Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
hobsie schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:15:
ok dus mijn mastery level moet 9lvls onder mijn level of experience blijven voor max sp?
je mastery level 9lvls onder je normale level lijkt me beetje veel van het goede. je krijgt op die manier wel een hele berg skillpts exp maar zeer weinig normale exp. In de startpost word geadviseert om telkens 1 lvl boven je mastery lvl te zitten. zo krijg je een lekker aantal skillpts exp en nog voldoende normale exp.

quote:
SOEFuture schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 18:43:
ben ik ff aan het rond rijden op mijn paard, kom ik dit tegen 8)7 :
klik
wow!, dat zijn nog us flinke knapen :Y)

mini cooper 1991

Als jullie nu eens allemaal disconnecten...
misschien dat ik dan ff kan spelen.

Kan op dit moment niet inloggen.

he ik sta niet in de lijst in de OP
Mijn nick op Aege is GoT_OliverBB en ben op het moment op lvl 10

OliverBB wijzigde dit bericht 17-12-2005 21:48 (36%)

quote:
roltraptoerist schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 20:29:
[...]

je mastery level 9lvls onder je normale level lijkt me beetje veel van het goede. je krijgt op die manier wel een hele berg skillpts exp maar zeer weinig normale exp. In de startpost word geadviseert om telkens 1 lvl boven je mastery lvl te zitten. zo krijg je een lekker aantal skillpts exp en nog voldoende normale exp.

ty, dat van die 9lvls las ik op oasis in het gedeelte van sp farming en daar werd dus aangeraden zo'n groot verschil te hebben. nah ik zal mijn skills nu eens flink omhoog gooien :+

En voor het troy lijstje, IGN: hobs

Vis
Reg. datum: 23 december 2004

Let trouwens op dat je langzamer leveled als je veel mastery levels onder je normale level zit he..

Aan de mensen die op Troy spelen:

Zover ik weet bestaat er nog geen tweakers guild op troy terwijl er wel veel tweakers op troy aan het spelen zijn.
Mischien kunnen we gezamelijk een clan stichten zodat de kosten een beetje gespreid kunnen worden.

IGN:Effectz

The time has come

quote:
ZypherNL schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:23:

Zover ik weet bestaat er nog geen tweakers guild op troy terwijl er wel veel tweakers op troy aan het spelen zijn.
Mischien kunnen we gezamelijk een clan stichten zodat de kosten een beetje gespreid kunnen worden.

ik ben ook voor een guild, en eerder was er ook al een persoon die er naar vroeg

quote:
TheFrozen schreef op zondag 18 december 2005 @ 01:42:
Let trouwens op dat je langzamer leveled als je veel mastery levels onder je normale level zit he..

ochjee moet ik daar oooook nog op letten

Ik ben inmiddels level 11 (jeej) maar kan al 2 dagen niet connectie wegens inmense drukte daar grrr

ich bin ein Berliner :)

wtf net een quest completed, wou terug met een return scroll. Nadat het balkje vol was kreeg ik een popup: "could not connect due server traffic" :( gevaarlijk spul dus die scrolls

gelukkig geen gegevens kwijt

Ik ben nu lvl 12 met een combi van Cold en dat zwaard-gebeuren, maar ik ik zie sommige mensen met SP rondlopen die in de honderden lopen en ik ben al blij als ik er 15 heb! Doe ik nou zo dom met mijn punten? Ik grade mijn skills wel altijd up en mijn mastery lvl en mijn skill lvl zijn bijna altijd gelijk maar kan je met dat farming veel punten scoren of niet? En zo ja hoe kan ik dat dan doen :+

Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb

quote:
OliverBB schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 21:16:
Als jullie nu eens allemaal disconnecten...
misschien dat ik dan ff kan spelen.

Kan op dit moment niet inloggen.

he ik sta niet in de lijst in de OP
Mijn nick op Aege is GoT_OliverBB en ben op het moment op lvl 10
Ik kwam jou vanmorgen rond 10 - 11 uur in de stad bij de potion-zaak tegen! Ik heb nog tegen je aan staan praten: Zit je op GoT van tweakers.net, allemaal heel enthousiast, ren je keihard weg, beetje opletten knaap 8)7

Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb

quote:
stefandeman schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:15:
Ik ben nu lvl 12 met een combi van Cold en dat zwaard-gebeuren, maar ik ik zie sommige mensen met SP rondlopen die in de honderden lopen en ik ben al blij als ik er 15 heb! Doe ik nou zo dom met mijn punten? Ik grade mijn skills wel altijd up en mijn mastery lvl en mijn skill lvl zijn bijna altijd gelijk maar kan je met dat farming veel punten scoren of niet? En zo ja hoe kan ik dat dan doen :+

ik heb in het begin veel SP gefarmt en heb nu idd >300.
hoe verder je hoogste mastery level onder je LoE (level of experience) zit hoe meer SP je krijgt per geslacht monster, maar hoe minder exp. Dit heeft een maximun van 9lvls onder je LoE.

dus: wil je veel EP neem dan je hoogste mastery 1 lvl onder je LoE.
wil je veel SP neem dan je hoogste mastery 9 lvl onder je LoE.

clear?

quote:
hobsie schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:59:
[...]

ik heb in het begin veel SP gefarmt en heb nu idd >300.
hoe verder je hoogste mastery level onder je LoE (level of experience) zit hoe meer SP je krijgt per geslacht monster, maar hoe minder exp. Dit heeft een maximun van 9lvls onder je LoE.

dus: wil je veel EP neem dan je hoogste mastery 1 lvl onder je LoE.
wil je veel SP neem dan je hoogste mastery 9 lvl onder je LoE.

clear?

Dus ik moet nu eerst gewoon geen skill-lvl up gaan maar mijn "gewone" lvls omhoog laten gaan, hm das wel eventjes wat minder want dan krijg ik er geen skills bij en daar was ik nou net voor aan het sparen :'(
En dat skill farmen, is dat gewoon de ingame naam voor SP puntjes sparen door monsters in elkaar te slaan? De eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik aan van die mensen die akkertjes bewerkten en daarvoor punten kregen :D

quote:
stefandeman schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:17:
[...]

Dus ik moet nu eerst gewoon geen skill-lvl up gaan maar mijn "gewone" lvls omhoog laten gaan, hm das wel eventjes wat minder want dan krijg ik er geen skills bij en daar was ik nou net voor aan het sparen :'(
En dat skill farmen, is dat gewoon de ingame naam voor SP puntjes sparen door monsters in elkaar te slaan? De eerste keer dat ik dat hoorde dacht ik aan van die mensen die akkertjes bewerkten en daarvoor punten kregen :D

skill farmen is gewoon monsters killen en zo skill points krijgen. je krijgt alleen veel meer skillpoints als je aan het framen bent (dat is dus als je je hoogste mastery 9 lvls onder je LoE houdt).

weet iemand hoeveel skillpoints je ongeveer moet hebben om die 300 masteries vol te krijgen?
ik heb er nu ~720 op lvl 19

SOEFuture wijzigde dit bericht 18-12-2005 21:07 (15%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Vis

quote:
roltraptoerist schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 19:45:
mooie startpost _/-\o_

mischien is het ook handig om een lijstje te maken met mensen die op de troy server spelen. volgens mij spelen daar ook een aantal mensen van GoT.
done.

ik had trouwens nog een vraagje, ik had het ook al in deel 1 gepost maar aangezien die nu gesloten is post ik hier mijn vraag nogmaals.
[...]
Lees dit even door.

bedankt voor het maken van het Troy lijstje :). en die url die je gaf is ook echt super handig :*)

keep up the good work _/-\o_

quote:
ZypherNL schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:23:

Strak plan! ik begin alvast met sparen ;)

roltraptoerist wijzigde dit bericht 18-12-2005 14:54 (62%)

Dé Belg

quote:
stefandeman schreef op zondag 18 december 2005 @ 12:20:
[...]

Ik kwam jou vanmorgen rond 10 - 11 uur in de stad bij de potion-zaak tegen! Ik heb nog tegen je aan staan praten: Zit je op GoT van tweakers.net, allemaal heel enthousiast, ren je keihard weg, beetje opletten knaap 8)7
Mij negeerde ie zelfs als'k priveberichtje stuurde.. sjah.

Dé Belg

quote:

Ik lees daar het volgende:

Equipments

There're five classes of weapons
Swords: can equip shields, mental based, double attack
Daggers: can equip shields, physical based, double attack, lower critical
Spears: two-handed, highest mental power, higher critial
Big-swords: two-handed, highest physical power, Slow weapon
Bows: two-handed, long range, fast attack, relative low physical/mental power

Alleen, ingame zie ik precies enkel swords, glavies en bows.. waar vind'k die bigswords en daggers dan b.v.?

quote:
poohbeer schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:27:
[...]

Equipments

Daggers: can equip shields, physical based, double attack, lower critical = Blade
Big-swords: two-handed, highest physical power, Slow weapon = Glavie

Alleen, ingame zie ik precies enkel swords, glavies en bows.. waar vind'k die bigswords en daggers dan b.v.?
vroeger heette de glavie en blade anders.....

SOEFuture wijzigde dit bericht 18-12-2005 15:33 (5%)

|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||

Vis

quote:
poohbeer schreef op zondag 18 december 2005 @ 15:27:
[...]

Equipments

Daggers=blade: can equip shields, physical based, double attack, lower critical
Big-swords=glavie: two-handed, highest physical power, Slow weapon

Ik zat zonet effe te spelen ...en het lagt gewoon veeels te erg!!
hebben jullie daar geen last van?

te huur ....

ja soms heb ik daar last van echt zwaar irri, wil je een monster aanvallen heb je eerst een delay van een paar sec

ik heb dat ook vaak hoor, gelukkig is het nu wel een heel stuk minder sinds ik geen draadloos meer heb :*) maarja de lag blijft. vooral in het weekend heb ik er veel last van, maar dat komt waarschijnlijk doordat het zo druk is 8)7

enne weet iemand hoeveel skillpoints je ongeveer moet hebben om die 300 masteries vol te krijgen?
ik heb er nu ~720 op lvl 19...

Reg. datum: 28 oktober 2002

Mja die lag is heel irritant...soms kan je gewoon een aantal uur spelen en dan begint het super erg te laggen (dat je gewoon een minuut niet kan bewegen).

net was er mega lag. ik ging dood omdat ik gewoonweg niet kon bewegen door die lag, dus ook niet potten. toen kreeg ik da schermpje als je doodbent en klikte op resurecten... maar toen kreeg doodleuk de melding dat ik was disconnected from server :(

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws