Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson K790/K800 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 59 60 61 62 last

Nieuw Topic
schopje

The Unknown is meant to be known

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Daar moeten we het inderdaad mee doen.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Dat is wel zwoegen hehe

Ik heb nu e en nieuw toestel nodig :)
Vriend van me zei dattie gisteren iemand zag tijdens het uitgaan die die telefoon had. Maar dat lijkt me nu dus een beetje sterk verhaal

Q2 kan dus ook Mei of Juni zijn

a.k.a. Martijn

Zoals al jaren deze serie elk jaar een vernieuwing krijgt (610, K700, K750, K800) zal ook deze telefoon rond eind mei begin juni leverbaar worden.
Aapje

Laatste deel van mobile-review over de K790/K800...

Klik!

Lijkt erop dat de K800 begin juni al t krijge is en de K790 pas in juli :(

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

Lijkt er ook op dat Sony-Ericsson onderhand toch echt van de fouten begint te leren :)
Hij zegt dat ze nu al zijn begonnen met produceren, met als voordeel dat eventuele fouten nog hersteld zouden kunnen worden en dat er waarschijnlijk voldoende voorraad is bij de launch.

En dit stukje vond ik ook wel een coole feature:
quote:
Identify Music option in the menu. While you are listening to any radiostation and a thought “I want to know the title of this song” pops up in your head, you can find the answer with the help of this feature. After activation it will store about 3-4 seconds of the song and connect to special server that will analyze the song. The result will be presented as tag scrolled in the upper part of the screen (horizontal and vertical orientations supported). At first this service will be free for SE users, it will be launched ~ this summer.

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23. Gevraagd: 7800GS AGP

Jaaa, lijkt me een schitterend ding hoor. Maargoed dat de K800 al in juni komt, issie tenminste nog even te testen voordat hij meegaat op vakantie. :)

SonyEricsson K800i =|= Panasonic Lumix TZ3

Aapje

Ik hoop eigenlijk dat de batterij van het toestel een beetje oké is...

Veel van de batterijen uit smartphones (nokia O-) ) houden het maar 1 dag vol en gezien de features komt het toch aardig bij de functies van smartphones in de buurt.

Hoop dat deze batterij 't toch wel een paar dagen trekt... Ik vergeet hem nog wel eens in de oplader te doen O-) }:O :X

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

Is begin Juni zeker ?

Aapje

quote:
Ja, K800 begin juni, K790 begin juli...

quote:
WoBaDijk schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:15:
[...]

Ja, K800 begin juni, K790 begin juli...
Heb je misschien een bron, of is 't natte vinger werk?

Alfa Romeo
Reg. datum: 15 november 2003

Zie link/review van mobile nog wat 6 posts hierboven ;)

QX6700 || Asus Commando || 2x 74GB Raptor AFDF RAID0 || 8GB Kingston PC6400 || 8800GTX 768 || Dual monitor Dell 2405FPW

quote:
KhaZ schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:14:
Zie link/review van mobile nog wat 6 posts hierboven ;)

Hmm, die heb ik van voor tot achter doorgelezen maar ben 't niet tegen gekomen....

iig bedankt :)

Hmm,

Nu moet ik me gaan bedenken of ik bereid ben hier 3 maanden op te gaan wachten

-= HD4870 X2 =-

Ik weet het niet. Eerst wou ik em wel hebben als opvolger van me K750i maar hij is wel erg groot. En minder mooi. + camera klep is lelijk. 3.2 mpixel is wel super flitser ook. Hopelijk ook een nieuwe chip waardoor video filmpjes nu wel soepel lopen. Dat doen ze op me k750i niet em op de lady phone van me vriendin dus wel.

Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869

Kan 't wel begrijpen dat je 'm groot noemt, maar aan de andere kant...wat is groot? Het is natuurlijk wel 6 mm, maar die 6 mm pas ook nog wel extra bij in je broekzak. Daarnaast is natuurlijk het klepje weliswaar wat overdreven, maar het klepje dat nu op de K750i zit is ook niet alles want hoeveel mensen klagen wel niet dat hij open gaat bij het in/uit je broekzak doen.
Om nog even terug te komen op de grootte, die wordt met name veroorzaakt door het grotere scherm. In mijn ogen is dat een enorm pluspunt, het scherm is namelijk dubbel verbeterd: verticaal in grootte toegenomen en de resolutie is stukken beter. Daarnaast lijkt me de helderheid ook toegenomen, maar dat kan ik me verbeelden.
Ten slotte, al is het wel persoonlijk, maar er is geen enkele andere candybar met een 3.2 mp camera. Clamshells zijn er al zo ontzettend veel, waarvan er binnenkort ook een aantal met een 3.2 mp camera op de markt komen, maar wat is nou lekkerder dan de je mobiel te pakken, hem een kwartslag te draaien en een fotootje te maken. Clamshell is ook losklappen en klikken, maar dat wekt bij mij al snel het gevoel "kijk hem nou met z'n vga'tje" op....

Ramonio wijzigde dit bericht 07-03-2006 01:44 (4%)

Reg. datum: 20 augustus 2003

Ik heb nu een m500 van orange... maar het is eigenlijk te veel van het goede... het is niet wat ik ervan verwachte! Nu ik deze telefoon zie, kan ik niet wachten tot juni om dit ding te bemachtigen :D

Over de grootte:
Stop maar eens een 3megapixel digicam in je broekzak... :p Ik vind dat als het scherm groter is geworden en er een 3megapixel camera in zit, dat je toch echt niet mag zeuren... Kom dan eens met 3 voorbeelden die dezelfde hardware/functies hebben en kleiner zijn... ;)

-= HD4870 X2 =-

quote:
stef-o.nl schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 01:58:
Ik heb nu een m500 van orange... maar het is eigenlijk te veel van het goede... het is niet wat ik ervan verwachte! Nu ik deze telefoon zie, kan ik niet wachten tot juni om dit ding te bemachtigen :D

Over de grootte:
Stop maar eens een 3megapixel digicam in je broekzak... :p Ik vind dat als het scherm groter is geworden en er een 3megapixel camera in zit, dat je toch echt niet mag zeuren... Kom dan eens met 3 voorbeelden die dezelfde hardware/functies hebben en kleiner zijn... ;)
Neeh neeh echt slecht is het niet. Vond de K750i alleen wel mooi klein :D. Heeft deze nu ook dual speakers en zo een GOforce chip ? want dan kun je er ook games mee spelen en filmpjes zullen dan ook wel beter draaien dan op me K750i.

Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869

Reg. datum: 13 augustus 2004

Al iets bekend over de adviesprijs (losse verkoop)??

Staat ook bij MR.
Zal anders in de startpost ook die linkjes opnemen. Wel zo handig.
Volgende topic mag iemand zo'n mooie maken B)

Zit geen GoForce in maar een Ati chip. Lijkt me dat als die heel snel 8 foto's op de hoogste kwaliteit kan maken dat filmen ook wel goed moet gaan. Maar daar staat niets over in.
Adviesprijs is tussen de ¤350 en ¤400 zeeeeer schappelijk.
Voor zover ik het begrijp zal de K790 net zo duur worden als de K800. Dus geen idee waarom je nog voor de K790 zou moeten gaan :S. Of heeft die iets extra's wat ik over het hoofd zie.

Wat ik wel heel slim/gaaf vindt is dat ze een nieuw platform ontwikkeld hebben wat een aantal jaren mee moet gaan. Een flexibel platform wat ze continue kunnen blijven verbetern met nieuwe onderdelen. Net als bij de eerste walkman van Sony vele jaren geleden.

Shiver23 wijzigde dit bericht 07-03-2006 11:12 (76%)

AKA CamelSushi
Reg. datum: 16 februari 2006

De K790 heeft EDGE, dat heeft de K800 niet. Daarentegen heeft de K800 de mogelijkheid tot beeldbellen. Maar ja, :? wie gebruikt dat nou :?

PC: Fujitsu Siemens Laptop; GSM: SAMSUNG E900; CAMERA: PANASONIC DMC FZ7; CAR: Opel Corsa C 1.6 Sport

quote:
nickvanozzie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:49:
De K790 heeft EDGE, dat heeft de K800 niet. Daarentegen heeft de K800 de mogelijkheid tot beeldbellen. Maar ja, :? wie gebruikt dat nou :?

Maar met UMTS gaat internetten zelf dus ook een stuk sneller. Beeldbellen is inderdaad niet bepaald boeiend.
En EDGE is alleen te gebruiken met Telfort en het ziet er niet naar uit dat andere aanbieders dit nog aan gaan bieden. UMTS mag ook wel wat meer gestimuleerd worden. De prijzen hiervoor zijn helaas nog steeds belachelijk hoog.

-= HD4870 X2 =-

quote:
Shiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:58:
Staat ook bij MR.
Zal anders in de startpost ook die linkjes opnemen. Wel zo handig.
Volgende topic mag iemand zo'n mooie maken B)

Zit geen GoForce in maar een Ati chip. Lijkt me dat als die heel snel 8 foto's op de hoogste kwaliteit kan maken dat filmen ook wel goed moet gaan. Maar daar staat niets over in.
Adviesprijs is tussen de ¤350 en ¤400 zeeeeer schappelijk.
Voor zover ik het begrijp zal de K790 net zo duur worden als de K800. Dus geen idee waarom je nog voor de K790 zou moeten gaan :S. Of heeft die iets extra's wat ik over het hoofd zie.

Wat ik wel heel slim/gaaf vindt is dat ze een nieuw platform ontwikkeld hebben wat een aantal jaren mee moet gaan. Een flexibel platform wat ze continue kunnen blijven verbetern met nieuwe onderdelen. Net als bij de eerste walkman van Sony vele jaren geleden.

ATi Chip :D nog beter :P Maar ik zag in een of andere revieuw dat hij geen 3d support heeft. Weet iemant wat voor een ATi chip er in zit ? er zijn er namelijk 5.

Mischien is het deze:

http://www.ati.com/products/imageon2282/index.html

Astennu wijzigde dit bericht 07-03-2006 12:07 (5%)

quote:
Video recording supports same set of effects as for the camera. There is only one available resolution which is 176x144 pixels at 15 fps rate. Such low resolution is implemented only because SE plans launching another brand for additional set of products targeted for making great photos combined with video recording in HD-quality.
Van dat van Ati kan ik niets meer vinden, dus misschien toch verkeerd gelezen.

-= HD4870 X2 =-

quote:
Shiver23 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:06:
[...]

Van dat van Ati kan ik niets meer vinden, dus misschien toch verkeerd gelezen.

Er is ook nog een nieuwere de 238x als ik me niet vergis die kan tot 4 mpixel met de camera en die heeft echte 3D support met openGl EX. Mischien dat hier dan de 2282 in zit en dat die nog geen echte 3D support heeft.

ATi heeft een nieuwe staat alleen niet daar tussen dan moet je verder zoeken zal ik vanmiddag wel even doen.

De 2282 heeft gewoon 320x240 zie ook : http://www.ati.com/products/handheld.html

Astennu wijzigde dit bericht 07-03-2006 12:13 (9%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 59 60 61 62 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: