Reg. datum: 12 december 2001
Dit is ideaal, heeft iemand hier al ervaring mee?quote:
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Bluetooth Stereo (A2DP) topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Dit is ideaal, heeft iemand hier al ervaring mee?quote:The Source schreef op woensdag 19 april 2006 @ 22:30:
http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=619
FS110 Bluetooth Stereo Music Headset van MSI
Is die al voorbij gekomen, daarmee kun je elk headset draadloos maken.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen
quote:Nanax schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 14:09:
iemand een indicatie wanneer de logitech hs200 verkrijgbaar zal zijn?
quote:Both models of the Logitech Mobile Stereo Headset will be available as an accessory for select mobile music phones later this spring. Each will have a suggested retail price of $129.99 in the U.S.
Je BT dongle ondersteunt ook a2dp?quote:Bliep schreef op maandag 01 mei 2006 @ 13:07:
Sinds een paar uur ben ik in het bezit van een jabra bt620, ziet er strak uit enzo, valt niets op of aan te merken. Alleen ik krijg dat ding niet aan de praat met mijn computer![]()
om ff een plaatje te schetsen hoe dat zit
bluetooth icoontje in startbalk -> add new device, dan als pin 0000 ingeven. Werkt allemaal keurig en word herkend en zie m dan ook gewoon staan tussen mijn bluetooth devices. Wil ik echter de service-lijst opvragen krijg ik een leeg schermpje...
Als veroorzaker kan ik bedenken dat ik win x64 gebruiker ben en dat ik wellicht een BT 1.1 dongle heb?

Idd een mooi dingetje, maar mijn voorkeur gaat dan tóch naar een geïntegreerde bluetooth-ontvanger in bijv een neckband. In jouw voorbeeld loop je alsnog met losse draadjes en een apparaatje.quote:Skillz schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:29:
Nokia HS-12W Wat zou ik op deze dan graag een paar Sony EX71 doppen willen modden
Hoe bevalt ie en waar heb je hem gekocht? Ik ben ook aan 't rondkijken naar zo'n i.tech apparaatje. Maar het is nogal onduidelijk wat wat is. Je hebt namelijk de IIIs, de mini, de R35, de S35 en de S38. De site van i.tech werkt ook niet helemaal lekker en er is verder, helaas, weinig over te vinden. Dus graag jouw ervaringen.quote:Roodje schreef op maandag 22 mei 2006 @ 13:50:
Misschien intressant voor mensen met een HP PDA. Na deze update heeft mijn hp 3715 nu ook A2DP. Officeel alleen voor de 5500, maar werkte dus ook voor de 3715. Heb trouwens de Itech Clip IIIs [afbeelding]
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

Aviation - You were my everything
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.

lang.. standby 200 uur ofzo.. muziek uur of 6..quote:noki_JA schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 17:45:
Hoelang gaat de accu van de Itech mee? Ik heb op Ebay veel Itech stereo BT clips gezien, maar allemaal met vaste accu.
De MSI werkt op AAA batterijen, en dat is handiger in gebruik bij lange vluchten en reizen. (Oke je moet eigenlijk wired muziek luisteren)
Thnxquote:
Hoedje wijzigde dit bericht 26-05-2006 16:13 (3%)
tsk86 wijzigde dit bericht 26-05-2006 21:44 (7%)
Uit de specificaties van de 620s:quote:tsk86 schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:05:
Ook ben ik van plan om nu de Jabra 320s te kopen. Een bluetooth dongle met A2DP met een bereik van 100 meter ().
Jammer maar helaas.quote:Bereik:
Tot 10 meter
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
quote:Spam schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 12:09:
Kan BT eigenlijk simultane verbindingen aan ? Ik wil een jabra 620 gaan kopen voor muziek en bellen voor mijn QtekS100/MDA compact. Echter kan het zijn dat ik ook gebeld word tijdens het navigeren. Dan staat de rikaline 6030 namelijk te babbelen.
Heb inmiddels de nieuwe BT stack geinstalleerd dus de Qtek zou A2DP aan moeten kunnen. Voor AVRCP moet ik het eerst testen...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
GoT Index » Accessoires en GPS-Navigatie » Bluetooth Stereo (A2DP) topic
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 45 46 47 48 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona