Met vijf lenzen en twee body's van Minolta was het verrekte lang wachten op een dslr. Komt 'ie eindelijk, is de 7d niet goedkoop (1699 meen ik) Dus weer wachten. Drie maanden geleden duizend euro over de toonbank geschoven voor een 7d met lens en 1gb kaartje.
Prachtig apparaat, al meer dan 1000 foto's geschoten (en er genoeg gedelete) en er dingen mee gedaan die ik niet voor mogelijk hield. Heerlijk, hij staat toevallig naast me op de PC.
Het nieuws komt initieel hard aan. Echter, ik lees dat de mount blijft bestaan en Sony er mee verder gaat. Always look on the bright side, zoals ze 33 na christus al zongen, vertel ik mezelf maar. (Hopelijk gooien mensen nog wat ontbrekende lenzen op de markt als paniekreactie.)
Laten we hopen dat Sony de ex-KMers in ere houdt,(accesoires, firm/soft-ware-updates etc) iig, voorlopig heb ik een goede camera die nog jaren meegaat en tegen die tijd kan ik wel leven met een Sony sticker op een Minolta camera.
Net nog gelezen dat Fsecure wat "foutjes" in zijn eigen software heeft. Mijn avond kan niet meer stuk. What next, VW introduceert nu al een vervanger van de nieuwe passat?

Sony A850,Dynax 7D, Sigma 14mm2.8 ASF, Sony 28-75/2.8, Sigma 105mm Macro 2.8, Sigma 150/500, Minolta 200mmAPO/2.8 , HVL f56 en nog wat kitzooi