Hoofdcategorieën
Topicacties

FGW feedback topic

Pagina: 1 2 last

Reageer Nieuw Topic
Styled light
Reg. datum: 08 februari 2002

Al je feedback over FGB kan je in dit topic kwijt :) Dit jonge subforum is nog bezig z'n plek te vinden binnen de hoofdgroep Fotografie: suggesties en tips zijn welkom, maar ook als je vragen hebt kan je die hier stellen :)

Vergeet ook niet het andere feedback topic in FGA: FGA feedback topic
Styled light

We zijn nog bezig met topics moven vanuit FGA: dus dat komt goed ;)
quote:
sdomburg schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:53:
Photoshop tips 'n tricks voor digitale fotografie hoort hier natuurlijk thuis, is niet heel recent, maar werd/wordt regelmatig gekickt.
Ik heb het topic hier even neergezet. Sowieso zullen er wel meer topics in FGA tevoorschijn komen die in een van de andere fora thuis horen :)

Acties: [view][quote]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Misschien wordt er nog aan gewerkt.. maar ik zag dat in de Policy van dit subforum de linkjes niet werken. Ze verwijzen nog naar een topic waar de gewone huis tuin en keuken user geen rechten toe heeft. :)
Wellicht zijn jullie hier nog mee bezig, maar het kan geen kwaad om het even te melden :P

GFX teh pwn!

quote:
Twynn schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:56:
[...]

Ik heb het topic hier even neergezet. Sowieso zullen er wel meer topics in FGA tevoorschijn komen die in een van de andere fora thuis horen :)
offtopic:
Dank je, maar hij kan jij buiten je subforum moven :?
Reg. datum: 04 januari 2004

Mooi hoor een eigen Forumdeel, niet zo'n zooitje meer. _/-\o_

The law
Reg. datum: 22 januari 2004

Inderdaad. Beetje onaangekondigd/verassing voor me, maar toch. :)

* 1440 is hier erg blij mee!

quote:
RoD schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:57:
Misschien wordt er nog aan gewerkt.. maar ik zag dat in de Policy van dit subforum de linkjes niet werken. Ze verwijzen nog naar een topic waar de gewone huis tuin en keuken user geen rechten toe heeft. :)
Wellicht zijn jullie hier nog mee bezig, maar het kan geen kwaad om het even te melden :P

Ik heb het nog even vermeld in het topic waar de linkjes naartoe verwijzen. Daar zal binnenkort wel een fotografie-modje naar kijken ;)

quote:
sdomburg schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:59:
offtopic:
Dank je, maar hij kan jij buiten je subforum moven :?
De laatste keer dat ik dat probeerde lukte het nog ;)
offtopic:
De status GM bestaat niet meer, maar de rechten zijn er nog ;)

Styled light

quote:
Ik heb het nog even vermeld in het topic waar de linkjes naartoe verwijzen. Daar zal binnenkort wel een fotografie-modje naar kijken ;)
Tnx Twynn, dat is gefixt :)
quote:
tomleeuw schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 18:01:
Mooi hoor een eigen Forumdeel, niet zo'n zooitje meer. _/-\o_
Yup, da's ook precies de bedoeling: 'niet zo'n zooitje meer' :P
Reg. datum: 30 november 2001

Ik vind de naam nog niet helemaal passend eigenlijk, als je de huidige topics bekijkt. Gratis foto's en opbergsystemen passen natuurlijk niet helemaal hierbij. (wordt dit het dumptopic ? :P )

Vandaag @ kraagjes.nl:
Reg. datum: 18 september 2001

Er zullen natuurlijk altijd onderwerpen zij die nergens echt goed bij passen, probeer dan een subforum te zoeken wat het dichtst in de buurt ligt.

Zoals in de FGB Policy vermeld staat, is FGB bedoeld voor de complete workflow. Het opbergen van foto's hoort daar duidelijk ook bij, alsmede het uitprinten van foto's :)

Je hebt gelijk dat de naam "Fotobewerking" dan misschien wat verwarring kan brengen, we zullen er nog over brainstormen :)

Zoefff wijzigde dit bericht 12-01-2006 20:54 (15%)

Styled light

quote:
inquestos schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:12:
Ik vind de naam nog niet helemaal passend eigenlijk, als je de huidige topics bekijkt. Gratis foto's en opbergsystemen passen natuurlijk niet helemaal hierbij. (wordt dit het dumptopic ? :P )
dumptopic? subforum, is het: en nee, het wordt zeker geen dumpsubforum. We zijn nog in overleg over de uiteindelijke naam, ook dat gaat goedkomen ;)
terrible gibberish
Reg. datum: 22 juli 2003

Misschien iets als 'de meuk die je met de foto's doet nadat deze door je camera gemaakt is' :? :+

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Vandaag @ kraagjes.nl:

Lieve Tonio, wat dacht je ervan om de FGB-Policy eens door te lezen?

Dit staat precies zo, alleen dan met een andere verwoording, in de policy: "Feitelijk alles wat je met een foto ná het indrukken van de sluiter doet, kan je kwijt in FGB.".

;)
Supercalifragilistic

quote:
Zoefff schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 20:53:
Er zullen natuurlijk altijd onderwerpen zij die nergens echt goed bij passen, probeer dan een subforum te zoeken wat het dichtst in de buurt ligt.

Zoals in de FGB Policy vermeld staat, is FGB bedoeld voor de complete workflow. Het opbergen van foto's hoort daar duidelijk ook bij, alsmede het uitprinten van foto's :)

Je hebt gelijk dat de naam "Fotobewerking" dan misschien wat verwarring kan brengen, we zullen er nog over brainstormen :)
Fotoworkflow?

5D | 35/2 | 85/1.8 | 580EX | SB24 | SB24 | PW's .:. Flickr

Door: Remy
Admin Fotografie
Styled light

Yep, Fotoworkflow gaat em worden hebben we besloten :)
Krokodil \o/
Reg. datum: 02 juli 2002

Paar dt-foutjes in de policy:

deze policy geld voor alle topics in FGB > geldt

Het maken van een foto houd niet op bij het indrukken van de sluiter > houdt

Vandaag @ kraagjes.nl:

Fixed, bedankt voor het melden. Ik moet toch maar weer eens naar die dt-regeltjes kijken, meestal houd(t? :+) ik er geen rekening mee :P
terrible gibberish
Reg. datum: 22 juli 2003

Misschien is het ook handig om bij het stukje over zoeken in W&G te zetten dat het ook handig is om in FGA te zoeken. Voor de mensen die al geregged zijn is het logisch om daar ook even te zoeken, maar ja, veel zoekvragen worden door mensen geplaatst die net zijn geregged, en dan is het vaak ietsje minder logisch denk ik.

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Supercalifragilistic

quote:
Zoefff schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 17:10:
Fixed, bedankt voor het melden. Ik moet toch maar weer eens naar die dt-regeltjes kijken, meestal houd(t? :+) ik er geen rekening mee :P
http://homes.esat.kuleuven.be/~athomas/werkwoorden.html B)

5D | 35/2 | 85/1.8 | 580EX | SB24 | SB24 | PW's .:. Flickr

Vandaag @ kraagjes.nl:

quote:
Tonio schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 18:48:
Misschien is het ook handig om bij het stukje over zoeken in W&G te zetten dat het ook handig is om in FGA te zoeken. Voor de mensen die al geregged zijn is het logisch om daar ook even te zoeken, maar ja, veel zoekvragen worden door mensen geplaatst die net zijn geregged, en dan is het vaak ietsje minder logisch denk ik.
Goede suggestie, ik heb het in de Algemene Policy vermeld, omdat het niet alleen voor FGW geldt, maar ook voor FGA en FGS. Bovendien moest ik de Algemene Policy toch aanpassen vanwege de switch tussen Korakal en Floris ;)
quote:

Dank daarvoor :D

Misschien een goed plan om dit aan de Algemene GoT Policy toe te voegen O-) :P
20022006 | 050207

Ik kwam een tijdje terug een tutorial tegen (meerdere) in de FG FAQ. Maar nu kan dat helemaal niet meer vinden. :?
Ging over een foto omzetten naar zwart wit en dan bepaalde kleuren terug laten komen. Nou wilde ik mijn vrijdagavond hieraan besteden eigenlijk..

Door: Terr
Moderator SGD/SPV
Suiker op je patat
Reg. datum: 24 september 2000

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

Vandaag @ kraagjes.nl:

quote:
freakstar schreef op vrijdag 27 januari 2006 @ 20:59:
Ik kwam een tijdje terug een tutorial tegen (meerdere) in de FG FAQ. Maar nu kan dat helemaal niet meer vinden. :?
Ging over een foto omzetten naar zwart wit en dan bepaalde kleuren terug laten komen. Nou wilde ik mijn vrijdagavond hieraan besteden eigenlijk..

De Tutorials-sticky stond nog in FGA, samen met de Technische FAQ & Koopadviezen. Ik heb hem daar toevallig vandaag weggehaald, en in FGW gezet, waar hij natuurlijk veel beter past.

Zie FGW Tutorials :)

Pagina: 1 2 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: