Gathering of Tweakers

Quicksearch
En een paar foto's van mijn laatste aanwinst.
Een Barco data 650 CRT Projector

De projector op zijn test plaats:
http://img332.imageshack.us/img332/1989/barco009medium1zs.jpg

Het is een groot bakbeest >:) Mijn 19" monitor er naast is opeens een klein dingetje:
http://img332.imageshack.us/img332/2160/barco011medium5vq.jpg

Zonder lenzen:
http://img478.imageshack.us/img478/5624/barco008medium0fz.jpg

En hier ontbreekt nog wat: Namelijk een control switch box, hiermee kun je wat instellingen doen, en een input instellen. (wordt aangesloten op de remote aansluiting)
Als iemand er nog een over heeft, wil ik die graag over nemen !!
http://img332.imageshack.us/img332/406/barco012medium9av.jpg

Specs van dit beestje:

H-freq: 15 -50 khz
V-freq: 37-120hz
30mhz RGB bandwidth
HD6C lenzen
RGB, composiet en S-video ingangen

Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500

The force is a powerfull ally

quote:
JWO schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:21:
En een paar foto's van mijn laatste aanwinst.
Een Barco data 650 CRT Projector

De projector op zijn test plaats:
[afbeelding]

Het is een groot bakbeest >:) Mijn 19" monitor er naast is opeens een klein dingetje:
[afbeelding]

Zonder lenzen:
[afbeelding]

En hier ontbreekt nog wat: Namelijk een control switch box, hiermee kun je wat instellingen doen, en een input instellen. (wordt aangesloten op de remote aansluiting)
Als iemand er nog een over heeft, wil ik die graag over nemen !!
[afbeelding]

Specs van dit beestje:

H-freq: 15 -50 khz
V-freq: 37-120hz
30mhz RGB bandwidth
HD6C lenzen
RGB, composiet en S-video ingangen
Die barco's zijn echt bruut!! Waar koop je die dingen eigenlijk? Ik heb welleens op internet gezocht, maar niets kunnen vinden (dealers dan, de site wel).

KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)

quote:
Who Am I? schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:27:
[...]

Die barco's zijn echt bruut!! Waar koop je die dingen eigenlijk? Ik heb welleens op internet gezocht, maar niets kunnen vinden (dealers dan, de site wel).
Deze komt van marktplaats af (heel erg mazzel gehad daarmee) ze worden ook regelmatig te koop aangeboden op htforum.nl

Vincent SAV-C1 | Vincent D-150 | Marantz MA-500 | Denon DVD2800MK2 | Klipsch RF25 | Klipsch RB25 | Klipsch RC10 | Klipsch KSW10 | Barco DATA 500

Reg. datum: 09 december 2002

@JWO,

Heb je al ervaring met barco's? Hier een handige site: http://www.curtpalme.com

600 serie barco, dat is analoog chasis denk ik. Veel instel werk met potmeters. Succes!

cd=AA maestro, versterker- audio analogue meastro, speakers=Audio Physic virgo2 (modified) projector: barco 701s

quote:
hifiman schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:01:
@JWO,

Heb je al ervaring met barco's? Hier een handige site: http://www.curtpalme.com

600 serie barco, dat is analoog chasis denk ik. Veel instel werk met potmeters. Succes!

Nog niet veel ervaringen met CRT's nee ;)
tnx voor de site.

De 650 heeft inderdaad een analoog chassis, maar kan wel de hogere resoluties en progressive weergeven :)

op 5.5 inch overlappen de lijnen alleen elkaar een beetje op hoge resoluties :+
Reg. datum: 09 januari 2004

Maakt zon ding nou ook veel herrie? Of zijn fans hier niet nodig?

Overigens zou ik het nooit kopen er zitten vind ik meer nadelen als voordelen aan :)

100% No Soul Guaranteed

quote:
Guido schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:08:
op 5.5 inch overlappen de lijnen alleen elkaar een beetje op hoge resoluties :+

Ach daar zou ik vanzelf achter gekomen zijn :P

quote:
lowfi schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:10:

Overigens zou ik het nooit kopen er zitten vind ik meer nadelen als voordelen aan :)
Niet meer dan een LCD beamer, zitten slechts 2 grote 12cm fans in.

quote:
lowfi schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:10:

Heb je wel eens een barco in actie gezien dan?

http://members.chello.nl/m.vandekamp6/fotos/HT/HF_licht%20en%20recht%20beeld.jpg

Dit is het beeld bij mij. Kan eenlcd op dlp beamertje van 1500 euro niet tegen op hoor. Ja nadelen zijn groot /zwaar enz. veel afstelwerk. Maar het is de moeite waard. (voor mij wel dan)

cd=AA maestro, versterker- audio analogue meastro, speakers=Audio Physic virgo2 (modified) projector: barco 701s

quote:
hifiman schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:21:
[...]

[afbeelding]

Dit is het beeld bij mij. Kan eenlcd op dlp beamertje van 1500 euro niet tegen op hoor. Ja nadelen zijn groot /zwaar enz. veel afstelwerk. Maar het is de moeite waard. (voor mij wel dan)
Euh, moet zeggen dat dat er heel erg gesoept uitziet... Of lange sluitertijd gebruikt...?

www.carina-avensisclub.nl

dat is ook gewoon keihard gesoept

maar idd, ik moet hem nageven, een dlp/lcd van <5000 euro kan echt niet tegen bijvoorbeeld een Barco Data 808 oid op.
Reg. datum: 23 december 2002

de nieuwe sony ruby komt nogtans verdacht dicht in de buurt van een goed afgestelde CRT.

Ok een ciné 9 is nogaltijd het paradepaardje onder de CRT's.

http://www.behindthescreens.nl/ - Nederlandse 2D/3D art en gamedev community.

Yep, is gesoept,

Maar dat beeld heb ik dus wel in het donker, en dan spat het nog meer van het scherm hoor.

quote:
Judge80 schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:16:
de nieuwe sony ruby komt nogtans verdacht dicht in de buurt van een goed afgestelde CRT.

Ok een ciné 9 is nogaltijd het paradepaardje onder de CRT's.
een ruby is ook niet <5000, en een cine9 is niet alleen een paradepaadje onder de CRT's, maar onder alle beeld-uitspugende-apparaten :)

De ruby kost 17000 euro en dat is exclusief de lamp, die ook 3000 euro kost. (levensduur ong 2000 euro). Over een paar jaar staat dlp/lcd of Dlila ook op dat nivo vd euby, maar dan betaalbaar (hoop ik). En dan vervang ik de barco wel.

Reg. datum: 09 januari 2004

quote:
hifiman schreef op zondag 18 december 2005 @ 23:21:
[...]

[afbeelding]

ja en voor mij dus niet zeg ik duidelijk ;)

ieder zijn ding vat het niet als persoonlijke aanval op :&gt;

100% No Soul Guaranteed

quote:
lowfi schreef op maandag 19 december 2005 @ 00:58:
[...]

ja en voor mij dus niet zeg ik duidelijk ;)

ieder zijn ding vat het niet als persoonlijke aanval op :&gt;
Geen probleem, het was ook maar een vraag.

I've got the power

quote:
Mosez schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:20:
Zo. Eindelijk eens de foto's van mijn camera gehaald en geupload. Ik had afgelopen zomer al eerder eens een aankondiging gedaan, maar hier is dan mijn volledige HT:

...
aar. Roept u maar!

WOW, dat meubel is elite,
ben al een hele dag aan het zoeken,
maar hoe heb je die hier gekregen?
Waar kan ik dat ding ergens bestellen ??

edit: zie dat je ook in de VS woont, maar mocht je toch nog een tip hebben voor me,
bij voorbaat dank

Xforce wijzigde dit bericht 19-12-2005 12:10 (10%)

quote:
Fatalfelix schreef op donderdag 15 december 2005 @ 21:27:
[...]
idd weinig mensen met deze speakers maar ik heb wel Elac speakers en mijn vader beneden ook 8) ben helemaal fan van het volle warme geluid :9~

Ik heb een paar Elac's gehad, de CL142, deze heb ik juist weggedaan vanwege zijn kille geluid, dus warm geluid, ik deel die mening absoluut niet. Mijn inziens komt dat door de gebruikte alluminium domes. Nu heb ik een paar Diapassons, volledig houten kast(geen fineer) zonder scheidngsfilter en interne van den Hull kabel.

foto's zie mijn signature.
quote:
xforce schreef op maandag 19 december 2005 @ 11:06:
[...]

WOW, dat meubel is elite,
ben al een hele dag aan het zoeken,
maar hoe heb je die hier gekregen?
Waar kan ik dat ding ergens bestellen ??

edit: zie dat je ook in de VS woont, maar mocht je toch nog een tip hebben voor me,
bij voorbaat dank

Ik heb dit meubel inderdaad nooit buiten de VS gezien. Het kost na korting ongeveer $1500 en weegt in de verpakking 100 KG, dus als je een retailer vind die het voor je wil verzenden moet je ook nog eens flink in de buidel tasten voor verzendkosten.

Ik had het net zoiets met Atacama: die club zit in de UK en kan waarschijnlijk pas eind dit jaar leveren in de VS.

Je zou BDI rechtstreeks kunnen benaderen, misschien hebben ze plannen om overzees te gaan en zijn ze al in gesprek met partijen in Europa. Of wellicht maken ze een uitzondering voor je en sturen ze rechtstreeks vanuit het warehouse in Chantilly, VA. Succes!

Mooi zitten? Barcelona chair!

Reg. datum: 29 september 2005

quote:
Mosez schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:11:
[...]

Ik heb dit meubel inderdaad nooit buiten de VS gezien. Het kost na korting ongeveer $1500 en weegt in de verpakking 100 KG, dus als je een retailer vind die het voor je wil verzenden moet je ook nog eens flink in de buidel tasten voor verzendkosten.

Ik had het net zoiets met Atacama: die club zit in de UK en kan waarschijnlijk pas eind dit jaar leveren in de VS.

Je zou BDI rechtstreeks kunnen benaderen, misschien hebben ze plannen om overzees te gaan en zijn ze al in gesprek met partijen in Europa. Of wellicht maken ze een uitzondering voor je en sturen ze rechtstreeks vanuit het warehouse in Chantilly, VA. Succes!

Hmz... ik had precies hetzelfde gevoel voor je meubel en heb ze ook gelijk maar gemaild. Nu ik hoor wat hij 1: weegt en 2: zonder transport kost denk ik er toch maar over om voor Dagetti / Aldenkamp / spectral te gaan....

Zoals wij nederlanders zeggen: Helaas pindakaas :/

I've got the power

Het is een mooie set, en waar voor je geld,
dus ik heb m zojuist ergens besteld waar ze zeggen dat ie gratis ground shipping heeft,
en vervolgens heb ik de optie om de netherlands te kiezen.
dusja ik hoor wel of ze dr problemen mee hebben. :D
En dan zal ik het jullie laten weten.
Hij kost daar alleen 1800 dollar.

quote:
xforce schreef op maandag 19 december 2005 @ 15:45:
Het is een mooie set, en waar voor je geld,
dus ik heb m zojuist ergens besteld waar ze zeggen dat ie gratis ground shipping heeft,
en vervolgens heb ik de optie om de netherlands te kiezen.
dusja ik hoor wel of ze dr problemen mee hebben. :D
En dan zal ik het jullie laten weten.
Hij kost daar alleen 1800 dollar.

Het is inderdaad een erg fraai meubel. Helemaal ingericht op AV-gebruik: koelsleuven in de planken en bodem, half open schuifpanelen achter, geintegereerde kabelgoten, IR-doorlatend glas. Tevens worden extra vensters meegeleverd en audio-doek in het geval je je speakers ook achter de deurtjes wilt. Wordt bovendien volledig voorgemonteerd geleverd: alleen de voeten moeten worden vastgeschroeft. Daar zitten overigens gelagerde wielen in weggewerkt, zodat je gemakkelijk toegang hebt tot de achterkant.

Als je dit meubel geleverd kunt krijgen in Nederland voor $1800,- zit je op een goudmijn. Ik zou er meteen 10 bestellen en een handeltje beginnen. Reken er maar niet op: dit ding moet op de boot -kost waarschijnlijk tussen de 300 en 500 euro aan verzendkosten.

quote:
IR-doorlatend glas
Hm, daar heb ik ook enige tientallen vierkante meters van in mijn woning. Veel van mijn servies is toevallig ook van IR-doorlatend glas. Sterker nog, ik realiseer me net dat al het glas dat ik ooit heb gezien IR-doorlatend is ;)

Intel Core 2 Duo E8400 / Asus P5Q-E / 2 x 2GB PC6400 Cl6 / Sapphire HD4870 512MB / Samsung 640GB / Hitachi 250 GB / NEC ND-3800 / Asus 16x48x DVD / Arctic Freeze Pro 7

quote:
Dr. Strangelove schreef op maandag 19 december 2005 @ 19:43:
[...]

Hm, daar heb ik ook enige tientallen vierkante meters van in mijn woning. Veel van mijn servies is toevallig ook van IR-doorlatend glas. Sterker nog, ik realiseer me net dat al het glas dat ik ooit heb gezien IR-doorlatend is ;)

Je tijd zeker geen auto dan? Of werkt in een kantoorpand met vensters? Veel getint glas is juist niet IR-doorlatend, om voor de hand liggende reden.

Het glas in het AV-meubel is getint en IR-doorlatend. Niet bijzonder, wel handig.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws