Als je bekend bent in Linux kun je Gentoo pakken, alles compileren kan je een snelheidswinst opleveren. Alleen op een P233...
Gaat flink wat tijd in zitten denk ik, tenzij je kunt cross-compilen met een snellere machine. Gentoo heeft zelfs getweakte gaming kernels als ik me niet vergis. Maargoed ik ben op dit moment wel een beetje Gentoo fan moet ik zeggen aangezien mijn eigen systeem hier ook op loopt 
Ook kun je als je bekend bent met Linux maar niet lang wilt wachten Debian of SlackWare of Damn Small Linux pakken.
Minder bekend met Linux, hmm... iets anders? Makkelijkere distro's als Fedora Core, SuSe, Mandriva en (K)Ubuntu. Alleen wordt dat wel heel erg heavy voor een 233MHz. Misschien is Xubuntu wat, dat draait XFCE, iets lichter dan KDE/GNOME.
Of kom gewoon even hier langs.
Woh, we lullen over het gebruiken van Linux in V&B
Ook kun je als je bekend bent met Linux maar niet lang wilt wachten Debian of SlackWare of Damn Small Linux pakken.
Minder bekend met Linux, hmm... iets anders? Makkelijkere distro's als Fedora Core, SuSe, Mandriva en (K)Ubuntu. Alleen wordt dat wel heel erg heavy voor een 233MHz. Misschien is Xubuntu wat, dat draait XFCE, iets lichter dan KDE/GNOME.
Of kom gewoon even hier langs.
Woh, we lullen over het gebruiken van Linux in V&B
Ultraman wijzigde dit bericht 05-03-2006 01:43 (18%)
Aan alcoholhoudenden worden geen minderjarigen verstrekt.