Gathering of Tweakers

Quicksearch
The Power Within
Reg. datum: 15 augustus 2003

Paypal kan je registreren zonder credit card. :)

Toch zit er weinig verschil tussen de Voodoo 5 en de Geforce. Op zich logisch natuurlijk, maar het is niet zo een eerlijke vergelijking met glide.

Laat wel zien dat glide redelijk superieur is :)
Gold Squadron Reporting In!

ik zie het verschil wel goed 16Bit Glide still beats 32 Bit OpenGL lol kijk eens naar die lucht, en hoe donker en kleur lozer OpenGL is ten opzichte dat van de Voodoo5 ;)

Zo net Descent3 1.5Beta gedaan op me Voodoo5 5500 PCI die ooit van jou was hehe :D dat kaartje doetDescent3 op 1024 x 768 x 16 in Glide met FSAA x2 vlekkeloos FSAA x4 trekt hij net wel maar in vette battles wordt het een beetje te gortig hehe, maare in Unreal trekt hij 37 frames per sec met FSAA x4 op 1024 x 768 x16 in Glide :D blijft mooi hoor 16 Bit glide in die games heerlijk, het gevoel van de oude tijd met 3dfx FSAA that just gives the extra touch :9

Gold Leader wijzigde dit bericht 25-04-2006 18:02 (11%)

Dual P3/EB 1Ghz, ABiT VP6, 4x 256MB PC-133 Micron, ATi 9800 Pro 256MB DDR2,V5 5500 PCI, Dual OpteronDP 285 E6, 4x 1GB PC3200 ECC Reg. Kingston, ASUS K8N DL, XFX 9800 GX2 XXX, Dual OpteronDP 248 CG, MS-9130, 2x 1GB PC3200 ECC Reg. Kingston, HD 3850 AGP.

Hej , vraagje , ik probeer mijn voodoo rush 6mb weer eens aan de gang te krijgen onder windows xp , heb echt al veel drivers geprobeerd , maar het lukt me niet :X . Geen enkele driver lijkt te werken.

Iemand enig idee welke driver g oed werk onder windows XP , win2000 mag eventueel ook :)

velen malen dank .

Acties: [view][quote]

Door: Thandor Moderator OH/CSL
Ik heb in het verleden eens een Voodoo Rush geïnstalleerd onder het NT5 kernel. Drivers daarvoor had ik hier vandaan.

Support voor de Voodoo Rush is ver te zoeken. Het is niet zo'n populaire kaart en er zijn weinig mensen die een Voodoo Rush 24/7 in een Win2K/XP machine willen draaien. Naast dat is de kaart hardware matig ook niet altijd compatible. Ik heb verschillende Voodoo Rush kaarten geprobeerd in nieuwere PC's maar zonder succes. Oudere PC's (5de generatie PC's) hebben er over het algemeen geen problemen mee :)

T.net Profiel | http://thandor.net Rev.5 !
Stuur 'n DM aj 't niet met mien eens ben!

quote:
Thandor schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 20:01:
Ik heb in het verleden eens een Voodoo Rush geïnstalleerd onder het NT5 kernel. Drivers daarvoor had ik hier vandaan.

Support voor de Voodoo Rush is ver te zoeken. Het is niet zo'n populaire kaart en er zijn weinig mensen die een Voodoo Rush 24/7 in een Win2K/XP machine willen draaien. Naast dat is de kaart hardware matig ook niet altijd compatible. Ik heb verschillende Voodoo Rush kaarten geprobeerd in nieuwere PC's maar zonder succes. Oudere PC's (5de generatie PC's) hebben er over het algemeen geen problemen mee :)
he dankje , die drivers had ik zelf ook al gevonden ja , maar die werken niet erg lekker . Het is in een pentium 2 350 mhz , dus al een wat oudere pc , krijg het gewoon niet goed aan de praat. nouja , we prutsen verder :)

Ik weet niet zo goed of het onder handel valt, maar ik heb een werkende oude voodoo 2/12MB pci kaart met SLI connector en zo'n vga doorlus kabel die ik gratis aan biedt, mits hij gehaald wordt in Delft, Groningen of Ootmarsum (Twente). Voorkeur is Delft.
Op mijn advertentie wordt niet gereageerd en ik vind het zonde om iets weg te gooien waar nog liefhebbers voor zijn.

Omdat ik hem gratis aanbied gok ik maar even dat het niet onder handel valt en zet ik hem hier neer.
Voor de modjes: Als je besluit dit bericht weg te editen, mail me dan even, dan flikker ik de kaart in de vuilnisbak. Dit is namelijk de laatste poging die ik wil doen om er iemand blij mee te maken. Er reageert niemand op mijn advertenties behalve mensen die de kaart niet willen maar het wel zonde vinden als ik hem weg knikker.

edit: Kaart is weggegooid ivm gebrek aan belangstelling :/

VROEM! wijzigde dit bericht 06-05-2006 20:12 (8%)

ieeeepppppp :P

ik heb een voodoo banshee met 16mb, deze wil in een pctje gebruiken voor stepmania via
de tv, hier dus het probleem welke drivers moet ik hier voor nemen. Via de tvout faq kon
ik het niet vinden en in de grote 3dfx topics ook niet. Ik kon ook geen drivers opsporen
voor winxp in de 3dfx topics.
Wie kan mij hier op het goede spoor zetten of weet een howto ofzo.

The Power Within

Banshee drivers moeten nog wel goed te vinden zijn, bekijk www.3dfxzone.it eens. :)

quote:
VROEM! schreef op donderdag 27 april 2006 @ 22:46:
Ik weet niet zo goed of het onder handel valt, maar ik heb een werkende oude voodoo 2/12MB pci kaart met SLI connector en zo'n vga doorlus kabel die ik gratis aan biedt, mits hij gehaald wordt in Delft, Groningen of Ootmarsum (Twente). Voorkeur is Delft.
Op mijn advertentie wordt niet gereageerd en ik vind het zonde om iets weg te gooien waar nog liefhebbers voor zijn.

Omdat ik hem gratis aanbied gok ik maar even dat het niet onder handel valt en zet ik hem hier neer.
Voor de modjes: Als je besluit dit bericht weg te editen, mail me dan even, dan flikker ik de kaart in de vuilnisbak. Dit is namelijk de laatste poging die ik wil doen om er iemand blij mee te maken. Er reageert niemand op mijn advertenties behalve mensen die de kaart niet willen maar het wel zonde vinden als ik hem weg knikker.

edit: Kaart is weggegooid ivm gebrek aan belangstelling :/

Sjooooooooooooo een voodoo kaart weg gooien :X dies gek, die kan je makkelijk verkopen man op ebay ooit, zelfs kapotte kaarten verkopen zelfs best oke.

maargoed jou keuze natuurlijk ;)

Gold Leader wijzigde dit bericht 21-05-2006 05:34 (4%)

Dual P3/EB 1Ghz, ABiT VP6, 4x 256MB PC-133 Micron, ATi 9800 Pro 256MB DDR2,V5 5500 PCI, Dual OpteronDP 285 E6, 4x 1GB PC3200 ECC Reg. Kingston, ASUS K8N DL, XFX 9800 GX2 XXX, Dual OpteronDP 248 CG, MS-9130, 2x 1GB PC3200 ECC Reg. Kingston, HD 3850 AGP.

Aaah, the good ol' days.

Helaas nog niet eerder in dit topic geweest, maar eeuh ... ik weet dat er vroeger drivers waren om je 3Dfx v2 als 2D kaart te gebruiken onder W2k. Volgens mij heb ik die zooi hier zelfs nog ergens op een HDD staan. Straks eens eventjes gaan zoeken en gaan installeren op mijn Voodoo2

System Specs. Proud owner of a Dell 2405FPW 2407WFPb

je kan ook hier de nieuwste voor 2K en XP pakken ;)
http://www.3dfxzone.it/dir/news/3dfx/fv2_4.0_xp_ge/index.htm

3dfx Shall always live on here O+

Jah oke, maar zoals ik al zei ... de drivers die ik dus ergens moet hebben is om een 3D only kaart te gebruiken voor 2D (zoals je gewone windows desktop). Dat gaat normaliter niet met een VooDoo2 kaart waardoor je dus aangewezen zou zijn op een normale videokaart via een pass-through kabel.

Voodoo2 wordt alleen toegepast in 3D apps, het heeft niks te maken met 2D dat doet je master kaart .

Voodoo Rush, Voodoo Banshee, Voodoo3 , Voodoo4, Voodoo5 en Specter 1000 zijn de enige 3dfx kaarten die 2D als 3D kunnen, oke de Specter 1000 aka Rampage zijn er niet veel van infeite de opvolger van de Voodoo5 serie.

een Voodoo2 3D add on zegt al genoeg toch ;)

Gold Leader wijzigde dit bericht 21-05-2006 13:58 (7%)

quote:
Obi-Wan Kenobi schreef op zondag 21 mei 2006 @ 13:57:
Voodoo2 wordt alleen toegepast in 3D apps, het heeft niks te maken met 2D dat doet je master kaart .

Voodoo Rush, Voodoo Banshee, Voodoo3 , Voodoo4, Voodoo5 en Specter 1000 zijn de enige 3dfx kaarten die 2D als 3D kunnen, oke de Specter 1000 aka Rampage zijn er niet veel van infeite de opvolger van de Voodoo5 serie.

een Voodoo2 3D add on zegt al genoeg toch ;)

En ik zeg je dus dat het wel kan, je VooDoo2 gebruiken voor normale desktop weergave.

Check de driver onderaan mijn post waardoor je hem kunt gebruiken als 2e vga kaart om een 2e scherm aan te sluiten. Als primair display adapter zou blijkbaar niet werken volgens de readme file.

Deze is voor W2K, maar wellicht dat de driver ook onder XP werkt :?

driver linkje
Readme

Ik heb ze iig destijds geprobeerd op mijn Creative VooDoo2 en het werkte, al was het nog een beetje buggie due to beta-status van de driver itself :)

JaJoah wijzigde dit bericht 16-08-2006 09:31 (49%)
Reden: linkjes naar afbeeldingen gefix0red

Obi-Wan Kenobi, PurePwnage aanhanger :P , wat is nou de nieuwste/recentste game die je ooit op een van je Voodoo's hebt gespeeld?
Ik weet nog goed dat een maat van me nog Deus Ex uit had gespeeld op een Pentium2 400mhz + Voodoo3. Deus Ex 2 maakt gebruik van pixel shaders, dus dat zie ik een Voodoo niet trekken. Ik ben nu bezig met Oni uit te spelen, maar das gewoon op mn 7800GS. Ik vraag me af of ik die ook met mn Voodoo kan draaien.

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

@ JaJoah
ik als 3dfx Collector en 3dfx gebruiker zeg dat het niet kan dus blaat niet. 8)7 als het kan laat maar een de feiten zien dan he :O
Modbreak:
Gisteravond was je zat, was je dat om 16u55 ook al? :X

1) ongeacht of je gelijk hebt of niet, de manier waarop je hier post is echt beneden peil
2) je hebt sowieso ongelijk, zie o.a. http://www.realtimesoft.com/multimon/articles/voodoo2/

@ XanderDrake :)

het nieuwste game wat ik ooit heb geprobeerd op me Voodoo5 6000 was Half Life2 op 1600 x 1200 x32 op High settings dat verliep allemaal netjes.
met AmigaMerlin 3.1 R11 onder Win2K Pro +SP4 :)

en ja ik gebruik meer me 3dfx kaarten voor 3dfx games en me Leadtek GeForce 6800 AGP 128MB en Sapphire Radeon X1900 XTX PCI-E 512MB for the newer stuff ;)

maar als je echt iets leuks wil testen dan zou ik zeggen Flight Simulator 2004 raad ik echt een 5500 of het liefst een 6000 aan, Half life2 natuurlijk, UT 2004, Doom3, Doom3 RoE, C&C Generals + ZH. En GTA III, Vice City en San Andrea's verlopen ook allemaal feiloos :)

Oni is een Glide game dus moet vlekkeloos gaan hoor, zelfs op een Velocity 200 AGP ging het prima op 1024 x 768 x 16 in Glide O+

Question:

What system do I need to play Oni?

Answer:

You can play Oni on a PC, a PlayStation2 or a Mac.
PC System Requirements:
• Windows 98/ME (with Service Pack 3 or higher)/2000.
• 266 MHz Pentium III processor or higher.
• 64MB of RAM.
• 800MB free hard disk space.
• Hardware accelerated 3D graphics card (OpenGL compatible).
• Video Modes Supported: Voodoo 2+, TNT2+, Rage Pro+, Intel i890.
• Supported graphics: 3DFX Voodoo 2, ATI Rage Pro, ATI Rage 128.
• Only OpenGL, Glide and Software Rendering supported on WindowsNT.
Mac OS System Requirements:
• System 8 or higher.
• 300MHz PowerPC or higher.
• 64MB of RAM.
• 800MB free hard disk space.
• Supported graphics, 3DFX Voodoo 2, ATI Rage Pro, ATI Rage 128 (All G4 based Macs, some non-beige G3 Macs) and CD-ROM.

hier de source :)
http://www.bungie.net/Gam...ubsection=FAQs&page=1

veel plezier :)

3dfx PC accelerators.
So powerful, it's kind of redicilous

dion_b wijzigde dit bericht 21-05-2006 22:01 (97%)

quote:
Obi-Wan Kenobi schreef op zondag 21 mei 2006 @ 16:55:
@ JaJoah
ik als 3dfx Collector en 3dfx gebruiker zeg dat het niet kan dus blaat niet. 8)7 als het kan laat maar een de feiten zien dan he :O
Doe eens niet zo uit de hoogte vent http://images.fok.nl/s/we.gif

Waarom probeer je die driver niet eens ipv het zomaar weg te wuiven alleen maar omdat JIJ blijkbaar nog nooit hierover gehoord hebt want dat zegt natuurlijk niets.

Wanneer ik hier een testrig zou opstellen met die driver zou je het waarschijnlijk toch niet geloven en me beschuldigen van photoshoppen van de screens of whatever.

Maar goed, je doet maar ... ik wilde iets met jullie delen ... maar blijkbaar is dat niet mogelijk zonder meteen neergesabeld te worden door "Mr Know-it-All" alszijnde iemand die maar wat dom zit te zwetsen :(

Voor iemand met zo'n nick komt je niet echt "enlightened" op me over. Heb je uberhaupt wel gekeken naar de driver die ik gehost heb ?

EDIT: Hij is bv. ook HIER te vinden.

En anders kijk je eens HIER en leest de post van ene phobo!!!!!! Zeker allemaal geblaat 8)7 ???? Er staat notabene dat die driver (destijds) bij 3Dfx.com te downloaden was.

Om het je helemaal makkelijk te maken heb ik de post waar het om gaat eventjes hieronder gequote:

quote:
phobo 2002-04-01 07:39

--------------------------------------------------------------------------------
I tried submitting my entry into the database but got a 500 (internal server error), so your asp script is probably having some sort of database communication problem:

Please add:

Submitted by phobo (contact me by posting on forums at www.up.org.nz) on Apr 1, 2002
Win2000, 2 monitors, 2 video cards
Genuine Intel Pentium III 500,
256 MB SDRAM SDRAM, 14 GB HDD etc.

Monitors:
(For TNT): Viewsonic E70
(For 3dfx): Hansol 710A

Make sure you put the refresh rate on both monitors to the same setting otherise a small amount of visual interference occurs.

Card 1:
AGP, Nvidia Riva TNT2 M64 chipset
Standard drivers used (whatever is installed/detected by default within W2k)
Card 2:
PCI, 3dfx Voodoo2 chipset
You must use the v2-w2k-1.00.00-beta.zip driver so that your 3dfx Voodoo2 is used as a 2d standalone card, not a 3d Accelerator. Available on realtimesoft.com and up.org.nz and 3dfx.com.

Colours are slightly washed out, despite monitor and software tampering, so swapped for another monitor in the office to resolve this issue. The driver means you are limited to 1024x768 if you want 65535 colours.(recommended)

JaJoah wijzigde dit bericht 21-05-2006 18:51 (148%)

quote:
het nieuwste game wat ik ooit heb geprobeerd op me Voodoo5 6000 was Half Life2 op 1600 x 1200 x32 op High settings dat verliep allemaal netjes.
met AmigaMerlin 3.1 R11 onder Win2K Pro +SP4 :)
Woohaa! Laat ie dan ook alles zien, of zijn er een aantal effecten die de Voodoo niet kan renderen? Maakt HalfLife2 geen gebruik van T&L ?
quote:
maar als je echt iets leuks wil testen dan zou ik zeggen Flight Simulator 2004 raad ik echt een 5500 of het liefst een 6000 aan, Half life2 natuurlijk, UT 2004, Doom3, Doom3 RoE, C&C Generals + ZH. En GTA III, Vice City en San Andrea's verlopen ook allemaal feiloos :)
Dan zouden Quake4 en ET: Quake Wars ook moeten werken neem ik aan :) Gaaf hoor!
quote:
Oni is een Glide game dus moet vlekkeloos gaan hoor, zelfs op een Velocity 200 AGP ging het prima op 1024 x 768 x 16 in Glide O+
Yeah na 1 seconde zoeken vond ik ook, in de readme, dat Oni gewoon kon draaien op Glide.
De meeste games die toendertijd uitkwamen ondersteunen Glide nog prima!
quote:
3dfx PC accelerators.
So powerful, it's kind of redicilous
Copy That 8)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

T&L wordt softwarematig door me CPU gerenderd maar die 6000 kan geen T&L geen 1 voodoo kan T&L, de Rampage was de enige die dat kon met behulp van een Sage T&L Chip en idd een Voodoo2 en Voodoo3 met apparte T&L Chips, alleen die kaarten waren niet echt voor games bedoeld.

de Voodoo5 6000 heeft power genoeg voor HalfLife 2 hehe dat ding is echt beestig.
Geen id over Quake4, ben er al een tijdje mee aan de slag geweest met me Voodoo5 6000, alleen met de Doom3 MesaFX Opengl32.dll lukte het niet en met de normale MesaFX OpenGL32.dll ook niet, er moet een bepaalde regel verandered en toegevoegd worden in de Doom3 MesaFX OpenGL32.dll maar wat dat is is boven mijn petje, aangezien programeren niet me vak is, dat laat is wel aan ps47, dborca en Zeckensack over :)

Jedi Knight Jedi Academy zag er spectaculair uit op de Voodoo5 6000 :) hier me laatste ervaringen daarmee:

Reso 1600 x 1200 x32 Max settings:

http://www.3dfx.ch/gallery/d/13463-1/V6K_test_Jedi_Academy_a.jpg http://www.3dfx.ch/gallery/d/13460-1/V6K_Jedi_Academy_Saber_swing.jpg http://www.3dfx.ch/gallery/d/6718-2/DSC00854.jpg

het blijft een zeer indrukwekkend ontwerp.

Dat spel is zo cool vooral in Multiplayer met 2 Lightsabres :9

@ Jajoah
Je mag het wel wat aardiger uitleggen ipv van met helse kwaadheid ooit, dat wordt niet geaccepteerd en komt bedreigend over :( .

Whatever jij je zin, maak dan maar wat mooie screenshots en een foto van een monitor bevestigt aan de voodoo 2 (dat je de kabel ziet lopen) doet dat maar es }:O Moo

Modbreak:
Obi, jij bent out of order geweest, jij hebt uit de hoogte lopen blaten dat iets onmogelijk was (terwijl uitgerekend jij had kunnen en mogen weten dat het wel kon) en dan vind jij het raar dat iemand de noodzaak voelt om even zeer duidelijk te onderbouwen waarom je ongelijk had...

Doe eens ff normaal :/

dion_b wijzigde dit bericht 21-05-2006 22:04 (127%)

quote:
Obi-Wan Kenobi schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:18:

...

@ Jajoah
Je mag het wel wat aardiger uitleggen ipv van met helse kwaadheid ooit, dat wordt niet geaccepteerd en komt bedreigend over :( .

Whatever jij je zin, maak dan maar wat mooie screenshots en een foto van een monitor bevestigt aan de voodoo 2 (dat je de kabel ziet lopen) doet dat maar es }:O Moo

Ja sorry hoor, maar wie begint er hier? Jij weerlegt mijn uitspraak zonder ook maar enige vorm van (relevante) argumentatie. Alleen de uitspraak:

quote:
@ JaJoah
ik als 3dfx Collector en 3dfx gebruiker zeg dat het niet kan dus blaat niet. 8)7 ...

en daar moet ik het dan mee doen :{ .

Natuurlijk, de Voodoo2 is een add-on 3D kaart ... maar dit wil nog niet zeggen dat hij niet (met de nodige tweaks en/of drivers) in staat is een andere taak uit te voeren. Ik meen me iets te herinneren dat een tijdje (lees: paar jaar) geleden er mensen waren die een nVidia chip voor andere (rekenkundige) doeleinden gebruikt hadden.

En laat ik dat nu net proberen uit te leggen. De drivers waarna ik verwijs zijn heel erg beta, en zijn zeer zeker niet super-stabiel. Je bent gebonden aan bepaalde restricties (kaart kan bv. alleen als secundaire kaart + monitor werken), maar je hebt iig geen doorlus kabel nodig om een bureaublad uit dat ding te persen.

Ik ben benieuwd of je uberhaupt hebt gekeken naar de linkjes die in mijn vorige post staan (eerlijk zeggen :{ ) want dat had je gezien dat ik niet de enige ben die claimt dat hij dit gedaan heeft.

Als ik het goed begrijp ben je een van de (zoniet DE) grootste 3Dfx fanboys hier op GoT, maar weet je ... het zou wel eens kunnen zijn dat iemand iets weet dat jij niet weet. Niemand kan alles weten :P

Maar goed, als jou dat vrolijk maakt dan wil ik best wel eens mijn P2 uit de mottenballen halen en die drivers erop zetten (als het goed is staat er zowiezo nog W2K op). Ik ben zelfs bereidt om met de complete 'rig' naar jou toe te komen zodat je met je eigen ogen kunt zien dat ik niet uit mijn nek zit te lullen 8)

Je mag me spammen op mijn email (zie mijn profiel) indien je intresse hebt.

EDIT:

Ik heb het topic gevonden hier op GoT waar ikzelf voor het eerst geattendeerd werd op deze feature: Wallie in "Wat voor add-on kaart is dit?

JaJoah wijzigde dit bericht 21-05-2006 21:48 (7%)

ik begin niks , just made a point that is all ;) ik ben geen vage aap die mensen spammed, maare ik heb ook mijn meningen over dingen net als jij die heb.

met het 3dfx gebeuren ben ik namelijk al heel lang bezig, dit is namelijk niks nieuws, het beeld wordt met behulp van die driver gestuurd via je master 2D 3D kaart naar de Voodoo2 op een of ander manier, maar deze functie werkt alleen maar onder Win2K pro en kan niet een hogere reso hebben dan 1024 x 768 x16, maar daarin tegendeel ziet het er een beetje blury uit ;) Ik zou zeggen gebruik die Voodoo2 maar lekker voor 3D waar die eigenlijk voor bedoeld is en je Master 2D 3D voor de 2D :)

maar idd ik vergisde me ergens, heb effen aan Hank semenec gePMed de God van 3dfx zelf ;) die weet echt alles wat over 3dfx betrefd qua techniek enzo en vage ontwerpen.

Gold Leader wijzigde dit bericht 21-05-2006 23:41 (107%)

The Power Within

Best interessant. Kan me wel voorstellen dat zoiets moet werken. Ben alleen benieuwd hoe zoiets gerendered wordt dan.. in een 3d omgeving ofzo?

er wordt niks gerendered, de driver is alleen geoptimalliseerd voor 2D , 3D staat inwezen uitgeschakeld.

Acties: [view][quote]

Door: dion_b Moderator PMG/VB/OH
Obi, je laatste paar posts zijn totaal walgelijk :o

De manier waarop je post zou als je gelijk had a gruwelijk betweterig en irritant zijn, maar dat je zo loopt te blaten als je ongelijk hebt - en niet eens de moeite doet om na te gaan of je gelijk hebt of niet en zo ja hoe dan, dat is echt te zot voor woorden.

Standalone gebruik van de Voodoo II is met betadrivers voor Win2K te doen (ook onder XP), kwaliteit is ranzig, maar dat komt niet door iets dat "doorgestuurd" zou worden door een evt andere kaart maar gewoon omdat de Voodoo II hier niet goed in is. De beperkingen zijn dan ook verder gewoon de beperkingen van de Voodoo II iha (1024x768@16b zou ergens een belletje moten doen rinkelen...)

Overigens zijn linuxgebruikers een stuk beter voorzien. Zij moeten net zo goed met de hardwarematige beperkingen leven, maar de voodoo driver is een stuk volwassener dan die 2000 beta onding en kan zonder artefacten prima werken vanaf XFree 4.0 en XOrg 1.0. Bovendien werkt voodoo ook met de Voodoo I

Knoflookworst + LANparty = overtreding Genève Protocol (gas...)

Dan bespreek ik het gewoon ergens anders, lijkt me effe een betere oplossing want elkaar uitschelden heeft namelijk geen zin

maar uitraard was ik idd wat aan de vage kant tekeer gegaan, ik zal er op letten voor de volgende keer.

Mijn excuses voor de moeilijkheden.

Gold Leader wijzigde dit bericht 22-05-2006 12:24 (255%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws