Hoofdcategorieën
Topicacties

[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 05 december 2004

Is er toevallig een of andere extensie waardoor ik de transparantie van firefox lager kan zetten? Zo dat hij een beetje doorzichtig is. Je kan dit ook met msn messenger dmv de msgplus plugin. Waarom ik dit vraag ik ben een pvp'er met world of warcraft en je moet soms erg lang wachten dus dan kan ik ondertussen surfen en wow in de gaten houden :p

No one's neighbour!
Reg. datum: 06 februari 2001

hmmm met de laatste versie loopt FF bij een aantal websites vast... (met opera, ff geprobeerd maar weer eraf gegooid ;) lopen die websites wel)

Iemand daar ook last van?
Pure anandamine!
Reg. datum: 24 februari 2001

quote:
Rev! schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:08:
voor bij wie ff veel geheugen gebruikt, daar had ik ook last van. Na een tijdje zat het op 400mb ofzo en werd alles megatraag. Ik heb toen FF verwijdert, alle bestanden met de naam Firefox verwijdert en alle sleutels in het register met de naam firefox verwijdert. Toen FF weer opnieuw geinstalleerd... en het geheugen gebruik komt nu niet boven de 100 uit...
* anandus keek net naar z'n geheugengebruik.

FF gebruikt 159Mb geheugen en 151Mb VM.

Met (moest even tellen :P) 74 tabs open :)

Rosa sat so King could walk, King walked so Obama could run.

:')
Reg. datum: 27 februari 2002

ik wordt hier ffs helemaal gek van dat tyfus firefox. Elke url die ik intik doet ie niet, hij gaat wel laden, maar hij doet gewoon helemaal niks. Pagina blijft gewoon wit. :r :r
Als ik dan IE opstart doet alles het gewoon, elke pagina laadt gewoon snel, maar in firefox komt er niks, niks niks niks :r |:(
Hoe los ik dit op?

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Pure anandamine!

quote:
Repeat schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:18:
ik wordt hier ffs helemaal gek van dat tyfus firefox. Elke url die ik intik doet ie niet, hij gaat wel laden, maar hij doet gewoon helemaal niks. Pagina blijft gewoon wit. :r :r
Als ik dan IE opstart doet alles het gewoon, elke pagina laadt gewoon snel, maar in firefox komt er niks, niks niks niks :r |:(
Hoe los ik dit op?

Krijg je iets van een foutmelding ofzo?
Misschien connection-settings?

niks geen foutmelding, hij blijft gewoon eeuwig laden zonder dat er iets gebeurt. Connection settings, tja gewoon direct connection to internet etc, verder valt er niet zoveel in te stellen...

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

No one's neighbour!

zou iemand hier eens willen kijken: http://games.fok.nl/news.php?newsid=9161 ?

Een van de websites waardoor FF vast loopt (not responding melding), meer mensen die dat hebben??
Stik er maar in!

quote:
Magic666 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:30:
zou iemand hier eens willen kijken: http://games.fok.nl/news.php?newsid=9161 ?

Een van de websites waardoor FF vast loopt (not responding melding), meer mensen die dat hebben??
Nope. Bij mij crasht wel altijd FF bij YourFileHost.com. Illegale plugin gevonden zegt ie dan :?

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

No one's neighbour!

damn..... dus toch iets mis met mijn FF dan...
misschien dat een nieuw profiel helpt?
Ik ben erg fan van Firefox, maar heb uit nieuwsgierigheid gisteren toch even de laatste versie van Opera geinstalleerd.
Het viel me op dat Firefox bijna 2 keer zoveel geheugen in beslag neemt, als ik alleen GoT open heb neemt Firefox zo'n 55 mb in beslag, terwijl dit bij Opera 25 mb is, zelfs als ik er ook nog eens IRC aan heb staan naast GoT.

Stik er maar in!

quote:
TangLeFuzZ schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:03:
Ik ben erg fan van Firefox, maar heb uit nieuwsgierigheid gisteren toch even de laatste versie van Opera geinstalleerd.
Het viel me op dat Firefox bijna 2 keer zoveel geheugen in beslag neemt, als ik alleen GoT open heb neemt Firefox zo'n 55 mb in beslag, terwijl dit bij Opera 25 mb is, zelfs als ik er ook nog eens IRC aan heb staan naast GoT.
Hier neemt FireFox nog wel meer in beslag. Iets rond de 80 atm. Imho start FireFox nog veels te langzaam op. IE en Opera starten veel sneller op maar ik vind zelf FireFox fijner werken dan Opera. Maar toch hopen dat ze dat nog gaan fixen.

Who is General Failure and why is he reading my hard disk? - || - http://www.gamergun.nl/

Kuru Kuru Kururin
Reg. datum: 22 augustus 2000

Nu ik over ben gestapt naar OS X heb ik ook op deze machine Firefox geinstalleerd echter na het aanloggen op GoT (bovenin via snel aanmelden) kan ik niet meer "grafisch" in GoT, alle sites werken naar behoren. Uitloggen maakt niets uit. Met andere browsers geen probleem.

OS X 10.4.5
Firefox 1.5.0.1

http://home.wanadoo.nl/richarddekeijzer/firefoxproblem.jpg

Waar kan ik dit probleem zoeken?

Rediscover the web!
Reg. datum: 16 oktober 2003

quote:
Richard schreef op maandag 20 februari 2006 @ 07:07:
Nu ik over ben gestapt naar OS X heb ik ook op deze machine Firefox geinstalleerd echter na het aanloggen op GoT (bovenin via snel aanmelden) kan ik niet meer "grafisch" in GoT, alle sites werken naar behoren. Uitloggen maakt niets uit. Met andere browsers geen probleem.

OS X 10.4.5
Firefox 1.5.0.1

[afbeelding]

Waar kan ik dit probleem zoeken?
Kijk eens bij Beeld > Paginastijl (View > Page Style). Daar moet je gewoon Standaard Style geselecteerd hebben. Ik dacht dat Firefox dat niet onthield, maar de geen stijl optie geeft precies hetzelfde resultaat als bij jou.

Ready 4 WotLK

Beste firefox users
Weet iemand een manier om mn bladwijzerbalk te verdubbelen?
1 regel is voor mij namelijk niet genoeg.
dmv. extensie of hack-trucje ofzo.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 20-02-2006 16:07 (5%)

It's time to burn

nou het lijkt me het handigst dat je gewoon een nieuwe werkbalk aanmaakt en daar je bookmarks op zet?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Reg. datum: 09 september 2005

Ik heb tegenwoordig voor alles wat bijv. met WhatPulse te maken heeft (dit is een voorbeeld, mijn werkbalk is niet ineens helemaal leeg alleen door WhatPulse, er zijn er meerdere..) een apart mapje IN mijn werkbalk, da's toch snel, en het pas allemaal weer ruimschoots :)

Q.E.D.

Reg. datum: 02 april 2005

quote:
Rakkerzero schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:03:
Beste firefox users
Weet iemand een manier om mn bladwijzerbalk te verdubbelen?
1 regel is voor mij namelijk niet genoeg.
dmv. extensie of hack-trucje ofzo.

Niet genoeg..??!!
Volgens mij is dat iets psychisch; want aan de linkerkant heb je een aparte folder "Bladwijzerbalkmap" die ook snel bereikbaar is.. :)
Deze folder bevat nl. alle links van de horizontale bladwijzerbalk.
Wat je horizontaal aanmaakt kun je dus desgewenst ook verticaal aanmaken, alleen je kunt er meer op kwijt.. ;)

Verliefd zijn is als in je broek plassen. Iedereen ziet het, maar enkel jij voelt de warmte.!

Reg. datum: 09 september 2005

Scheef gelezen.

Ja, het kan wel. Ik vindt het alleen persoonlijk ook niet echt prettig werken, ik kan me er iets bij voorstellen, bovendien vreet het enorm veel ruimte van je scherm weg.

TheZeroorez wijzigde dit bericht 20-02-2006 20:51 (77%)

Q.E.D.

It's time to burn

@Elastigirl: hoe bedoel je dat ?

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Pure anandamine!

Pretorian, als je mappen gebruikt in je bookmarks toolbar, dan scheelt dat ook heel veel ruimte, trouwens.
Ik heb zo'n 100 sites ofzoiets in m'n bookmarks toolbar staan, alles overzichtelijk in mapjes en submapjes.
In mijn geval zijn de hoofdmapjes:
News, Finance, Games, Les Animeaux, Shopping, TV, Torrents, School, Techs en Sites (welke een vergaarbak is :P ).
En dan heb ik in Games bijvoorbeeld de submapjes Simcity, Civilization, Rome Total War en News

Bijkomend voordeel is dan ook dat je middelste muisklik op een (sub)map kan doen, en daarmee alle sites in dat (sub)mapje in een keer opent.

Ik heb trouwens ook een vraagje. Is het mogelijk om splitscreen te krijgen? Dus 2 sites in 1 venster?

anandus wijzigde dit bericht 21-02-2006 11:18 (15%)

Reg. datum: 02 april 2005

quote:
Gewoon tussen je bladwijzermappen aan de linkerkant : daar heb je ook een map genaamd "Bladwijzerwerkbalkmap"....
Deze map bevat in feite niks anders dan de knoppen die je bovenin de werkbalk aanmaakt.....alleen ze staan nu ónder elkaar ipv naast elkaar. ;)
Op deze manier hoef je je werkbalk niet te verdubbelen, wat Rakkerzero dus vroeg...... :9

Verliefd zijn is als in je broek plassen. Iedereen ziet het, maar enkel jij voelt de warmte.!

Reg. datum: 22 april 2002

quote:
SaturN schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 17:38:
Heb zojuist firefox geinstalleerd op winxp en wat is het een relaxte browser :)
Gebruikte em al op het werk om te "testen" en nu ook thuis.
Alles zit waar je het verwacht, tabs zijn lekker makkelijk maar ook het eenvoudig instellen en geen moeilijke settings zoals in IE. :)

Edit: Heb zojuist webmail van exchange 2003 gebruikt in firefox maar deze wordt niet goed weergegeven en je mist nogal wat opties die je met IE wel ziet. Is dit bekend en/of op te lossen?
Ik gebruik IETab hiervoor. Geweldige extensie :)

Ik heb een raar probleempje. Ik heb een nieuwe firefox op mn laptop geinstalleerd met sessionsaver erbij natuurlijk. Als ik meerdere tabs open heb staan en ik sluit FF af en start het weer dan komen ze weer precies zo terug. Mooi dus :Y)
Maar als ik geen tabs open heb, 1 pagina dus maar, en ik sluit FF af en start het weer, dan krijg ik een about:blank zegmaar :?
Hoe kan dit?

Reg. datum: 22 april 2002

quote:
Repeat schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:05:
Ik heb een raar probleempje. Ik heb een nieuwe firefox op mn laptop geinstalleerd met sessionsaver erbij natuurlijk. Als ik meerdere tabs open heb staan en ik sluit FF af en start het weer dan komen ze weer precies zo terug. Mooi dus :Y)
Maar als ik geen tabs open heb, 1 pagina dus maar, en ik sluit FF af en start het weer, dan krijg ik een about:blank zegmaar :?
Hoe kan dit?
Firefox start normaal gesproken ook met 1 tab. Deze geeft about blank. startpagina of.... weer (kan je instellen in ff config)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: