vriendjes worden???quote:
Asus A8N32-SLi Deluxe - AMD 64 4200+ X2 - 4x 512Mb Geil - 2x Asus Extreme N7800 GT (SLi) - 2x Maxtor 160GB Max-9 (RAID) - BenQ FP 931
Als ik vanavond thuis kom verwacht ik wel foto's te zien hier !quote:seninha schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:55:
Kan ik gelijk aan de gang.
Asus A8N32-SLi Deluxe - AMD 64 4200+ X2 - 4x 512Mb Geil - 2x Asus Extreme N7800 GT (SLi) - 2x Maxtor 160GB Max-9 (RAID) - BenQ FP 931
quote:
Erg mooi dat zeker, maar damn wat ga je balen in de zomer als daar de zon op staat...
Ik zou het dof maken.
Nederhop teksten: http://www.zdclan.nl
Hij staat nu in de primer, vanavond gaat de eerste laag zwart er op
Zodra die droog is post ik een foto.
Raamwerk en Scherm wordt hier geplaatst:

PC gaat huidige Radio\DVD speler vervangen.
Intel Duo 2 Core E6600,MSI P965 Neo,2x 1GB G-skill DDR800,XFX 8800 GTS 640mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Hauppage Win TV GO,Apple Cinema 20"
quote:seninha schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:13:
Jongens, raamwerk wordt zwart gespoten , dus dat komt goed.
Hij staat nu in de primer, vanavond gaat de eerste laag zwart er op![]()
Zodra die droog is post ik een foto.
Raamwerk en Scherm wordt hier geplaatst:
[afbeelding]
PC gaat huidige Radio\DVD speler vervangen.
'tis zonde, dat mooie glimmende spul...
Had je het dan niet van MDF kunnen maken? Laat trouwens maar, het zal dan wel te dun worden en dus instabiel.
Super mooie oplossing, helaas niet voor iedereen weggelegd.
Foto's zien wij graag...
Reg. datum: 27 januari 2002
Me pc ligt of in de kofferbak of onder me stoel, dashboard kastje te klein. Dus dan kom je op een externe uit, maar ik kom alleen maar externe tegen met een 230volt adapter.
wie weet hier wat slims op of weet een dvd unit die op 12 volt werkt liefst slimline
dan bouw je een slimline in je console, en openen kan via deze computer --> rechtermuis op je dvd-drive --> uitwerpen
Overklokken.info - 100% Overklokken! Overklokken begint bij overklokken.info
Reg. datum: 09 september 2004
Als ik naar die tsjechie site ga over de radiokaarten kan ik er van die hele lijst geen een vinden bij een nederlandse/internet winkel.
Jullie mischien tips/hints welke radiokaart goed werkt met welke software.
Het gewoon hebben van radioontvangst is toch wel essentieel voor me project
alvast bedankt
quote:whocarez schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 13:26:
Vorlijk aan de gang met modden, scherm lokatie gevonden vrij hoog in dashboard idiaal. dvd speler wil ik eigenlijk kijken of ik die ook netjes kan verwerken in me console ergens op de lokatie waar vroeger me uitschuifbare bekerhouder zat. Alleen hoe stuur ik deze aan?
Me pc ligt of in de kofferbak of onder me stoel, dashboard kastje te klein. Dus dan kom je op een externe uit, maar ik kom alleen maar externe tegen met een 230volt adapter.
wie weet hier wat slims op of weet een dvd unit die op 12 volt werkt liefst slimline
USB ofzo?
Er zijn verschillende merken die externe slimline DVD-spelers/recorders maken met een USB-aansluiting. Bijvoorbeeld Freecom, LaCie, Plextor, LiteOn, Philips. Deze zijn echter wel redelijk duur (150-plus). Een goedkoper alternatief is een interne drive (80-90 euries) te nemen en een los (harddisk-)kastje te kopen van 3 tientjes of zo en daar het IDE naar USB gedeelte uit te slopen. Dit is natuurlijk meer een tweaker-instelling...
- Is dit voldoende voor GPS (destinator 6, kan geen eisen voor de pc vinden
)
- Een pcvoeding van opus-solutions, staat er : - Delayed shutdown timer. Betekent dit, dat de voeding een shutdown signaal geeft, zodat de pc zelf uitgaat. Of wacht deze gewoon een x aantal minuten de tijd, dat je handmatig de pc kan uitdoen?
- Het Lillyput tft-tje, krijgt die de voeding van de USB poort?
Asus A7V333|AMD Athlon XP 2400+|768MB DDR Dane-Elec| FX5200| Hitachi 200 gig 16mb cache|Microsoft Wireless Multimedia Desktop|Iiyama HM703UT 17"|Logitech Quickcam|Microsoft Sidewinder Gamepad|NEC4550
quote:Spoooky schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:54:
Jah okay de data verbinding weet ik wel te fixen maar ik zit met me stroom verbinding, in een externe behuizing zit er een adapter aan die naar 230 loopt.
Spoooky=Whocarez???
Kastjes zijn meestal niet USB-powered inderdaad, maar bijv. de Sitecom MD-204 werkt met een externe adapter. Daar kun je eenvoudig een voedingkje voor maken, is waarschijnlijk DC naar DC.
Effe gegoogled:
http://www.sitecom.com/product.php?productname=USB+2.0+Hard+Drive+Case+2.5%22&productcode=MD-204&productid=346&subgroupid=2#
Kun je die gast ook meteen bellen wat voor voedingsspanning je nodig zou hebben voor dat ding.
En anders gewoon een externe USB-powered nemen. Zijn er ook in slimline en kun je kopen vanaf zo'n 150 euries. (zie ook eerdere post)
quote:Spoooky schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:54:
Hoe kan je eigenlijk een stel mooie knoppen toevoegen beetje ala auto radio style. want dat zou toch wel ultiem zijn toch?
Zie de 1e pagina van dit topic:
quote:Zelf was ik ook op zoek nar een mooi manier van volume regeling.
Overal wordt er over de Griffin knop gepraat. Voornamelijk dat het eigenlijk geen goed software heeft waardoor deze nog al tegenvalt.
Verder kreeg ik te horen dat ik maar een joystick uit elkaar moest halen en zelf software voor moest maken
uiteindelijk toch iets gevonden wat echt
Wat jij nodig heb (en ik binnenkort dus ga bestellen) is een Phidgets USB encoder
http://www.active-robots....hidgets/phidgets/1052.jpg
Hiermee kun je je volume regelen en als je op het knopje drukt dan gaat deze op mute
Volgens mij is dat het meest ideaal wat je kan hebben.
Hij is trouwens ook voor verschillende functies te gebruiken, het is maar wat je wilt.
Kijk ff bij een site in USA waar ze deze aanbieden.
http://www.robotshop.ca/h...s-usb-rotary-encoder.html
Ander (alu?) knopje d'rop en presto!!
Graag eerst even GOED lezen voor je roept svp!
Spoooky is neit whocarez, alleen me collega zit nog wel eens op me pc, en dan krijg je dit soort praktijken als je niet op zit te letten, maar dat wisten de modjes al want ze hebben ons beide al eens een keer gebanned omdat ze dachten dat we cloons van elkaar warenquote:454ss schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 15:24:
[...]
Spoooky=Whocarez???
Kastjes zijn meestal niet USB-powered inderdaad, maar bijv. de Sitecom MD-204 werkt met een externe adapter. Daar kun je eenvoudig een voedingkje voor maken, is waarschijnlijk DC naar DC.
Effe gegoogled:
http://www.sitecom.com/product.php?productname=USB+2.0+Hard+Drive+Case+2.5%22&productcode=MD-204&productid=346&subgroupid=2#
Kun je die gast ook meteen bellen wat voor voedingsspanning je nodig zou hebben voor dat ding.
En anders gewoon een externe USB-powered nemen. Zijn er ook in slimline en kun je kopen vanaf zo'n 150 euries. (zie ook eerdere post)
Ik ben spuit 1011, aangenaam! X-mass icon by Kixtart ®™
Reg. datum: 18 januari 2006
quote:fxpmaster schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 14:41:
Hallo, ik heb hier nog een AMD K6-2 500mhz + 512 mb Ram liggen die ik misschien wil gaan inbouwen tot carpc, maar heb nog een aantal vragen, voordat ik hier echt mee aan de slag ga.
als de pc `t trekt, ga ik ff een kostenplaatje maken
- Is dit voldoende voor GPS (destinator 6, kan geen eisen voor de pc vinden
)
- Een pcvoeding van opus-solutions, staat er : - Delayed shutdown timer. Betekent dit, dat de voeding een shutdown signaal geeft, zodat de pc zelf uitgaat. Of wacht deze gewoon een x aantal minuten de tijd, dat je handmatig de pc kan uitdoen?
- Het Lillyput tft-tje, krijgt die de voeding van de USB poort?
Van Destinator weet ik het niet maar op de website van route66 staan als systeemeisen:
- Windows NT 4.0, 98 SE, ME, 2000 of XP
- Pentium 400 MHz processor
- 128 MB RAM
- 222 MB vrije ruimte op de harde schijf
- CD-ROM speler (8x)
- 256 kleuren, 800x600 pixels
Dus dan zou je zeggen dat het met Destinator ook moet kunnen toch?
quote:zijn er geen IDE --> usb kabels?
Je bedoelt een cdrom op usb of een hdd op usb aan te sluiten.
Ja hoor kijk even op internet en anders mail me, ik kan ze bestellen bij de groothandel. (hope this is not spam)
@degene die mij een foto vroeg voor te shoppen.

gevonden
paulvogels922 wijzigde dit bericht 01-02-2006 20:46 (11%)
Groetjes,
Wil hem uiteindelijk gaan gebruiken als Navigatiesysteem, DVD, DivX, MP3 en voor Internet daar waar HotSpots zijn. Zit alleen nog te twijfelen tussen een 7" of een 8" touchscreen TFT scherm...
WiLLoW_TieN wijzigde dit bericht 01-02-2006 21:19 (21%)
Sorry voor de vele vragen misschien, maar wil alles zo`n beetje uitgedacht hebben voordat ik ermee aan de slag ga. Zo`n 700 euri voor een student is niet nix ;-)
Ohja, om minder inbraak gevoelig te worden, wil ik eigenlijk het schermpje er makkelijk uithalen. Iemand bekend met een schermp-eruitklik-systeem?
Asus A7V333|AMD Athlon XP 2400+|768MB DDR Dane-Elec| FX5200| Hitachi 200 gig 16mb cache|Microsoft Wireless Multimedia Desktop|Iiyama HM703UT 17"|Logitech Quickcam|Microsoft Sidewinder Gamepad|NEC4550
Ik heb mijn voornamelijk uit 2de hands spul in elkaar gezet. Het enige wat ik nieuw gekocht heb is de voeding (M1-ATX voeding) , PCI-riser, 4.1 soundkaart en een USB Hub.
Monitor (touchscreen ¤190), mobo (VIA EPIA 800mhz ¤75 ),geheugen (512mb ¤35), HD (2,5"40gb ¤40). converter van 2,5 naar 3.5"( ¤10), IDE naar USB (om mn laptop DVD speler aan te sluiten ¤25) en 54Mbit Wifi kaart (¤30) is allemaal via Marktplaats gekocht.
DVD speler had ik nog van een oude laptop. Die gaat trouwens binnen kort ook in de verkoop , samen met de IDE naar USB converter. Ik ga toch geen gebruik van maken want heb alle films overgezet naar AVI.Hoef ik geen schijfjes meer mee te nemen.
In totaal aan hardware ben ik op de cent nauwkeurig ¤504.20
Kom alleen nog wat kabels bij en verf (voor mn monitor raam werk). Hout voor mn behuizing heb ik gratis gehad bij de BigBoss (rest stukjes
Zou als ik jouw was ook even deze optie bekijken. Het neem wat tijd in beslag maar voor ¤200 winst zou ik het zeker overwegen.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
MONTOR RAAM IS KLAAR: (ff erbij doen voor FooRacer, kan die gelijk zijn eigen werk bewonderen

en als laatste de achterkant

Morgen zal ik de monitor even inbouwen om te kijken hoe het er uit ziet, zal daar ook even wat foto's van maken.
seninha wijzigde dit bericht 01-02-2006 22:24 (45%)
Intel Duo 2 Core E6600,MSI P965 Neo,2x 1GB G-skill DDR800,XFX 8800 GTS 640mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Hauppage Win TV GO,Apple Cinema 20"
Reg. datum: 02 februari 2006
Ben alleen mijn decoupeerzaag plotseling al dagen kwijt