poppensnor
[xbox] Xbox media center - Deel V
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Nieuw TopicMijn Xbox zit op een beamer maar het verschil tussen component en composiet is echt levensgroot, kwa scherpte, kleuren etc. Het verschil met RGB-scart zul je minder goed zien denk ik.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Ik heb dat kastje van MS zelf en had nog een componentkabel liggen en het beeld is echt geweldig..heb geluid optisch aangesloten..
Verschil met RGB scart is ook gigantisch..
Ik heb die Launchbrowser gedownload en geinstalleerd (python script) nu. Alleen het werkt niet echt. Ik krijg wel het scherm met de knoppen en soms een lijstje met clips, maar als ik er een aanklik dan komt er 'getting media info' of zoiets te staan en dan blijft ie hangen. Ook wanneer ik op cancel druk blijft ie daarop hangen vervolgens. Xbox uit-aan is de enige oplossing.
Ik heb Launchbrowser gedownload en in de apps\xbmc\scripts map gepleurd. Is dit niet goed?
Filmpjes via stupidmovies.com werken weer wel, en audiostreams via internet weer niet. Ligt het misschien aan de release die ik heb (paar weken oud)?
FaceDown wijzigde dit bericht 03-04-2006 09:59 (60%)
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
ik had ook problemen met diverse scripts
werkte niet etc etc.
na het inbouwen van een nieuwe harde schijf met t3ch xbmc
loopt alles weer als een zonnetje met scripts die ik heb
mijn conclusie is ergens worden instellingen vastgehouden of de build die ik eerst had werkte niet goed (sorry schweino)
poppensnor
in de t3ch builds zit een scriptupdater das echt heel handig
dan kan je de scripts binnenhalen die je wil hebben
poppensnor
quote:snertpan schreef op maandag 03 april 2006 @ 13:48:
@facedown
in de t3ch builds zit een scriptupdater das echt heel handig
dan kan je de scripts binnenhalen die je wil hebben
Voor de overige mensen die niet de build hebben en ook niet willen gebruiken
http://www.xbmcscripts.com/scriptservice/
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Normaal ging dat altijd door het rechterjoystickie omhoog of omlaag te doen, maar hoe doe ik dit met de (standaard ms) afstandsbediening? Ik heb al een hele tijd zitten klooien, maar kom er nu echt niet meer uit...
http://manual.xboxmediace...a=KeyMappingXML&v=lwh
hierboven staat de uitleg
snertpan wijzigde dit bericht 05-04-2006 14:48 (5%)
poppensnor
nou de nieuwste versie van xbmc geinstalleerd, en nou draait de installer niet eens meer. Ook launchbrower blijft hangen zodra ik een clip aanklik.
Reg. datum: 20 maart 2001
quote:Schweino schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:55:
Zijn er overigens nog lieden die gebruik maken van de build die ik elke avond online zet? Als dit niet meer het geval is kan mijn pc ook weer eens uit 's nachts namelijk ;-)
Ik maak wel gebruik van je build, maar voor mij hoef je dit niet elke avond te doen.
Ik vind 1x in de week genoeg bijvoorbeeld.
quote:Schweino schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:55:
Zijn er overigens nog lieden die gebruik maken van de build die ik elke avond online zet? Als dit niet meer het geval is kan mijn pc ook weer eens uit 's nachts namelijk ;-)
Als je gewoon 1 dag per week de download beschikbaar is dat al voldoende. Er komen zoveel nieuwe updates dat je er gek van zou worden als je elke dag je xbmc update
Bedankt voor de builds btw
SDFNYIRW
Reg. datum: 27 juli 2005
Reg. datum: 08 november 2000
Toen heb ik voor jouw build gekozen omdat alles er standaard in zat.
Dat is nu geloof ik niet meer het geval. Kan je niet nog eens zo'n build maken?
zeggen de woorden emule torrent limewire jouw iets
even daar kijken
poppensnor
"upscale movies to GUI resolution" aanzet, dan kijk je je DivX-jes ook in 720p
waar zit deze instelling
poppensnor
Ook het weer werkt, en de rss feeds komen in beeld. De internetverbinding is dus OKE. Ik heb XBMC al helemaal opnieuw erop gegooid en de cache mappen in E:\UDATA en E:\TDATA gewist. Iemand ANY idea???
Settings -> My Videos -> Player -> 4e optie van bovenquote:snertpan schreef op woensdag 05 april 2006 @ 22:03:
@Schweino
"upscale movies to GUI resolution" aanzet, dan kijk je je DivX-jes ook in 720p
waar zit deze instelling
Als je XBMC op een andere plaats dan "standaard" staat
dan is het vaak noodzakelijk paden aan te passen in XML of INI files.
"Standaard" paden voor XBMC zijn E:\APPS\XBMC, E:\XBMC, F:\APPS\XBMC, F:\XBMC
XBMC zelf mapped bovenstaande standaard directory om naar Q:\
poppensnor
Dookie Fundamentalist
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56 57 58 59 last
Dit topic is gesloten.