Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
The Source schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:30:
http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=619
FS110 Bluetooth Stereo Music Headset van MSI

Is die al voorbij gekomen, daarmee kun je elk headset draadloos maken.
Dit is ideaal, heeft iemand hier al ervaring mee?

Techniekvraagje: wordt het bereik met name door de zender bepaald? Of is er sprake van tweerichtingsverkeer tussen zender en headset waardoor meer dan 10 meter onmogelijk is? Bepaalde bluetooth usb dongles voor de pc bieden namelijk 100 meter bereik en als dat werkt met deze headsets dan maakt ze dat ook een aantrekkelijke thuisoplossing. :)
Communicatie moet beide kanten opkunnen anders werkt het. Bij 1 class 2 apparaat is je bereik dus gewoon 10 meter :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen

blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

iemand een indicatie wanneer de logitech hs200 verkrijgbaar zal zijn?

quote:
Nanax schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:09:
iemand een indicatie wanneer de logitech hs200 verkrijgbaar zal zijn?
quote:
Both models of the Logitech Mobile Stereo Headset will be available as an accessory for select mobile music phones later this spring. Each will have a suggested retail price of $129.99 in the U.S.
blad?
Reg. datum: 10 januari 2003

ja lezen kan ik ook wel maar ik bedoelde meer iets concreets.. maand, weeknummer etc..

quote:
Bliep schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:07:
Sinds een paar uur ben ik in het bezit van een jabra bt620, ziet er strak uit enzo, valt niets op of aan te merken. Alleen ik krijg dat ding niet aan de praat met mijn computer ;(

om ff een plaatje te schetsen hoe dat zit

bluetooth icoontje in startbalk -> add new device, dan als pin 0000 ingeven. Werkt allemaal keurig en word herkend en zie m dan ook gewoon staan tussen mijn bluetooth devices. Wil ik echter de service-lijst opvragen krijg ik een leeg schermpje...

Als veroorzaker kan ik bedenken dat ik win x64 gebruiker ben en dat ik wellicht een BT 1.1 dongle heb?
Je BT dongle ondersteunt ook a2dp?

Reg. datum: 24 oktober 2002

Misschien intressant voor mensen met een HP PDA. Na deze update heeft mijn hp 3715 nu ook A2DP. Officeel alleen voor de 5500, maar werkte dus ook voor de 3715. Heb trouwens de Itech Clip IIIs http://www.itechdynamic.nl/producten/clipIIIS_stereo.jpg

nog een vraag weet iemand waar ik een pcmcia kaartje met bluetooth (+ A2DP) kan kopen. en heeft elke usb BT2.0 dongle A2DP

http://h18007.www1.hp.com...tml?jumpid=reg_R1002_USEN

quote:
Skillz schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:29:
Nokia HS-12W Wat zou ik op deze dan graag een paar Sony EX71 doppen willen modden
Idd een mooi dingetje, maar mijn voorkeur gaat dan tóch naar een geïntegreerde bluetooth-ontvanger in bijv een neckband. In jouw voorbeeld loop je alsnog met losse draadjes en een apparaatje.

Acties: [view][quote]

Door: Hoedje Moderator APL / PMD
look upon my face

quote:
Roodje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:50:
Misschien intressant voor mensen met een HP PDA. Na deze update heeft mijn hp 3715 nu ook A2DP. Officeel alleen voor de 5500, maar werkte dus ook voor de 3715. Heb trouwens de Itech Clip IIIs [afbeelding]
Hoe bevalt ie en waar heb je hem gekocht? Ik ben ook aan 't rondkijken naar zo'n i.tech apparaatje. Maar het is nogal onduidelijk wat wat is. Je hebt namelijk de IIIs, de mini, de R35, de S35 en de S38. De site van i.tech werkt ook niet helemaal lekker en er is verder, helaas, weinig over te vinden. Dus graag jouw ervaringen.

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Hij bevalt prima! gekocht bij mediamarkt.. Gebruik hem nu als volgt:
PDA met mp3's, verbonden met me itech ClipIIIs mp3tjes luisteren.. erg goede kwaliteit. Tegelijk verbonden met me telefoon en op moment dat me telefoon gaat, gaat PDA automatisch stil en kan ik telefoon opnemen. Af en toe nog wat problemen met wisselen tussen beide, maar je moet ff weten hoe die werkt. wil hem in de toekomst ook met me laptop gaan gebruiken, kan al wel een bluetooth stick aanschaffen alleen wil graag een pcmcia BT kaart met a2dp en die zijn nog niet verkrijgbaar!?

ik heb destijds ook rondgekeken voor de andere.. weet de verschillen niet echt meer maar deze kwam voor mij als een van de betere naar voren...

Hoelang gaat de accu van de Itech mee? Ik heb op Ebay veel Itech stereo BT clips gezien, maar allemaal met vaste accu.

De MSI werkt op AAA batterijen, en dat is handiger in gebruik bij lange vluchten en reizen. (Oke je moet eigenlijk wired muziek luisteren)

Reg. datum: 19 maart 2004

Hej, ik heb sinds vandaag een Jabra 620s. Eerst reactie: mooi ding!
Hij mag dan van plastic zijn, ik vind hem best robuust aanvoelen. Hij heeft eerst opgeladen. Als de batteijen leeg zijn, kleuren de leds aan de zijkant rood.

http://xs301.xs.to/xs301/06214/CIMG0767.JPG.xs.jpg

Zodra de accu's vol zijn kleuren de leds groen. Helaas geen foto van.
Het geluid is goed. Alhoewel hij bij mij wel af en toe last heeft van ruis. Ik weet nog niet of dit aan het liedje ligt of aan de verbinding. Maar het geluid opzich is goed. Goede volle weergave.
Tijdens het afspelen of als er een actieve BT verbinding is, zullen de leds blauw knipperen. Dit is wel een beetje bling-bling, maar kan uitgeschakeld worden.
Op de oorkleppen zitten een aantal knopjes, voor het volume, volgende/vorige liedje. Pause, Stop en Play. Ik hem gebruik icm met een Samsung D600 en deze kan de laast genoemde functies niet uitvoeren :'( . Ook vind ik de reactie van de knopjes wat traag. Als je naar het volgende liedje wil, duurt dit toch gauw 1 sec. Klinkt niet lang, maar duidelijk merkbaar. Ik vind het persoonlijk geen punt.

http://xs201.xs.to/xs201/06214/CIMG0766.JPG.xs.jpg

De heasdet weegt 100 gram. Dit komt denk ik door de accu's. Ik vind het best zwaar. Je merkt wel dat je wat aan je hoofd hebt hangen. Ook vind ik het een redelijke brede headset (de oorkleppen zijn tamelijk breed). Tijdens telefoongesprekken kan je gewoon opnemen, door op de linker oorklep te drukken. Ik kon iedereen duidelijk verstaan, en iedereen mij ook.

Meegeleverd bij de headset zijn een oplaadkabeltje voor in het stopcontact en via usb. Ik ben er nog niet achter of je de headset ook als usb-headset kan gebruiken.

Mijn eerste indruk op dit moment: een goede. ;) Ik ben er tevreden over, en doet wat ik ervan verwacht (draadloos muziek luisteren van mijn D600).
Als ik hem een cijfer zou geven dan wordt het een 75%. Minpunten vind ik vooral: het gewicht. De brede oorkleppen. (dit kan ook gewenning zijn).
Ik heb er overigens 100 euro voor betaald.

Vragen zie ik graag tegemoet.
:>

Aviation - You were my everything

look upon my face

Ehm, heb je misschien een foto als je hem op hebt? Ik ben wel benieuwd hoe breed ie is, want daarvan kan ik nergens fatsoenlijke foto's vinden (het flashfilmpje op Jabra.com geeft volgens mij een vertekend beeld).

You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

http://xs301.xs.to/xs301/06214/headsetik.JPG.xs.jpg
Vanwege privacy even bewerkt.

Hier nog wat foto's van de headset zelf.

Opladen met lege batterijen:
http://xs301.xs.to/xs301/06214/CIMG0770.JPG.xs.jpg

Een volle en bijna volle accu:
http://xs301.xs.to/xs301/06214/CIMG0773.JPG.xs.jpg

Een volle accu:
http://xs301.xs.to/xs301/06214/CIMG0772.JPG.xs.jpg

En de blauwe led tijdens het pairen en als er een actieve verbinding is (dan knippert ie):
http://xs301.xs.to/xs301/06214/CIMG0774.JPG.xs.jpg

quote:
noki_JA schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:45:
Hoelang gaat de accu van de Itech mee? Ik heb op Ebay veel Itech stereo BT clips gezien, maar allemaal met vaste accu.

De MSI werkt op AAA batterijen, en dat is handiger in gebruik bij lange vluchten en reizen. (Oke je moet eigenlijk wired muziek luisteren)
lang.. standby 200 uur ofzo.. muziek uur of 6..

look upon my face

quote:
Thnx _/-\o_ . Oef, die is toch een stuk breder dan verwacht. Het is een lastige keuze, ik zie de i.tech ergens wel zitten, maar dan heb je alsnog draadjes, dus dat schiet dan ook niet echt op. Moeilijk...

Hoedje wijzigde dit bericht 26-05-2006 16:13 (3%)

Ik heb gister nog wat met de Jabra zitten spelen, en hij bevalt me steeds meer.
Alleen die lampjes zijn iets _te_ bling-bling. Het zit zo: tijdens een actieve verbinding knipperen ze blauw. Leuk denk je... Overdag valt het niet op. Tenminste niet overdreven.. Maar dan als het donker wordt.... :o :o :'( :'( Men een blauw zwaailicht is er niks bij :D En dan zitten ze ook nog bij je oren..
gelukkig kan je ze uitzetten, en dat is dan meteen ook wel goed geregeld. Want de headset onthoud deze setting totdat de batterij leeg is. Dus: je zet die lampen uit, gaat wat muziek luisteren. Zet hem uit en de volgende keer dat je hem opstart, gaan die lampen dus niet aan!

http://rapidshare.de/files/21462000/CIMG0775.AVI.html Voor een filmpje van de "lampies"

Ik heb nu wat beter op de geluids kwaliteit gelet, en deze vind ik goed. Ook ben ik van plan om nu de Jabra 320s te kopen. Een bluetooth dongle met A2DP met een bereik van 100 meter ( :*) ).

tsk86 wijzigde dit bericht 26-05-2006 21:44 (7%)

quote:
tsk86 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:05:
Ook ben ik van plan om nu de Jabra 320s te kopen. Een bluetooth dongle met A2DP met een bereik van 100 meter ( :*) ).
Uit de specificaties van de 620s:
quote:
Bereik:
Tot 10 meter
Jammer maar helaas. :)
Ik heb er lang op moeten wachten, en ben nu ook een weekje in het bezit van de BT-620 +A320 dongle van Jabra.
Hij doet alles wat ie moet doen, maar daar is dan ook alles mee gezegt. Ik heb hem eigenlijk gekocht om draadloos naar mijn muziek te luisteren en om af en toe eens wat mee te skypen.
Dat skype gedeelte werkt prima, het bereik icm de A320s is ook prima, ongeveer 15m bereik in huis, en buiten onder ideale omstandigheden haalt ie dik 25 meter.
Maar nu de volgens jabra beloofde 'hoogwaardige hifi stereo' kwaliteit. Die is echt om te huilen zo slecht heb ik het nog niet vaak gehoord! Het is net of ik de muziek beluister via een middengolf zender, jammer genoeg echt geen hifi-stereo, ook gaan de speakertjes zeer snel over-moduleren.
En dat met zulke grote oorschelpen.
Ik heb Jabra hierover gemailt, maar zit al een week op antwoord te wachten.
Ik zie hierboven wel een goede review staan, de mogelijkheid bestaat natuurlijk dat ik een defect hebt in de bt-620.

wat mij nog niet helemaal duidelijk is: de a320s ondersteund een max afstand tot 100 meter mits je device dat ook ondersteund, maar geld dat ook voor A2DP (b.v. de Itech clip IIIs)?

Reg. datum: 02 augustus 1999

Kan BT eigenlijk simultane verbindingen aan ? Ik wil een jabra 620 gaan kopen voor muziek en bellen voor mijn QtekS100/MDA compact. Echter kan het zijn dat ik ook gebeld word tijdens het navigeren. Dan staat de rikaline 6030 namelijk te babbelen.

Heb inmiddels de nieuwe BT stack geinstalleerd dus de Qtek zou A2DP aan moeten kunnen. Voor AVRCP moet ik het eerst testen...

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

quote:
Spam schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:09:
Kan BT eigenlijk simultane verbindingen aan ? Ik wil een jabra 620 gaan kopen voor muziek en bellen voor mijn QtekS100/MDA compact. Echter kan het zijn dat ik ook gebeld word tijdens het navigeren. Dan staat de rikaline 6030 namelijk te babbelen.

Heb inmiddels de nieuwe BT stack geinstalleerd dus de Qtek zou A2DP aan moeten kunnen. Voor AVRCP moet ik het eerst testen...

Bluetooth kan het wel, maar de vraag is of jouw S100 het aan kan..

Antwoord: Nee

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Reg. datum: 02 augustus 1999

Een paar vragen :
  1. Waarom kan een PDA met BT 1.2 met A2DP stack simultane verbindingen (zie bovenstaande post) niet aan ?
  2. Stel dat ik die jabra ook wil gebruiken op een andere telefoon, een nokia 6230i. Deze ondersteund BT alleen ik kan niet zien welke. Mocht het echter zijn dat ie het "gewone'' BT heatset protocol aan kan, kan de koptelefoon dan ook terugschakelen ? Of kan ie alleen via A2DP communiceren ?
  3. Ik wil 'm ook gebruiken met Windows XP voor muziek en skype. Welke dongle werkt het beste met deze headset ? Ik zag Cellink BTA-6030 voorbij komen maar heeft iemand hier ervaring mee ? A2DP moet dus ondersteunt worden maar ook AVRCP. Ik zag wat posts voorbij komen dat daar wat problemen mee zijn kwa BT stack in windows.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws