Reg. datum: 01 maart 2004
Dell XPS 15 (i5-560m,8GB,FHD) || Asus 1101HA || Desktop (C2D 8400, 6GB, GT9500) + Samsung 2343BW
Forum » Smartphones » Windows Phone » HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) - Deel 5
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Nieuw TopicZou kunnen dat die versie het probleem veroorzaakt. Sinds die versie kun je veel minder aan je wizard veranderen, zoals de Extended Rom die je niet meer kunt verwijderen. Misschien dat het daarmee te maken heeft.quote:Bij de 2 quote was ik vergeten te melden dat ik op dit moment de nieuwste t-mobile rom erop heb staan die 1.6.2.2 nld.
omeomi wijzigde dit bericht 10-01-2006 15:19 (3%)
Dell XPS 15 (i5-560m,8GB,FHD) || Asus 1101HA || Desktop (C2D 8400, 6GB, GT9500) + Samsung 2343BW
quote:Svennis schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:26:
Beste Vario-Eigenaars,
De volgende vraag is misschien al voorbij gekomen in de vorige 5 topics hierover, maar ik heb gezocht en kon het niet vinden! Hiervoor heb ik een MDA Compact gehad, die had dus geen WIFI. Nou wil ik dus graag weten hoe ik kan internetten op mijn Vario via WIFI.. Wat heb ik hiervoor nodig?
Ik heb op mijn pc een adsl-verbinding, dus zou ik graag via mijn pc op mijn vario willen internetten. Kan iemand dat mij vertellen?
Waarschijnlijk is dit voor jullie allemaal gesneden koek, maar ik ben nog "slim" wat betreft al de technologie!
Alvast bedankt!
grtz,
Svennis
When i'm dead bury me up-side-down, so the world can kiss my ass.
Systeem
Erik070 wijzigde dit bericht 10-01-2006 15:40 (40%)
Reden: dubbele info (krijg je als je aan de telefoon zit en aan het posten bent)
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
kan je vertellen wat het probleem is met nachtfoto'squote:Appie_NL schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:26:
Weet iemand of de nieuwste ROM het probleem oplost met nachtfoto's van 1.3MP en 2.0MP?
ja die lost het probleem op jahquote:Appie_NL schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 16:26:
Weet iemand of de nieuwste ROM het probleem oplost met nachtfoto's van 1.3MP en 2.0MP?
Mregeling kan jij ons vertellen waar jij jouw ROM vandaan heb gehaald. Want ik zit zelf op de 1.3.2.3 Rom en kan nergens een nieuwere ROM vinden (die NL is en van Tmobile).quote:
quote:Eggy schreef op maandag 09 januari 2006 @ 09:05:
[...]
http://www.howardforums.c...bfd72a3ef833&t=816390
Installeren met aWizard, een tool die je op XDA-Developers kunt vinden maar er stond dacht ik ook een link in die thread.
Niemand weet dus of die rom voor de engelse simlockvrije versie is?quote:DaannO schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 15:43:
FF voor alle duidelijkheid: ik heb rom versie 1.1.7.5 is er nou een nieuwere? Want ik zie in dit topic dat door eggy is gepost dat versie 1.6 er is. Maar is die ook voor de engelse qtek 9100? en hoe moet die geinstalleerd worden dan?
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Maar is het de nieuwste rom voor de 9100?quote:Eggy schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 19:27:
De Qtek ROM? Uiteraard is die simlock vrij.
EurOtiC wijzigde dit bericht 10-01-2006 20:22 (32%)
Je weet niet wat je niet weet!
De groen oplichtende telefoonknop..quote:EurOtiC schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:20:
Ik wil me telefoon resetten naar fabrieksinstellingen.
nu staat er in het scherm "press send to restore factory default".
Maar ik heb er zo'n nl manual bij.. dus welke knop is in godsnaam SEND?
quote:
Heb je de extend rom gedaan of de bovenste rom?quote:loenen schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:22:
[...]
Ik heb deze versie gisteravond op mijn simlock-vrije Qtek 9100 gezet. Alles werkt prima, Qtek verbinden via USB en stappen volgen. aWizard heb je nodig, die is hier te vinden.
Ik heb het idee dat mijn Qtek sneller loopt.
De bovenste, daar zit het OS in, het is de engelse versie (WWE).quote:DaannO schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 20:41:
[...]
Heb je de extend rom gedaan of de bovenste rom?
kom is op msn danquote:Xato schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 17:08:
[...]
Mregeling kan jij ons vertellen waar jij jouw ROM vandaan heb gehaald. Want ik zit zelf op de 1.3.2.3 Rom en kan nergens een nieuwere ROM vinden (die NL is en van Tmobile).
Ik heb je even toegevoegd op een MSN die ik vrijwel elke dag gebruikt.quote:
Hoe krijg je je schermtoetsenbord zichtbaar? Ik zie heel even het icoontje door het mac scherm heen, maar kan hem niet uitklappen.quote:tonks schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 10:47:
[...]
Nu is het hfs24 bestand eigenlijk de hardeschijf van je mac, hier staat het OS Op. wat je voor je PDA nodig hebt is de pda emulator vmac.exe en het hfs24 bestand. Kopieer deze allebei naar je pda en open het vmac.exe bestand. Gebruik nu het schermtoetsenbord om CTRL+O in te drukken, nu vraagt hij welk bestand je wilt openen selecteer dan het hfs24 bestand en Mac OS7 zal zich automatisch opstarten.
quote:klein schopje![]()
Deze 2 vragen had ik nog altijd geen reactie op gekregen.
Bij de 2 quote was ik vergeten te melden dat ik op dit moment de nieuwste t-mobile rom erop heb staan die 1.6.2.2 nld.
Opvouwbare DDRmat - Nieuwsgierig?
Eggy wijzigde dit bericht 11-01-2006 00:19 (37%)
Ja, ik heb Vario harde reset laten uitvoeren, zodat alles standaard erop komt. De 3 programma's zijn de enige die toegevoegd zijn. Dus alles is vers opgebouwd zodat benchmark minimaal fouten toont.quote:Eggy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 00:16:
Kun je natuurlijk wel het beste een hard reset uitvoeren voordat je hem gaat benchmarken. Maar goed, dit zul je wel al gedaan hebben.
quote:Alleen mag de prijs nog wel wat zakken voordat ik tot aanschaf overga...
Iruja wijzigde dit bericht 11-01-2006 06:35 (4%)
I love the smell of burnin' silicon in the mornin'
quote:Iruja schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 06:15:
Wel een ding wil je hem goedkoop zoals ik moet je er rap bij zijn want er komt geen levering meer van engelstalige toestellen en ik had geluk (240E bij een 1 jarig (goedkoopste ook nog) abbo van vodafone is ook geen geld)
btw als je geen uitschuifbaar tobo wilt/nodig hebt, kijk dan eens naar de s110, heb je alleen midner keuze uit roms.
quote:MrDummy schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 08:34:
[...]
Wel, als je echt zo goedkoop wilt, moet je beginnen met Orange of T-Mobile. De prijs van toestel alleen is al snel 100 Euro (ongeveer) goedkoper dan Qtek. Technisch praktisch zelfde, verschil zit in ROMs. De grote prijsverschil zal de keuze al snel maken.
Ook al tref je NL versie aan, het is al niet meer moeilijk klusje meer om je toestel van andere ROM te voorzien. Zelfs Engelse. Nadeel is alleen: garantie vervalt en je moet wel ervaren zijn wat je ermee doet. Het is dus je eigen risico.
En werkelijk, er wordt inderdaad enorm veel getweakt rond HTC Wizard versie. Zelfs op XDA Dev forum praat er nog massaal over en worden er tools gemaakt. Hierdoor zijn vele ROMs dan ook erbij gepakt en beschikbaar gesteld op hun ftp server.
Echter als ik op m'n MDA Vario kijk zie ik onderquote:Geheugen (ROM/RAM): 128 MB/64 MB
| Opslag | Programma | ||
| Totaal: | 47.46 MB | Totaal: | 44.08 MB |
| In gebruik: | 6.51 MB | In gebruik: | 28.12 MB |
| Vrij: | 40.95 MB | Vrij: | 15.95 MB |
Aangeboden: Complete opleiding MCSE door opleidingsinstituut en daarna vaste baan bij een grote financiële dienstverlener. Interesse, mailen!
Als je deze optie kreeg tijdens het opstarten van IE dan moet je je cookies weggooien, dan krijg je die vraag opnieuw.quote:kaahlooh schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:50:
Tijdens het installeren van mijn nieuwe t-mobile mda vario (dwz: aanzetten, waarna de files uit de extended rom worden geinstalleerd) kreeg ik de optie of ik een programmaatje wilde gebruiken waardoor foto's verkleind/gecomprimeerd worden afgebeeld. Dit zou aanzienlijk schelen in laadtijden etc.
Nu ben ik dus van mijn persoonlijke i-net pagina voor de grap een mobile/pda versie in elkaar aan het knoeien, en voor een representatieve weergave zou ik die optie willen uitzetten.
Om kort te gaan, ik weet dus niet meer hoe dat progje precies heette () en kan geen goede search string bedenken/vinden (wél geprobeerd te zoeken in dit topic en op de rest GOT overigens) om te zoeken naar dit probleempje. Ben het nog niet tegengekomen. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is ZONDER een harde reset?
Specs van mij verslaving --> V. 24 @ 1.63 m. | 2x Brown eyes | Extern Dual Cup C | 38 graden stressed | Wake on Man | 15cm. input | HBO 2004 © operating system | Compatible schoonMotherboard | Love@first site
Die had ik zelf al geprobeerd, geeft niet het gewenste resultaat helaas. De optie komt naar voren tijdens het installeren van de extended rom.quote:Als je deze optie kreeg tijdens het opstarten van IE dan moet je je cookies weggooien, dan krijg je die vraag opnieuw.
quote:kaahlooh schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 11:12:
[...]
Die had ik zelf al geprobeerd, geeft niet het gewenste resultaat helaas. De optie komt naar voren tijdens het installeren van de extended rom.
Specs van mij verslaving --> V. 24 @ 1.63 m. | 2x Brown eyes | Extern Dual Cup C | 38 graden stressed | Wake on Man | 15cm. input | HBO 2004 © operating system | Compatible schoonMotherboard | Love@first site
quote:Mickman schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:13:
Ik zie de volgende specificatie staan in de startpost.
[...]
Echter als ik op m'n MDA Vario kijk zie ik onder
Instellingen \ Systeem \ Info
de volgende gegevens
Geheugen: 44.11 MB.
Klopt dit?
Ik heb gezocht in de HTC Wizard delen, maar geen antwoord kunnen vinden.
Bij Instellingen \ Systeem \ Geheugen
vind ik deze gegevens:
Opslag Programma Totaal: 47.46 MB Totaal: 44.08 MB In gebruik: 6.51 MB In gebruik: 28.12 MB Vrij: 40.95 MB Vrij: 15.95 MB
Als ik de het totale geheugen bij elkaar optellen, kom ik boven de 64 MB uit.
Kortom.
- Klopt de geheugen informatie uit info?
- Waarom komt het totale geheugen niet overeen met 128 of 64 MB?
kan iemand die mailen naar jwellink"heet-meel" (dit is toch geen warez request. Skype -> gratis en zo)quote:Default_SkypeForPocketPCnonxScale.CAB >>> Skype AM
Bij mij dus niet Iemand een oplossing? Ik kan het namelijk nergens vinden in 1 van de (vele) menutjes.quote:finraziel schreef op zondag 25 december 2005 @ 02:49:[knip] Ehm, of ik snap je niet helemaal, of dit gebeurt bij mij al automatisch... Mijn vario doet tenminste standaard alles via gprs, maar als ik wifi aan zet dan springt gprs uit en loopt alles via wifi. Als ik wifi dan weer uit zet (gewoon via de comm manager) dan verbindt het toestel automatisch weer met gprs.
grolle wijzigde dit bericht 11-01-2006 12:07 (11%)
EPOX 8rda+ | AMD 2100+ @ 2800+ | 2x Kingstone HyperX 256MB | MSI GeForce4 Ti4200 128MB | enz
quote:grolle schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:01:
• Toets vergrendeling . Hoe verkom ik dat wanneer ik iemand bel ik tomtom opstart met m'n oor. 2 oplossingen heb ik al: Telefoon veder van m'n oor houden, gebruikmaken van de koptelefoonMaar ik bedoel uiteraard iets met toetsblokeringen e.d.
Start SIM Manager op, klik op Tools en daarna op Save To Contacts.quote:• Contacten op SIM Hoe kan ik de contacten van de sim kopieren naar de telefoon? Ik heb namelijk de sim kaart bijna vol. Ik zou eigenlijk de contacten(van de sim) ook wel willen synchroniseren naar outlook. Het mee geleverde sim progie laat de contacten op de sim staan.
sylvesterrr wijzigde dit bericht 11-01-2006 12:09 (31%)
quote:grolle schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 12:01:
Skype over WiFi.
Loopt hier niet helemaal lekker. Skype zelf zegt dat je een 400Mhz proc nodig hebt. Ik had ergens gelezen dat de standaard i-mate K-Jam wordt met een geoptimaliseerde versie van Skype. Ik weet niet meer waar. Maar uit de openings post haal ik dat deze op de Exstend_Rom staat van de K-Jam.
[...]
kan iemand die mailen naar jwellink"heet-meel"
(dit is toch geen warez request. Skype -> gratis en zo)
quote:Contacten op SIM Hoe kan ik de contacten van de sim kopieren naar de telefoon? Ik heb namelijk de sim kaart bijna vol. Ik zou eigenlijk de contacten(van de sim) ook wel willen synchroniseren naar outlook. Het mee geleverde sim progie laat de contacten op de sim staan.
Eggy wijzigde dit bericht 11-01-2006 12:15 (6%)
De naam van het beestje is speedmanager. Dit is geen programma (en het is dus ook niet direct gerelateerd aan de extended rom), maar een internetpagina van t-mobile die je voor je neus kreeg. Wanneer speedmanager is ingeschakeld comprimeerd t-mobile de plaatjes voor je voordat ze naar je telefoon worden gestuurd. Deze kan je op elke moment in of uitschakelen via http://speed.t-mobile.nl .quote:kaahlooh schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:50:
Tijdens het installeren van mijn nieuwe t-mobile mda vario (dwz: aanzetten, waarna de files uit de extended rom worden geinstalleerd) kreeg ik de optie of ik een programmaatje wilde gebruiken waardoor foto's verkleind/gecomprimeerd worden afgebeeld. Dit zou aanzienlijk schelen in laadtijden etc.
Nu ben ik dus van mijn persoonlijke i-net pagina voor de grap een mobile/pda versie in elkaar aan het knoeien, en voor een representatieve weergave zou ik die optie willen uitzetten.
Om kort te gaan, ik weet dus niet meer hoe dat progje precies heette () en kan geen goede search string bedenken/vinden (wél geprobeerd te zoeken in dit topic en op de rest GOT overigens) om te zoeken naar dit probleempje. Ben het nog niet tegengekomen. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is ZONDER een harde reset?
DeOS wijzigde dit bericht 11-01-2006 12:56 (3%)
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
EPOX 8rda+ | AMD 2100+ @ 2800+ | 2x Kingstone HyperX 256MB | MSI GeForce4 Ti4200 128MB | enz
In aanvulling op Eggy: hier staat het in detail uitgelegd:quote:Mickman schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 10:13:
...
Als ik de het totale geheugen bij elkaar optellen, kom ik boven de 64 MB uit.
Kortom.
- Klopt de geheugen informatie uit info?
- Waarom komt het totale geheugen niet overeen met 128 of 64 MB?
quote:De naam van het beestje is speedmanager. Dit is geen programma (en het is dus ook niet direct gerelateerd aan de extended rom), maar een internetpagina van t-mobile die je voor je neus kreeg. Wanneer speedmanager is ingeschakeld comprimeerd t-mobile de plaatjes voor je voordat ze naar je telefoon worden gestuurd. Deze kan je op elke moment in of uitschakelen via http://speed.t-mobile.nl .
kaahlooh wijzigde dit bericht 11-01-2006 14:49 (26%)
En deze pagina bereikte ik opnieuw nadat ik via memclean mijn cookies had verwijdert.quote:
MSI K7T266 PRO 2|AMD XP1700+(1.47MHZ)@1550MHZ|ZALMAN CNPS5005-Cu|512MB DDR(Twinmos CAS2)|GAINWARD TI 4400|LITEON 24X10X40X|LITE-ONE DVD LTD163 (16x48)|MAXTOR 40 GIG 7200 rpm|
quote:pr0t0type schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 15:24:
Weet iemand misschien een goed programma waarmee ik mijn pc mee kan bedienen via wifi?
heb er al een paar geprobeerd, maar werken niet allemaal lekker.
heb ook al windows remote van windows zelf gedaan wat niet helemaal lekker werkt..
QuasaR wijzigde dit bericht 11-01-2006 16:02 (4%)
Dus...
quote:3D Animate schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:25:
Even genoeg over die Rom versies.... of hoe je er Tomtom op moet knallen of welk abo je moet nemen!!!!
Even overschakelen naar de orde van de dag: EYE CANDY
Er zijn super mooie (dailer) skins verkrijgbaar... MAAR WAAR???
Enkele posts terug stond een afbeelding van een hele mooie skin, maar heeft iemand enig idee waar je dit kunt krijgen?
Die T-Mobile of standaard windows dailer is te lelijk voor woorden (als je het vergelijkt met die andere vette skins natuurlijk.
heeft iemand anders ze al ergens gezien?
De groente en tot sinas
Staat in de startpost, www.gpsplaza.nlquote:Svennis schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:58:
Mensen,
Wat is het adres van de site waar je screenprotectors e.d. met een hele groep kan bestellen zodat het per persoon maar heel weinig kost? Ik heb hier al eerder van besteld, maar kan het me toch niet meer op de link komen..
Thanks!
De groente en tot sinas
quote:Svennis schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 16:58:
Mensen,
Wat is het adres van de site waar je screenprotectors e.d. met een hele groep kan bestellen zodat het per persoon maar heel weinig kost? Ik heb hier al eerder van besteld, maar kan het me toch niet meer op de link komen..
Thanks!
PS3 40GB User...
Nee, dit is de MDA IIquote:Apz0r schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 18:42:
wordt de vario hier niet als mda II aangemerkt???
http://www.t-mobile.nl/zakelijk/htdocs/page/service/smartphones_upgrade_mda_ii.asp

Fulcrum_X wijzigde dit bericht 11-01-2006 20:33 (21%)
Het aanbrengen van de screenprotector gaat inderdaad zeer makkelijk, maar zonder luchtbellen? No way...quote:Nieuw van Brando: de Ultra Clear Screen Protector. Deze screenprotector heeft een geavanceerd anti-kras oppervlak en biedt perfecte bescherming voor uw touchscreen. De Ultra Clear Screen Protector zorgt ervoor dat de originele kleuren van het scherm worden behouden.
De Ultra Clear Screen Protector is afwasbaar en opnieuw bruikbaar. Zelfs na een wasbeurt zal deze nog even goed plakken. Het aanbrengen van de Screenprotector gaat zeer gemakkelijk, luchtbellen behoren tot het verleden.
Ik heb de mijne ook besteld afgelopen maandag maar heb nog geen bevestigingsmail gehad van T-Mobile. Jij al wel?quote:Fulcrum_X schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:16:
Ik heb de MDA Vario ook besteld afgelopen maandag, hij ziet er erg gaaf uit en zal zeker een hele verbetering zijn ten opzichte van mijn Siemens M35i![]()
Nu alleen nog even wachten tot er een update komt van F-secure voor Windows Mobile 5, zodat ik draadloos kan internetten op het netwerk van de (Hoge)school
Edit: heeft iemand er trouwens al een 1GB Mini SD inzitten? Zou dat aan te raden zijn? Zo duur zijn ze ook weer niet, kan ik mijn 512MB misschien wel inruilen
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Oefening baart kunst mijn eerste keer ging ook waardeloos maar deze keer ging het 1x goed zonder luchtbellen. je kan btw een pasje (bv bankpas of cc) gebruiken om hem aan te drukken terwijl je hem aanbrengt heb je veel minder kans op luchtbellen.quote:sylvesterrr schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:43:
[...]
Het aanbrengen van de screenprotector gaat inderdaad zeer makkelijk, maar zonder luchtbellen? No way...
Je vraag al googled?
Nee ik ook nog niks, maja ik verwacht die morgen of overmorgen.. als ie komt tenminste. Hoop het toestel toch wel binnen 2 weken te hebbenquote:RudiVader schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:51:
[...]
Ik heb de mijne ook besteld afgelopen maandag maar heb nog geen bevestigingsmail gehad van T-Mobile. Jij al wel?
Heb je hem ook via de T-Mobile site besteld? En na hoeveel tijd kreeg je hem binnen? Kan niet wachtenquote:Chopper_Rob schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:22:
Ik heb de Qtek nu bijna een week en hij bevalt prima.
Maar is het mogelijk om muziek te beluisteren via de bluetooth headset?
quote:Fulcrum_X schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:00:
[...]
Nee ik ook nog niks, maja ik verwacht die morgen of overmorgen.. als ie komt tenminste. Hoop het toestel toch wel binnen 2 weken te hebben
EurOtiC wijzigde dit bericht 11-01-2006 22:34 (24%)
quote:EurOtiC schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:02:
[...]
Ik ben m gewoon gaan halen in de t-mobile shop.
Dat is een stuk sneller
quote:Fulcrum_X schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 21:37:
[...]
Heb je hem ook via de T-Mobile site besteld? En na hoeveel tijd kreeg je hem binnen? Kan niet wachten
quote:Chopper_Rob schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:52:
[...]
Nee ik heb het toestel los gekocht bij BelCompany.
De engelse versie is afgeprijsd naar 400 euries en dan nog 15% personeelskorting
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Heb jij liever een Nederlandse versie dan een Engelse? Hmm... Ik vind de Nederlandse versie maar niks, maar zal wel aan mij liggen omdat ik een paar maanden een pda heb gehad met WM2003SE (Engels).quote:RudiVader schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 23:30:
[...]
Oef,
Dan ben ik goedkoper uit zonder persoeelskorting (goed, ok, welliswaar ¤ 0,05). 24x 12,50=300 + 39,95= 339,95. Met dus ook nog 3600 belminuten en een Nederlandse versie.
Mijn abo loopt nog bijna een heel jaar en dus moet ik of nog een jaar wachten of nog even wachten tot het toestel los wat in prijs zakt. Importeren heb ik op zich ook geen probleem mee.quote:Iruja schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 06:15:
Je krijgt de qtek vrijwel bij een abbo van 22,50 overal gratis.
Ik betaalde voor de mijne met vodafone 12,50 p/m 240E en als ik het abbo van 17,50 had gepakt gratis.
Als je het een beetje goed aanpakt kost het toestel je haast niets.
Tip, vraag om een engels talig toestel, daar krijg je tot wel 250E verschil op en dus bij de meest goedkope 1 jarige abbonementen kost die dan haast niets![]()
Belcompany is hier erg goed in, alleen standaard bieden ze je de nl versie aan en dan is het wel een prijzig toestel
Sip input is dat gewoon het standaard van windows mobile, ofwel een onscreen tobo (wat ik persoonlijk al sinds het 2000 os niet fijn vind) ofwel handschrift herkenning heeft (engelse os only voor de 9100) wat erg snel schrijft als je daar in geoefend bent.
Ik kan er gewoon even snel mee schrijven als normaal op papier, met een foutmarge van een 1% denk ik.
Wifi doet het uitstekend, goed bereik, maar vooral de verschillende soorten software daarvoor moet je goed uit kiezen, je hebt:
(...)
Wel een ding wil je hem goedkoop zoals ik moet je er rap bij zijn want er komt geen levering meer van engelstalige toestellen en ik had geluk (240E bij een 1 jarig (goedkoopste ook nog) abbo van vodafone is ook geen geld)
De S110 heeft geen Wifi en dat is voor mij een vereiste, maar bedankt voor de tip.quote:Iruja schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 06:15:
btw als je geen uitschuifbaar tobo wilt/nodig hebt, kijk dan eens naar de s110, heb je alleen midner keuze uit roms.
De Nederlandse versie kost op hun website 700 euro! Wel een erg groot verschil, of ging het hier om een soort last-minute deal?quote:Chopper_Rob schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:52:
[...]
De engelse versie is afgeprijsd naar 400 euries en dan nog 15% personeelskorting
quote:AgentSmith schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 00:38:
Met SIP doel ik op VoIP. Oftewel bellen via wifi in dit geval.
quote:Hiermee bedoel je software om netwerken mee op te sporen? Of om daadwerkelijk verbinding te maken? Is de standaard implementatie daarvan in WM5 niet voldoende dan?
quote:De S110 heeft geen Wifi en dat is voor mij een vereiste, maar bedankt voor de tip.
Iruja wijzigde dit bericht 12-01-2006 09:02 (6%)
hjb1500 wijzigde dit bericht 12-01-2006 12:10 (26%)
quote:Chopper_Rob schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:52:
[...]
quote:EurOtiC schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:02:
http://www.pc-counselor.com/ad-hoc.htm < startpost tip ?
Zelf kan ik alleen maar me internet testen door naar IE te gaan.. maar is er ook een soort msdos prompt dat je kan pingen e.d. ?
troftnom wijzigde dit bericht 12-01-2006 12:31 (3%)
quote:RudiVader schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 20:51:
[...]
Ik heb de mijne ook besteld afgelopen maandag maar heb nog geen bevestigingsmail gehad van T-Mobile. Jij al wel?
EurOtiC wijzigde dit bericht 12-01-2006 15:17 (52%)
Soesje wijzigde dit bericht 12-01-2006 16:00 (5%)
Nu trouwens nergens mee te krijgen vrees ik. Sprak drie medewerkers via de telefoon van drie verschillende BC's, en die kon mij melden dat geen enkele vestiging hm meer had.quote:Chopper_Rob schreef op woensdag 11 januari 2006 @ 22:52:
[...]
De engelse versie is afgeprijsd naar 400 euries.
Bouwe wijzigde dit bericht 12-01-2006 16:14 (5%)
Heb ik de laatste denk ik, de mijne ligt klaar in het filiaal in uden \0/quote:Bouwe schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:14:
[...]
Nu trouwens nergens mee te krijgen vrees ik. Sprak drie medewerkers via de telefoon van drie verschillende BC's, en die kon mij melden dat geen enkele vestiging hm meer had.
quote:Soesje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:58:
Heb de Vario nu 2 weken en ben best tevreden. Wacht nog op omruilen wegens 2 dode pixels trouwens.
Nu een vraagje, omdat ik niet de meegeleverde headset wil heb ik net een jackplug gekocht. Waardoor ik met een fatsoenlijke hoofdtelefoon kan luisteren. Overigens de link in de opening van het topic levert die dingen voor 19,99, bij je lokale elektro boer liggen ze voor 1,50.
Maar dan nu het probleem, ik heb dan alleen maar audio het linker kanaal en niet op beide. Met de bijgeleverde headset wel normaal geluid (links en rechts). Iemand anders dit al geprobeerd?
Overigens is het geluid met mijn eigen hoofdtelefoon echt super, vol geluid. Op één oor dan
quote:Soesje schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 15:58:
Nu een vraagje, omdat ik niet de meegeleverde headset wil heb ik net een jackplug gekocht. Waardoor ik met een fatsoenlijke hoofdtelefoon kan luisteren. Overigens de link in de opening van het topic levert die dingen voor 19,99, bij je lokale elektro boer liggen ze voor 1,50.
Maar dan nu het probleem, ik heb dan alleen maar audio het linker kanaal en niet op beide. Met de bijgeleverde headset wel normaal geluid (links en rechts). Iemand anders dit al geprobeerd?
Overigens is het geluid met mijn eigen hoofdtelefoon echt super, vol geluid. Op één oor dan
Hmm... lekker is dat. Dan is de aanbieding dus lang en breed over als ze er achterkomen dat er geen aanvraag is ingediend of niet goed is.quote:Fulcrum_X schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:37:
[...]
Net maar even gebeld met T-Mobile en gevraagd over de levering: je krijgt een bevestigingsbrief na ongeveer 2 weken. Het pakket/mobiel krijg je dan binnen 5 werkdagen daarna. Dus reken er maar op dat het eind januari wordt voordat wij hem binnen hebben, misschien zelfs begin februari.
Jammer, maar op zich ook wel weer goed voor me aangezien ik zo'n 8 tentamens heb deze maand
Ach zijn altijd wel aanbiedingenquote:RudiVader schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:40:
[...]
Hmm... lekker is dat. Dan is de aanbieding dus lang en breed over als ze er achterkomen dat er geen aanvraag is ingediend of niet goed is.
je moet NIET die voor de XDA3 hebben! dan heb je ook mono geluid. Ik had deze al binnen, deze is voor een blue angel (xda3 dusquote:Erik070 schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:56:
net als vele (waarschijnlijk) hier ben ik ook opzoek naar een 2.5mm naar 3.5mm adapter.
Nu zag ik hier http://pc-mobile.net/audioadapter.htm de PXD33A voor 6.50, zou een adapter moeten zijn met mic.
Probleem is dat deze alleen te bestellen is als je een creditcard hebt.
EurOtic heeft mij eigenlijk doen zoeken naar een geschikte adapter omdat hij aangaf dat dergelijke adapter waarschijnlijk zouden bestaan (dacht hiervoor gewoonweg dat ze nog niet bestonden).
Is iemand dus een adapter tegen gekomen op een Nederlandse (of belgische) site?
Jesus saves, Buddha does incremental backups.
quote:EurOtiC schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 13:38:
als ik op het linkje "geen ongelezen berichten" klik.. dan duurt het letterlijk bijna 3sec!! voordat m'n inbox pas open gaat.(er staan nog niet zoveel berichten in.. heb de phone pas een paar dagen)
Ook heb ik 1 van m'n softkeys doorwezen staan naar nieuwe sms.
Dit duurt ook een paar sec. voordat het venster pas open gaat!
En dat terwijl hij op m'n s100 zo goed als direct openknalt!
Iemand een ideetje?
Probleem opgelost:
Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button (selecteren) -> Feature Options -> Exceptions (tabblad) -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
Blijkbaar moest hij dus iederer keer het mail programma starten voordat hij wat kon laten zien.
magic31 wijzigde dit bericht 12-01-2006 18:17 (91%)
Hier staat wat
quote:P5ycho schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 17:54:
[...]
je moet NIET die voor de XDA3 hebben! dan heb je ook mono geluid. Ik had deze al binnen, deze is voor een blue angel (xda3 dus). heb nu een px35a besteld, deze is als het goed is wel compatible. laat het wel weten als hij binnen is.
Erik070 wijzigde dit bericht 12-01-2006 19:45 (14%)
Reden: nieuwe info
Bedankt voor de link. Ik heb 'm meteen besteld!quote:troftnom schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 16:32:
[...]
Tja, dat is de reden waarom je die link vind in de startpost, omdat die wel werkt op beiden oren. Een gewone verloopstekker houd geen rekening met het contactpunt voor de microfoon dat op die stekker hoord.
Je kunt hem goedkoper krijgen bij brando zelf voor 10 dollar, dat lijkt me wel een redelijke prijs (http://shop.brando.com.hk/smartphonestereoconverter.php)
Macbook :D
http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-wizard-en.shtml (Review van de HTC Wizard op Mobile-Reviewquote:www.mobile-review.com schreef:
Here are the opportunities of built-in Bluetooth:
• Headset - the work with the wireless Bluetooth headset. We faced no problems during the test. Audibility is good. Voice dialing is available, but you should record tags. Voice dialing works good, you should press the button on the headset to activate it. Double press redials the last number. There is no digit dialing. The flaw is that if you make the PDA off and launch voice dialing, it won't be active (we hope the problem will be solved in a short time).
• Transfer of objects. You can send/receive contacts, calendar events to/from other devices. It's impossible to transfer tasks and audio notes..
• It's possible to send/receive any file. There is no full support of File Transfer service, you can transfer just one file. You'll notice this drawback at the file transfer from the device to desktop PC, an error happens and the transfer gets aborted (the problem is known from the previous OS version);
• There is the support of COM connection emulation - Active Sync via Bluetooth runs smoothly;
• Dial UP - it can access the Internet from the notebook or the PDA via Bluetooth;
• HID - you can plug a Bluetooth-keyboard, but not a Bluetooth-mouse.
That's all for Bluetooth opportunities. Weak points result from limitations of Microsoft built-in drivers - there is almost no settings, no support of FTP profile, no support of Bluetooth stereo to transfer high quality audio.
Mm hier wordt dus alleen 1 apperaat tegelijk getest, en wordt er niet over gesproken of twee apperaten tegelijk ook kunnen, iemand met praktijk ervaring die het kan vertellen?quote:Fulcrum_X schreef op donderdag 12 januari 2006 @ 21:30:
[...]
http://www.mobile-review.com/pda/review/htc-wizard-en.shtml (Review van de HTC Wizard op Mobile-Review
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: