Ben nu 3dmark05 aan het benchen.
Heb een mank systeem omdat het geheugen niet in mijn mobo blijkt te werken.
Ik heb de clocksettings al opgeschroeft tot 750 core en 913 mem en het draait nog steeds.
Wel ben ik er achter gekomen dat software als nv hardpage en rivatuner de kaart niet uit kunnen lezen en ik dus hiermee niet kan ocen.
Powerstrip bracht voor mij de uitkomst en een eerste testbenchmark kwam op 11256 punten op mijn 4400+ cpu.
Probeer zo even de pics te hosten in mijn fotoalbum hier op tweakers zet ik ze hier online.
*edit*
heb de core al terug moeten schroeven vanwege artifacts in 3dmark 03,05 en 06
Een stabiele overclock ben ik nu aan het draaien op: core 724mhz mem 921mhz
Ik heb brak pc2700geheugen in mijn config zitten wat dus een behoorlijke bottleneck is voor mijn setup.
Mijn OCZ Titanium kan niet in mijn setup draaien omdat ik dan totaal geen beeld krijg.
De max oc van dit kaartje zie je in de pic ik heb het gevoel dat hij harder zou kunnen want de temp komt niet boven de 43 graden uit
Ook powerstrip gaf bij mij problemen dus heb ik een standaard oc tooltje gebruikt zodat ik hem in de nvsettings omhoog kan gooien.
Kom ik erboven krijg ik artifacts heb de core ook op 900 gehad maar dan krijg ik freezes van mijn beeldscherm.
Met wat beter geheugen zal ik zeker met gemak boven deze score uit kunnen komen omdat ik dan mijn cpu kan ocen.
Edwin van Cleef wijzigde dit bericht 12-03-2006 00:19 (68%)
Reden: spelvoudjus verwijderd :p