Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 05 januari 2003

quote:
TheFrozen schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:54:
[...]

Als archer is het beste om full int te nemen met cold en natuurlijk bow skill, eventueel een subskill. Full strenght zou ook kunnen, maar je hebt meer profijt van full int. Verder zou ik protector of gardement nemen, de beesten komen toch vaker in de buurt dan je lief is, dus persoonlijk zou ik protector kiezen.

cls, wat is jou ign en welke server speel je?
ign = cls, server: aege

WoW-Addict
Reg. datum: 22 april 2005

is er al wat meer bekent over die guild ofniet?

ik las dat iedereen er rond 1900 uur moest zijn maar waar? in jangan of ergens anders?

ook zag ik iets over een ts server...die kan ik ook wel 1 opzetten *zet hem aan*

TS ip: 84.29.182.133:8767
PW: wow

kom gerust binnenvallen en hoi zeggen ;)

nogmaals IGN: dabrowa

[Twilights Hammer - Aprox - 51 UD Rogue )(retired)( - Elemtra - 49 Orc Shaman][Vashj - Meria - 14 Human Paladin, Aprox - 14 Night Elf Priest]

[DPC]Happy Hour

quote:
cardinal808 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 11:48:
[...]

Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee, maar ik gok dat het een (+1) effect heeft. Maar het zou betekenen dat ik voor 500.000 aan elixers heb, want ik heb er twee. :P
quote:
Supreme schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:09:
Met Elixers kan je idd je wapen upgraden.
Wapen elixers op Aege raak je voor 200k kwijt... hoger is moeilijker

Vandaag 2 Elixers verkocht voor 250K per stuk. In totaal nu 850.000 op mijn rekening staan :o

quote:
Guillerm0oO schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:08:
Ok, vandaag word dus de Guild gestart? Paar vraagjes

Guildnaam : ?
Verzamelen : ?
Tijd : ?
Per persoon te betalen : ?
Te betalen bij : ?

komt er btw nog een guildnaam vote / poll iets...is misschien wel zo handig, zometeen krijgen mensen een guildnaam waarvan ze denken, wat een kutnaam, moeten we niet hebben natuurlijk :P
quote:
hobsie schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 12:42:
Tja vanavond komen we gewoon bij elkaar en bouwen we de guild, de personen die dan aanwezig zijn zullen dan wel gaan beslissen over naam en leaders ed. We komen bijelkaar op irc.

Nee, ik wil ook meer duidelijkheid voordat ik er ook maar een cent aan uitgeef.
Om te beginnen zou ik de naam willen weten, misschien is een poll een goed idee. Daarnaast is het niet bekend wie de leader gaat worden.

Dan zullen er weinig mensen beslissen, want polo1987 en ik zullen niet aanwezig zijn op IRC. Ga het er ook niet voor installeren of proberen. Ik stel ook dringend voor dat we hier een paar zaken onder elkaar zetten en niet op IRC gaan lopen kloten. Ze wouden een GoT clan en niet een een of ander IRC geneuzel.

Het is nu namelijk al 16:00 geweest en er is geen naam duidelijk, geen leader en andere zaken.

cardinal808 wijzigde dit bericht 27-12-2005 16:06 (3%)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

WoW-Addict

dan stel ik me wel voor als leader (suggestie dus)

naam voor guild

1. Dutch Lions
2. Gathering Of (thieves, traders, hunters bijv.)
3. Order of .......
4. Flying Dutchmen

dit zijn al 4 mogelijk heden die mij wel aan spreken

andere ideen:

kom even op mn TS server (als je thuis bent natuurlijk, op het werk staat het zo stom als je tegen je PC aan het praten bent :P)

of neem contact met me op via email of msn: dope4yu@hotmail.com

Be safe Aprox

[Twilights Hammer - Aprox - 51 UD Rogue )(retired)( - Elemtra - 49 Orc Shaman][Vashj - Meria - 14 Human Paladin, Aprox - 14 Night Elf Priest]

[DPC]Happy Hour

quote:
Apr0x schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:13:
dan stel ik me wel voor als leader (suggestie dus)

naam voor guild

1. Dutch Lions
2. Gathering Of (thieves, traders, hunters , tweakers bijv.)
3. Order of .......(tweakers :? )
4. Flying Dutchmen
Tweakers is niet het meest orginele, maar wel het geen waar we allemaal vandaan komen. Flying Dutchman is de clan van Flight Simulator, en lions/tigers wil ik niet aan herinnerd worden, teveel van gekilled :P

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Holy Cow!

Misschien handig voor jullie om te weten dat een guildname maar 12 characters kan bevatten. (tenzij ze dit kort geleden hebben gewijzigd dan)
Dus Flying Dutchmen en Gathering Of... en waarschijnlijk ook Order Of... kan je alvast wegstrepen.

Athlon X2 5200+, 2GB DDR2 HyperX 4-4-4-12, Asus 7600GT, CPU cooled by Arctic Freezer 64 Pro

[DPC]Happy Hour

quote:
Enthroned schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:26:
Misschien handig voor jullie om te weten dat een guildname maar 12 characters kan bevatten. (tenzij ze dit kort geleden hebben gewijzigd dan)
Dus Flying Dutchmen en Gathering Of... en waarschijnlijk ook Order Of... kan je alvast wegstrepen.
Dan wordt het een naam die waarschijnlijk een woord bevat. :+

WoW-Addict

je kent vast wel het gezegde "dont shoot the messenger " ;)

maar bedankt voor die 12 tekens ding.. :P

als andere mensen nog ideen hebben voor een guild/clan naam laat het mij/ons weten

Fi`maff

quote:
cardinal808 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 15:59:
[...]
Dan zullen er weinig mensen beslissen, want polo1987 en ik zullen niet aanwezig zijn op IRC. Ga het er ook niet voor installeren of proberen. Ik stel ook dringend voor dat we hier een paar zaken onder elkaar zetten en niet op IRC gaan lopen kloten. Ze wouden een GoT clan en niet een een of ander IRC geneuzel.

Het is nu namelijk al 16:00 geweest en er is geen naam duidelijk, geen leader en andere zaken.
Volgens mij is slowchat nogal verboden hier op GoT en is IRC wel handig daarvoor, maar we kunnen het natuurlijk ook ff ingame doen om een bepaald tijdstip, kan je meteen ff de LVLs van iedereen zien. Partychat! Ik heb 19:00 nogal vaak voorbij zien komen, op dit tijdstip ben ik iig bij de Guild NPC.

Mafferik wijzigde dit bericht 27-12-2005 16:51 (6%)

Flame-Instinct

quote:
Mafferik schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:50:
[...]

Volgens mij is slowchat nogal verboden hier op GoT en is IRC wel handig daarvoor, maar we kunnen het natuurlijk ook ff ingame doen om een bepaald tijdstip, kan je meteen ff de LVLs van iedereen zien. Partychat! Ik heb 19:00 nogal vaak voorbij zien komen, op dit tijdstip ben ik iig bij de Guild NPC.

Ik sta ook om 19:00 uur bij de guild npc Jangan verder vond ik de clannaam die hobsie had voorgesteld wel een goede: levitation en anders Elsyisian Heb het niet zo op die simpele namen als gathering of blabla guild of thieves enz enz.

Wie er clanleader gaat worden: Mja ik had al gezegd dat ik wel clanleader zou willen zijn heb er ook al redelijke ervaring mee. maar daar komen we wel uit ;)

The time has come

[DPC]Happy Hour

quote:
ZypherNL schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 16:55:
[...]

Ik sta ook om 19:00 uur bij de guild npc Jangan verder vond ik de clannaam die hobsie had voorgesteld wel een goede: levitation en anders Elsyisian Heb het niet zo op die simpele namen als gathering of blabla guild of thieves enz enz.

Wie er clanleader gaat worden: Mja ik had al gezegd dat ik wel clanleader zou willen zijn heb er ook al redelijke ervaring mee. maar daar komen we wel uit ;)

Kunnen we beter een party maken en daar lopen typen. Ik zal er zeker zijn. Ik ben ervoor dat jij Clanleader wordt rn de naam levitation is ook prima.

Probleem opgelost :+

WoW-Addict

leviathen is wel cewl :D ill be there ;)

Crash wijzigde dit bericht 28-12-2005 21:25 (171%)

prima dan gaan we voor levitation als guild name. verder heb ik een ventrilo server draaien die in principe 24/7 up is. ip: 85.145.113.19:3784. Dus als jullie daar tegen die tijd joinen zou handig zijn. Server versie is trouwens 2.1.2

Leviathen.

kan je beter Leviathan doen...
Dat is een GF (Guardian Force) uit FF8

http://www.riffus.com/gf-leviathan.jpg

persoonlijk vind ik GoT ook vet :P maarja smaken verschillen...

Guillerm0oO wijzigde dit bericht 27-12-2005 18:07 (20%)

[DPC]Happy Hour

quote:
Apr0x schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:06:
leviathen is wel cewl :D ill be there ;)
quote:
Guillerm0oO schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 18:07:
Leviathen.

kan je beter Leviathan doen...
Dat is een GF (Guardian Force) uit FF8

[afbeelding]

persoonlijk vind ik GoT ook vet :P maarja smaken verschillen...

Vind de twee beter dan levitation. Tis geen harry potter :P :+

quote:
hobsie schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 17:28:
prima dan gaan we voor levitation als guild name. verder heb ik een ventrilo server draaien die in principe 24/7 up is. ip: 85.145.113.19:3784. Dus als jullie daar tegen die tijd joinen zou handig zijn. Server versie is trouwens 2.1.2
Misschien hadnig om de nieuwe versie te gebruiken, ik kan namelijk niet connecten met oude software

cardinal808 wijzigde dit bericht 27-12-2005 18:38 (30%)

Fi`maff

Voor de oude ventrilo: *Click*
Werkt gewoon naast je nieuwe versie. Bij de oude versie kunnen er meer mensen (gratis) in een server.
offtopic:
Voor de admins, dit een legale download

Flame-Instinct

[DPC]Happy Hour

Leviathan

... is het geworden. Eindelijk een nieuwe clan op Troy voor GoT

quote:
cardinal808 schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:32:
Leviathan

... is het geworden. Eindelijk een nieuwe clan op Troy voor GoT

T heeft ff geduurt met name door de feestdagen enzo maar clan staat als een huis :D
9 members nu en hopelijk worden dit er nog meer ;)

T'is ff uitzoeken hoe het allemaal werkt met clanfuncties als name?

The time has come

JEEH, Hiep hoi!

ik wil ook joinen!
hoe kan ik dat doen?
kan 1 van de leaders me adden?

en van je aai ja jippie jippie

quote:
mister-ious schreef op woensdag 28 december 2005 @ 02:47:
ik wil ook joinen!
hoe kan ik dat doen?
kan 1 van de leaders me adden?

Message mij IGN:Effectz ingame of een van de mensen met rechten om te inviten:
Stellios
Guilermo
Cardinal707

The time has come

Guillermo :/

(maakt niet uit Effectz, khou nogsteeds van je)

Zegguh... Kunnen jullie op SRO komen? Krijg telkens de melding dat de server eruit ligt of bezig met onderhoud en op http://www.silkroadonline.net staat niks maar op http://www.silkroadonline.co.kr staat wel iets met de datum van vandaag alleen mijn talenknobbel laat me daar even in de steek :P

Heeft iemand een grote talenknobbel of weet wat er aan de hand hoor ik het graag... Heb wel zin na een dagje hard werken in een spelletje SRO

Weet iemand iets over waar je allemaal quests kan vinden. Had degene al gedaan die voor de hand lagen en kwam tot een teleurstellend ontdekking toen ik het leger kamp door rende dat daar ook nog quests waren. Dus heb nu een bruinvermoeden dat ik dieper moet gaan zoeken... Of was deze net uitzondering bij uitstek?

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Fi`maff

quote:
Bigfoot48 schreef op woensdag 28 december 2005 @ 19:11:
[...]

Weet iemand iets over waar je allemaal quests kan vinden. Had degene al gedaan die voor de hand lagen en kwam tot een teleurstellend ontdekking toen ik het leger kamp door rende dat daar ook nog quests waren. Dus heb nu een bruinvermoeden dat ik dieper moet gaan zoeken... Of was deze net uitzondering bij uitstek?
offtopic:
Heb je de startpost al doorgenomen?

Mafferik wijzigde dit bericht 28-12-2005 19:17 (35%)

Flame-Instinct

Reg. datum: 06 september 2003

Ik heb die text eens door Babelfish gehaald.. Erg veel doe ik er niet mee, maar dit is (ongeveer) het resultaat:

-- It informs from the silk road and it gives. --

[ Guidance ] settlement means update

How are you. It is a silk road on-line. When purchasing the silk from home page, account variant in the method which it will settle (real-time), the nothing bankbook payment method is added and the settlement is possible in the normality. Many use it will wish in new settlement means. Thank you.

Dus.

Maar goed, vanmiddag zag ik ook regelmatig 2 tijden voorbij komen: 15:00 - 15:30.. Misschien is het nu rond die tijd in korea en had 't al voorbij moeten zijn.. Zoiets.

[edit]19:58 en nog steeds niets.. Geeft me mooi tijd om eens wat bevindingen door te sluizen.
Allereerst: Tof spelletje.. kostte me veel moeite om het uit te vinden, maar in de vakantie heb je daar mooi de tijd voor. Wat me wel bevreemde is dat je het spel niet via bittorrent kan binnenhalen. Juist een protocol als BT kan ze veel dataverkeer schelen.
Eenmaal gedownload en geinstalleerd (wat perfect ging) moest ik nog wat updaten, wat maar kort duurde en kon ik meteen aan de arbeid.
Af en toe is het engels gewoon lachwekkend. Vreselijk veel fouten. Een beetje storend maar het zit niet echt in de weg. (Ze mogen dat 'beloings'-window wel een keer fixen van mij, eerlijk gezegd).
De bediening loopt niet soepel, wat waarschijnlijk veroorzaakt wordt door een trage server. Ik zit op Troy, maar ik kan me niet voorstellen dat 't op andere servers beter gaat. Ik heb al een aantal keer gehad dat ik dood ging omdat m'n health niet direct geupdate werd :(
Daarnaast (maar dat zit in het spel zelf) vond ik het af en toe machtig irritant dat andere (sterkere) mannetjes vaak m'n monsters wegkaapten. Had je ze eindelijk onder de knie, waren er van die gasten op hogere levels die een monster met 1 pijl afmaakten. Ben je toch mooi je spullen kwijt (ik weet niet exact HOE het verdeeld wordt, maar wel dat 't me af en toe behoorlijk op de zenuwen ging werken (oftewel: ik werd agressief)).
Maar goed, ik zit nu op lvl 11 en ben hooked! Ondanks de kritische punten hierboven, is het goed speelbaar en leuk om te doen. Bovendien vind ik het er best mooi uitzien. Technisch een knap staaltje, iig.

Goed, maar weer eens kijken of ik alweer op de server kom..

Infected wijzigde dit bericht 28-12-2005 20:09 (55%)

Fi`maff

Wordt maar snel Level20 Infected, dan wordt het spel nog net weer een stukje leuker! :) Gisteravond level 20 geworden, en ben niet meer bezig geweest met levelen, alleen maar de Merchant uithangen en de woestijn verkennen hehehe

ff wat kleine plaatjes voor de sfeer in het topic:

http://www.xs4all.nl/~maff/div/so1.JPG

http://www.xs4all.nl/~maff/div/so2.JPG

http://www.xs4all.nl/~maff/div/so3.JPG

http://www.xs4all.nl/~maff/div/so4.JPG

http://www.xs4all.nl/~maff/div/so5.JPG

_/-\o_

Mafferik wijzigde dit bericht 28-12-2005 20:22 (43%)

Flame-Instinct

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws