quote:Trebbel schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:47:
D4Skunk:
Je living is er duidelijk een pak op vooruit gegaan.
Super ruim is ze niet, maar je benut het wel zo optimaal mogelijk.
Puik werk.![]()
Thanks !!!
quote:
Maar ik heb wel een opmerking bij de eerste foto van je vorige post.
(die waar je kijkt naar je tv vanuit de zetel)
Er is niets mis met je vloer, ook niet met de kleur van je muur en ook niet met de kleur van je deuren, maar de drie samen passen totaal niet.
De kleur van je deuren is veel te donker. Afschuren en een lichter kleurtje opzetten!
(dek op de foto met je hand de deur maar eens af. Ziet er een pak beter uit he)
Het probleem ligt denk ik bij de slechte fotocamera... (allereerste casio exilim) De kleuren blenden normaliter veel meer, en de lampen steken zo veel niet af. Om een beetje zichtbaarheid te krijgen moest ik een zeer hoge belichtingstijd nemen, waardoor de contrasten niet kloppen... De camera geeft jammergenoeg ook donkere randen weer, waardoor de kleuren nog meer vern**kt worden.
IRL ziet het er veel beter uit...
Overal in onze woning hebben we trouwens de muren het verst van de ramen een iets donkerdere tint gegeven, wat de ruimte optisch vergroot. De muur waar de TV ophangt is dus ook een donkere variant v/d rest vd wookamer.
quote:
De muur waar je plasma tegen hangt is voor de rest vrij kaal. Ik zou het lampje boven je tv verwijderen en onder je tv een mooie kast plaatsen. Een klein plantje, fotootje van je vriendin/kinderen, een mooi lampje, etc.
Klaar is je living!
Ik begrijp wat je bedoelt, maar wij zijn eerder voorstander van een meer minimalistische aanpak in onze woonkamer... In onze hal/gang daarintegen hangen er dan weer een grote hoeveelheid kadertjes/fotos/...
Een kast zal er sowiezo niet komen, omdat dan het 'ruimtegevoel' zoek raakt.
Er staan enkel een barkast & tafel/stoelen in het andere gedeelte v/d living; het kastje waar de receiver op staat moet nog vervangen worden door een inbouw-boekenrek, en misschien dat er ooit nog wel een buffet-piano bijkomt.. Zo min mogelijk meubels is bij ons de leuze
Boven en in de garage hebben we kasten/bergruimte in overvloed, dus ...
Toch bedankt voor de tip...
Idd, alle tips zijn welkom...quote:Edit: @Sproedie: Hmm, ik dacht dat dit topic juist bedoeld was om uw HT in al zijn glorie te tonen. Wat is dan nog het nut om foto's te nemen van je favoriete plek in huis? Kun je evengoed plaatjes uit de catalogussen van de leveranciers posten.
Daarbij, het oog wil ook wel eens verwend worden![]()
You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.