| [CIP] MSI case voor de Cebit 2006 |
| Index: |
| Bouwplan |
Delen spuiten van de Lian Li 777 in de MSI kleur. Wat airbrush als extra detail. Zoveel mogelijk kabels wegweken en waterkoeling inbouwen. |
| Materialen |
• Verf in de MSI kleur • Spiegel op de bodem • Kabels sleeven • Waterkoeling |
| Hardware |
• Videokaarten – MSI X1900 Crossfire • Psu - Be Quiet Dark Power 600Watt • Waterkoeling - Alles van Innovatek • Cpu - Intel 830 DualCore • Mobo – MSI 975 Platinum • Mem - Corsair 2GB DDR2 6400PRO • Harddisk - Western Digital 160 GIG |
| Het begin |
De X1900Crossfire. Het paradepaardje van MSI onder de videokaarten. De snelste grafische kaarten op dit moment. Alles wat zwart is wordt MSI blauw. Dus ook het zijpaneel demonteren. Eerst in de grondverf. Het is lastiger spuiten geperforeerde plaat, maar het lukt wel. ) En weer terug gemonteerd. Ziet er gelijk anders uit dan zwart dat blauw. Ondanks de slechte belichting. Ook de zwarte aluminium stukken in de grondverf spuiten. Waarna ze blauw worden. De rest natuurlijk ook. Wat een ander gezicht zo’n blauwe rand ipv de standaard zwarte rand De Be Quiet Darkpower 600Watt om het geheel te voorzien van stroom. Nu nog zichtbaar straks niet meer. Hij wordt straks bedekt met een spiegel niet alleen met de gravering. MSI my style inside tevens komen de benodigde powerkabels door de spiegel omhoog. |
| Updates |
Update 1 |
| Special Thanks |
MSI-Nederland. Corsair. Be Quiet. Innovatek Western Digital DNRHosting. Tevens de heer A.P. Versteeg, dank zei Tom mocht ik de Extreme Lian Li showen bij HWI tijdens de HCCDagen 2004. Waarna alles is gaan lopen. Dank je wel Tom. Tevens Meneer Aard voor het maken van de TS. |
Ediejo wijzigde dit bericht 02-03-2006 22:10 (25%)
tbcl site. Ja 2008 moet er ook nog steeds op. Ik weet het. Maar ik ben te druk met me Caddy.