Ok, ik volg dit topic al een tijd, dus nu post ik even mijn setje.
Foto's:
Geen detailfoto's v/d set, maar eerder foto's van een groter deel van de ruimte, en om de volgende reden : in tegenstelling tot de meeste mensen hier, is het bij ons de bedoeling dat het home-cinema gebeuren zo weinig mogelijk de rest v/d inrichting overheerst; stijl en smaak verschillen

Dus vandaar dat ik de foto's getrokken heb vanuit een ietwat ander standpunt, zodat je kan zien hoe de set in de kamer geplaatst is.
Het kastje waar de set momenteel opstaat moet weg, en op die plaats komt een inbouw-boekenrek, maar pas nadat we een haard hebben laten installeren.
Specs :
- TEAC AG 7D receiver
- Limit (=budget) DVD/CD speler
- PS2
- Grundig videorecorder
- 42'' plasma : samsung PS-42P3S
- Canton Movie QX 150 speakerset
Indruk : de meeste vrienden/familie die in onze woonkamer binnenkomen zeggen dat ze nog nooit iets gelijkaardigs gezien/gehoord hebben, maar dat ligt natuurlijk a/h feit dat we geen audio-/videofielen in onze kennissenkring hebben

Ik heb geen ervaring met speakersets etc, maar ik heb wel al een paar keer in een studio gezeten, en ik moet zeggen dat de klank van de set naar mijn normen & het budget zeer goed is; een zeer natuurlijk, ruimtelijk en 'vol' geluid. Een akoestische gitaar klinkt bijna als een echte akoestische gitaar, en je kan ze min of meer in de ruimte plaatsen. De DVD/CD-speler heeft een optische uitgang, dus de klank hiervan is goed.
De plasma-tv heb ik nu ongeveer 2 jaar, en ik moet zeggen dat dit een zeer goede aankoop geweest is. Ik heb nog wel wat problemen mbt de aansluiting van mijn dvd/plasma (
zie hier ) maar dit hoort natuurlijk niet thuis in dit topic.
De speakers die atm op de TV staan moeten nog weg; maar de audio-kabel van TV-> receiver trek ik liever tesamen met de beeld-kabel, vandaar nog de voorlopig oplossing.
Al bij al zijn we best trots op ons setje.