ja, dat weet ik ook welquote:TheFrozen schreef op vrijdag 16 december 2005 @ 21:33:
[...]
Dat zijn gewoon level points waardoor je meer hp en mp krijgt, gauw setten!
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Ze zeggen dat full strenght voor melee toch het beste is, omdat je toch 1 punt int krijgt automatisch, en op hoger level je dus alsnog een redelijk int level hebt.quote:Scorperito schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 00:25:
[...]
ja, dat weet ik ook welalleen het punt is, hoe (met het oog op later in het spel) ga ik ze zo verdelen dat ik later in het spel een goeie keuze heb gemaakt tussen strength en intelligence ?
Al plannen voor een guild?
Reg. datum: 05 augustus 2002
The time has come
En gooi de boel meteen in een tabel met witte achtergrond ofzo want die losse header afbeeldingen lijkt ook niet veel in andere skins dan tweakers.
(Ik wil 't ook wel doen (herontwerpen, kan moeilijk editten
NitroX infinity wijzigde dit bericht 17-12-2005 09:04 (20%)
Roelant, rob_erwt, crisp en moto-moi roeleren de pan uit!!!
Oh, en Femme natuurlijk ook :P
quote:ZypherNL schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 03:26:
Wat kun je trouwens het beste als armor gebruiken voor een aracher? ik loop nu met protector aan maar zit te twijvelen of ik niet beter armor kan nemen.
garment: hoge magic, lage physical bescherming
protector: matige magic en matige physical bescherming
armor: lage magic, hoge physical bescherming
Garment kan NIET gemixt worden. Armor en Protector wel. Dus ALLE garment uitdoen als je protector of armor wil equipen. Andersom ook ALLE armor en protector uitdoen als je garments wil equipen.
Tegen archers kan je dus best armor gebruiken.
ZypherNL, naar mijn mening kun je het beste tot level 30 protector dragen. Vanaf level 30, als je pijlen meer schade aanrichten in samenwerking met je magie ('1 t/m 4 hit' kills), kun je wel overgaan op garment.
Reg. datum: 27 augustus 2005
Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb
Bonzz.netninja > Bonzz
ich bin ein Berliner :)
Reg. datum: 03 oktober 2001
Reg. datum: 07 maart 2004
ING:
warchaser op got en in silkroad
Reg. datum: 27 september 2005
GoT: klaasgatenkaas IGN: gatenkaas
kom ik in geen enkele server die in de lijst staat (disconnected due to server load)
zijn daar dingen tegen te doen (los van gewoon wachten totdat er wel ruimte is) ??
mark117 wijzigde dit bericht 17-12-2005 13:33 (10%)
www.cubi.nl - voor al uw jaarverslagen....
edit// weinig aan te doen, gewoon een paar keer proberen, ik kom zo goed als altijd wel binnen 3 keer in.
Ilya wijzigde dit bericht 17-12-2005 13:44 (19%)
str of int? en cold lightging of fire??
en welke skills heb ik zoiezo nodig als pvp archer?
kan iemand mij een eindje op weg helpen
echt moelijk...
te huur ....
Reg. datum: 27 augustus 2005
Aggressor je klinkt alsof je op lvl 2 zit en niet snapt hoe al die skills enzo werken maar met al die (profquote:Aggressor schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 17:00:
wat voor archer is goed voor pvp??
str of int? en cold lightging of fire??
en welke skills heb ik zoiezo nodig als pvp archer?
kan iemand mij een eindje op weg helpen
echt moelijk...
Specs: Amd Athlon XP 3200, Ati Radeon 9600 Pro 256 MB, 512 MB Twinmos + 1024 MB MDT, Asus A7V600-X, Maxtor 6 SATA 80 Gb
En ik wil graag pvp archer worden ... alleen ik heb geen zin om me char te verneuken ...
te huur ....
gaat het nou om het level in het rode rondje of die van de groene
Reg. datum: 07 maart 2004
die andere is een normale skill.. en om die nog een lvl hoger te doen heb je lvl 9 van je mastery nodig
Reg. datum: 04 juli 2005
ben ik ff aan het rond rijden op mijn paard, kom ik dit tegen
klik
SOEFuture wijzigde dit bericht 17-12-2005 19:08 (51%)
|| Intel Core 2 Duo E6600 || MSI P965 Neo-F || 2x 1024MB Corsair XMS2 PC5400 C4 || ASUS EAH3850 512MB || WD 250GB || Hiper 580Watt || Thermaltake Swing ||
Reg. datum: 01 maart 2005
mischien is het ook handig om een lijstje te maken met mensen die op de troy server spelen. volgens mij spelen daar ook een aantal mensen van GoT.
ik had trouwens nog een vraagje, ik had het ook al in deel 1 gepost maar aangezien die nu gesloten is post ik hier mijn vraag nogmaals.
Ik ben intussen lvl15 en heb als combo voor heuksal / lightning gekozen. bevalt me aardig moet ik zeggequote:
er zijn een paar stats waar ik niet van weet waar ze voor dienen.
-Phy. reinforce
-Mag. reinforce
-Phy. absorption
-Mag. absorption
-Parry Ratio
en verder heb ik nog een ring met Immortal (1Time/times)
kan iemand mij vertellen waar deze stats voor dienen?
Dit topic is gesloten. ![]()