Ok bedankt voor de antwoorden. Ik ga er ook eentje nemen 
Raar, na het invullen van het aanvraagformulier krijg ik binnen 2 seconden het volgende bericht "Met de door jou verstrekte gegevens is het niet mogelijk een LowCall aansluiting aan te vragen."
Is dit een fout in het systeem? Hoe kan ik het wel aanvragen?
Is dit een fout in het systeem? Hoe kan ik het wel aanvragen?
Woon je misschien in een probleemwijk ofzo?
Of sta je als wanbetaler te boek bij een andere provider? Of andere schulden...
Dat soort checks voeren ze nl. eerst uit (zijn centrale databases voor). Je zou een ander adres kunnen proberen indien mogelijk. Of anders de helpdesk bellen.
Dat soort checks voeren ze nl. eerst uit (zijn centrale databases voor). Je zou een ander adres kunnen proberen indien mogelijk. Of anders de helpdesk bellen.
Palomar wijzigde dit bericht 22-04-2008 20:56 (10%)
[specs]
Volgens mij kan het systeem niet binnen 2 seconden controleren of je een wanbetaler bent. Ik ben trouwens geen wanbetaler. Daarnaast heb ik de naam en adres van enkele familieleden en vrienden ook geprobeerd. Krijg steeds hetzelfde bericht.quote:Palomar schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 20:54:
Woon je misschien in een probleemwijk ofzo?Of sta je als wanbetaler te boek bij een andere provider? Of andere schulden...
Morgen maar eens bellen met de helpdesk
Jawel, als je bij een provider een wanbetaler bent komt dat in een centrale database, welke ook weer wordt geraadpleegd als je bij lowcall (en elke andere provider) wilt registreren. Dat kan dus wel binnen 2 seconden
Op dezelfde manier kunnen ze zelfs complete postcodes blokkeren als daar relatief gezien veel wanbetalers wonen....
Maargoed, als het met andere adressen ook niet werkt zal het ws. een fout zijn in het systeem.
Maargoed, als het met andere adressen ook niet werkt zal het ws. een fout zijn in het systeem.
[specs]
Reg. datum: 13 december 2005
Reg. datum: 13 december 2005
Weet iemand hoe het met bellen in het buitenland zit?
Ik wil gebruik maken van mijn "justvoip" account om via een lokaal nummer in het buitenland verder te bellen. Bijvoorbeeld als ik in Frankrijk ben bellen naar een lokaal frans nummer.
Op de site staat alleen een eenheidsprijs van 1,15....maar dit lijkt mijn voor bellen vanuit het buitenland naar nederland.
wie o wie heeft voor mij een antwoord?
Ik wil gebruik maken van mijn "justvoip" account om via een lokaal nummer in het buitenland verder te bellen. Bijvoorbeeld als ik in Frankrijk ben bellen naar een lokaal frans nummer.
Op de site staat alleen een eenheidsprijs van 1,15....maar dit lijkt mijn voor bellen vanuit het buitenland naar nederland.
wie o wie heeft voor mij een antwoord?
Reg. datum: 22 juli 2006
Dit is EU vastgesteld, bellen vanuit de EU kost 58 cent per minuut.. maakt niet uit of dit naar NL is of welk EU-land dan ook.. die 1.15 is het tarief voor bellen vanuit NL naar een Europees land in de lijst die op lowcall.nl vermeld staat 
Orange gaat toch eind 2008 over in t mobile? Maar als ik nu nog een verlenging neem via die site dan kan ik hem in december toch weer opzeggen als ze die veranderingen doorvoeren. T mobile heeft namelijk geen enkel vergelijkbaar abbonoment 
één stad, één club ...AJAX AMSTERDAM
Reg. datum: 09 maart 2008
Reg. datum: 09 maart 2008
Ik ben op dit moment bij LowCall. Opzich prima, precies wat er op de site staat.
Nadelen:
Klantenservice is BAGGER. Slechter dan de normale klantenservice van Debitel, welke redelijk is. Meerdere mensen hadden geen idee wat een PIN2 of PUK2 code is. Na het aan collega's gevraagd te hebben zeiden ze dat dit op de telefoon zit. Zij konden dit dus niet opvragen.
Ik had laatst een factuur vergeten te betalen, nummer wordt direct afgesloten en 5 euro administratiekosten worden in rekening gebracht. Meteen betaald dus, maar moest wel een week wachten voordat dit verwerkt was.
Nummer overzetten naar LowCall ging trouwens flawless.
LowCall is een goedkoop alternatief voor PrePaid, maar let op: je hebt dus wel allemaal regels en facturen zoals bij een abonnement.
Ander nadeel is dat je per minuut betaalt en dat de eerste minuut dus meteen een hele minuut kost. Aangezien ik tig keer per week de voicemail van iemand krijg ben je meteen vrij veel kwijt. Simyo zou dus een betere keuze zijn, ook al hebben zij een starttarief. Maar 0,07+0,02 is minder dan 0,14.
Nadelen:
Klantenservice is BAGGER. Slechter dan de normale klantenservice van Debitel, welke redelijk is. Meerdere mensen hadden geen idee wat een PIN2 of PUK2 code is. Na het aan collega's gevraagd te hebben zeiden ze dat dit op de telefoon zit. Zij konden dit dus niet opvragen.
Ik had laatst een factuur vergeten te betalen, nummer wordt direct afgesloten en 5 euro administratiekosten worden in rekening gebracht. Meteen betaald dus, maar moest wel een week wachten voordat dit verwerkt was.
Nummer overzetten naar LowCall ging trouwens flawless.
LowCall is een goedkoop alternatief voor PrePaid, maar let op: je hebt dus wel allemaal regels en facturen zoals bij een abonnement.
Ander nadeel is dat je per minuut betaalt en dat de eerste minuut dus meteen een hele minuut kost. Aangezien ik tig keer per week de voicemail van iemand krijg ben je meteen vrij veel kwijt. Simyo zou dus een betere keuze zijn, ook al hebben zij een starttarief. Maar 0,07+0,02 is minder dan 0,14.
AntraxBomb, ik snap NIETS van je reactie.quote:antraxbomb schreef op zondag 04 mei 2008 @ 13:21:
Orange gaat toch eind 2008 over in t mobile? Maar als ik nu nog een verlenging neem via die site dan kan ik hem in december toch weer opzeggen als ze die veranderingen doorvoeren. T mobile heeft namelijk geen enkel vergelijkbaar abbonoment
heeft iemand hier GPRS al geactiveerd?? Volgens de laatste nieuwsbrief schijnt het activeren nu gratis te zijn, en ik vroeg me af of iemand hier dit had geprobeerd??
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Reg. datum: 23 september 2006
Reg. datum: 23 september 2006
Ja ik!
En het heeft me ook nog eens geld gekost
Dat terwijl er GRATIS in de nieuwsbrief stond.
Morgen direct bellen, jullie horen meer van me
En het heeft me ook nog eens geld gekost
Dat terwijl er GRATIS in de nieuwsbrief stond.
Morgen direct bellen, jullie horen meer van me
Ik had het voor mn tweede telefoon toevallig kort geleden nog geactiveerd. Net voordat ik dat mailtje kreeg 
Hoop dat ze ook nog eens UMTS gaan aanbieden. Al zal dat gezien hoeveel het bij de andere providers kost nog wel verre toekomstmuziek zijn... EDGE is trouwens ook al goed. Dat kreeg ik ineens toen ik in Frankrijk (op Orange-netwerk) ging internetten. Ging al stukken sneller dan GPRS.
Hoop dat ze ook nog eens UMTS gaan aanbieden. Al zal dat gezien hoeveel het bij de andere providers kost nog wel verre toekomstmuziek zijn... EDGE is trouwens ook al goed. Dat kreeg ik ineens toen ik in Frankrijk (op Orange-netwerk) ging internetten. Ging al stukken sneller dan GPRS.
[specs]
iemand al resultaat met het gratis activeren van GPRS???
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Hebben meer mensen sindskort 3G op je schermpje staan ipv. GPRS? Het viel mij vanochtend nl. op dat er ineens 3G bij mn signaalmetertje stond en als ik de verbinding test via mn laptop dan downloadt ie ook met 50KB/s

Zou dit een foutje zijn of zou lowcall overschakelen naar umts?
Palomar wijzigde dit bericht 09-07-2008 10:16 (3%)
[specs]
Reg. datum: 22 mei 2004
Reg. datum: 22 mei 2004
Mijn 2 lowcall aansluitingen kunnen nu ook inderdaad gebruik maken van het kpn umts netwerk..
bellen en gebeld worden gaat ook prima.misschien met opzet het umts opengesteld om het gsm netwerk iets te ontlasten..
bellen en gebeld worden gaat ook prima.misschien met opzet het umts opengesteld om het gsm netwerk iets te ontlasten..
quote:Palomar schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:15:
Hebben meer mensen sindskort 3G op je schermpje staan ipv. GPRS? Het viel mij vanochtend nl. op dat er ineens 3G bij mn signaalmetertje stond en als ik de verbinding test via mn laptop dan downloadt ie ook met 50KB/s![]()
Also known as: Rencomp
Ook hier 3G met Lowcall 
Tarief wel hetzelfde neem ik aan? M'n bereik is wel maar 2 streepjes van de vier nu...
Tarief wel hetzelfde neem ik aan? M'n bereik is wel maar 2 streepjes van de vier nu...
Reg. datum: 15 juli 2008
Reg. datum: 15 juli 2008
Lowcall heeft nog steeds de actie dat als je 10 euro betaalt voor het startpakket, je 10 euro als beltegoed krijgt... maar nu een extra actie als je getipt wordt door een bestaande klant en je wordt lid, dan krijg je 5 euro extra beltegoed...
Dus sta je op het punt Lowcall te bestellen, laat dan even hier een bericht achter, dan kan ik je een uitnodiging sturen en krijg je dus 5 euro extra beltegoed bovenop de 10 euro standaard...
Dus sta je op het punt Lowcall te bestellen, laat dan even hier een bericht achter, dan kan ik je een uitnodiging sturen en krijg je dus 5 euro extra beltegoed bovenop de 10 euro standaard...
Dit komt omdat het Telfort netwerk tegenwoordig via KPN werkt. Dus Lowcall gaat ook via het KPN netwerk.quote:Palomar schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:36:
Bereik is bij mij idd ook veel beter merk ik. Zit nu constant op het max. aantal streepjes, terwijl dat eerst onder de helft zat.
Kosten van dataverkeer zullen wel gelijk blijven. Dus wel oppassen dat je niet ongemerkt veel te veel downloadt.
Gamertag => Macer NL / Nikon D80
Dit is denk ik een hele slimme zet geweest! Iedereen verbruikt nu waarschijnlijk veel meer data, omdat de snelheid hoger ligt.. dus meer inkomsten voor debitel 
Dit heeft debitel niet in hand.. Dit is waarschijnlijk rechtstreeks op het netwerk gedaan.
Heb er ook helemaal niks over gehoord, zal het eens navragen of dat bewust is gedaan vanuit debitel.
Heb er ook helemaal niks over gehoord, zal het eens navragen of dat bewust is gedaan vanuit debitel.
Gamertag => Macer NL / Nikon D80
Is deze aanbieding nog gelding, ik ben namelijk geïnteresseerdquote:aheinen1972 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:51:
MVC wijzigde dit bericht 04-08-2008 15:10 (10%)