quote:
Speedy-Andre schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:13:
Alleen die pop-up ziet er niet uit, kan je die niet wat netter maken (of liever weg laten

) ?
Freek weet overigens vooral veel van Cellink producten (als importeur denk ik) en heeft de 'mazzel' dat Cellink redelijk voorop loopt met de ontwikkelingen

Dat ik meer weet van Cellink producten dan Bluetooth producten in het generaal is natuurlijk logisch gezien ik op de salarylist van de fabrikant sta

Wij zijn buiten importeur ook direct verbonden aan de moeder maatschappij Cellink Co. Ltd. Wij zijn dus dochteronderneming
We hebben inderdaad het voordeel dat wij een eigen fabriek hebben en een eigen engineers en RnD team welke altijd bezig zijn met de nieuwste Bluetooth Chips van de grootste Chipfabrikanten om hiermee nieuwe toepassingen en apparaten te ontwikkelen.
Een voorproefje op de technologie is UWB ( Ultra Wide Band ); Het bied alle gemakken van de Bluetooth functies, met bandbreedtes die tot ver boven de huidige WiFi snelheden gaan. En de toepassingen zijn oneindig. De voorspelling is dat de markt hiervoor in 2007 aanzienlijk zal aantrekken. Cellink is onderdeel van de WiMedia Alliance. Zie
http://www.wimedia.org/en/index.asp voor alle informatie over UWB.
Maargoed back ontopic (A2DP) en Bluetooth. Om te antwoorden op R.Webbe en de onbeantwoorde vragen van Marco Dacher.
-1] Bluetooth v1.2 heeft ten opzichte van v2.0 een beperkte bandbreedte ( 723kbps tov 3mbps Max. )
-2] Bluetooth v1.2 heeft ten opzichte van v2.0 een beperkte verbindingsmogelijkheid ( 1 apparaat tov 8 apparaten ) Dit heet Piconet Support als er 8 apparaten kunnen worden verbonden waarvan er 1 als Master zal functioneren en de andere apparaten als Slave zullen functioneren.
Dit zijn eigenlijk de 2 grootste verschillen. Daarbij komt natuurlijk kijken dat hoe geavanceerder de Bluetooth Chip Solution er wordt gebruikt hoe meer toepassingen er mogelijk zijn met de verschillende Bluetooth Profielen. AVRCP | A2DP | Handset etc. v2.0 is een duidelijke verbetering van de technologie en een fikse uitbreiding op de toepassingen die er al mogelijk waren met v1.2.
v1.2 heeft voornamelijk de kinderziektes uit v1.1 weg weten te werken en deze technologie is uiteraard doorgezet in v2.0.
Voor meer informatie over de definities van Bluetooth v2.0 en EDR raad ik je aan om de Core Specificaties te lezen van deze versie van Bluetooth. Je kunt de PDF downloaden in ZIP formaat van de bluetooth.com website;
http://www.bluetooth.com/...238/840/Core_v210_EDR.zip