Kan 't wel begrijpen dat je 'm groot noemt, maar aan de andere kant...wat is groot? Het is natuurlijk wel 6 mm, maar die 6 mm pas ook nog wel extra bij in je broekzak. Daarnaast is natuurlijk het klepje weliswaar wat overdreven, maar het klepje dat nu op de K750i zit is ook niet alles want hoeveel mensen klagen wel niet dat hij open gaat bij het in/uit je broekzak doen.
Om nog even terug te komen op de grootte, die wordt met name veroorzaakt door het grotere scherm. In mijn ogen is dat een enorm pluspunt, het scherm is namelijk dubbel verbeterd: verticaal in grootte toegenomen en de resolutie is stukken beter. Daarnaast lijkt me de helderheid ook toegenomen, maar dat kan ik me verbeelden.
Ten slotte, al is het wel persoonlijk, maar er is geen enkele andere candybar met een 3.2 mp camera. Clamshells zijn er al zo ontzettend veel, waarvan er binnenkort ook een aantal met een 3.2 mp camera op de markt komen, maar wat is nou lekkerder dan de je mobiel te pakken, hem een kwartslag te draaien en een fotootje te maken. Clamshell is ook losklappen en klikken, maar dat wekt bij mij al snel het gevoel "kijk hem nou met z'n vga'tje" op....
Ramonio wijzigde dit bericht 07-03-2006 01:44 (4%)