The fate of all mankind I see is in the hands of fools.
Last.fm
[HDTV] High-Definition TV. Wat is het precies topic deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last
Reageer Nieuw TopicDit is een van de mooiste HDTV rips die ik ooit heb gezien en dat zijn er een hoop...
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
Een andere aanrader zijn de 3 matrix films. Die zien er ook geweldig uit
quote:Who Am I? schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:56:
Een paar screenshots van mijn The Return Of The King 1080i. De film is 25GB groot.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Dit is een van de mooiste HDTV rips die ik ooit heb gezien en dat zijn er een hoop...
C More? Wel een Engelse soundtrack?
Ziet er idd wel netjes uit..
Heb de 3 Matrix films ook in HD gezien waarvan de 3e zelfs met 1080p allemaal erg gelikt, maar wel vreselijk groot.
25 GB voor een film
Met de Dreambox kan ik nu ook Sky UK ontvangen. Ik wacht dus nog even op de Dreambox 8000 die dan ook HDTV kan ontvangen, dan heb je gelijk alle HDTV kanalen van Sky UK, Premiere, etc....quote:henk_DE_man schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:04:
Zijn er hier eigenlijk mensen die serieus gaan proberen om toegang tot Sky HD te krijgen? Deze service gericht op de UK kan nu elk moment beginnen. Er zal in h.264 worden uitgezonden in zowel 720p als 1080i.
PSN-ID: Mikey5times
Lang*e*pe*nis*spe*ci*fi*ca*tie (de ~ (m.), ~ies):
Schreeuwerige specificatie die mensen makkelijk aanspreekt maar alles behalve bepalend is voor de kwaliteit.
Voorbeelden: Full HD, 1000Watt, 20Megapixels
Ik heb Dances with Wolves in een 30Gb versie gezienn O_O. Maar dat word denk ik wel de standaard met HDDVD en Blue-Rayquote:Aldmar schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:15:
Ik heb reloaded in 1080p en is 11.7 GB. De 25 GB van return of the king is toch wel verreweg het grootste wat ik gezien heb!
25 GB voor een film, ach ja je moet wat offers brengen als je iets moois wilt
Koeitje wijzigde dit bericht 15-03-2006 17:52 (14%)
The fate of all mankind I see is in the hands of fools.
Last.fm
Die heb ik idd zien staan, maar had niet genoeg ruimte en vond deze film de 30gb niet waard.quote:Koeitje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:51:
[...]
Ik heb Dances with Wolves in een 30Gb versie gezienn O_O. Maar dat word denk ik wel de standaard met HDDVD en Blue-Ray. Jammer genoeg heb ik geen fatsoenlijk scherm...
Reg. datum: 19 februari 2004
Dit vraag ik mij dus ook af ( 2 domme mensenquote:Mikey5times schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:35:
Even een domme vraag, maar die films zijn toch nog niet in HD uitgebracht? Of zijn ze op de Amerikaanse tv in HD uitgezonden? Of worden ze door iemand anders gecodeerd?
hoi
Ze worden gewoon op iniedergeval de Amerikaanse TV uitgezonden. Dit zijn de bekende films, maar ook de bekende series (desperate housewives, CSI, Lost, 24, etc). In Amerika is gewoon allemaal HD. Voorbespeelde schijfjes zijn echter ook in Amerika nog steeds niet te koop, zodat men daar nu al een tijdje met het rare fenomeen zit dat de gewone TV VEEL en VEEL mooier is dan films die je koopt of huurt op DVD.quote:Mielmania schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 20:18:
[...]
Dit vraag ik mij dus ook af ( 2 domme mensen)
Hier is het precies andersom. De kwaliteit van een voorbespeelde film op DVD is een flink stuk beter dat een reguliere TV uitzending.
Sommige andere landen zenden ook al HD uit. Japan doet dit al minstens 20 jaar (Hi-Vision) en Korea doet er ook wat mee.
Reg. datum: 02 november 2004
Maar misschien ben ik de enige die het WK geen moer meer boeit als Nederland er eenmaal uitligt...
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Reg. datum: 26 augustus 2005
Ik kan nou nooit echt begrijpen waarom mensen nu speciaal voor het voetbal een HD-TV gaan aanschaffen.quote:mbr01 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:59:
Ik vroeg me af of er ook hd-sample te vinden is van hoe voetbal er in hd kwaliteit uit ziet (mbt wk2006 en vader overtuigen enzo). Ik heb al wel gezocht, maar kan het tot nu toe nog niet vinden.
Sony TRV120-D8 DV, 3x PVR-150MCE, Humax IR-Fox-C, 2x Siemens M750 PVR, TechnoTrend CT-3650CI/C-1501, DM500c
That Is The Question
Ja normale mensen houden nou eenmaal van voetbal. En trouwens ook nog als Nederland eruit ligt. Het is gewoon een mooi toernooi.quote:Dr. Strangelove schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:20:
Ik ben een groot Oranje fan, maar als Nederland in de groepsfase wordt uitgeschakeld zal ik toch met enig leedvermaak denken aan al die mensen die speciaal voor het WK hebben geïnvesteerd in HDTV
Maar misschien ben ik de enige die het WK geen moer meer boeit als Nederland er eenmaal uitligt...
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
Bij mij staat de TV hele avonden aan tijdens CL en UEFA Cup avonden, ik beschouw mezelf echt wel als liefhebber van mooi voetbal. Maar ik ben zo ontzettend Oranje-focussed tijdens een eindronde dat ik na uitschakeling een tijdje helemaal voetbal-moe ben door de teleurstelling, en dan kunnen al die andere teams door de grond zakken
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7
Reg. datum: 12 november 2003
quote:Who Am I? schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 20:56:
Een paar screenshots van mijn The Return Of The King 1080i. De film is 25GB groot.
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Dit is een van de mooiste HDTV rips die ik ooit heb gezien en dat zijn er een hoop...
Wat vind je nou zelf van 1080i? Ik vind de bewegende beelden ronduit lelijk, dan liever dvd.
Ik snap ook niet waarom er zoveel 1080i materiaal bechikbaar is en zo weinig 720p, jammer hoor.
De plaatjes zien er wel mooi uit hoor, daar niet van
superpolm wijzigde dit bericht 16-03-2006 13:35 (3%)
Ik vind 1080i niet minder goed dan de 1080p films die ik heb gezien. Als je een goeie 1080i rip hebt, dan zie je echt geen verschil. Mocht er wel zichtbaar verschil zijn dan zijn er goede deinterlacers. Ik heb maar 1 1080i film (spiderman2) waarbij interlacing duidelijk zichtbaar is, maar zodra ik een deinterlacefilter inschakel is daar ook niets meer van te zien.quote:superpolm schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 13:34:
[...]
Wat vind je nou zelf van 1080i? Ik vind de bewegende beelden ronduit lelijk, dan liever dvd.
Ik snap ook niet waarom er zoveel 1080i materiaal bechikbaar is en zo weinig 720p, jammer hoor.
De plaatjes zien er wel mooi uit hoor, daar niet van
DOT wijzigde dit bericht 16-03-2006 20:08 (3%)
Looking for additional customers?
12.3% doesn't use Windows.
34.5% doesn't use Internet Explorer.
Reg. datum: 12 november 2003
quote:Who Am I? schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:33:
[...]
Ik vind 1080i niet minder goed dan de 1080p films die ik heb gezien. Als je een goeie 1080i rip hebt, dan zie je echt geen verschil. Mocht er wel zichtbaar verschil zijn dan zijn er goede deinterlacers. Ik heb maar 1 1080i film (spiderman2) waarbij interlacing duidelijk zichtbaar is, maar zodra ik een deinterlacefilter inschakel is daar ook niets meer van te zien.
Ja t zou goed kunnen dat ik slechte rips tegenkom, vooral met sport
snap ik niet dat ze 'i' hanteren. Maar deinterlacers kan ik gewoon downloaden?
Ik gebruik zelf ffdshow, die kan je hier downloaden.quote:superpolm schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 00:23:
[...]
Ja t zou goed kunnen dat ik slechte rips tegenkom, vooral met sport
snap ik niet dat ze 'i' hanteren. Maar deinterlacers kan ik gewoon downloaden?
Ik hoop dat het nog niet eerder gemeld is... ik heb even de searchfunctie gebruikt...
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 40 41 42 43 last