Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hoe werkt zo'n ondertitel

Ik hoorde via via dat de plantronics bij de mediamarkt in de aanbieding zou zijn voor 149¤
heb zelf de folder nog niet gezien, maar denk dat we dat ding binnenkort een stuk meer in het straatbeeld zullen zien

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

http://www.msi.com.tw/pro...ro_cmu_detail.php?UID=619
FS110 Bluetooth Stereo Music Headset van MSI

Is die al voorbij gekomen, daarmee kun je elk headset draadloos maken.

USB Bluetooth stick:

http://www.avm.de/de/inde...e_FRITZ_USB/index.js.html

Bluetooth-Profil für ISDN (CIP)
Profil für spontane Funknetze (PAN)
Kabellose serielle Schnittstelle (SPP)
Internetzugang über Modem (DUN)
Druckanwendungen (HCRP)
Headset-Audioverbindungen (HSP)
Objektaustausch (OPP und FTP)
Telefonie-Profil (CTP)
Audio-Stereo-Streaming (A2DP)

nicodejong1980 wijzigde dit bericht 20-04-2006 02:11 (30%)

WBITS Internet Radio (www.wbits.nl)

Die HP eadset werk dus ook met alle apparaten die A2DP ondersteunen. Heb het zelf getest :P

(met een MDA pro).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen

Met dank aan Eggy:

Stereo bluetooth op de HTC Wizard aka MDA Vario SPV M3000 Qtek 9100 Imate K-Jam
middels een klein cabje te installeren, en dus niet via de eerder beschikbare test-rom.

http://www.smarter-phones.com/phpBB2/?topic_id=236

Goo goo g'joob

En het werkt niet te vergeten ook op bijvoorbeeld de HTC Prophet en Tornado, zolang ze maar over een AKU 2.0 ROM beschikken :)

Nu kan ik m'n headset eindelijk ook eens in combinatie met mijn Wizard gebruiken \o/

Eggy wijzigde dit bericht 24-04-2006 20:27 (4%)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Reg. datum: 25 januari 2006

quote:
MaDLiVe schreef op zondag 23 april 2006 @ 15:01:
Die HP eadset werk dus ook met alle apparaten die A2DP ondersteunen. Heb het zelf getest :P

(met een MDA pro).

Dit is wel een hele interessante opmerking! Die HP headset kost maar 50 euro!

Meer mensen die dit misschien kunnen bevestigen?

Het is echt zo ;)

Het zit namelijk zo, wil de HP headset gebruiken op een wat oudere HP pda dan moet je drivers installen van de ceedee. Deze installeert dan nieuwe widdcomm drivers op je ipaq waardoor je de stereoheadset kun gebruiken.

De MDA pro detecteerde (uiteraard na een goeie rom update ;)) de headset als stereo bleutooth device en ik kon hem pairen. Zelfs alle quickbuttons op de headset werken :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg vanaf begin oktober, mijn Tanzania en Malaria Avonturen

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

quote:
RedRob schreef op maandag 24 april 2006 @ 23:45:
[...]
Dit is wel een hele interessante opmerking! Die HP headset kost maar 50 euro!

Meer mensen die dit misschien kunnen bevestigen?
Maar dat is alleen luisteren toch? Volgens mij zit er geen mic op, dus ermee bellen gaat nogal lastig... :P

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Reg. datum: 02 augustus 1999

Ik heb onlangs een Qtek S100 (HTC magician/MDA compact) met Windows 2003 SP2 overgenomen van iemand en zocht naar een goeie headset. Nu heb ik begrepen dat de ondersteuning van A2DP in het bluetooth profiel moet zitten en dit profiel er dus niet inzit. Is dit (die ROM) te upgraden ? Of is het mogelijk om een converter te kopen die in de 2.5 mm jack steekt. Of misschien iets wat je in de SD slot steekt kwa uitbreiding ?

Bluetooth Specs :

• Bluetooth 1.2 protocol class 2 (Maximaal 10 meter)
  • Serial Port Profiel
  • Headset Profiel
  • Object Push Profiel
  • DUN Profiel
  • File Transfer Profiel
  • Hands-free Profiel
  • Generic Object Exchange Profiel

Spam wijzigde dit bericht 26-04-2006 20:13 (3%)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

http://www.htcclub.net/nl/toonnieuwsartikel.php?ID=144

iets voor hier?

"A2DP toevoegen aan je Windows Mobile 5 device"

Acties: [view][quote]

Door: Ginz Moderator Telecommunicatie
Trek 6500 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

quote:
Nou is dat dus o.a. voor een HTC wizard. Ik heb een magician en die hebben allebei bluetooth 1.2 class 2. Betekend dat het dan dus technisch mogelijk is om ook A2DP werkend te krijgen op mijn magician ? Ik zou het graag willen weten omdat ik over een week naar de states ga en daar een HT820 flink goedkoper kan krijgen.

Trek 6500 powered

quote:
Spam schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 16:36:
[...]

Nou is dat dus o.a. voor een HTC wizard. Ik heb een magician en die hebben allebei bluetooth 1.2 class 2. Betekend dat het dan dus technisch mogelijk is om ook A2DP werkend te krijgen op mijn magician ? Ik zou het graag willen weten omdat ik over een week naar de states ga en daar een HT820 flink goedkoper kan krijgen.

Theoretisch, ja!

Helaas zal het in de praktijk (waarschijnlijk) niet komen. Tevens draait de Magician op Windows Mobile 2003 en heeft ook geen AKU 2.0, dat zijn nou juist de dingen die het mogelijk maken op de Wizard

-
-

quote:
Giox schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 22:25:
[...]

Theoretisch, ja!

Helaas zal het in de praktijk (waarschijnlijk) niet komen. Tevens draait de Magician op Windows Mobile 2003 en heeft ook geen AKU 2.0, dat zijn nou juist de dingen die het mogelijk maken op de Wizard
Als je even op http://forum.xda-developers.com zoekt bij de magician dan zie je hoe je A2DP kan activeren op je Magician... kan al heel erg lang overigens...

Trek 6500 powered

quote:
xvanwaart schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:13:
[...]

Als je even op http://forum.xda-developers.com zoekt bij de magician dan zie je hoe je A2DP kan activeren op je Magician... kan al heel erg lang overigens...

Oké, dat is dan mooi...

Maar om A2DP te activeren op een WM5 device, heb je in ieder geval wel AKU 2.0 nodig. Hoe dat met Windows Mobile 2003 zit, dat weet ik niet precies, maar ik had niet verwacht dat daarvoor ook ondersteuning zou zijn.

-
-

quote:
xvanwaart schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 18:13:
[...]

Ik had al op xda-developers.com gekeken en wel van alles gevonden zoals dit maar weet niet of dit ook geld voor een MDA compact variant. Is daar nog verschil in of gelijke hardware ?

Want kan de magician bijvoorbeeld ook AVRCP :?

quote:
Spam schreef op zondag 30 april 2006 @ 15:10:
[...]

Ik had al op xda-developers.com gekeken en wel van alles gevonden zoals dit maar weet niet of dit ook geld voor een MDA compact variant. Is daar nog verschil in of gelijke hardware ?

Want kan de magician bijvoorbeeld ook AVRCP :?
Heb de bovenstaande post nog eens helemaal doorgespit (flink werk) en daar word meerderen keren vermeld dat AVRCP ook werkt. Heb de installatie van de cab gedaan en heb nu ftp via BT en printers erbij. Nu nog ff testen met een A2DP headset :)

Misschien nog een leuke headset voor de startpost : http://www.bluetake.com/Products/BT450Rx.htm

http://www.bluetake.com/images/gallery/Gallery_BT450Rx02.jpg

Ben eigenlijk wel ervan gecharmeerd vanwege de mogelijkheid om ook even alleen maar 1 kant alleen op te zetten : voor in de auto of zo. Ik vraag me af of dat touwtje ertussen ook uit zichzelf oprolt. Iemand ervaring ?

Reg. datum: 27 september 2003

Sinds een paar uur ben ik in het bezit van een jabra bt620, ziet er strak uit enzo, valt niets op of aan te merken. Alleen ik krijg dat ding niet aan de praat met mijn computer ;(

om ff een plaatje te schetsen hoe dat zit

bluetooth icoontje in startbalk -> add new device, dan als pin 0000 ingeven. Werkt allemaal keurig en word herkend en zie m dan ook gewoon staan tussen mijn bluetooth devices. Wil ik echter de service-lijst opvragen krijg ik een leeg schermpje...

Als veroorzaker kan ik bedenken dat ik win x64 gebruiker ben en dat ik wellicht een BT 1.1 dongle heb?

Reg. datum: 27 januari 2000

Zijn er ook bluetooth carkits die dit al ondersteunen? Ik heb 2GB aan muziek op mijn gsm staan...

Antec SX635B-II | Athlon XP2500+ (512/333) | Asus A7N8X Deluxe Rev2 1.008 | 2x512MB Dane pc3200@2700 | 2x Hitachi 7K250 80GB 8MB SATA RAID-0 | ASUS 1608P3S DVD+RW 1.24 | Gainward NV 7600 GT AGP 256MB | Win XP Pro

audi, mercedes en bmw hebben zover ik weet al BT in de nieuwe modellen

op mijn post daarboven, nvm heb het al :)

In mijn zoektocht naar AD2P Stereo Headphones ben ik de volgende nog tegengekomen:

Nokia HS-12W Wat zou ik op deze dan graag een paar Sony EX71 doppen willen modden :P

GlobalSat Bluetooth Stereo Audio Gateway BTA-809 for iPods

Skillz wijzigde dit bericht 03-05-2006 11:31 (12%)

iPaq 3640, Qtek 8310, iPaq rx3715, Qtek S200, HTC P4350, HTC S710, HTC 3700

ontnuchterd nu zonder kroeg ;(
Reg. datum: 31 augustus 2000

quote:
SonOfSam schreef op zondag 16 april 2006 @ 09:47:Ik heb gisteren mijn Jabra 620s kunnen testen in de bus naar mijn werk.
Werkt op zich helemaal goed. Af en toe ff een halve seconde dat de muziek niet door komt.....<knip>....
Heb je inmiddels al nieuwe ervaringen met de Jabra 620s?
quote:
MaDLiVe schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 09:22:Het is echt zo ;)

Het zit namelijk zo, wil de HP headset gebruiken op een wat oudere HP pda dan moet je drivers installen van de ceedee. Deze installeert dan nieuwe widdcomm drivers op je ipaq waardoor je de stereoheadset kun gebruiken.

De MDA pro detecteerde (uiteraard na een goeie rom update ;)) de headset als stereo bleutooth device en ik kon hem pairen. Zelfs alle quickbuttons op de headset werken :P
Maar dat HP-setje is alleen voor muziek luisteren toch? Volgens mij zit er geen microfoon op, dus ermee bellen gaat nogal lastig lijkt me!? :+
quote:
Spam schreef op maandag 01 mei 2006 @ 12:03:Misschien nog een leuke headset voor de startpost : http://www.bluetake.com/Products/BT450Rx.htm

Ben eigenlijk wel ervan gecharmeerd vanwege de mogelijkheid om ook even alleen maar 1 kant alleen op te zetten : voor in de auto of zo. Ik vraag me af of dat touwtje ertussen ook uit zichzelf oprolt. Iemand ervaring ?
Deze ziet er inderdaad wel handig uit, al mensen met ervaring nu? :?
quote:
Skillz schreef op woensdag 03 mei 2006 @ 11:29:In mijn zoektocht naar AD2P Stereo Headphones ben ik de volgende nog tegengekomen:

Nokia HS-12W Wat zou ik op deze dan graag een paar Sony EX71 doppen willen modden :P
...
Dat Nokia-ding is ook best gaaf. Ik vind alleen de prijs zwaar tegenvallen.. :/

| De kroeg is mijn kerk... | Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws