Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Xbox media center - Deel V

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 november 2000

quote:
m3gA schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:44:
weet iemand of er een manier is is om www.kanalenkiezer.nl via je xbox te kijken? ik heb eens in de source gekeken maar ik zie niet waar ze de kanalen vandaan halen.

afaik kan dat niet omdat kanalenkiezer van activex gebruik maakt, en er geen browser beschikerbaar is voor de xbox, en al helemaal geen ie. tenzij je in python een hack kan bouwen om te compenseren voor die active componenten.

en waarom de fuck zou je van fatx over willen gaan naar ntfs?

UTFS??? STFU zal je bedoelen!!!

Reg. datum: 21 juni 2002

quote:
Tha_Butcha schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:02:
[...]

afaik kan dat niet omdat kanalenkiezer van activex gebruik maakt, en er geen browser beschikerbaar is voor de xbox, en al helemaal geen ie. tenzij je in python een hack kan bouwen om te compenseren voor die active componenten.

en waarom de fuck zou je van fatx over willen gaan naar ntfs?
jammer had gehoop dat iemand het wist kon ik ze in strm bestanden gooien :)

Ja Ja...

quote:
Bever schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:14:
[...]
de meeste kanalen hebben een of andere windows media code nodig ofzo. die spelen niet af op de xbox, de rest kun je waarschijnlijk allemaal wel op internet vinden en zelf streamen.
xbmc heeft meer codecs dan welk apparaat op de markt en speelt dan ook alles af, daar zit het probleem hier niet.
quote:

ook hier zit het probleem niet.

Die site werkt dmv een javascript, op zich kun je het aan de hand van dat script wel aan de praat krijgen, ware het niet dat het javascript geencrypt is. Als iemand het nu kan deencrypten (ben ik niet in thuis) dan zijn we een stap verder.

Canon 5DMKII + een berg lenzen. richardbakker.com

Reg. datum: 08 juli 2004

Hallo!

Vraagje, als ik in de openingspost kijk hebben jullie allemaal andere plaatjes in het standaard opstart menu staan, dus naast de knoppen..
Is er een tooltje wat er voor zorgt dat die plaatjes geupdate worden ofzo?
Ik vind die plaatjes die jullie daar hebben al erg mooi, en ik wil ook wel eens een beetje afwisseling op mijn eigen doos :D
Klopt het trouwens dat LaunchBrowser 1.8 niet meer werkt?

quote:
bakman schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:13:
[...]

xbmc heeft meer codecs dan welk apparaat op de markt en speelt dan ook alles af, daar zit het probleem hier niet.

probeer de streams van 3voor12 maar eens op xbmc uit... dat gaat niet en op de pc doen ze het wel. Ik heb me laten vertellen in het vorige topic dat deze streams een bepaalde key oid nodig hebben dat ze van media player (windows) krijgen. In b.v. MPC werkt de stream ook niet.
Arwen / Kayne

Dan ligt het dus aan de key, en niet aan het formaat. ;)

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Heeft iemand de streams van talpa al aan de praat gekregen ? Talpastream 0.7 werkt hier niet (meer). Zal wel komen omdat je nu moet inloggen, maar ook dat moet toch wel mogelijk zijn ?

quote:
Fire69 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:06:
Dan ligt het dus aan de key, en niet aan het formaat. ;)

ik had het ook over een code en niet over een codec.

quote:
sverzijl schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:31:
Heeft iemand de streams van talpa al aan de praat gekregen ? Talpastream 0.7 werkt hier niet (meer). Zal wel komen omdat je nu moet inloggen, maar ook dat moet toch wel mogelijk zijn ?
Talpastreams moet je tegenwoordig voor betalen dus dat gaat niet meer werken met xbmc
quote:
Bever schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:40:
[...]
Talpastreams moet je tegenwoordig voor betalen dus dat gaat niet meer werken met xbmc
:? Van de 34 streams zijn er maar 2 waarvoor betaald hoeft te worden. De rest is nog gewoon gratis.

Powered by 30D

Heeft iemand een korte uitleg over dat launchbrowser gebeuren? Ik heb namelijk de nieuwste XBMC erop gezet, en daar zou ie in moeten zitten, maar ik heb geen idee hoe ik de clips af kan spelen.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.

Reg. datum: 17 augustus 2004

Hallo,

Ik heb een vraagje:
Ik heb internet op deze pc, en de xbox staat ernaast. Nu wil ik ook internet op mijn xbox. Dus ik een 2de netwerk kaartje gekocht en alles geinstallerd(xLink Kai) etc. Alleen wanneer ik mijn xbox en mijn pc aan heb, en wil internetten op mijn pc, kan dat niet... mijn internet valt als het ware uit. Wanneer ik de xbox uitzet heb ik wel weer internet. maar ook als ik geen intrnet op de pc heb, heb ik geen internet op de xbox. kan iemand mij helpen?(hoe ik toch kan interneten op allebei de apparaten)

Powered by 30D

Je moet op de netwerkkaart waarop je je xbox aansluit internet delen inschakelen. Dan zorgt je PC ervoor dat je ook op de xbox internet hebt.

Je vindt deze optie bij de eigenschappen van de netwerkverbinding, onder tabblad geavanceerd.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.

quote:
FaceDown schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:31:
Je moet op de netwerkkaart waarop je je xbox aansluit internet delen inschakelen. Dan zorgt je PC ervoor dat je ook op de xbox internet hebt.

Je vindt deze optie bij de eigenschappen van de netwerkverbinding, onder tabblad geavanceerd.
Beter kun je een "netwerk brug" maken tussen beide verbindingen, dan kun je namelijk ook het computer netwerk bereiken :)

quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:45:
[...]

Beter kun je een "netwerk brug" maken tussen beide verbindingen, dan kun je namelijk ook het computer netwerk bereiken :)

Dan probeer ik even een brug te maken. maar nog 1 vraagje. Kan ik ook een crosskabel gebruiken? (met de opstelling pc -> xbox)
Want heb niet een normale utp kabel hier liggen..

EDIT: ik heb een verbindingsbrug gemaakt. Internet doet het daar op, ook als de xbox aanstaat, maar ik heb 1 probleem. Als ik bij verbindsbrug eigenschappen doe, en dan ip bekijk zie ik dat er een "autmatische ip" word verkregen. maar als ik deze dan instel op mijn gebruikelijke ip(ivm poort forwarding), dan valt internet opeens uit.

barzi wijzigde dit bericht 27-03-2006 16:34 (30%)

Reg. datum: 24 april 2002

Waarschijnlijk stel je dat IP adres 2 maal in, dus bij je xbox en je pc. Aangezien een ip adres uniek dient te zijn heb je op 1 van de 2 apparaten geen internet dan. Ik zou je overigens een router aanraden. Kosten niet veel meer en je hoeft niet iedere keer je PC aan te hebben staan als je met je xbox op het internet wil.

Ja Ja...

quote:
Bever schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:40:
[...]
ik had het ook over een code en niet over een codec.
[...]

My mistake, een code zal dan DRM zijn.
Bij talpa hoef je geloof ik alleen te registreren ?

Ja Ja...

quote:
Bever schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:21:
[...]
probeer de streams van 3voor12 maar eens op xbmc uit... dat gaat niet en op de pc doen ze het wel.
en welke link gebruik je dan ? .asx ? dat werkt niet in xbmc, je moet de url uit de .asx halen en hier heb ik er 1 van 3voor12 die gewoon werkt: mms://wm7.xs4all.nl/streamgate61 (ook in BSPlayer)

Held
Reg. datum: 17 januari 2002

Kan ik ook de media van mijn pc afspelen?
Ja, door middel van netwerk shares is dit mogelijk. Dit moet via het bestand XboxMediaCenter.xml gedaan worden. Je kan als voorbeeld een extra optie maken in het muziek menu. Om dit te doen, ga je als volgt te werk:

- Maak een connectie via FTP naar je XBOX
- Open het bestand XboxMediaCenter.xml
- Scroll naar beneden tot je bij <!-- My Music shares !--> bent aangekomen
Zet na het onderdeel <default></default> de volgende code

<bookmark>
<name>Netwerk share</name>
<path>smb://WERKGROEP;gebruikersnaam:wachtwoord@192.168.x.x/Sharenaam/</path>
</bookmark>

De naam van de share kan je natuurlijk naar eigen smaak maken. De werkgroep, etc. spreken voor zich.
Let er wel op dat je het IP adres van de PC invult en niet de hostnaam. Dit om conflicten te voorkomen.

Hoe fix ik dat? Ik heb gewoon een share op mn pc staan, verder geen username of pw...

quote:
bakman schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:55:
[...]

en welke link gebruik je dan ? .asx ? dat werkt niet in xbmc, je moet de url uit de .asx halen en hier heb ik er 1 van 3voor12 die gewoon werkt: mms://wm7.xs4all.nl/streamgate61 (ook in BSPlayer)
mmm in het vorige topic zei iemand dat dat niet kon... maargoed bedankt :) ik ga het proberen

ik heb nu alles gedaan, met een netwerkbrug enzo. Ik kan nu weerbericht ontvangen en radio luisteren. Dus dat zit wel goed. alleen wanneer ik Xlink kai probeer te starten, vraagt ie of hij mag connecten, ik zeg ja, en dan zegt ie dat ie niet kan connecten. Ik weet niet wat ik fout doe.
Op mijn xbox als netwerk instelling heb ik staan:

ipadres: 192.168.0.5
Gateway: 192.168.0.3
DNS: zelfde als pc

Pc(brug) heb ik staan:
ipadres: 192.168.0.104
gateway: 192.168.0.100
DNS: zelfde als Xbox

Wat doe ik hier verkeerd??
Hij kan dus wel radio lusiteren enzo.

Ik kan alleen geen trailers bekijken

barzi wijzigde dit bericht 27-03-2006 19:41 (4%)

Reg. datum: 18 juni 2004

Heb je wel de PC client van Kai geinstalleerd en aangeslingerd?

Ja die heb ik geinstalleerd en als profil heb ik gekozen voor: engine only

quote:
matsume schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:20:
Ja die heb ik geinstalleerd en als profil heb ik gekozen voor: engine only
heb je draadloos netwerk?
Reg. datum: 27 maart 2006

Hallo,

Weet iemand hoe ik automatisch een audio stream kan laten opstarten via xbmc tijden
het opstarten ?
Zodat ik in principe kan luisteren naar men favorite stream zonder men Tv te moeten aanzetten !

iemand ???

krissie wijzigde dit bericht 28-03-2006 20:52 (4%)

Reg. datum: 24 april 2002

quote:
matsume schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:39:
Op mijn xbox als netwerk instelling heb ik staan:

ipadres: 192.168.0.5
Gateway: 192.168.0.3
DNS: zelfde als pc

Pc(brug) heb ik staan:
ipadres: 192.168.0.104
gateway: 192.168.0.100
DNS: zelfde als Xbox
Waarom heb je je xbox gateway als 192.168.0.3 staan?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: