Reg. datum: 29 maart 2004
Reg. datum: 29 maart 2004
quote:ZiegoM schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:38:
[...]
Ah een Paradigm eigenaar!
Waar heb jij ze gekocht?
Ik ben benieuwd of je wat beters vind, ik denk in ieder geval niet voor onder de 700 euro p.s.. En anders meteen even melden
De enige bookshelf die ik beter vind heb je zelf al aangegeven: de b&w 805s en wellicht de revel m22 (maar die kost ook 2400 euro). Ik heb ze zelf met de dynaudio focus lijn, elac lijn, spendors, dali's, Pmc en atc speakers vergeleken. De paradigms waren voor mij gewoon de lekkerste speakers om lang naar te luisteren, de rest ging snel irriteren (na een half uur.. mijn referentie tijd een beetje).
Ik heb de studio 20's voor 900 euro bij de hifi solutions in amsterdam gekocht, daar kun je echt goed luisteren, aardige mensen ook. Wel weinig keuze qua speakers helaas...
quote:
Eerst de jmlab's. Deze zitten op een ongelovelijk hoog niveau qua hoog, de eerste keer dat je ze hoort kun je gewoon niet geloven dat deze voor 2600 euro te koop zijn, ongelovelijk veel diepte, gedetailleerdheid en je kunt alles letterlijk aanwijzen (daarna de revel m22's beluisterd en het verschil was amazing). Echter de speaker is enorm slank qua geluid, ik miste het midden... te weinig warmte en het bijna overgedetailleerde begon me na een uurtje echt te irriteren, niet mijn speaker!
Daarna de alr jordan classic 5's en b&w 805's (was ik niet van plan, maar als ze er toch staan
jorg