Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 20

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 18 mei 2004

quote:
lord.farquaad schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:37:
Bij deze eindig ik bovenstaande kabeldiscussie. :(

Nu weer even over de set van D4Skunk.

[afbeelding]

Okee, A zijn waarschijnlijk je rears. Maar wat zijn je fronts, B of C? En als B je fronts zijn, wat is C dan? En andersom. En hoe het ook is, wat een enorm hoogteverschil tussen je center en de rest.
Kortom, vragen, vragen, vragen...

lezen

quote:

De speakers die atm op de TV staan moeten nog weg; maar de audio-kabel van TV-> receiver trek ik liever tesamen met de beeld-kabel, vandaar nog de voorlopig oplossing.
Al bij al zijn we best trots op ons setje.
Reg. datum: 15 oktober 2005

quote:
Exirion schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:15:
[...]

Definieer goed en slecht. Ik zit m'n hele leven al tussen de high-end audio zut en draai met een installatie die een waarde vertegenwoordigt van minimaal 10 mille, en ik zeg je dat het verschil tussen een kabel van Oehlbach van pak weg 30 euro en een Monster kabel van 100 euro puur tussen je oren zit. Maar goed, deze discussie is eindeloos dus laten we maar meteen weer ophouden.

Ik probeer alleen maar mensen te beschermen die menen dat hun set alleen meetelt met de 'grote jongens' als er kabels van minimaal 100 euro aan hangen terwijl ze een CD-speler van 300 a 400 euro gebruiken. Dat is helemaal buiten proporties.

En over dat dag en nacht.... laat me toch niet lachen man......
srry dat ik er nog even over begin zal het hierbij ook laten maar ik kon de beide kabels via via voor 37,50 euro per kabel krijgen een slordige 100 euro heb ik er zeker niet voor over aangezien mijn cd speler 280 euro heeft gekost. maar de vraag was eigenlijk of ik beter anoloog of digitaal kon gaan inplaats van welke kabelmerk nou beter is of dat het nutteloos is. gelukkig waren er een paar mensen die de vraag wel goed begrepen en daarom bedankt voor die tips en bij deze verklaar ik mijn vraag voor gesloten !

maare zeer netjes die installatie van 10 mille 8) post een paar pics zou ik zeggen (verheug me dr al op :) )

Fatalfelix wijzigde dit bericht 20-12-2005 19:53 (20%)

We Can't Get Enough

Two Thoughts Ahead!
Reg. datum: 07 november 2001

quote:
[...]

... hoop pimpin gepraat over hoeveel dure setjes je wel niet gehoord hebt (alsof wij dat niet hebben)...

Ik probeer alleen maar mensen te beschermen die menen dat hun set alleen meetelt met de 'grote jongens' als er kabels van minimaal 100 euro aan hangen terwijl ze een CD-speler van 300 a 400 euro gebruiken. Dat is helemaal buiten proporties.

offtopic:
Hahahaha... :( ...Wat een trieste reactie van je: voordat je vertelt dat het dit zinloze discussie is (waar ik het overigens mee eens ben), even nog vertellen dat het niet waar en daarna even lekker afvakkelen.

Inderdaad, toen ik het knopje posten drukte dacht ik er weer aan de oude kabel discussie :P. Sorry voor de overlast. Maar voordat ik verkeerd begrepen wordt:
Ik begrijp waar het mis is gegaan en ik ben het met je post eens (alleen met de manier van schrijven niet ;)). Ik bedoelde met een slechte kabel, een kabel van 8.95 bij de gamma en een goede kabel bijvoorbeeld Oehlbach. Zelf heb ik ook interlinks van Oehlbach. Bevalt me hartstikke goed. :Y)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

Een degelijke, afgeschermde kabel voldoet prima. En al zou een kabel wel verschil maken, voor dat geld verbeter ik liever een aktief component en geen kabel.
Gadgetfetisjist
Reg. datum: 04 februari 2000

quote:
Barry schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:02:
Een degelijke, afgeschermde kabel voldoet prima. En al zou een kabel wel verschil maken, voor dat geld verbeter ik liever een aktief component en geen kabel.

Amen. En over dat "gepimp": beetje treurig dat je dat zo interpreteert. Ik geef alleen aan dat ik een vrij doorgewinterde luisteraar met hele hoge eisen ben en als zodanig prima de verschillen tussen allerlei apparatuur kan horen. Ik ben echter nuchter genoeg om vast te stellen dat het verhaal bij kabels toch iestje anders ligt.

Maar succes verder met jezelf arm kopen aan kabels en je inbeelden dat het beter klinkt :)

EDIT: ik zag net dat je zelf ook Oehlbach gebruikt dus toch geen advocaat van de duivel bent ...

*group hug* :P Allemaal weer liev :+

Exirion wijzigde dit bericht 20-12-2005 19:44 (15%)

Two Thoughts Ahead!
Reg. datum: 07 november 2001

quote:
Exirion schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 19:29:
[...]

...

Maar succes verder met jezelf arm kopen aan kabels en je inbeelden dat het beter klinkt :)

EDIT: ik zag net dat je zelf ook Oehlbach gebruikt dus toch geen advocaat van de duivel bent ...

Ik zou net zeggen: volgens mij lees jij niet goed, want anders was ik errug benieuwd wat jou waarheid is.

quote:
*group hug* :P Allemaal weer liev :+

O+

Maargoed, ondertussen ben ik erg benieuwd hoe je set er uit ziet! Show it to me baby! :P

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Gadgetfetisjist

quote:
Arx schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:17:
Maargoed, ondertussen ben ik erg benieuwd hoe je set er uit ziet! Show it to me baby! :P
Is al een keer voorbij gekomen met recentelijk wat upgrades. Binnen een maand of 2 laat ik weer een upgrade zien en komt de hele set voorbij :) Die upgrade worden 6 klasse-A mono eindversterkers met afzonderlijke voedingen verdeeld over 2 kasten. Dat is nu work in progress.

Diet Coke and a pizza please
Reg. datum: 26 januari 2004

quote:
Exirion schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:38:
[...]

Is al een keer voorbij gekomen met recentelijk wat upgrades. Binnen een maand of 2 laat ik weer een upgrade zien en komt de hele set voorbij :) Die upgrade worden 6 klasse-A mono eindversterkers met afzonderlijke voedingen verdeeld over 2 kasten. Dat is nu work in progress.
Kun je misschien de foto's met ons delen, in een apart topic? Ik ben toch best wel benieuwd.
quote:
Ja, dat heb ik gezien, maar daarmee is het me nog niet allemaal duidelijk. Die speakers op de tv, zijn dat nou de fronts of horen ze bij de tv? (Of is het stiekem een nieuw soort 7.1 setup? :P )
Gadgetfetisjist

quote:
Barry schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 20:44:
Kun je misschien de foto's met ons delen, in een apart topic? Ik ben toch best wel benieuwd.

Ik heb de plannen al een paar keer genoemd maar ik kan het verhaal in z'n geheel nog wel even schetsen. Door omstandigheden is het allemaal wat langer gaan duren dan de planning was, maar goed... alle goeie dingen hebben tijd nodig zeggen we dan maar ;)

Ik draai momenteel al heel wat jaren met dit bakkie:

http://exirion.mine.nu:8080/DSCN1032_2.jpg

http://exirion.mine.nu:8080/DSCN1034_2.jpg

Je mag gerust zeggen dat het er niet uitziet, maar het was dan ook een prototype dat we in een oude Marantz kast van ergens begin jaren 70 hebben gezet. De versterkers zijn opgebouwd als monoprints. De MOSFETs zijn van Hitachi en zijn ook door Audio & Techniek destijds in een ontwerp gebruikt. Schrik niet van de grote elco's op de prints: dat zijn voedingsbufferelco's en ze zitten dus niet in de signaalweg. Alles wat in de signaalweg zit is polypropyleen. Verder een opampje van Burr Brown in de voortrap en verder is alles minimalistisch gehouden met zo weinig mogelijk tegenkoppeling. Het klinkt geweldig en de Hitachi's zijn afgezien van de klank ook erg goed doordat ze zeer grote stromen kunnen hebben. In combinatie met de totale voedingsbuffer van 66000uF geeft dat een versterker die de moeilijkste speakers prima aanstuurt. De potmeter is overigens een ALPS, maar ziet er door de lelijke knop misshien wat cheap uit ;)

Nogmaals, dit is een prototype. De draadjes op de prints zijn aangebracht om alle massapunten zo laagohmig mogelijk met elkaar te verbinden. Hierna is het ontwerp nog wat gewijzigd als ik me niet vergis. Van m'n vader heb ik 4 monoprints van de nieuwe versie overgenomen. De bedoeling is dat we de FETs van de prints die ik al heb overzetten op nieuwe prints. Pa moet na lange tijd van niet werken dus weer eens z'n printproduktie opstarten :P Ik heb dan 6 identieke monoversterkers.

Misschien dat ik wat foto's kan maken als ik met de kerst/nieuwjaar bij m'n ouders ben. Daar liggen 4 prints met 4 complete voedingen klaar. Nu nog 2 ringkerntrafo's en wat elco's kopen om m'n huidige versterker om te bouwen naar iets optimalers. Verder heb ik 2 kasten in bestelling staan:

Deze kast in 4U hoogte en 40cm diepte en in 3U hoogte en 30cm diepte:

http://www.hifi2000.it/media%5Cpesdiss10x7.jpg

Met deze frontplaten erop:

http://www.hifi2000.it/media/frontale3U10.jpg

1 cm dik geborsteld aluminium.

Dan verder ben ik van plan om de eindtrappen met XLR pluggen gebalanceerd aan m'n Arcam voorversterker te hangen. Daarvoor heb ik ook wat Jensen ingangstransformatoren gekocht. Dat zijn dit soort dingen (wel een ander type):

http://www.jensen-transformers.com/graphics/photos/M/13k7atb.gif

Daarmee zijn de eindtrappen volledig ontkoppeld van de voorversterker en heb je geen aardlussen of hoogfrequentinstraling. Het is 1:1 verhouding en ze lopen tot ruim 90KHz recht. In Amerika zou ik ze moeten bestellen voor 60 a 70 dollar per stuk(!) en ik heb nu een setje van 7 stuks voor 120 euro kunnen overnemen. Dat zijn altijd leuke deals :P

Op al m'n luidsprekers (de fronts ga ik trouwens nog bi-wiren) heb ik grote vergulde schroefklemmen die ik ook op de versterkers ga gebruiken. Ze zijn groot genoeg om m'n 4mm2 kabel in te klemmen dus dat is dan allemaal netjes. Al met al niet echt compromissen gesloten en we willen het maximale er uithalen.

Als het geheel klaar is zal ik nieuws pics posten met wellicht ook wat nudies van de versterkers :)

(en toch zal ik met pijn in het hart afscheid nemen van m'n foeilelijke bakkie zoals ie er nu staat, want technisch en klanktechnisch gezien is ie al top en vond ik het altijd wel wat hebben dat het ding er niet uit zag en klinkt zoals ie klinkt ;))

Vidi, Vici, Veni

quote:
[...]

Definieer goed en slecht. Ik zit m'n hele leven al tussen de high-end audio zut en draai met een installatie die een waarde vertegenwoordigt van minimaal 10 mille, en ik zeg je dat het verschil tussen een kabel van Oehlbach van pak weg 30 euro en een Monster kabel van 100 euro puur tussen je oren zit. Maar goed, deze discussie is eindeloos dus laten we maar meteen weer ophouden.

Voor 10 mille high end...??? Beetje overdreven misschien???

www.carina-avensisclub.nl

Gadgetfetisjist

quote:
MikeyMan schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 23:44:
Voor 10 mille high end...??? Beetje overdreven misschien???
Er zijn ook hier op GoT mensen die er nog een stuk meer aan hebben uitgegeven hoor ;) Ieder z'n hobby he. Een ander koopt een zeilboot ofzo :P

Reg. datum: 25 februari 2001

Wat hij bedoelt is dat je voor 10 mille geen high end set bij elkaar koopt, en in mijn definitie van het woord heeft hij daar gelijk in; bij high end denk ik toch aan componenten van 5000+ euro per stuk. Overigens zit mijn set in dezelfde prijsklasse en kriebelt het altijd onaangenaam als ik daaraan denk, het is een belachelijk bedrag eigenlijk voor wat muziek luisteren en filmpjes kijken...

Overigens kan ik de mensen die toch denken verschil in kabels te kunnen horen aanraden wat op ebay.de rond te kijken; veel duurdere interlinks van b.v. Van den Hul voor Profigold prijzen :) Zelf heb ik er ook een aantal, en ik hoor ook niet veel verschil met mijn goedkopere Ixos en Profigold kabels, maar wel degelijk met dropveters.

Dr. Strangelove wijzigde dit bericht 21-12-2005 00:03 (16%)

Intel Core 2 Duo E8400 @ 3,6 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freezer Pro 7

Reg. datum: 09 januari 2004

Ik ga ook die kant uit en vind het meer dan genoeg. Kan me ook niet voorstellen dat ik blij word van een dvd speler van 5000 euro. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk :)

100% No Soul Guaranteed

Reg. datum: 02 januari 2004

Hoi,

Offfffff Topic

Tja 5000 euri voor een cd speler is eigenlijk nog maar erg weinig gezien het fijt dat er ook cd spelers zijn van rond de 33.000 euro .Maar dan heb je ook wat :) :) :)

Mijn huidige cd speler de DUSON CD 150 heeft toen ook rond de 1400 euri gekost maar dat heb ik er niet voor betaald.

L.E

Reg. datum: 09 januari 2004

Mooie post. 5000 euro is inderdaad niets.

100% No Soul Guaranteed

Gadgetfetisjist

quote:
Dr. Strangelove schreef op woensdag 21 december 2005 @ 00:02:
Wat hij bedoelt is dat je voor 10 mille geen high end set bij elkaar koopt, en in mijn definitie van het woord heeft hij daar gelijk in; bij high end denk ik toch aan componenten van 5000+ euro per stuk.

Als ik vergelijkbaar spul allemaal in de winkel zou moeten kopen dan red ik het met die 10 mille ook niet. De meerkanaalseindversterkers die NAD en Arcam voor 2300 euro en 3000 euro verkopen zijn nog tamelijk teleurstellend. De voeding, behuizing en koeling bepalen in hoge mate de kosten voor een versterker dus daar wordt altijd op beknibbeld. Zware voedingen stellen ook weer hogere eisen aan de behuizing, kosten meer qua transport, etc. Wordt allemaal doorberekend in de prijs. In m'n stereoversterker heb ik straks al een voeding dubbele zitten die bij NAD en Arcam voor 8 kanalen wordt gebruikt :X

Verder heb ik speakers van grote merken gehoord die met 2000 euro per stuk teleurstellen als ik ze met m'n eigen speakers vergelijk. Al moet ik misschien wel wat relativeren omdat mijn tweeters zeker wel overtroffen worden door modellen van bijv Scan Speak, Focal en Audax. Ik heb het vooral over de laagweergave die bij veel (veelal bass-reflex, ook in de hoge segmenten) speakers niet strak is. Daarnaast wordt vaak een merkgebonden sound gecreeerd door het filter. Niet echt wat je onder neutrale weergave verstaat. Ik hou van een open geluid met een duidelijk en schoon middengebied zonder dat het geheel vlak klinkt. En daarbij is inmiddels voor sommigen hier wel duidelijk geworden dat ik erg gecharmeerd ben van Daline en Transmission Line systemen ;)

Enfin, als ik zie dat ik begin dit jaar een TV heb gekocht waarvan de winkelprijs 2499 euro was, er een Arcam A/V preamp van 2250 euro bij is gekomen, een CD-speler van 699 euro, een DVD-speler van 599 euro, 2 nieuwe speakers die een aardige waarde vertegenwoordigen, 2 speakers die ik al had staan zijn verbeterd en opgeknapt, en er binnenkort 2 eindversterkers staan die je voor minder dan 5000 euro echt niet kan vervangen, dan is 10 mille nog veel te krap gerekend.

En ja, dat is eigenlijk wel idioot als je er over nadenkt :o Maar voor jullie geldt precies hetzelfde en ik denk dat iedereen met en hobby er zoveel geld in steekt dat anderen 'm voor gek verklaren :P

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

Ik herken dit Syndroom ook de laatste tijd steeds meer... :P Er gaat gewoon zo veel geld in zitten. Mijn droom is nog altijd om een setje Jean Marie Reynaud Offrande LD version... Voor mij DE boekenplank luidspreker (ik heb niks met zuilen)... Bijna perfect linear freq vlak, 114db/w/m... maarjah ze kosten gewoon 3400euro per stuk.. :X
Najah als ik later miljoenair ben :P . Ben nu ook tevreden met mijn vincent+quad's.

-= G P P =-

Audio Nerd
Reg. datum: 01 september 2002

even een kickje met mijn laatste upgrade:

http://www.chello.nl/~g.klemkerk/Nordost.JPG

Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

Kind of Blue
Reg. datum: 03 juni 2003

Dit topic gaat hard zeg...
quote:
Mosez schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:03:
[...]

Ziet er inderdaad netjes uit. Erg fraai die plasma vrij aan de muur.

Het valt me op dat-ie wel wat hoog hangt en vrij ver van de zitpositie, of is dat gezichtsbedrog? Hoe groot is de afstand van de bank tot de TV? Misschien kun je ook nog een fotootje posten vanaf/achter de bank.

Vanaf die afstand (ik denk zo'n 5m) valt dat best mee... Hij hangt zo hoog om peutervingertjes op het scherm te vermijden :)

http://users.pandora.be/bull/got/thuis3.jpg
quote:
En hoe heb je je kabelprobleem opgelost, of hoe ga je het oplossen? Ben altijd geinteresseerd in handige foefjes.
Zo zag het er vroeger uit :
http://users.pandora.be/bull/got/voorverbouwing.jpg

Aangezien we o.a. extra lichtpunten/stopcontacten moesten voorzien, de schouw uitbreken, ... hebben we gewoon bij het slijpen van de leidingen direct extra bekabeling voorzien voor speakers etc...
De muur waar de tv ophangt is de trap naar de kelder, dus de kabels lopen gewoon via een gat door de muur zo de kelder binnen.

quote:
edit:
Ik lees net in het andere topic hoe je je kabels hebt lopen. Duidelijk.

Al met al ziet het er prima uit, evenwichtinge inrichting ook.

quote:
lord.farquaad schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 17:37:
Bij deze eindig ik bovenstaande kabeldiscussie. :(

Nu weer even over de set van D4Skunk.

[afbeelding]

Okee, A zijn waarschijnlijk je rears. Maar wat zijn je fronts, B of C? En als B je fronts zijn, wat is C dan? En andersom. En hoe het ook is, wat een enorm hoogteverschil tussen je center en de rest.
Kortom, vragen, vragen, vragen...
Zie foto hierboven (fronts) en deze (de rears - let niet op de rommel atm :p )
http://users.pandora.be/bull/got/thuis4.jpg

Het hoogteverschil is inderdaad merkbaar aanwezig, maar door de relatief grote afstand t.o.v. the sweet spot, stoort het niet echt. Zoals reeds gezegd was de WAF in mijn geval zeer belangrijk, anders kwam er helemaal geen home-cinema ;)

De speakers die OP de tv staan moeten nog weg, maar daarvoor moet ik eerst dus nog een kabeltje trekken ...

You got a letter from headquarters this morning. / What is it? / It's a big building where generals meet, but that's not important.

Crossfire x1950xt
Reg. datum: 26 mei 2004

Ik hoor mensen zeggen dat ze sokken in hun fronts hebben ?
Ik kan me voorstellen dat je dit zou doen om het geluid wat strakker te krijgen en wat minder beinvloed door de bass, maar kan dit zomaar met elke fronts? Heb het net zelf even geprobeerd met mijn canton fronts. Ze lijken wel wat mooier over te gaan in de sub en ''trommelgeluidjes'' cq bassdrums klinken beter.

@ onder

Natuurlijk bedoel ik fronts met een bassreflex-buisje :+

PassieWassie wijzigde dit bericht 21-12-2005 14:55 (18%)

Specs: http://specs.tweak.to/14936= Nieuwe Spekjes mensen !

Audio Nerd
Reg. datum: 01 september 2002

quote:
thabazzman schreef op woensdag 21 december 2005 @ 13:47:
Ik hoor mensen zeggen dat ze sokken in hun fronts hebben ?
Ik kan me voorstellen dat je dit zou doen om het geluid wat strakker te krijgen en wat minder beinvloed door de bass, maar kan dit zomaar met elke fronts? Heb het net zelf even geprobeerd met mijn canton fronts. Ze lijken wel wat mooier over te gaan in de sub en ''trommelgeluidjes'' cq bassdrums klinken beter.

Deze moeten natuurlijk wel een basspoort hebben, anders heb ik geen idee waar je die sok wilt plaatsen. Op de speaker leggen heeft weinig effect ;)

anyway. Als iemand last heeft van vervelende resonanties van de bassen, kun je idd een sok erin stoppen om een mindere klank eruit te krijgen waardoor het prettiger kan zijn voor de luisteraar.

of dit voor iedereen van toepassing is: nee, Dat ligt geheel aan je opstelling en wat jij prettig vind.

Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne

Reg. datum: 14 augustus 2003

D4Skunk:
Je living is er duidelijk een pak op vooruit gegaan.
Super ruim is ze niet, maar je benut het wel zo optimaal mogelijk.
Puik werk. _/-\o_

Maar ik heb wel een opmerking bij de eerste foto van je vorige post.
(die waar je kijkt naar je tv vanuit de zetel)

Er is niets mis met je vloer, ook niet met de kleur van je muur en ook niet met de kleur van je deuren, maar de drie samen passen totaal niet.
De kleur van je deuren is veel te donker. Afschuren en een lichter kleurtje opzetten!
(dek op de foto met je hand de deur maar eens af. Ziet er een pak beter uit he)

De muur waar je plasma tegen hangt is voor de rest vrij kaal. Ik zou het lampje boven je tv verwijderen en onder je tv een mooie kast plaatsen. Een klein plantje, fotootje van je vriendin/kinderen, een mooi lampje, etc.

Klaar is je living!

Edit: @Sproedie: Hmm, ik dacht dat dit topic juist bedoeld was om uw HT in al zijn glorie te tonen. Wat is dan nog het nut om foto's te nemen van je favoriete plek in huis? Kun je evengoed plaatjes uit de catalogussen van de leveranciers posten.
Daarbij, het oog wil ook wel eens verwend worden :P

DePiet wijzigde dit bericht 21-12-2005 15:54 (17%)

Reg. datum: 20 mei 2003

quote:
Trebbel schreef op woensdag 21 december 2005 @ 14:47:
D4Skunk:

Maar ik heb wel een opmerking bij de eerste foto van je vorige post.
(die waar je kijkt naar je tv vanuit de zetel)

Er is niets mis met je vloer, ook niet met de kleur van je muur en ook niet met de kleur van je deuren, maar de drie samen passen totaal niet.
De kleur van je deuren is veel te donker. Afschuren en een lichter kleurtje opzetten!
(dek op de foto met je hand de deur maar eens af. Ziet er een pak beter uit he)

De muur waar je plasma tegen hangt is voor de rest vrij kaal. Ik zou het lampje boven je tv verwijderen en onder je tv een mooie kast plaatsen. Een klein plantje, fotootje van je vriendin/kinderen, een mooi lampje, etc.

Klaar is je living!

hmm dacht dat dit topic was om je ht te posten in plaats van om elkaars inrichting, kleurgebruik etc. te beoordelen. 8)7

Maarja ik zit nog steeds op mijn Atacama's te wachten. Ik heb Herpes gister gebeld en ze hadden de stands bij de leverancier moeten bestellen. Dat was een keer fout gegaan dus had hij ze weer besteld. Maar voor de kerst zou ik ze hebben. op hoop van zegen O-)

Voor de rest weer puike sets voorbij gekomen mensen leuk dat er steeds weer nieuwe mensen hun shit laten zien.

PS2 & PC Gamer

quote:
Sproedie schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:04:
[...]
hmm dacht dat dit topic was om je ht te posten in plaats van om elkaars inrichting, kleurgebruik etc. te beoordelen. 8)7
Ik vindt het prima tips, niks mis mee lijkt me.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: