Hoofdcategorieën
Topicacties

[Total Commander] Ervaringen en tips *

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 06 mei 2002

Wat is het leven zonder TC :? :? :? :? :? :?
Is hetzelfde als leven zonder eten, drinken en seks :) :) :)

Staat 'op de fabriek' op de PC's en servers (ja ja, LEGAAL O-) )
Thuis ook en zelfs op een USB stick, voor als je bij een dombo komt ZONDER TC |:( |:( |:(

ITIL sucks ;-)

Reg. datum: 20 februari 2004

quote:
Maverick schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:35:
bij je netwerklocaties staat nu een extra optie.
Ik moet zeggen dat ik hem ook geprobeerd heb na al het lof hier te lezen, maar het beviel me niet echt, hij's nogal traag, en had liever gewoon een rechtermuis functie oid gehad.
Als je in "options" -> "Operation" -> "Selection mode" kies voor de linkermuisknop, dan heb je met de rechter het gewone windows contextmenu.
Discovery Channel
Reg. datum: 27 juli 2001

hier ook een gebruiker sins de DOS tijdperk

TC is vor mij DE verkenner en gebruik het voor coperen
puur vanwege de 2 delen die je ziet en dan heel simpel voor bron/doel systeem :)

Ik gebruik het voornamelijk voor verplaatsen/copieren/in-uitpakken/edit en vooral de F3 knop :)

Asus P5AD2 Premium | P4 560 3.6Ghz | Sapphire X1950XTX | 3GB Kingston DDR2-533 |
4*74GB raptors @ raid10 | 4*200GB @ raid5 @ promise sx4 s150 | Stacker case

Reg. datum: 10 december 2003

quote:
Maverick schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:35:
bij je netwerklocaties staat nu een extra optie.
Ik moet zeggen dat ik hem ook geprobeerd heb na al het lof hier te lezen, maar het beviel me niet echt, hij's nogal traag, en had liever gewoon een rechtermuis functie oid gehad.

De rechtermuisknop ingedrukt houden geeft het normale contextmenu hoor.
Staat uiteraard ook in de help:
quote:
If the right mouse button is used to select files you can reach the right click menu by holding down the button a bit longer (about 1 second).

Henk007 wijzigde dit bericht 03-02-2006 22:56 (20%)

quote:
FFrenzy schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:17:
[...]

Als je in "options" -> "Operation" -> "Selection mode" kies voor de linkermuisknop, dan heb je met de rechter het gewone windows contextmenu.
quote:
Henk007 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:52:
[...]

De rechtermuisknop ingedrukt houden geeft het normale contextmenu hoor.
Staat uiteraard ook in de help:

[...]
ja, heren, ik heb het over het cdbranden in TC progje, niet over TC zelf ;)

Maverick wijzigde dit bericht 04-02-2006 02:09 (10%)

"Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt."

Reg. datum: 15 december 2000

Waar ik ook kijk, ook bij netwerk, er is niets bij gekomen. Is dit te beinvloeden???

Bing

Reg. datum: 15 december 2000

quote:
bing69 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 08:41:
Waar ik ook kijk, ook bij netwerk, er is niets bij gekomen. Is dit te beinvloeden???
Gevonden, tis makkelijk als je ook de lang. pack en doc download!!!

Bing

Reg. datum: 05 juni 2005

TC is voor mij echt al jaren onmisbaar _/-\o_

Ik heb wel een vraag: ik maak gebruik van gelockte tabs om snel naar veel gebruikte mappen te gaan, maar als ik dan in een andere tab in diezelfde directory terecht kom, wil ik dat TC de huidige tab sluit, en overschakelt naar de gelockte tab van de desbetreffende directory. Is dit mogelijk? Anders loopt het aantal tabs zo op.

Je moet er wel in geloven, anders werkt het niet 8)7

Reg. datum: 11 september 2001

quote:
Wwwillem schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:14:
Ik heb wel een vraag: ik maak gebruik van gelockte tabs om snel naar veel gebruikte mappen te gaan, maar als ik dan in een andere tab in diezelfde directory terecht kom, wil ik dat TC de huidige tab sluit, en overschakelt naar de gelockte tab van de desbetreffende directory. Is dit mogelijk? Anders loopt het aantal tabs zo op.
gewoon even dubbel klikken op de tab die je niet meer wilt hebben. dan verdwijnt de tab. Het is handiger de tab open te laten i.v.m. de geschiedenis van de tabbladen, dan kan je makkelijk terug en verder (als je de knoppen ik de button bar heb staan). als de tabs zoals jij wilt automatisch zou gaan verdwijnen, dan wordt het erg ingewikkeld voor de meeste gebruikers om het overzicht te houden in waar je mee bezig bent.
Reg. datum: 06 februari 2003

quote:
Wwwillem schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:14:maar als ik dan in een andere tab in diezelfde directory terecht kom, wil ik dat TC de huidige tab sluit, en overschakelt naar de gelockte tab van de desbetreffende directory.
Is mij nog niet gelukt, zou ik ook wel willen weten of dit kan. Denk het niet, misschien een leuk idee voor een feature-request.

Aapje

Ik hou van TC. Beter programma om te zoeken en in me mappen te kijken ken ik niet :7

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

Mr Majestic
Reg. datum: 09 juli 1999

Trouwens is het mogelijk dat als je een bestand download dat niet het Windows "save as" scherm wordt aangeroepen maar gewoon TC?

Dat lijkt me veel relaxter !

Powered by Google Wave :)
system specs
system specs back up

Did you mean: dataquest

quote:
DJSmiley schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 01:42:
Waarom er geen eerder topic is?
Omdat de huidige generatie 't een kutprogramma vind.... Alle stagaires die ik zie kennen alleen verkenner en hebben de dos-tijd nieteens meegemaakt.
Als "oudje" die met DOS is opgegroeid (win3.1 zoog en 95 bestond nog niet) is Norton net zo basic als DOS zelf, en dan is de overstap naar total commander geen punt.

Overigens is er ook een officiele Norton commander voor windows, maar die kon niet meer tippen aan Total Commander (Toen nog windows commander)
(late reactie, maar whatever :P)
Weet je nog dat ik anderhalve week bij je stage liep? Ik ken hem hoor, Total Commander. ;)

Linux kent Midnight Commander, een kloon van Norton Commander. Weet iemand of hier een grafische versie van bestaat? Ik vind Konqueror echt zwaar zuigen. :o

Reg. datum: 09 mei 2004

Ik heb de brandplugin ook al een tijdje geinstalleerd maar er is met iets vreemds opgevallen:
DVD branden gaat gewoon op de maximale snelheid (4x, ik heb een NEC 1300A, jullie vast wel bekend) maar een audio cd branden gaat echt tergend traag, ruim 15 min voor 500 MB, dat is
500 MB * 1024 = 512000 KB
512000 KB / 900 s = 568 KB/s = ongeveer 4 speed, terwijl de brander 16x kan?

Is het doel van elk spel het nabootsen van het leven, of was het andersom? - Loesje

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

Zeg TS, doe het dan goed en pas de kleuren aan naar de oude trouwe NC.exe :)

Waar blijft de functie F9? Information Panel.

Het is 's-nachts kouder dan buiten

You talking to me?

Versie 6.54 is nu ook officieel uit :)

Zwaar relaxed proggie, gebruik het al vanaf versie 2.11 onder Windows 3.11 :o
Dit is één van de weinige programma's die ik legaal heb gekocht, het is het geld gewoon waard.

Is cynisch.

Iemand een goede plugin om ID3 tags van mp3's/ogg's te editten? Zou namelijk erg fijn zijn als dat ook in TC zou kunnen. Heb al gezocht maar eigenlijk niks gevonden :(

Blog - Flickr - Twitter - Dovie'andi se tovya sagain

Misschien een hele stomme vraag maar ik heb deze geinstaleerd maar waar kan ik die functie ergens vinden?
Heb heel TC een aantal keer afgelopen en als ik zoek op diverse plaatsen kom ik wel tegen wat je allemaal kan met de plugin maar niet waar je hem kan vinden.
Hij staat netjes bij de "FileSystemPlugins" en ik heb een legale versie 6.54.

Ik zal wel weer ergens overheen kijken en meestal ligt het zo voor de hand dat ik te ver zoek 8)7

theBandit wijzigde dit bericht 05-02-2006 18:35 (3%)

"Jou no mess with the lo Wang"

quote:
theBandit schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:25:
Misschien een hele stomme vraag maar ik heb deze geinstaleerd maar waar kan ik die functie ergens vinden?
Heb heel TC een aantal keer afgelopen en als ik zoek op diverse plaatsen kom ik wel tegen wat je allemaal kan met de plugin maar niet waar je hem kan vinden.
Hij staat netjes bij de "FileSystemPlugins" en ik heb een legale versie 6.54.

Ik zal wel weer ergens overheen kijken en meestal ligt het zo voor de hand dat ik te ver zoek 8)7
Ga in een van de panels naar de netwerkomgeving, dan staat daar een extra optie "CD/DVD Burner". Dubbelklik die, en je zit in de branderplugin.
Reg. datum: 09 mei 2004

@hierboven:
Bij Netwerkomgeving :)

Is het doel van elk spel het nabootsen van het leven, of was het andersom? - Loesje

quote:
FFrenzy schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:42:
[...]

Ga in een van de panels naar de netwerkomgeving, dan staat daar een extra optie "CD/DVD Burner". Dubbelklik die, en je zit in de branderplugin.

Ahhh kijk dank je.
netwerk-->cd/dvd's branden.... :? ... ach ja weer wat geleerd
Daar zoeken waar je het niet verwacht :D
_/-\o_

"Jou no mess with the lo Wang"

quote:
theBandit schreef op zondag 05 februari 2006 @ 23:00:
[...]

Ahhh kijk dank je.
netwerk-->cd/dvd's branden.... :? ... ach ja weer wat geleerd
Daar zoeken waar je het niet verwacht :D
_/-\o_
Da's waar alle Filesystem plugins komen te staan, voor zover ik weet !
* Tetragrammaton

Ik breid je topictitel toch nog even wat uit :)

Total Commander > [Total Commander] Ervaringen en tips *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Reg. datum: 06 juli 2001

Het is onvoorstelbaar, ik heb al Windows Commander (nu dan Total Commander) vanaf versie 4.0, ooit eens op een diskette gekocht. Maar nooit geweten dan er plugins voor waren. Vooral dat brand plugin is fantastisch!

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

No Worries!

quote:
Erkens schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 23:59:
[...]

true, met "installeren" bedoel ik ook mijn installatie directory kopieeren, ik heb mijn ini file namelijk gewoon in de install dir staan zodat ik netjes al mijn plugins en settings heb :)

ik ben ook een tc gebruiker, maar nog niet zo hardcore als sommige van jullie.
Maar nu ik dit heb gelezen ga ik dat zeker worden :)

I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!" H. Simpson

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: