Reg. datum: 21 oktober 2002
hoelang gebruik je het al?
GoT Index » Casemodding » [CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 42 43 44 45 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Timing is everything and I'm bad at it
quote:
Tja, tis maar wat je verstaat onder "volledig". De kaarten zijn inderdaad minimaal, maar Destinator 3 kaart van BeNeLux werkt hier wel aardig. Er zijn nog wat bugs, maar dat is niet bijzonder aangezien de navigatie functie nog in ontwikkeling is. Wat ik bedoelde met volledig geintegreerd is dat het binnen CentraFuse draait, wat mij erg aanspreekt omdat ik ziek wordt van de losse applicaties in een frontend...quote:FJ1200 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 16:16:
Ik geloof niet dat destinator 3 volledig is geintergreerd in RC1. (zonder volledige kaarten)
Het is een probeerversie met een paar steden (berlijn, london en new york)
Wil je het goed gebruiken zul je destinator 6 kaarten moeten hebben.
Ik vind ook dat Centrafuse een geniale front end is.
This is my life and ít's ending one minute at a time...
Timing is everything and I'm bad at it
TylerDurden187 wijzigde dit bericht 10-08-2006 16:52 (81%)
Spike_wolf wijzigde dit bericht 11-08-2006 20:16 (51%)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Roelveldhuyzen.nl - deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)
Martkrui wijzigde dit bericht 12-08-2006 14:34 (5%)
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site
TylerDurden187 wijzigde dit bericht 12-08-2006 15:55 (30%)
No more RC5... I'm searching for ET now!
Koreaans - Nederlands online woordenboek
TylerDurden187 wijzigde dit bericht 13-08-2006 11:58 (3%)
quote:TylerDurden187 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:57:
Net getest met CentraFuse 1.96 RC2 en de Destinator 6 kaarten werken daar ook prima.
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere! My site
ja dat kloptquote:Dr.DNA schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:39:
Klopt het dat 266 de minimum eis is en alles wat sneller is (zoals DDR333) ook werkt ?
quote:Spike_wolf schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 09:51:
* Spike_wolf is helemaal tevreden over die beta van Centrafuse
Alleen hier spontaan ineens een wazig probleem... sinds vanochtend kan ik niet meer navigeren
Als ik centrafuse opstart werkt alles zoals het hoort... alleen het navigeren niet, als ik nav open krijg ik dit te zien:
[afbeelding]
Links boven in de hoek en zwart en wit vlak...
En dit blijft gewoon zo staan.. veranderd verder niks... en als ik rechts onder op het pijltje terug klik zit ik weer gewoon normaal in het menu en werkt dat prima
Iemand dit eerder gehad?
K kan er niks over vinden op het centrafuge forum
Wat is je email adres, ik heb net een advertentie op marktplaats gezien, die mail ik dan wel ff naar je.quote:Spike_wolf schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 20:03:
[...]
Ik heb nu de nieuwste beta van CentraFuse draaien en dat werkt allemaal super.. alleen heb ik kaarten voor Destinator 3.. en die werken niet lekker
Kaart werkt prima.. k kan alleen geen adressen opgeven.. dus navigeren werkt voor geen kanten.. eens zien hoe ik goedkoop aan een NL kaart voor D6 kom
Verder ziet het er allemaal toppie uit
Binnenkort maar een schermpje bestellen
Dan nog een versterkertje nodig om m'n speakers aan te sluiten op de flaptop.. en dan zien hoe ik flaptop en versterker handig van stroom voorzie.. kabeltjes trekken en inbouwen die hap
TylerDurden187 wijzigde dit bericht 14-08-2006 10:45 (80%)
M'n mail staat in m'n profiel... Roelveldhuyzen -apenstaartjuh- planet -puntje- nlquote:TylerDurden187 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:43:
[...]
Post dit probleem in het Engels even op hun forum. De ontwikkelaar (david) is erg snel met reageren en voegt elk probleem dat ie tegenkomt direct toe aan de lijst met bugs. Hij doet er echt iets mee.
[...]
Wat is je email adres, ik heb net een advertentie op marktplaats gezien, die mail ik dan wel ff naar je.
Spike_wolf wijzigde dit bericht 14-08-2006 11:33 (5%)
quote:FJ1200 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:44:
Voor de stroom zou ik het niet te ingewikkeld maken. Voor je laptop gewoon de daarvoor bedoelde autolader kopen (zou je voor elke laptop moeten kunnen krijgen.
Voor de autoradio zijn er verschillende oplossingen. Het ligt er een beetje aan wat voor een autoradio je hebt. De meeste autoradios hebben een manier om externe (aux) signalen binnen te krijgen. Via een ipbus of een tullipstekker aan de achterkant. Soms hebben ze een aux 3,5mm input aan de voorkant. dan wordt het helemaal makkelijk.
Wat voor een radio heb je??
Wil je een versterker (meer power) dan is het nog niet makkelijk want je kunt dan misschien wel via een tullip de laptop aansluiten maar dan kun je niet direct het volume regelen (natuurlijk wel via de laptop). Bijna alle versterkers hebben een tullip input (waar je je autoradio op aansluit) gewoon een tullip splitter kopen en aansluiten maar.
Ik zou gaan voor het aansturen van de autoradio (indien mogelijk) dan kun je alsnog een versterker aansluiten voor meer vermogen maar is niet nodig voor je externe geluidsbron
Zelfs als de radio geen ingangen heeft kan je em dmv een fm-modulator (zit op de antenne ingang) nog steeds gebruiken om het geluid van je pc op de speakers te krijgen. De geluidskwaliteit is wel iets minder als een line in, persoonlijk heb ik er geen problemen mee.quote:Spike_wolf schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:05:
[...]
En de autoradio zelf wil/hoef ik niet meer te gebruiken, ik luister toch nooit radioEn het is een el cheapo ding van 10-15 jaar oud ofzo... cassette deck, meer niet.. en het lijkt me hoogst onwaarschijnlijk dat hij ingangen heeft aan de achterkant, maar ik kan natuurlijk altijd kijken, want als hij kan functioneren om het geluid van de laptop naar de speakers te gooien is dat natuurlijk alleen maar mooi..
Nederhop teksten: http://www.zdclan.nl
GoT Index » Casemodding » [CM] PC in je Auto. Info en How-to's - Deel 4
Pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 42 43 44 45 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos