Gathering of Tweakers

Quicksearch
gisteren bij de orange shop geweest, misschien is ie dr in mei al wel wisten ze me te vertellen

Heb op een engelse website gezien dat hij al te bestellen is, in pre-order dan...

http://www.3g.co.uk/PR/April2006/2913.htm

Ramonio wijzigde dit bericht 12-04-2006 17:20 (57%)

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

quote:
Ramonio schreef op woensdag 12 april 2006 @ 17:17:
Heb op een engelse website gezien dat hij al te bestellen is, in pre-order dan...

http://www.3g.co.uk/PR/April2006/2913.htm
hoop niet zoals in dat artikel staat alleen voor vodafone en o2

Ik kreeg vandaag te horen dat de levering al begonnen was en dat ze hem waarsch over 2 weken kunnen leveren. Dit is natuurlijk nooit zeker, maar het gaat iedergeval sneller als verwacht.

Reg. datum: 13 augustus 2004

In Nederland of Engeland?

quote:
hoop in NL :) dan heb ik em heel snel ik kreeg vanmorgen een sms van orange dat ie er pas zou zijn in juni dus ben benieuwd

quote:
-SimJoc- schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:16:
Ik kreeg vandaag te horen dat de levering al begonnen was en dat ze hem waarsch over 2 weken kunnen leveren. Dit is natuurlijk nooit zeker, maar het gaat iedergeval sneller als verwacht.
Hoop het wel maar denk het niet. Bijna nog geen enkele webshop heeft hem in het assortiment staan dus het lijkt me onwaarschijnlijk...

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Weet echt niet meer wat ik moet kiezen

De K800
De W810i
of De W900i

Ik ga de telefoon gebruiken voor mp3gebruik maar ook voor foto's
de k800 maakt de beste fotos, maar heeft weinig geheugen(64) dus moet een extra kaartje kopen

De w900i is erg prijzig, wil graag een 1 jarig abbo nemen(flex 40)

En de w810 heeft 512 mb, maar maakt mindere foto's en heeft minder feautures (zoals umts etc)als de k800

quote:
Jermainetje schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:10:
Weet echt niet meer wat ik moet kiezen

De K800
De W810i
of De W900i

Ik ga de telefoon gebruiken voor mp3gebruik maar ook voor foto's
de k800 maakt de beste fotos, maar heeft weinig geheugen(64) dus moet een extra kaartje kopen

De w900i is erg prijzig, wil graag een 1 jarig abbo nemen(flex 40)

En de w810 heeft 512 mb, maar maakt mindere foto's en heeft minder feautures (zoals umts etc)als de k800
die kaarten voor de k800i zijn 70 euro voor een 1gb kaart ( www.sonystyle.nl)

ja dat bedoel ik weer extra dokken

Reg. datum: 01 september 2003

Jermainetje, de prijzen met een Flex 40 1 jarig zijn sinds 1 april gehalveerd. Check 2call.nl.... :)
Als je voor muziek gaat, goede foto's en goede videos, dan is de W900i de beste optie. De K800i is een goede telefoon, met een betere camera voor foto's, maar de videos zijn van een lagere resolutie en hij heeft veel minder geheugen (W900i heeft 470mb intern en tot 2gb extern).

Wat sta je nou te kijken!

Voor MP3 én foto's zou ik een W810/W800 halen. Is denk ik de meeste value for money. Want met een K800 zal je ook wel weer een andere headset willen kopen.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

De k800i zal Tmobile zeker ook in hun assortiment opnemen als branded telefoon
net als de K700 / k750i ...net als zo'n D700/D750i versie ofzo

Jermainetje wijzigde dit bericht 13-04-2006 18:45 (5%)

quote:
Jermainetje schreef op donderdag 13 april 2006 @ 18:43:
De k800i zal Tmobile zeker ook in hun assortiment opnemen als branded telefoon
net als de K700 / k750i ...net als zo'n D700/D750i versie ofzo
wie wil em nou als branded telefoon :P dan is ie gelocked dat wil toch niemand 8)7

Zit al 5 jaar...bij ben/tmobile ga nu mijn 6e in als ik me contract verleng
en een nieuw toestel neem via een tmobile shop krijg ik extra toestelkorting
een branded tmobile is goedkoper...en met die korting dan helemaal cheap

Om een voorbeeld te geven 2 jaar terug kreeg ik een Nokia 6230 gratis met een 1 jarig abbonement van 14,95(nog de oude oude tmobile abb.)

quote:
Jermainetje schreef op donderdag 13 april 2006 @ 20:03:
Zit al 5 jaar...bij ben/tmobile ga nu mijn 6e in als ik me contract verleng
en een nieuw toestel neem via een tmobile shop krijg ik extra toestelkorting
een branded tmobile is goedkoper...en met die korting dan helemaal cheap

Om een voorbeeld te geven 2 jaar terug kreeg ik een Nokia 6230 gratis met een 1 jarig abbonement van 14,95(nog de oude oude tmobile abb.)
branded betekend sticker/plaatje erop, plaatje/sticker erop is lelijk (sorry mijn mening)

quote:
crazylegs schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 10:55:
[...]

branded betekend sticker/plaatje erop, plaatje/sticker erop is lelijk (sorry mijn mening)
Niet alleen dat, maar ook dat sommige featers zijn gelocked. bijv mp3 ringtones bij de k700i.

swing - m35i - 3510i - k700i - k800i

Hallo

ik heb net de sony ericsson k750i gekocht, alleen pcsuite doet het niet, en kan hem niet aansluiten op de computer, omdat ik windows x64 erop heb staan.

Weet iemand of er ook 64 bits drivers uitzijn voor de k750i

Pff, da's de 2e die in het verkeerde topic post :/ :+
Er zijn geen x64 drivers, je zal dus of met bluetooth of met een andere pc met gewone xp moeten werken.
Modbreak:
Hoewel het jammer is dat iemand zo'n vergissing maakt is dit geen reden om zo te reageren.

Eggy wijzigde dit bericht 15-04-2006 01:54 (132%)

quote:
Speedy-Andre schreef op vrijdag 14 april 2006 @ 19:08:
Pff, da's de 2e die in het verkeerde topic post :/ :+
Er zijn geen x64 drivers, je zal dus of met bluetooth of met een andere pc met gewone xp moeten werken.
of SE mailen en vragen wanneer de drivers eventueel wel uitkomen

Acties: [view]

Door: DaannO Moderator WBM / TP
Heb even de k800 in mn handen gehad, maar moet wel zeggen dat hij erg groot is. De camera steekt ongevoelig raar uit. Het voelt een beetje raar. Het was ook nog een test model. De sony man wist me te vertellen dat hij rond juni uit zou komen.

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

quote:
DaannO schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 21:35:
Heb even de k800 in mn handen gehad, maar moet wel zeggen dat hij erg groot is. De camera steekt ongevoelig raar uit. Het voelt een beetje raar. Het was ook nog een test model. De sony man wist me te vertellen dat hij rond juni uit zou komen.
dat zeiden ze ook bij de orange-shop het is helaas dus nog afwachten :(

quote:
-SimJoc- schreef op donderdag 13 april 2006 @ 11:16:
waar heb je dat gehoord?

quote:
Zowel bij Belcompagnie & bij Teleworld wisten ze me te vertellen dat hij over twee weken geleverd zou gaan worden. De betrouwbaarheid valt natuurlijk af te vragen

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws