AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD
Anyhow, ik krijg 911 niet (goed) werkend op mijn werkstation, ga 'm eens op m'n laptop gooien
Edit; hm op m'n laptop lagged ie helaas. Dan maar eens kijken of ik dat 'flikker' probleem @ mn werkstation kan fixen.
TommyGun wijzigde dit bericht 30-08-2007 19:45 (32%)
Who is General Failure and why is he reading my hard disk?
Reg. datum: 15 juni 2005
Wie weet hebben ze wel tomtom die het niet goed weetquote:maarud schreef :
in de LA:Mod wordt ik er gek van dat die auto's e.d. zo belachelijk dom zijn qua navigatie. Ik stuur ze ergens heen, gaan ze via een complete omweg dr naar toe
(dat is in het echt ook zo) maar soms inderdaad in het spel wel een beetje irri.. Wie weet wordt het verbeterd in deeltje 5
Misschien moest de bestuurder wel even een plasje doenquote:maarud schreef :
,als ik een ambu terug stuur naar de HQ blijft ie ergens bij een bosje steken,
Tis best lastig manoeuvreren hoor met zo'n truckquote:maarud schreef :
brandweerwagens zijn te dom een brandje aan de overkant te blussen (tis heel simpel, gewoon 5 meter achteruit rijden)
Kunnen we zeker doen! leuk voorstel, (heb nog niet eerder multiplayer gespeeld maar lijkt me gaaf!quote:Rexcore schreef :
is het niet een idee om dit spel multiplay met GoT te spelen? voorstel:
als iemand met gotters wil gamen dan een server aanmaakt waar [GoT] in staat en er dan als paswoord: tweakers op gooit,
(ok, dan kans is groot dat er te weinig animo voor is en dat wachten op elkaar lang gaat duren. Maar we kunnen het proberen toch?)
en denk wel dat er wat Meldkamer-mensjes zijn die dat leuk vinden!
Lijkt me gaaf! ik ben er wel voor in!
MauSS wijzigde dit bericht 01-09-2007 10:13 (23%)
specs: Q6600, P5E, 4x1gb Crucial tracer led, 3870X2, Acer 2423ws, logitech Z-680
Reg. datum: 24 juni 2006
Mede door de grote community heeft het spel een erg hoge replay waarde. Kijk ook eens naar de custom missies die overal op het internet zwerven, daar zitten vaak hele goede bijquote:Stef.NL schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:50:
Ik heb het ook een tijdje gespeeld, maar na verloop van tijd gaat de singleplayer toch wel vervelen en bij gebrek aan multiplayerbuddies heb ik het weer verwijdered. Misschien tijd om het toch maar weer eens op de pc te zetten.
EMERGENCY 5 angekündigt!
leuk! die gaat MauSS weer kopen!
bron: "klik"
MauSS wijzigde dit bericht 03-09-2007 01:28 (92%)
specs: Q6600, P5E, 4x1gb Crucial tracer led, 3870X2, Acer 2423ws, logitech Z-680
Ik heb zo mijn twijfels over de bron van dat artikel. Eerst zien dan geloven..quote:MauSS schreef op maandag 03 september 2007 @ 01:25:
Leuk nieuws! voor alle: Meldkamer/Politie/Brandweer/Ambulance en zwaailicht fans!
EMERGENCY 5 angekündigt!
leuk! die gaat MauSS weer kopen!vind het echt leuke games! (keertje wat anders dan alle andere rts-games)
bron: "klik"
Website
lordpalf of the flapdrols
Ik niet, probeer maar eens www.emergency5.dequote:HawVer schreef:
[...]
Ik heb zo mijn twijfels over de bron van dat artikel. Eerst zien dan geloven..
lijkt me duidelijk dat er binnenkort een leuke site de lucht in gaat!
Hoofdsite (hangt ook wel intressant forum aan):quote:aNt3c schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:15:
Iemand nog een link voor die LA-mod? Huidige link van de website is niet meer up.
http://www.emergency-planet.com/
Directe Link
http://lamod.emergency-planet.com/
Sites / Forum liggen er wel regelmatig uit valt mij op de laatste tijd, maar nu doet het het redelijk lijkt het
edit: Behalve de downloadlink natuurlijk
quote:Dear visitor,
We are currently in progress of moving parts of our site on a second web space. We took this decision since we where unable to stabilize all on one server.
We will be back soon!
djidee wijzigde dit bericht 21-04-2008 11:53 (20%)
Reden: download toch brak :/
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Zijn er nog mensen die uitkijken naar Emergency 5? Ik heb 2 legaal en 3/4 demo maar 5 laat mi toch wel erg lang op zich wachten...
Men had het in 2006 over 'Emergeny 5 will be coming soon.' maar we zitten inmiddels in 2008...
Website
lordpalf of the flapdrols
Heb inmiddels de full opgescharreld en die ga ik vanmiddag eens uitproberen.
Ik bedoel; er zijn genoeg van dit soort game principes (de Red Alert serie) die ook aanslaan zou je zeggen.
"Testing with Vision" | Ik zoek collega's! DM staat aan!
Heb nu de full version en dat MP lijkt me leuk! De freeplay heeft mij gister 5 uur bezig gehouden maar op een gegeven moment had ik het wel gezien (veel van hetzelfde).
Die LA mod zegt me niets, zal er eens naar zoeken. Verandert dat ook zoveel aan functionaliteit dan? Waar ik mij het meeste aan irriteer is de controls, poppetjes doen niet goed wat je wil of staan vast in een boom ofzo. Allemaal wel overkomelijk maar soms irritant
quote:Dear,
At the moment there is no Emergency 5 officially announced.
I can’t give you more information at the moment.
Mit freundlichen Grüßen
Sixteen Tons Entertainment
---------------------------------------
Promotion Software GmbH
Karlstraße 3
72072 Tübingen
Ik heb precies hetzelfde, heb jij (destijds) een oplossing gevonden?quote:Capa schreef op donderdag 13 april 2006 @ 00:02:
Nou, het is voor mij weer niet te spelen![]()
Mijn pc vind het leuk om de video's in een apart scherm te laten zien, op die manier schakelt hij dus elke keer tussen desktop en de game...
Het venstertje wat hij opent heet: "ActiveMovie Window". Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, want ben gek op dit soort games, maar zo werkt et niet
Black Holes & Revelations
Reg. datum: 30 januari 2008
Weet iemand of het mogelijk is om in singleplayer free-play, de kaart van de multiplayer free-play te krijgen? Ik vind dit stad veel mooier...
Buran
Ja he! Dat vond ik nou ook.quote:_Buran_ schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:11:
Hallo mensen,
Weet iemand of het mogelijk is om in singleplayer free-play, de kaart van de multiplayer free-play te krijgen? Ik vind dit stad veel mooier...
Buran
Overigens zijn challenge steeds moeilijker te worden maar ik zit in de endless soms al eens te stuntelen met m'n maatjes.. Voornamelijk geld tekort. Krijg je zo'n gifwolk, loopt 30 man doorheen, snel politie erheen om af te zetten maar er kunnen maximaal 2 mensen tegelijk gedecontaminted worden. Terwijl ik nog bezig ben schiet elders in de stad een bos in de fik. Ik stuur m'n brandweer er op af, blijkt die fabriek nog niet uit te zijn dus nieuwe gifwolk.
Reg. datum: 07 april 2008
PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de
Mwâh..quote:Tankbuster schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:42:
Een vraagje over EM5(Zo word het toch genoemt, wat zouden de system specs kunnen worden? Ik vind het echt een leuk spel maar m'n (illegale) versie werkte niet goed.
Lijkt me niet dat daar -iets- van bekend isquote:Dear,
At the moment there is no Emergency 5 officially announced.
I can’t give you more information at the moment.
Mit freundlichen Grüßen
Sixteen Tons Entertainment
---------------------------------------
Promotion Software GmbH
Karlstraße 3
72072 Tübingen
Als 4 NU PAS uitkomt in de UK dan vraag ik me af hoe lang het duurt voordat er iets met 5 gaat gebeuren.quote:Sunday, 29 June 2008
It is no hoax, Emergency 4 will be released in the United Kingdom. Bluestone is the publisher of Emergency 4 in the UK, and it will be available from 04 July 2008.