Hoofdcategorieën
Topicacties

Bluetooth Stereo (A2DP) topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 december 2001

@JEROME

Nadat mijn via Ebay bestelde headset nep, en niet goed werkend bleek, heb ik een paypal claim gestart.
Vandaag bericht gehad dat ik recht heb op een full-refund. Ik moet de headset dan wel retourneren.

Echter vraag ik mij af of dit wel rendabel is. De headset kost inclusief verzendkosten 54 Euro.
Omdat de verzendkosten van 17 Euro voor mijn rekening zijn. En er nog zo'n 27 Euro transactiekosten aan paypal betaald moeten worden, zou ik net aan een tientje terugkrijgen. De rest is dan verlies.

Hoe is het na je full refund bij jou afgelopen?

quote:
noki_JA schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:43:
@JEROME

Nadat mijn via Ebay bestelde headset nep, en niet goed werkend bleek, heb ik een paypal claim gestart.
Vandaag bericht gehad dat ik recht heb op een full-refund. Ik moet de headset dan wel retourneren.

Echter vraag ik mij af of dit wel rendabel is. De headset kost inclusief verzendkosten 54 Euro.
Omdat de verzendkosten van 17 Euro voor mijn rekening zijn. En er nog zo'n 27 Euro transactiekosten aan paypal betaald moeten worden, zou ik net aan een tientje terugkrijgen. De rest is dan verlies.

Hoe is het na je full refund bij jou afgelopen?
Zoals ik al aangegeven had, heb ik na de klacht direct mijn geld teruggekregen zonder een sommering mijn headset terug te sturen of iets dergelijks. Ik denk dat ik er mooi tussendoor geglipt ben ofzo. Als het je inderdaad maar een tientje op gaat leveren zou ik hem houden en gebruiken in combinatie met een draad als gewone koptelefoon.

Reg. datum: 12 mei 2000

Er is weer een nieuwe Bluetooth headset gesignaleerd, ben benieuwd naar de reviews, want goedkoop is hij niet.

Koss Cobalt.

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

Acties: [view][quote]

Door: Ginz
Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Draadloos hifi op de headset
door ALFRED MONTERIE
AMSTERDAM - Steeds meer mensen gaan draadloos via een headset luisteren naar hifimuziek die komt van hun mobiele telefoon. Stereo Bluetooth begint nu echt goed van de grond te komen. Meer dan 150 mobiele telefoons zijn al voorzien van het zogenoemde A2DP-profiel, waarmee het mogelijk is een draadloze hifistereoverbinding op te zetten. Met een geschikte headset kan je zo beter van muziek genieten die afkomstig is van een gsm.

Kijk hier voor een overzicht van compatibele apparatuur.

Ruim een jaar geleden verschenen de eerste mobieltjes op de markt die dit konden. Maar niet alle toestellen werkten in die beginfase ideaal. Door het hogere stroomverbruik waren bij sommige modellen de accu’s al binnen een uur leeg. Ook de bediening haperde soms. Als je een liedje wilde overslaan, moest de telefoon alsnog uit de zak worden gehaald en niet elke headset was te gebruiken als er een telefoontje binnenkwam.

Volgens Robert Webbe, manager new business BelCompany, zijn inmiddels al deze problemen verholpen. Een microfoon is thans standaard. Met de nieuwste A2DP-headsets kan je zowel muziek beluisteren als een gesprek voeren. Deze producten zijn zo ontworpen dat ze een behoorlijke geluidskwaliteit ten gehore kunnen brengen, en tegelijkertijd met een druk op de knop kunnen overschakelen naar een mobiel telefoongesprek.

Bovendien valt vanaf de headset gemakkelijk door de muziekverzameling heen te bladeren. En wellicht het belangrijkste is dat op een batterijlading een paar uur muziek kan worden beluisterd. Bluetooth is doorontwikkeld naar versie 2.0. Webbe: „Hiermee kan je sneller en makkelijker de accessoires koppelen. Ook heb je minder last van andere zenders. Het energieverbruik is slechts een derde vergeleken met de 1.x versies.”

Koploper

Samsung was koploper bij de toepassing van A2DP. Maar als het gaat om de kwaliteit van het geluid moet de Koreaanse fabrikant nu zijn meerdere erkennen in SonyEricsson. Hetzelfde geldt voor het bedieningsgemak. Eén druk op de knop is voldoende om muziek via de headset te beluisteren. Bij sommige fabrikanten zijn daar wel vier handelingen voor nodig.

Ook BenQ Siemens, LG, Motorola, Sagem en Motorola voeren thans meerdere modellen in hun assortiment, die draadloos hifigeluid naar een geschikte headset kunnen overbrengen. Nokia daarentegen kent slechts één toestel (8800) waarbij dit kan. Zelfs de Nokia N91, met een schijf van 4GB de ultieme muziektelefoon, mist A2DP. De verwachting is dat Nokia A2DP gaat toepassen als alles perfect werkt en ook het energieverbruik is beteugeld.

Behalve telefoons zijn ook sommige personal digital assistants (pda’s) in staat draadloze stereo af te spelen. Dit geldt met name voor handhelds die draaien op Windows Mobile 5 en beschikken over de laatste (ROM) update. Ook navigatiesystemen en autoradio’s worden steeds vaker van A2DP voorzien. De nieuwe TomTom Go-serie (510, 710 en 910) kan via Bluetooth aan een mobieltje worden gekoppeld, waarna draadloze hifistereo mogelijk is.

De eerste Sony-autoradio met Bluetooth is de MEX-BT5000, die muziek van een geschikte mobiele telefoon kan afspelen. Met de knoppen van de autoradio kan je bijvoorbeeld een Sony Ericsson W950 Walkmantelefoon bedienen, voor wat betreft basisfuncties als afspelen, pauze, skip en versneld doorspoelen. Deze autoradio zoekt automatisch verbinding met een Bluetooth-telefoon en maakt het mogelijk handsfree te bellen. De adresboekgegevens van de gsm verschijnen op het scherm van deze autoradio zodat je iemand kan bellen zonder dat de telefoon uit je zak hoeft te komen. Ook de Pioneer DEH-P9800BT kent geïntegreerde handsfree en A2DP ondersteuning. Een microfoon stelt de gebruiker in staat gesprekken te voeren via de speakers van de car-stereo.x

Kijk hier voor een overzicht van compatibele apparatuur.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 22 april 2005

http://www.headsetwinkel....lantronics-pulsar-590.htm
"Binnenkort komt er een nieuwe USB Bluetooth dongle van Plantronics op de
markt welke deze veelzijdige headset tevens geschikt maakt voor Skype en VOIP! "

hoe heet deze? en is die al uit?

PI 200ghz mmx 64mb fusion 16mb. wil me nieuwe pc halen. ben al 6jaar wacht op de 64bit van intel voor de desktop.

Reg. datum: 04 februari 2005

Die headsets zijn wel leuk enzo, maar bestaan er ook bluetooth stereo / hifi speakers?

De enige die ik kan opspeuren is deze. Bestaan er nog andere?

Zou namelijk interessant zijn i.s.m. een laptop!

.tommie wijzigde dit bericht 16-08-2006 12:57 (15%)

Reg. datum: 12 mei 2000

quote:
.tommie schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 12:55:
Die headsets zijn wel leuk enzo, maar bestaan er ook bluetooth stereo / hifi speakers?

De enige die ik kan opspeuren is deze. Bestaan er nog andere?

Zou namelijk interessant zijn i.s.m. een laptop!

Mocht je laptop ook over WiFi beschikken zou ik persoonlijk dat eerst gaan gebruiken als oplossing.
Ik weet niet precies wat je uiteindelijk wilt bereiken, maar als je een oplossing zoekt om beter geluid te krijgen uit je laptop terwijl je thuis bent, zou je (mits je WiFi hebt) ook bv voor een Apple AirPort Express kunnen gaan (yep, gebruik ik zelf :) ), daar kan je dan weer bijna elke (pc) speakerset/versterker op aansluiten.

Mocht je nou geen WiFi hebben, zou je nog voor zo'n 3Com WiFi PCMCIA kaartje kunnen gaan met zo'n inklapbare antenne, dan steekt er ook niets uit als je de WiFi even niet wilt gebruiken.

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

Reg. datum: 23 december 2003

Hallo allemaal ;)

Ten eerste, leuk topic! Eindelijk iets zinnigs over A2DP! Ook de site van Webbe is erg informatief, mijn applaus _/-\o_ !

Even wat anders: Ik wil graag de aandacht vragen voor dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1154211 . . . Zouden jullie hier antwoord op hebben of zal het erg moeilijk worden.... :?

Alvast bedankt voor de antwoorden :)

Reg. datum: 09 maart 2006

quote:
Troxel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:04:
Hallo allemaal ;)

Ten eerste, leuk topic! Eindelijk iets zinnigs over A2DP! Ook de site van Webbe is erg informatief, mijn applaus _/-\o_ !

Even wat anders: Ik wil graag de aandacht vragen voor dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1154211 . . . Zouden jullie hier antwoord op hebben of zal het erg moeilijk worden.... :?

quote:
Mijn vragen:
- zou er via pioneer (legaal of een andere weg) andere, dus EU, software op te blazen zijn?
- zouden er nog andere problemen zijn wanneer ik een VS model zou over laten komen?
- hebben jullie nog andere ideeën suggesties enz enz?

Die vragen hebben toch niets met dit topic te maken?

quote:
Kurios schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:40:

Ik dacht dat de laatste vraag wel verband heeft met dit topic . . . :+

Ofwel meer gespecificeerd: Wat zijn nog meer opties om een carkit-profiel en A2DP profiel in je auto te bakken 8)

Thnx voor de antwoorden _/-\o_

T630 -K750 -Z800 -K800 -P1

quote:
Kurios schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:40:

Daarom zou ik ze zeker niet nog eens quoten :+
Verhuis maar naar het topic over dat ding :)
Reg. datum: 04 februari 2005

quote:
Skillz schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:23:
[...]

Mocht je laptop ook over WiFi beschikken zou ik persoonlijk dat eerst gaan gebruiken als oplossing.
Ik weet niet precies wat je uiteindelijk wilt bereiken, maar als je een oplossing zoekt om beter geluid te krijgen uit je laptop terwijl je thuis bent, zou je (mits je WiFi hebt) ook bv voor een Apple AirPort Express kunnen gaan (yep, gebruik ik zelf :) ), daar kan je dan weer bijna elke (pc) speakerset/versterker op aansluiten.

Mocht je nou geen WiFi hebben, zou je nog voor zo'n 3Com WiFi PCMCIA kaartje kunnen gaan met zo'n inklapbare antenne, dan steekt er ook niets uit als je de WiFi even niet wilt gebruiken.

Inderdaad, ik wens beter geluid te krijgen uit mijn laptop, maar ga het toch bij een Bluetooth oplossing houden vermoed ik. WiFi lijkt mij meer iets voor netwerkverbindingen te leggen, terwijl Bluetooth met A2DP echt wel op geluid gericht is (denk bijv. aan play, stop, skip functionaliteit).

Heb je trouwens al eens naar de functies gekeken van de BlueAnt BlueSonic? Bluetooth is echt prachtig geïntegreerd.... nu is de vraag nog steeds hoe de geluidskwaliteit is?
Bizar trouwens dat er zo weinig Bluetooth speakersets verkrijgbaar zijn...?

.tommie wijzigde dit bericht 17-08-2006 17:18 (9%)

quote:
.tommie schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:15:
[...]

Inderdaad, ik wens beter geluid te krijgen uit mijn laptop, maar ga het toch bij een Bluetooth oplossing houden vermoed ik. WiFi lijkt mij meer iets voor netwerkverbindingen te leggen, terwijl Bluetooth met A2DP echt wel op geluid gericht is (denk bijv. aan play, stop, skip functionaliteit).

Heb je trouwens al eens naar de functies gekeken van de BlueAnt BlueSonic? Bluetooth is echt prachtig geïntegreerd.... nu is de vraag nog steeds hoe de geluidskwaliteit is?
Bizar trouwens dat er zo weinig Bluetooth speakersets verkrijgbaar zijn...?
Als je een SE gsm hebt met a2dp dan kan je het SE MMV-200 Media center gebruiken (en met de gsm bedienen).
De MMV-200 kan via bluetooth o.a. stereo muziek ontvangen van de gsm en je sluit hem aan op een bestaande stereo installatie (of op actieve speakers).
Omdat a2dp universeel is denk ik dat je ook een laptop met bluetooth aan kan sluiten als deze a2dp ondersteunt (en EDR).
Een bluetooth speaker lijkt leuk, maar dan beperk je je tot de kwaliteit van een pcspeaker terwijl het veel beter kan ;)
Reg. datum: 25 mei 2005

Voor zover ik weet heeft die pioneer radio alleen een handsfree functie voor bluetooth telefoons maar deze sony kan ook worden gebruikt om muziek via bluetooth te spelen.

http://www.sony-europe.co...p;page=PressReleaseDetail

Robert Webbe

Ik weet al wat ik voor Sinterklaas / Kerst ga vragen dit jaar :)

Bluetooth 1.2 met A2DP en AVRCP

Wil je voor mij komen werken? http://nl.youtube.com/watch?v=0Ijzuu1Qopo

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
Troxel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:04:
Hallo allemaal ;)

Ikzelf heb een 70BT van pioneer, de heeft wel geen A2DP, mischien is het mogelijk dit firmware matig te veranderen (meer is er uiteindelijk niet aan) en heb deze nieuw 400 euro betaald.
Verder ben ik tevreden van het toestel, als ik bel hoort de persoon aan de andere kant van de lijn niet dat ik via een carkit bel en dat is toch al veel waart.

ik was juist effe aant surfen voor 424 heb je een 75BT
http://www.pixmania.be/be/nl/xx/241/xx/21/4/criteresn.html

chundo wijzigde dit bericht 19-08-2006 18:13 (6%)

Ik heb nu zowel de Jabra als de Nokia 501 (die overigens volgens mij identiek is aan de i.tech blueband ??) getest en het bedieningsgemak van de Jabra is beter, maar het draagcomfort vond ik slecht. De Nokia zit (bij mij) als gegoten, je merkt nauwelijks dat je 'm draagt, maar de Jabra klemde en voelde zwaar aan.

Is advocaat maar reageert hier op persoonlijke titel.

Robert Webbe

quote:
chundo schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:08:
[...]
Ikzelf heb een 70BT van pioneer, de heeft wel geen A2DP, mischien is het mogelijk dit firmware matig te veranderen (meer is er uiteindelijk niet aan) en heb deze nieuw 400 euro betaald.
Verder ben ik tevreden van het toestel, als ik bel hoort de persoon aan de andere kant van de lijn niet dat ik via een carkit bel en dat is toch al veel waart.
Ik heb hem ook maar ben niet tevreden met de handsfree kwaliteit. Ik kan in de auto de andere kant prima horen maar de tegenpartij mij niet goed, ze vragen of ik soms bel met zo'n goedkoop handsfree setje uit de 5 euro bak. Nu moet ik wel bekennen dat ik veelal mensen bel die precies weten wat er te koop is en zij zijn veel kritischer. Ze horen veel het GSM geriedel door het gesprek heen en dat is zeer storend. Ik had op andere forums ook al gelezen dat anderen hier ook al last van hebben. Ik heb zelf ook al andere microfoons geprobeerd, betere aarding maar niets helpt. Aangezien niet iedereen er last van heeft, vermoed ik dat het aan de frequentie van de operator ligt. Ik gebruikte Vodafone; die heeft net als KPN voornamelijk 900 MHz frequenties. Wellicht dat Telfort, Orange en T-Mobile op 1800 MHz er minder last van hebben?

Daarnaast waren er ook andere zaken waar ik ontevreden over was en hem na een week er weer uit heb gehaald. Zo vond ik de gevoeligheid van de radio ontvanger beduidend lager dan mijn Renault radio. Ik rijd dagelijks een traject waar de 538 ontvangst nogal mager is. Met de Pioneer was het niet te doen, een en al geruis, AF overschakelingen, etc.
En tenslotte, de bediening. Op zich helemaal niets mis mee maar als je de ergonomie van de Renault autoradio gewend bent (knopjes aan de stuurkolom, display in het dashboard) dan is het toch weer vervelend om telkens de radio te moeten bedienen. Die zit dan ook nog eens achter de schakelpook waardoor die toch niet helemaal goed te bedienen is. Er zit natuurlijk wel een afstandsbediening bij maar dat is toch echt niet hetzelfde zoals Renault het oplost in de stuurkolom.

Al met al was deze Pioneer een diepe teleurstelling voor mij...

Ik heb contact gehad met iemand van Pioneer en die verzekerde mij dat er nooit een update / upgrade zou komen voor A2DP. Dat zou pas in het navolgende model komen, de DEH-P9800BT. Wordt dus weer een nieuwe kopen.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de Sony MEX-BT5000.

Hmm sorry als ik het topic een beetje heb overhoop gehaald met de autoradio's.... :X :X :X Mocht dat zo zijn, gooi die berichtjes daarover dan maar in het goede topic wat ik eerder had aangemaakt over de DEH-P9800BT.

Echter de A2DP support wordt nu alleen aangeboden in de Pioneer DEH-P75BT & DEH-P9800BT en de Sony die terecht genoemd wordt, maar ik persoonlijk echt LELIJK vind... Maar ja ieder zijn ding he! Over de carkit van Pioneer, ik hoor zéér veel verschillende meningen. Ik heb echter het gevoel dat het aan het niveau van kritiek + inderdaad de frequentieband ligt.

Ik krijg mijn DEH-P9800BT in het begin van de week binnen, ik zal laten weten hoe ie bevalt! O-)

Reg. datum: 21 mei 2006

quote:
r.webbe schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 09:41:
[...]
Ik heb hem ook maar ben niet tevreden met de handsfree kwaliteit. Ik kan in de auto de andere kant prima horen maar de tegenpartij mij niet goed, ze vragen of ik soms bel met zo'n goedkoop handsfree setje uit de 5 euro bak. Nu moet ik wel bekennen dat ik veelal mensen bel die precies weten wat er te koop is en zij zijn veel kritischer. Ze horen veel het GSM geriedel door het gesprek heen en dat is zeer storend. Ik had op andere forums ook al gelezen dat anderen hier ook al last van hebben. Ik heb zelf ook al andere microfoons geprobeerd, betere aarding maar niets helpt. Aangezien niet iedereen er last van heeft, vermoed ik dat het aan de frequentie van de operator ligt. Ik gebruikte Vodafone; die heeft net als KPN voornamelijk 900 MHz frequenties. Wellicht dat Telfort, Orange en T-Mobile op 1800 MHz er minder last van hebben?

Daarnaast waren er ook andere zaken waar ik ontevreden over was en hem na een week er weer uit heb gehaald. Zo vond ik de gevoeligheid van de radio ontvanger beduidend lager dan mijn Renault radio. Ik rijd dagelijks een traject waar de 538 ontvangst nogal mager is. Met de Pioneer was het niet te doen, een en al geruis, AF overschakelingen, etc.
En tenslotte, de bediening. Op zich helemaal niets mis mee maar als je de ergonomie van de Renault autoradio gewend bent (knopjes aan de stuurkolom, display in het dashboard) dan is het toch weer vervelend om telkens de radio te moeten bedienen. Die zit dan ook nog eens achter de schakelpook waardoor die toch niet helemaal goed te bedienen is. Er zit natuurlijk wel een afstandsbediening bij maar dat is toch echt niet hetzelfde zoals Renault het oplost in de stuurkolom.

Al met al was deze Pioneer een diepe teleurstelling voor mij...

Ik heb contact gehad met iemand van Pioneer en die verzekerde mij dat er nooit een update / upgrade zou komen voor A2DP. Dat zou pas in het navolgende model komen, de DEH-P9800BT. Wordt dus weer een nieuwe kopen.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de Sony MEX-BT5000.

Ik moet ook eerlijk bekenen dat ik veel slechte berichten heb gelezen, daarom was mijn eerste vraag toen ik hem teste hoe de kwaliteit was en iedereen aan wie ik heb gevraagt zei dat ze niet konden zeggen als ik gewoon of handsfree belde. Ik heb wel eentje van de laatste, net toen de 75BT uit kwam.
Wat betreft de ontvangst ben ik ook niet echt tevreden, maar dit is mijn 3de autoradio en ik heb nu wel het beste ontvangst. Ik heb ooit nagedacht om mij zo een DAB unit aan te schaffen maar omdat ze prijzig zijn en ik het resultaat er niet van ken ga ik er mij niet aan wagen.

Het is niet het ideale maar al bij al ben ik toch tevreden.

Robert Webbe

quote:
StevenK schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 08:07:
Nog ff een vraag herhalen die al een aantal keer gesteld is, maar waar ik het antwoord maar niet op kan vinden:

Die logitech/HP headset, heeft die nu wel of geen microfoon ?
NEE

quote:
Troxel schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:17:
Ik krijg mijn DEH-P9800BT in het begin van de week binnen, ik zal laten weten hoe ie bevalt! O-)

Afgelopen vrijdag binnengekregen en zaterdag ochtend ingebouwd. Gelijk even alle draden vernieuwd... pff wat een werk is dat achter het dashboard. Maar goed... alles werkt nu _/-\o_ !!

Over de radio: Ziet er wat mij betreft 'n beetje TE flashy uit, vooral de bijna neon-blauwe volumeknop. Verder is de bediening oké, erg duidelijk en overzichtelijk. Het geluid is ZO GOED ... helder ... goed in te stellen met VEEL mogelijkheden ... kortom echt een pracht apparaat...!!

Nu natuurlijk de Bluetooth mogelijkheid: De carkit werkt bij mij als 'n tierelier (goed dus)! Één keer moeten pairen, en nu elke keer wanneer ik in de auto stap en het contact omdraai, pairt ie netjes binnen een paar seconden met mijn telefoon (motorola MPx220). Een kind kan de was doen :P

De A2DP mogelijkheid kon ik zelf niet uitproberen, maar heb een vriend van mij even lief aan gekeken om zijn foon te lenen. Wat blijkt: Precies zo als met de carkit, werkt echt vlekkeloos. Ook tegelijk te gebruiken met de carkit functie, en na het gesprek *poing* weer netjes terug naar de "BT AUDIO" mode zoals Pioneer het genoemd heeft.... Kortom:

Uiterlijk 7
Mogelijkheden 9
Performance 10
Gebruiksvriendelijkheid 8
BT mogelijkheden 10

Zegt genoeg denk ik he..... O-)

Reg. datum: 30 augustus 2006

Hey allemaal!

Heeft iemand een idee hoe A2DP toe te voegen aan mijn nokia E70?

Alvast bedankt voor de suggesties.

Ik loop tegen iets fijns aan, het heet SCMS-T en dit is weer eens een nieuwe vorm van DRM 8)7
Als je a2dp op een pc wil gebruiken en je hebt Toshiba drivers voor een bluetooth stick dan is de kans groot dat je of geen verbinding met een headset kan maken of de geluidskwalteit wordt gedegradeerd tot gewoon bluetooth audio zoals met standaard mono BT headsets.
De verschillen die je met a2dp headsets hebt kunnen dus ook driver afhankelijk zijn, zowel op pda, pocketpc als pc.
Gelukkig is er wel twijfel bij de fabrikanten zodat je straks met een driver SCMS-T in of uit kan schakelen.

Oudere bluetooth drivers hadden nog geen SCMS-T dus dat kan een oplossing zijn.
Ik heb al wat moeizame hacks gevonden waarmee je SCMS-T standaard uit kan schakelen, maar soms moet je dit bij elke reboot weer doen.
Het is goed mogelijk dat een standaard Toshiba BT stack SCMS-T standaard inschakelt en eentje voor bijv. een Sony laptop niet ....
Vaak kan je diverse drivers op een pc gebruiken omdat de BT chip vrij universeel is en er geen controle is op een merk, tenzij je Widcomm drivers hebt (OEM licentie nodig).
Reg. datum: 25 juni 2001

wat ik mij nog wel afvraag is het volgende. Ik heb dan een qtek s100 (t-mobile mda ofzoiets) als ik dan een Sony Ericsson HBH-DS970 koop, een update doe op de stack. In hoeverre worden de functies van de Sony Ericsson HBH-DS970 ondersteund? Ik zag namelijk dat er een next track en previous track op zat en nog een paar andere knoppen. En dat er wat functie andere functies op zitten. Zal dat gaan werken? moet daar nog extra software voor geinstalleerd worden. Ik weet dat mijn telefoon op dit moment geen muziek streamed naar een bluetooth mono headset, zal dat anders zijn voor de stereo headset?

(heeft iemand dat toevallig al uitgeprobeerd, aangezien ik me kan voorstellen dat sommige deze combo al hebben)

justice strike wijzigde dit bericht 03-09-2006 21:09 (11%)

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: