Nogal nutteloos aangezien hij de center al vervangen heeftquote:
Misschien had 'ie 'em dan niet hoeven te vervangenquote:Dupje schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:34:
[...]
Nogal nutteloos aangezien hij de center al vervangen heeft
Oh jawelquote:Barry schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 14:50:
[...]
Misschien had 'ie 'em dan niet hoeven te vervangen
Reg. datum: 20 mei 2003
Hier de fotos van mijn nieuwe stands.
Atacama Nexus 70cm
Heb ook nog 3 posters [100x70] besteld. Niks met HT te maken maar natuurlijk leuk voor de aankleding.
Linker Rear
Rechter Rear
Sproedie wijzigde dit bericht 27-12-2005 19:18 (78%)
PS2 & PC Gamer
Sonus Faber | Arcam | Nordost | Velodyne
Jij kan het wetenquote:
quote:Dupje schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 19:30:
[...]
Jij kan het wetenMaar het is zo, zou ook mijn keuze zijn had ik stands nodig
Reg. datum: 29 maart 2004
Toch heb ik liever mijn huidige stands (linn katan), zijn wel duurder (210 euro geloof ik) maar er zitten vier ronde harde stukjes onder (waar je normaal je spikes in moet doen), maar ook zonder spikes staan ze hierdoor een stuk steviger dan de atacama stands, die echt niet zonder spikes kunnen. Onder die spikes moet ik dan weer muntjes doen...en vrouwlief vindt het er al niet uitzien. Verder wel zeer nette stands voor het geld, er is niks anders dat in de buurt komt!quote:
jorg
heb jij een foto ervan? Ben nu toch wel benieuwd geworden hoe deze eruit zien.quote:kippekop schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 20:21:
[...]
Toch heb ik liever mijn huidige stands (linn katan), zijn wel duurder (210 euro geloof ik) maar er zitten vier ronde harde stukjes onder (waar je normaal je spikes in moet doen), maar ook zonder spikes staan ze hierdoor een stuk steviger dan de atacama stands, die echt niet zonder spikes kunnen. Onder die spikes moet ik dan weer muntjes doen...en vrouwlief vindt het er al niet uitzien. Verder wel zeer nette stands voor het geld, er is niks anders dat in de buurt komt!
quote:Dupje schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 13:58:
Brr, die Marantz dvd-spelers zijn lelijk geworden zeg... Net als die nieuwe platte NAD's, lijken ook nergens meer op (jammer genoeg)
Yuck! Je hebt gelijk!
Volgens mij wordt er binnenkort iemand ontslaan in de design-afdeling van Marantz
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
quote:TomSwinnen schreef op dinsdag 27 december 2005 @ 23:22:
[...]
Yuck! Je hebt gelijk!
Volgens mij wordt er binnenkort iemand ontslaan in de design-afdeling van MarantzLijkt inderdaad op één of ander goedkoop merk...
Ik snap niet waarom het jullie aan een goedkoop merk doet denken
Goedkope merken maken héél veel na! Kijk eens naar de stereo versterkers van Koda, ziet eruit als Arcam, terwijl die Arcam serie er ook ''cheap'' uit ziet.

KODA AV-1300 Versterker
Btw; de remote control van de Marantz DVD-speler is erg mooi. Dat kan ik helaas niet van de mijne zeggen, die bij de Rotel RC-03 zat

Edit:
Oke, nu ik 'em echt goed bekijk zie ik het ook. De lade had dikker moeten zijn, in plaats van dat die ruimte nu benut wordt voor kleine knopjes. Maarja, boeien. Wat zijn de bevindingen met het apparaat eigenlijk, Yash??
Barry wijzigde dit bericht 28-12-2005 00:03 (14%)
100% No Soul Guaranteed
Arcam idemquote:
quote:Exirion schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:37:
[...]
Arcam idemIk gebruik metalen Philips remotes (eentje universeel en de CD73 werkt ook op het CD-gedeelte van m'n TV-remote) ervoor in de plaats.
Doen ze dan met opzet ofzo?? Zelfs mijn el cheapo DVD-speler heeft nog een betere remote!
Overigens heb jij mij met vele dingen aan het denken gezet. Zo heb ik mijn zelfbouw luidsprekers gesloten gebouwd, terwijl het orgineel BR is. En is mijn Marantz PM-78 vervangen voor een losse voor- en eindversterker (Rotel en Parasound). M.a.w: altijd nuttige, onderbouwde bijdrages van jou!
Je bedoelt te zeggen; "je kost me ladingen geld"... of niet?quote:Barry schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:49:
[...]
Doen ze dan met opzet ofzo?? Zelfs mijn el cheapo DVD-speler heeft nog een betere remote!
Overigens heb jij mij met vele dingen aan het denken gezet. Zo heb ik mijn zelfbouw luidsprekers gesloten gebouwd, terwijl het orgineel BR is. En is mijn Marantz PM-78 vervangen voor een losse voor- en eindversterker (Rotel en Parasound). M.a.w: altijd nuttige, onderbouwde bijdrages van jou!
www.carina-avensisclub.nl

Uit metaal, die dingen. En liggen heel goed in de hand. Da's nog eens een remote
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
quote:Roamor schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 22:44:
[...]
Jammer dat je dat van de site niet echt kunt zeggen.
Nieuwe site van Accurate gaat er zo uit gaan zien. Binnekort staat hij écht online.quote:Daklem schreef op zondag 25 december 2005 @ 13:11:
[...]
Momenteel is de website toch een belangrijk visite kaartje van een winkel. Als de website er verzorgd uitziet, krijg je meteen een goed gevoel bij die shop...
(Oké, genoeg offtopic
quote:TomSwinnen schreef op woensdag 28 december 2005 @ 03:34:
[...]
[...]
Nieuwe site van Accurate gaat er zo uit gaan zien. Binnekort staat hij écht online.![]()
(Oké, genoeg offtopic)
de highlighting in het menu werkt niet echt lekker...
he.... nu weer wel
Guido wijzigde dit bericht 28-12-2005 09:05 (4%)
Reg. datum: 31 januari 2000
Ik wist niet dat daar een samenwerkingsverband was, dacht dat Marantz en Mordaunt een samenwerkingsverband hadden, maar daar kan ik Cambridge niet in plaatsen.
-- NEVERMIND --
MnM wijzigde dit bericht 28-12-2005 09:28 (4%)
Nou weet ik alleen de waardes niet meer en om nou voor 65 euro per stuk (moeten er 4 in) de originele te kopen vind ik een beetje ver gaan.
Dus weet iemand de waardes ervan dan kan ik hem weer werkend maken
Hij heeft mij 6 jaar terug ook maar 265 gulden gekost nieuw in doos; de handelaar dacht dat het een paupermerk was terwijl hij bij S&B Pro Audio voor 2750,- in de schappen stond
BTW: Straks even boodschappen doen bij Correct in Rotterdam
Ballebek wijzigde dit bericht 28-12-2005 10:10 (7%)
ACSP, ACTC & ACSA certified
Reg. datum: 17 december 2003
Helemaal top, hij maakt niet zoveel herrie als een xbox (waar het me om ging), en dan speelt dat ding ook nog eens alles af! Zelfs cd's met .avi & .mpeg filmpjes! ben er echt blij mee! nu kan ik eindelijk normaal door sparen voor mn rears + center, en dan voor betere compo's!quote:Barry schreef op woensdag 28 december 2005 @ 00:00:
Oke, nu ik 'em echt goed bekijk zie ik het ook. De lade had dikker moeten zijn, in plaats van dat die ruimte nu benut wordt voor kleine knopjes. Maarja, boeien. Wat zijn de bevindingen met het apparaat eigenlijk, Yash??
[ help me (A) ]
quote:TomSwinnen schreef op woensdag 28 december 2005 @ 03:32:
Kunnen nog wat leren van Cambridge-Audio afstandbedieningen:
[afbeelding]
Uit metaal, die dingen. En liggen heel goed in de hand. Da's nog eens een remote
Precies, mooi spul
De nieuwe van de V2 is nog mooier
Koeitje wijzigde dit bericht 28-12-2005 13:49 (7%)
Beeld
Philips 32PW9527 (CRT, Pixel Plus 1)
DVD speler
Marantz DV-4610S (pas een week in bezit, kestkado voor mezelf...)
Receiver
Pioneer VSX-859RDS (Zo'n 7.1, THX, DTS geval..
Luidsprekers
Voor: JM Lab Daline 3
Rears: Mission 760i
Center: Magnat Vector Needle 10
Subwoofer: Magnat Metric 5
Extra-tjes:
Remote: Philips ding (met learning functie, alles op 1 ab)
MediaCenter: Asus Pundit (zelf in elkaar gefabriceerd)
Samsung Digitale TV decoder van TVHome
quote:
Uh..oh... zit nu op m'n werk.. druk hier trouwens...
Zal vanavond wat pics maken....
Dit topic is gesloten. ![]()