Reg. datum: 03 september 2006
Reg. datum: 03 september 2006
ik heb de se hbh-ds970 nu een maandje icm qtek 8310, dus wm5 smartphone, ook de a2dp tweak/regedit gedaan. De headset is perfect in geluid, verbinden gaat super makkelijk, knoppen werken naar behoren. Op het schermpje geen namen en info van de nummers, wel inkomende nummer, maar wederom geen naam oid. Groot nadeel is dat bij beeindiging van een gesprek de telefoon niet terug gaat naar stereo audio, daarvoor moet je opnieuw paren... (ligt aan de telefoon). Ook de maximale afstand is gering; 1,5 - 3m, maar over het algemeen voldoende voor mij. Hopelijk wordt dit alles met een officiële update opgelost... Ook is het best zwaar voor mn telefoon: muziek gaat goed, maar een film/spelletje en stereo bleutooth trekt hij niet echt goed > veel haperingen.quote:justice_strike schreef op zondag 03 september 2006 @ 21:04:
wat ik mij nog wel afvraag is het volgende. Ik heb dan een qtek s100 (t-mobile mda ofzoiets) als ik dan een Sony Ericsson HBH-DS970 koop, een update doe op de stack. In hoeverre worden de functies van de Sony Ericsson HBH-DS970 ondersteund? Ik zag namelijk dat er een next track en previous track op zat en nog een paar andere knoppen. En dat er wat functie andere functies op zitten. Zal dat gaan werken? moet daar nog extra software voor geinstalleerd worden. Ik weet dat mijn telefoon op dit moment geen muziek streamed naar een bluetooth mono headset, zal dat anders zijn voor de stereo headset?
(heeft iemand dat toevallig al uitgeprobeerd, aangezien ik me kan voorstellen dat sommige deze combo al hebben)