage 2 en WoW aangezien dit gratis (?!?!) is. Vanmiddag begonnen met deze game en kan er geen genoeg van krijgen! is dit écht voor altijd en gratis? niet stiekem toch weeeeer een beta? hoe zit het eigenlijk met server resets? al mee gemaakt dat ze je character ff voor de makkelijkheid deleten?

jaja, ik moet nog een hoop leren zoals je ziet :) maar ik ga er weer voor! woohoo! :o

kun je ergens ook je stats resetten? en belangrijker je skills?

Er stond altijd een plaatje van "Free to play forever", zal dus wel voor altijd gratis zijn :)

www.Fonboard.nl - Het forum voor de Nederlandse Fonero's!!! ********* www.Dutchbfheroes.nl - Laat de strijd beginnen!

AFX Ghey Edition by HlpDsk

U kunt mij ook toevoegen aan de lijst:
Server: Aege
IGN: Outerspace

* Outerspace had in het vorige topic ook een quest aangegeven. Hij is niet meegenomen in de nieuwe startpost. Zou dat gedaan kunnen worden?
It's time to BRAWL!

* GJ-tje heeft gisteren eventjes Silkroad Online kunnen spelen :*)
En moet zeggen, het ziet er mooier uit bij mij dan mijn verwachtingen (de screenshots die ik had gezien).

Mijn IGN is trouwens Hagaren en geloof dat ik op Aero zit of zo iets, maar dat maakt volgens mij niet uit, als ik dat scherm zo zag, kan het maar zo zijn dat je op alle (gegeven) servers kan spelen...

GJtje wijzigde dit bericht 01-03-2006 09:40 (3%)

quote:
GJ-tje schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:40:
* GJ-tje heeft gisteren eventjes Silkroad Online kunnen spelen :*)
En moet zeggen, het ziet er mooier uit bij mij dan mijn verwachtingen (de screenshots die ik had gezien).

Mijn IGN is trouwens Hagaren en geloof dat ik op Aero zit of zo iets, maar dat maakt volgens mij niet uit, als ik dat scherm zo zag, kan het maar zo zijn dat je op alle (gegeven) servers kan spelen...
zal aege zijn, en je characters zijn server gebonden. Je kunt dus niet met je character van server naar server springen, omdat het daar toevallig wat minder druk is.

Is er ook iets van een newbieguide voor SRO? (ben gisteren begonnen)
't is een beetje vaag: eerste quest die je krijgt moet je een of ander ventje opzoeken bij de zuid-poort, maar zodra je daar aankomt...zijn er ZO ONGELOOFELIJK VEEL mensen....dat hij compleet onvindbaar is. bomen en bos geval.

Reg. datum: 08 augustus 2000

ik ga een hele domme vraag stellen:
Ik ben bijna lvl20, en vanaf dat moment kan ik andere spelers aanvallen / kunnen andere spelers mij aanvallen. Hoe zit dat met "getting killed"? Ben ik mijn character dan echt kwijt en kan ik opnieuw beginnen? Want daar heb ik eerlijk gezegd weinig trek in, ik heb een boel tijd in mijn character gestoken voor mijn doen.... of is "getting killed" niet meer dan dat je flauwvalt en op het beginpunt moet spawnen?
@sariel: je kunt het weergeven van de namen van andere spelers uitzetten, dat navigeert een stuk handiger door de stad. Aan de hand van de kaarten die in de startpost van dit topic zijn te downloaden, moet je er toch best snel komen den ik :)

0siris wijzigde dit bericht 01-03-2006 10:09 (24%)

ach...in een volgend leven lach je er om!

It's time to BRAWL!

quote:
Schuey schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:00:
zal aege zijn, en je characters zijn server gebonden. Je kunt dus niet met je character van server naar server springen, omdat het daar toevallig wat minder druk is.
Ja, die server is het...

Wel balen eigenlijk, dat je niet van server naar server kan je met char... Kon bij ROSE Online wel O+

* GJ-tje mist de goede oude ROSE Online iRose tijd :'(

Vraagje, is dit een leuk spel? Mischien ga ik er ook wel aan beginnen! :D

Antec Nine Hundred | 226BW 22'' | 500GB | 2GB DDR2 | 550W | Q6600 | 8800GTS | P5KC

Reg. datum: 08 augustus 2000

quote:
Xouxic schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:16:
Vraagje, is dit een leuk spel? Mischien ga ik er ook wel aan beginnen! :D
Ik zie dat je *Rose speelt, persoonlijk vond ik Rose leuker (de toen nog gratis variant in ieder geval), maar voor een gratis MMORPG komt Silkroad online voor mij als goede tweede!

ach...in een volgend leven lach je er om!

It's time to BRAWL!

quote:
0siris schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:20:
[...]

Ik zie dat je *Rose speelt, persoonlijk vond ik Rose leuker (de toen nog gratis variant in ieder geval), maar voor een gratis MMORPG komt Silkroad online voor mij als goede tweede!
* GJ-tje eensch is :Y)

GJtje wijzigde dit bericht 01-03-2006 10:22 (4%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws